Spring naar bijdragen

www.geloofsleven.nl


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het gevaar dat een nieuw forum ALTIJD loopt is dat het 'oude wijn in nieuwe zakken wordt'. Dat heeft te maken met de gezindheid van de deelnemers. Die verandert namelijk niet en zal dus, vroeg of laat

Hallo medeforumleden, Het is ons opgevallen dat er op Credible momenteel geen actief moderatiebeleid meer lijkt te zijn, wat de sfeer hier helaas verstoort. Daarom willen we jullie graag uitnodig

Het regent al bannen op dat nieuwe forum.  Citeren uit de Bijbel levert een ban op en Paulus als gezaghebbend beschouwen levert ook een ban op.  Bij de moderatie zeuren of andere deelnemers geband kun

Zojuist zei Hopper:

Als jij achter dat forum zat, dan is de term 'troll' nog mild uitgedrukt.  Ik vond het kwaadaardig.  Of in jouw terminologie: werk van Satan.

Als ge wat meer zou lezen, zou je wat minder domme uitspraken doen, he?

Iedereen wist dat ik het niet opstartte, maar betrokken werd en niemand wou verbannen. Er is achter de rug van de moderators besloten ermee te stoppen.  Ik pleitte ervoor niemand te verbannen en het desnoods financieel over te nemen. Er is inderdaad heel wat getrol op gevolgd met een leger dubbel nicks. Aanleiding was imho oude koeien uit de gracht halen.

Daarom nu geen drama achter de schermen meer, doe maar alles lekker openbaar.

Dat je blind voor je eigen aandeel bent, is vanzelfsprekend en ik ga ook niet veel moeite doen mezelf te rechtvaardigen. Ik weet alleszins 100% zeker weinig aandeel in al dat drama toen te dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Flawless victory:

Een ezel stoot zich in ‘t gemeen geen twee keer aan dezelfde steen.   Nee dank u. 

Ik bedank er ook voor. Ook bij Geloofsleven.nl had ik mijn twijfels.   Doch omdat ik van mening ben/was dat je alleen over iets kunt meepraten als je er daadwerkelijk aan hebt meegedaan ben ik na een paar weken overstag gegaan.  En toen bleek Satan zelf er achter te zitten.   Vermoedelijk dezelfde Satan die hier maandenlang getrolt heeft.

15 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Dat je blind voor je eigen aandeel bent, is vanzelfsprekend 

Ik had nauwelijks tijd voor een aandeel, mijn bijdrages waren schaars en het heeft niet lang geduurd.   Als je wijst naar een ander, dan wijzen de andere vingers naar jezelf, Fundamenteel.....

Jezus had daar ook wat over te zeggen, iets over een balk en splinter, zoek zelf maar op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hopper:

Ik bedank er ook voor. Ook bij Geloofsleven.nl had ik mijn twijfels.   Doch omdat ik van mening ben/was dat je alleen over iets kunt meepraten als je er daadwerkelijk aan hebt meegedaan ben ik na een paar weken overstag gegaan.  En toen bleek Satan zelf er achter te zitten.   Vermoedelijk dezelfde Satan die hier maandenlang getrolt heeft.

Ja, ik had dezelfde insteek als jij om eraan deel te nemen en ik ben het voor de volle 100 procent met je eens. Puur kwaad.  Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt deel te nemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hopper:

Ik bedank er ook voor. Ook bij Geloofsleven.nl had ik mijn twijfels.   Doch omdat ik van mening ben/was dat je alleen over iets kunt meepraten als je er daadwerkelijk aan hebt meegedaan ben ik na een paar weken overstag gegaan.  En toen bleek Satan zelf er achter te zitten.   Vermoedelijk dezelfde Satan die hier maandenlang getrolt heeft.

Ik had nauwelijks tijd voor een aandeel, mijn bijdrages waren schaars en het heeft niet lang geduurd.   Als je wijst naar een ander, dan wijzen de andere vingers naar jezelf, Fundamenteel.....

Jezus had daar ook wat over te zeggen, iets over een balk en splinter, zoek zelf maar op.

Ik heb daar zo goed als niets ondernomen? Maar echt niets?

Maar uwe naam was al gekend voor ge er op kwam zenne. ;)

1 minuut geleden zei Flawless victory:

Ja, ik had dezelfde insteek als jij om eraan deel te nemen en ik ben het voor de volle 100 procent met je eens. Puur kwaad.  Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt deel te nemen. 

Ja gij zijt de goeie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik wil bij deze wel verbande leden zoals Kaasjeskruid uitnodigen. Visjes posten, visjes vangen...

Mensen die bewezen hebben dat ze niet kunnen functioneren op een forum, wil je uitnodigen op een forum waarvan de vorige versie ook al mislukt is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Verschietachtig he, dat mensen nog doen wat ze willen, ongeacht de peer pressure...

Ter zijde, weet je dat ik bij jou vaak een woord moet googlen?

 

Citaat

verschietachtig 

 

-om van te verschieten, om van te schrikken, iets wat plotseling, maar niet blijvend, schrik teweegbrengt

Sowieso zet ik niemand op negeer, maar ik lees je comments alleen al om het Vlaamse taalgebruik.  Schitterend!

Dat ' peer pressure' is dan weer een beetje lelijk.  Anglicismen, daar doet een echte Belg niet aan (volgens mij).  Maar ik vergeef het je!

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Hopper:

Ter zijde, weet je dat ik bij jou vaak een woord moet googlen?

 

Sowieso zet ik niemand op negeer, maar ik lees je comments alleen al om het Vlaamse taalgebruik.  Schitterend!

Dat ' peer pressure' is dan weer een beetje lelijk.  Anglicismen, daar doet een echte Belg niet aan (volgens mij).  Maar ik vergeef het je!


Bedankt voor de ondertiteling :#.  Ik zat me al af te vragen wat in ‘s hemelsnaam verschietachtig betekent. Zelf was ik er nog niet op gekomen om dat woord te googelen, want ik dacht dat het een door @Fundamenteel zelf uitgevonden woord was.  Maar nu blijkt het een bestaand Vlaams woord te zijn. Mooi. Weer wat geleerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Hopper:

Ter zijde, weet je dat ik bij jou vaak een woord moet googlen?

 

Sowieso zet ik niemand op negeer, maar ik lees je comments alleen al om het Vlaamse taalgebruik.  Schitterend!

Dat ' peer pressure' is dan weer een beetje lelijk.  Anglicismen, daar doet een echte Belg niet aan (volgens mij).  Maar ik vergeef het je!

Als ge die 2 woorden moet googelen, ligt het aan u en niet aan mij. ;)

10 uur geleden zei Flawless victory:


Bedankt voor de ondertiteling :#.  Ik zat me al af te vragen wat in ‘s hemelsnaam verschietachtig betekent. Zelf was ik er nog niet op gekomen om dat woord te googelen, want ik dacht dat het een door @Fundamenteel zelf uitgevonden woord was.  Maar nu blijkt het een bestaand Vlaams woord te zijn. Mooi. Weer wat geleerd.

Iemand laten verschieten. Verschietachtig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ge die 2 woorden moet googelen, ligt het aan u en niet aan mij. ;)

Het ligt zeker aan mij, ik ben het Vlaams niet machtig.  Moest ik 'zuurzak' al googelen, 'verschietachtig' was mij ook onbekend.  Maar als ge met uw cursus zo doorgaat spreek ik over 10 jaar vloeiend Vlaams.  Dan kan ik naar Vlaanderen vluchten als Nederland onderloopt door de klimaatverandering.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Hopper:

Het ligt zeker aan mij, ik ben het Vlaams niet machtig.  Moest ik 'zuurzak' al googelen, 'verschietachtig' was mij ook onbekend.  Maar als ge met uw cursus zo doorgaat spreek ik over 10 jaar vloeiend Vlaams.  Dan kan ik naar Vlaanderen vluchten als Nederland onderloopt door de klimaatverandering.

Verschieten is toch Nederlands? "Achtig" toch ook? ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Verschieten is toch Nederlands? "Achtig" toch ook? ;)

Klopt.  We maken bv wel de combinatie vergeet'achtig.   Of we verschieten (schrikken) ergens van.  De combinatie 'verschietachtig' echter is aan mij onbekend.  Maar mogelijk dat men in Nederland in de grensregio een dergelijk woord wel kent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Hopper:

Klopt.  We maken bv wel de combinatie vergeet'achtig.   Of we verschieten (schrikken) ergens van.  De combinatie 'verschietachtig' echter is aan mij onbekend.  Maar mogelijk dat men in Nederland in de grensregio een dergelijk woord wel kent.

"Debetoniseren" blijkt ook geen woord te zijn, maar we kunnen logisch concluderen wat het betekent. Zonder google 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

"Debetoniseren" blijkt ook geen woord te zijn, maar we kunnen logisch concluderen wat het betekent. Zonder google 😛

Iets van beton ontdoen?  (Je overschat de intelligentie van Nederlanders denk ik)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid