Spring naar bijdragen

www.geloofsleven.nl


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Flawless victory:

 

En het getroll door de fliekotrollen op credible bleef ondertussen ook gewoon doorgaan. Een forum kapot proberen te maken om er een ander forum mee op te bouwen.  Een account met Ricky’s naam erin, om hem te kijk te zetten dat hij op netforum (volgens mij zelfde eigenaars als geloofsleven) ook gebanned is, hoe laag bij de gronds en lafhartig is dat om iemand die al gewond op de grond ligt- want Ricky heeft duidelijk aangegeven kwetsbaar te zijn op het gebied van kritiek - eerst op twee fora te bannen en hem daarna te kijk te zetten op een derde forum.  

Persoonlijk denk ik ook dat die nicknames meer schade dan goed deden en dat een slecht klimaat veroorzaakte. Ik pleitte openlijk daarmee te stoppen en was er zelf niet zo van gediend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het gevaar dat een nieuw forum ALTIJD loopt is dat het 'oude wijn in nieuwe zakken wordt'. Dat heeft te maken met de gezindheid van de deelnemers. Die verandert namelijk niet en zal dus, vroeg of laat

Hallo medeforumleden, Het is ons opgevallen dat er op Credible momenteel geen actief moderatiebeleid meer lijkt te zijn, wat de sfeer hier helaas verstoort. Daarom willen we jullie graag uitnodig

Het regent al bannen op dat nieuwe forum.  Citeren uit de Bijbel levert een ban op en Paulus als gezaghebbend beschouwen levert ook een ban op.  Bij de moderatie zeuren of andere deelnemers geband kun

Als ik naar die site ga, blokkeert mij browser dat vanwege onvoldoende beveiliging. De site heeft in het geheel geen beveiliging en iedereen met een beetje verstand van ict kan daar alle gegevens van de deelnemers af halen.

Ik weet niet wie het heeft opgestart, maar het is óf een amateur, óf een poging om de gegevens van gelovigen te verzamelen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

_____

Terug opstarten kost minstens 55 dollar  per maand.

Is dat wel zinvol?

2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Als ik naar die die ga, blokkeert mij browser dat vanwege onvoldoende beveiliging. De site heeft in het geheel geen beveiliging en iedereen met een beetje verstand van itc kan daar alle gegevens van de deelnemers af halen.

Ik weet niet wie het heeft opgestart, maar het is óf een amateur, óf een poging om de gegevens van gelovigen te verzamelen.

Zeveraar. Het contract is niet verlengd en dus is de domeinnaam weg. Invision is een beveiligd forum hoor. Maar die licentie is nu niet vernieuwd.

Ik wil dat eventueel doen, weet alleen niet of ik dat geld niet beter nuttiger investeer?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

_____

Terug opstarten kost minstens 55 dollar  per maand.

Is dat wel zinvol?

Zeveraar. Het contract is niet verlengd en dus is de domeinnaam weg. Invision is een beveiligd forum hoor. Maar die licentie is nu niet vernieuwd.

Ik wil dat eventueel doen, weet alleen niet of ik dat geld niet beter nuttiger investeer?

Dat snap ik. Mensen die hun geld in ShibaInu steken weten niet hoe ze met geld moeten omgaan. Mannen, -38% afgelopen jaar....

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat snap ik. Mensen die hun geld in SibaInu steken weten niet hoe ze met geld moeten omgaan.

A lang geruild. Ik hold die coins ni maar koop ze laag, verkoop ze hoog en hou de dollars bij.

Enneuh...mijn traden verloopt zo. En da van u? Ik zou de verlenging van geloofsleven zelfs met crypto betalen.

 

Screenshot_20231007-025932_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik kan u met hand op het hart zeggen dat ik afstand van die discussie had genomen en genuanceerd op de teksten wou terugkomen. Helaas lag het forum al offline voor ik dat kon doen en was er die nacht vanalles gebeurd. Ik heb daar zo goed als niets van opgevangen.

Van mij mogen andere meningen zich laten gelden omdat ze net uitnodigen dieper op de teksten in te gaan. Ik betreur die hele escalatie.

Ik ken dat andere forum niet. Ik ga af op wat ik hier zie. En dat zie ik, met als respect, dat jij vaak één van de partijen bent als het escaleert. Als je dat wilt veranderen juich ik dat alleen maar toe. Ik hoop dat het je lukt.

8 uur geleden zei Hermanos2:

Mensen kunnen ook veranderen. 

Zeker. 
 Wat ik ook zie, helaas, is dat agressie wordt verkocht als eerlijkheid, dat zeer scherpe gedachten worden verkocht als het aan willen brengen van nuance en als je iets niet helemaal goed teruggeeft komt er al snel de term “klootzak”.

En dat dan van diverse christenen. En dan denk ik: waarom ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei HJW4:

Ik ken dat andere forum niet. Ik ga af op wat ik hier zie. En dat zie ik, met als respect, dat jij vaak één van de partijen bent als het escaleert. Als je dat wilt veranderen juich ik dat alleen maar toe. Ik hoop dat het je lukt.

Uw oordeel was echter niet rechtvaardig in dit geval. Mijn bedoeling was de discussie haar gang te laten gaan, nuance brengen en dan een splitsing maken. Een splitsing waar het theologisch werd bezien, en vanuit de Bijbel.

Ik had dat onderwerp trouwens de eerste maal afgehandeld en hoopte dat het dan ook daarbij zou blijven. Niet dus.  Je hebt die zaken niet onder controle en teveel controle nemen is niet de bedoeling.

Er zal altijd oneensheid zijn. Maar ik denk echt niet dat ik degene ben die het altijd laat escaleren,  zeker nu niet omdat ik afstand had genomen. Ik ga gewoon niet meelopen in Schriftvervalsing door zelfverklaarde kenners die niet eens openlijk delen waar ze bijbelstudie liepen. Maar dan met wat google links of boekreferenties afkomen zonder 1 iota eruit te nuanceren. Een beetje inzet mag wel om tot een zinvolle discussie te komen. Etiketjes kleven en valse beschuldigingen zijn niet constructief.

Dogma is niet aan interpretatie toe. Simpel.  Mensen zijn vrij hun eigen invulling aan teksten te geven, maar noem degene die trouw aan het Woord blijven dan geen haters of bashers. We zijn allemaal zondaars, ik de ergste. Moest ik de Schrift daarop moedwillig anders gaan interpreteren om het aanvaardbaar te maken binnen ons geloof, het zou terecht stof doen opwaaien.

Er is geen religie meer homovriendelijk dan christendom. Er zijn echt fantastische mensen bij die ons leven zoveel meer kleur geven. Die mensen zijn echt geliefd en altijd welkom in de kerk, toch? Maar iedereen kan toch gewoon zijn seksualiteit thuis laten zonder al die aandacht daarop te vestigen?

Homoseksualiteit zijn enkele zinnetjes in de Bijbel terwijl het geloof toch rijker is dan dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

A lang geruild. Ik hold die coins ni maar koop ze laag, verkoop ze hoog en hou de dollars bij.

Enneuh...mijn traden verloopt zo. En da van u? Ik zou de verlenging van geloofsleven zelfs met crypto betalen.

 

Screenshot_20231007-025932_Pionex.jpg

7 dagen....dat zegt niets. De lengte termijn! Dit is mijn afgelopen jaar.

Screenshot_20231011-071721.png

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat klopt. Soms is de markt onrustig en kun je er beter even uitstappen om weer verder te gaan bij betere omstandigheden.

Is dat crypto? Want daar kunt ge elke dag traden he? Ik ben van strategie veranderd door ene. Die staat op, die trade een uurtje of 2, die gaat ermee naar de supermarkt.

Die eindigt iedere dag met USDT. Ook flatlines dan, maar niet zo lang als die van u he. Als dat van een jaar is, hebt ge dus veel geld laten liggen.

En 365 dagen zien er ook niet zoals op uw grafiek uit hoor DBI. Die grote stijgingen zijn als ik bijstortte. Maar die andere trades zijn op 365d quasi onzichtbaar

Screenshot_20231011-073144_Pionex.jpg

Nu klein dalleke, wachtende tot ETH weer boven de 1600 dollar stijgt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Fundamenteel:

Uw oordeel was echter niet rechtvaardig in dit geval. Mijn bedoeling was de discussie haar gang te laten gaan, nuance brengen en dan een splitsing maken. Een splitsing waar het theologisch werd bezien, en vanuit de Bijbel.

Er zal altijd oneensheid zijn. Maar ik denk echt niet dat ik degene ben die het altijd laat escaleren,  zeker nu niet omdat ik afstand had genomen. 

Dogma is niet aan interpretatie toe. Simpel.  Mensen zijn vrij hun eigen invulling aan teksten te geven, maar noem degene die trouw aan het Woord blijven dan geen haters of bashers. We zijn allemaal zondaars, ik de ergste.

Welk oordeel van mij was niet terecht? Welk onderwerp heb je het dan over ?
Ik stel ook niet dat jij degene bent die het altijd laat escaleren, ik constateer dat je er vaak bij betrokken bent, en dat je nou niet vaak degene bent die de-escaleert tijdens de discussie.

Goed dat je meer afstand neemt, is voor jezelf ook beter.

Ik heb jou bij mijn weten nergens een basher of hater genoemd, dus voorlopig trek ik mij die woorden even niet aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei HJW4:

Welk oordeel van mij was niet terecht? Welk onderwerp heb je het dan over ?
Ik stel ook niet dat jij degene bent die het altijd laat escaleren, ik constateer dat je er vaak bij betrokken bent, en dat je nou niet vaak degene bent die de-escaleert tijdens de discussie.

Goed dat je meer afstand neemt, is voor jezelf ook beter.

Ik heb jou bij mijn weten nergens een basher of hater genoemd, dus voorlopig trek ik mij die woorden even niet aan.

De-escalatie is dan ook niet nodig. Wel nuance.

Mijn respect voor transgenders is zelfs enorm gegroeid door het onderwerp langs de andere kant te bekijken. Groot was mijn verbazing hoeveel transgenders reeds zeiden wat ik vaak zei. Ik heb daar een geweldige youtube over gedeeld waar je een echte transgender zag naast een mentaal verward persoon.

Ik zeg niet dat jij mensen zo noemt, maar het is recent wel weer door anderen gebeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Die grote stijgingen zijn als ik bijstortte

Dan heb je dus niets verdiend, alleen bijgestort. 🤣

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Is dat crypto? Want daar kunt ge elke dag traden he?

Dat kan, maar het hoeft niet. Als ik op vakantie ga en geen tijd heb, dan verkoop ik alles zodat ik geen risico loop. En daarna koop ik weer in.  Dan heb je een flatline. So what.....

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben van strategie veranderd door ene. Die staat op, die trade een uurtje of 2, die gaat ermee naar de supermarkt.

Niets voor mij, ik ga me er geen 24/7 mee bezig houden.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

 

En 365 dagen zien er ook niet zoals op uw grafiek uit hoor DBI.

Toch wel hoor: (ik heb alleen even de bedragen weg gehaald)

 

Screenshot_20231011-085329.png

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dan heb je dus niets verdiend, alleen bijgestort. 🤣

Dat kan, maar het hoeft niet. Als ik op vakantie ga en geen tijd heb, dan verkoop ik alles zodat ik geen risico loop. En daarna koop ik weer in.  Dan heb je een flatline. So what.....

Niets voor mij, ik ga me er geen 24/7 mee bezig houden.

Toch wel hoor: (ik heb alleen even de bedragen weg gehaald)

 

Screenshot_20231011-085329.png

Verdiend én bijgestort. Op de weekgrafiek was niets bijgestort he. Af en toe stort ik bij, maar ge ziet het na die stortingen toch stijgen? Stort gij niet bij dan? Ik hoop toch aan 1 BTC te komen en enkele ETH.

Zolang we het maar doen zoals het ons betaamt. Ik vind het wel chique dat je er ook mee bezig bent. :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei HJW4:

De één noemt agressie eerlijkheid, jij noemt het meegaan in escalatie "nuancering".

Zo worden er wat woorden bijgehaald om het allemaal wat beter te laten klinken.

Ik zie escalatie niet als problematisch, als er een resolutie uit kan komen. Als ge niet meer durft bewegen in een politiek correct speelveld, is dat ook niet vruchtvol he.

Ge kunt nooit iedereen pleasen of vermijden dat mensen zich niet beledigd voelen. Er was ooit een tijd waar ge gewoonweg alles kon zeggen zonder dat een kudde sjw triggerde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zie escalatie niet als problematisch, als er een resolutie uit kan komen. Als ge niet meer durft bewegen in een politiek correct speelveld, is dat ook niet vruchtvol he.

Ge kunt nooit iedereen pleasen of vermijden dat mensen zich niet beledigd voelen. Er was ooit een tijd waar ge gewoonweg alles kon zeggen zonder dat een kudde sjw triggerde.

Jij vindt dat niet problematisch, maar er zijn nou eenmaal meer mensen op de wereld. Je zag dat bij escalaties mensen gingen afhaken en als het wat rustiger wordt, dat die dan deels weer terugkomen.

Het gaat dus niet alleen om wat jij ervaart.

Vervolgens maak je een extreme vergelijking: of escaleren ( met wee gestrekte benen erin) of niet durven te bewegen. Daar zit nog een heel grote wereld tussen.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei HJW4:

Jij vindt dat niet problematisch, maar er zijn nou eenmaal meer mensen op de wereld. Je zag dat bij escalaties mensen gingen afhaken en als het wat rustiger wordt, dat die dan deels weer terugkomen.

Het gaat dus niet alleen om wat jij ervaart.

Vervolgens maak je een extreme vergelijking: of escaleren ( met wee gestrekte benen erin) of niet durven te bewegen. Daar zit nog een heel grote wereld tussen.

Mensen die daar niet tegen kunnen, kunnen kiezen het onderwerp te negeren of niet deel te nemen? Iedereen kan toch gewoon doen en laten wat ie wilt? Kruidjes roer me niet zeg. :)

Ik begrijp al die verwachtingen ook niet. Als ze de boel gewoon lieten doen op geloofsleven, was dat nu reeds uitgevochten en waren ze al over iets anders bezig.

Er hadden 2 interpretaties kunnen staan waar x en y dat onderbouwen. De lezer kan dan zijn/haar gedacht maken. Topic op slot als men blijft opjutten en move on to the next.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Mensen die daar niet tegen kunnen, kunnen kiezen het onderwerp te negeren of niet deel te nemen? Iedereen kan toch gewoon doen en laten wat ie wilt? Kruidjes roer me niet zeg. :)

Niet iedereen heeft die ongevoeligheid. Je kunt ook gewoon een beetje rekening houden met hoe anderen erin zitten.

Dus je moet off tegen escalaties kunnen of maar gewoon wegwezen. Tja......je zag dus ook dat mensen verdwenen van het forum. Toen gaf je aan het te snappen en bood je excuses aan. Nu moet gewoon iedereen niet zeuren of wegwezen.

Een hele ommezwaai alweer. Maar je boodschap is helder.

Nee, niet iedereen kan doen laten wat hij wil, Er zijn ook nog fatsoensnormen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dat beloof ik

Ganse ochtend met Big Time getrade, met 100 usdt als inzet al 25 euro geschept in minder dan 15 trades!!!!

But it might collapse anytime soon.

Pump pump pump, maar wanneer de dump? Ik trade nog as we speak.

1 uur geleden zei HJW4:

Niet iedereen heeft die ongevoeligheid. Je kunt ook gewoon een beetje rekening houden met hoe anderen erin zitten.

Dus je moet off tegen escalaties kunnen of maar gewoon wegwezen. Tja......je zag dus ook dat mensen verdwenen van het forum. Toen gaf je aan het te snappen en bood je excuses aan. Nu moet gewoon iedereen niet zeuren of wegwezen.

Een hele ommezwaai alweer. Maar je boodschap is helder.

Nee, niet iedereen kan doen laten wat hij wil, Er zijn ook nog fatsoensnormen.

Laat het toch los en ga door met de orde van de dag. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

@Dat beloof ik

Ganse ochtend met Big Time getrade, met 100 usdt als inzet al 25 euro geschept in minder dan 15 trades!!!!

But it might collapse anytime soon.

Pump pump pump, maar wanneer de dump? Ik trade nog as we speak.

Laat het toch los en ga door met de orde van de dag. :)

Je insteek is helder. Je gaat dus niet echt veranderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

https://g329495.invisionservice.com/

Ik geef het 1 maand, tenzij evenveel leden als hiervoor. 1 moderatie, geen moderatie.

Doe op en vecht het onderling uit. Bans nemen enkel plaats bij expliciete scheldpartijen, flooding, spam of excessief trollen.

Welkom

Naam van de url wordt nog aangevraagd door invision. Geloofsleven.nl is al overgenomen door een andere gemeenschap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

https://g329495.invisionservice.com/

Ik geef het 1 maand, tenzij evenveel leden als hiervoor. 1 moderatie, geen moderatie.

Doe op en vecht het onderling uit. Bans nemen enkel plaats bij expliciete scheldpartijen, flooding, spam of excessief trollen.

Welkom

Naam van de url wordt nog aangevraagd door invision. Geloofsleven.nl is al overgenomen door een andere gemeenschap.

Is dat forum van dezelfde trollenbende als Geloofsleven.nl?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid