Spring naar bijdragen

Toch meer dan 2 genders?


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is het een maatschappelijk probleem dat heteroseksuele mannen op vrouwentoiletten komen? Vrouwen in mannengevangenissen?

Heeft u wel het vermorgen om te begrijpen wat veiligheid betekent bij vrouwen die in hun safe spaces geschonden worden? Hou toch op met die linkse logica.

Vrouwelijke safe spaces zijn veilige omgevingen specifiek ontworpen om vrouwen een ruimte te bieden waar ze vrijelijk kunnen communiceren, zichzelf kunnen zijn en steun kunnen vinden zonder angst voor discriminatie, intimidatie of seksisme. Deze spaces kunnen zowel fysiek als virtueel zijn en dienen verschillende doelen, waaronder:

1. Emotionele ondersteuning: Vrouwelijke safe spaces bieden vrouwen een plek waar ze openlijk kunnen praten over hun ervaringen, uitdagingen en zorgen zonder het risico te lopen dat ze worden onderschat of onbegrepen. Dit kan een belangrijk aspect zijn van geestelijke gezondheid en welzijn.

  2. Empowerment: Deze ruimtes bevorderen vaak zelfvertrouwen en persoonlijke groei door de uitwisseling van kennis, advies en mentorship tussen vrouwen. Ze bieden kansen voor leiderschap en het ontwikkelen van vaardigheden. 

3. Solidariteit en gemeenschap: Vrouwelijke safe spaces bevorderen solidariteit en helpen bij het opbouwen van sterke gemeenschappen. Vrouwen kunnen zich met anderen verbinden, vergelijkbare ervaringen delen en elkaar ondersteunen bij het aanpakken van gedeelde uitdagingen.

  4. Bewustwording en activisme: Sommige vrouwelijke safe spaces worden gebruikt als uitvalsbasis voor feministisch activisme en het bespreken van maatschappelijke kwesties. Ze kunnen dienen als bron van informatie en organisatie voor protesten, bewustwordingscampagnes en politieke actie. 

5. Veiligheid: Vrouwelijke safe spaces zorgen ervoor dat vrouwen zich fysiek veilig voelen, vooral in situaties waar gendergerelateerd geweld een zorg is. Dit geldt bijvoorbeeld voor opvangtehuizen voor slachtoffers van huiselijk geweld.  Het nut van vrouwelijke safe spaces ligt in het feit dat ze vrouwen in staat stellen om vrijuit te spreken, te groeien en te bloeien in een wereld waarin ze nog steeds vaak te maken hebben met discriminatie en ongelijkheid. Ze vormen een belangrijk instrument om gendergelijkheid te bevorderen en vrouwen te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen in een ondersteunende en veilige omgeving.

Chat GPT ? Dat onbetrouwbare ding ?
Dat vrouwen safe spaces nodig hebben is helaas evident. Maar met name om ze te beschermen heterosexuele mannen.

Pik hier eens iets uit waaruit zou blijken dat ze uitsluitend beschermd dienen te worden tegen transgenders ?
Waaruit blijkt dat geweld tegen vrouwen vooral door transgenders zou plaatsvinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html "De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia   Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtb

Lees je wel ???  Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!  

Een gezond en volwassen mens zou erkennen dat hij een verkeerd voorbeeld heeft aangedragen. En zo verwacht je dat je tot een gesprek kunt komen ? Je zou wat aan je taalgebruik gaan doen en dat

2 minuten geleden zei GaitJ:

Chat GPT ? Dat onbetrouwbare ding ?
Dat vrouwen safe spaces nodig hebben is helaas evident. Maar met name om ze te beschermen heterosexuele mannen.

Pik hier eens iets uit waaruit zou blijken dat ze uitsluitend beschermd dienen te worden tegen transgenders ?
Waaruit blijkt dat geweld tegen vrouwen vooral door transgenders zou plaatsvinden?

Niet enkel tegen heteroseksuele mannen  meer dus...

Ik heb nooit gezegd om enkel tegen de transgender toe te passen. Ik weerleg incidenten en getuigen die de problemen er van bekend maakten.

bewerkt door Fundamenteel
pff al die genders en termen haha
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik pik niet zomaar wat uit maar iets dat mij persoonlijk aangaat en dat ik heel serieus neem.

Heteroseksuele er bovenop plakken kan ook als beledigend ervaren worden, immers kijk je dan zelf weg.

Transgenders hebben dan gewoon hun eigen plaats in de samenleving, los van vrouwen. Het betreft niet enkel de safe spaces.

Simpel uitgelegd: zie de verschillen tussen man en vrouw nu, en hoe die via justitie en andere instituten gebalanceerd zijn op elkaar. In plaats van de transgender  bij vrouwen te plaatsen, komt die er gewoon naast.

Nee, ik kijk niet weg als vrouwen te maken krijgen met geweld van transgenders en ik kijk niet weg als maken krijgen met geweld van heterosexuele mannen. Bij dat laatste kijk jij wel weg, daar heb je blijkbaar geen moeite mee. Iets wat jij heel duidelijk niet serieus neemt.

Vaststellen dat heterosexuele mannen voor verreweg het meeste geweld tegen vrouwen verantwoordelijk zijn is geen belediging, maar gewoon een feitelijke constatering. Dat jij geen moeite hebt met sexualiteit geweld van die mannen tegen vrouwen zegt alweer genoeg.

De vrouw op het altaar van de sexbeluste hetero man.

Of transgenders er naast komen is een heel andere discussie en daar kun je het over hebben.

Wat jij echter stelt is dat transgenders een gevaar zijn voor vrouwen. En dat je het geweld van mannen richting vrouwen niet interessant vindt.

Je bent niet geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen, maar je haat voor transgenders is je voedingsbodem.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Nee, ik kijk niet weg als vrouwen te maken krijgen met geweld van transgenders en ik kijk niet weg als maken krijgen met geweld van heterosexuele mannen. Bij dat laatste kijk jij wel weg, daar heb je blijkbaar geen moeite mee.

Vaststellen dat heterosexuele mannen voor verreweg het meeste geweld tegen vrouwen verantwoordelijk zijn is geen belediging, maar gewoon een feitelijke constatering. Dat jij geen moeite hebt met sexualiteit geweld van die mannen tegen vrouwen zegt alweer genoeg.

De vrouw op het altaar van de sexbeluste hetero man.

Of transgenders er naast komen is een heel andere discussie en daar kun je het over hebben.

Wat jij echter stelt is dat transgenders een gevaar zijn voor vrouwen. En dat je het geweld van mannen richting vrouwen niet interessant vindt.

Je bent niet geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen, maar je haat voor transgenders is je voedingsbodem.

Waar stel ik dat vast? Of faalt u weer in samenvatten?

Mijn betoog is echter glashelder ->

Laten we juridisch en maatschappelijk erkennen dat er meer dan 2 genders zijn. En dus de vrouwen bij vrouwen blijven en de transgenders bij transgenders. Althans , waar dat nodig en gewenst is. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Niet enkel tegen heteroseksuele mannen  meer dus...

Ik heb nooit gezegd om enkel tegen de transgender toe te passen. Ik weerleg incidenten en getuigen die de problemen er van bekend maakten.

Moeten vrouwen beschermd worden tegen sexbeluste hetero mannen en zo ja, hoe dan ?
Vrouwen dienen in zijn algemeenheid beschermd te worden tegen (sexueel) geweld. Wat jou betreft slechts deels.

Je hebt nergens laten blijken dat je seksueel geweld van mannen tegen vrouwen verafschuwt, afwijst en dat vrouwen daar tegen beschermd moeten worden, dat is in jouw ogen maar een beetje links gewauwel.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waar stel ik dat vast? Of faalt u weer in samenvatten?

Mijn betoog is echter glashelder ->

Laten we juridisch en maatschappelijk erkennen dat er meer dan 2 genders zijn. En dus de vrouwen bij vrouwen blijven en de transgenders bij transgenders. Althans , waar dat nodig en gewenst is. :)

Je hebt op geen enkele wijze afstand genomen van seksueel geweld door mannen richting vrouwen, dat is maar een beetje links gewauwel. Je betoog is helder: transgenders zijn een gevaar voor vrouwen, over heterosexuele mannen moeten we het niet hebben. Om zo je haat richting transgenders vrij spel te geven, want dat is het uiteindelijke doel.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Moeten vrouwen beschermd worden tegen sexbeluste hetero mannen en zo ja, hoe dan ?
Vrouwen dienen in zijn algemeenheid beschermd te worden tegen (sexueel) geweld. Wat jou betreft slechts deels.

Je hebt nergens laten blijken dat je seksueel geweld van mannen tegen vrouwen verafschuwt, afwijst en dat vrouwen daar tegen beschermd moeten worden, dat is in jouw ogen maar een beetje links gewauwel.

Door ze niet in hun safe spaces, toiletten en kleedkamers te laten om te beginnen.

Je voorkomt niet altijd alles, maar daarvoor moeten er plots geen grenzen meer zijn, he?

Ik veroordeel iedere vorm van geweld en zeker zinloos geweld.

 

En ik weet persoonlijk nog niet hoe dat in contrast zou staan met de Bijbel, ja het is tegenstrijdig. Maar is het in de tijdsgeest aanvaardbaar daar we anders biologische mannen bij vrouwen plaatsen?

Is dit dan blasfemie of aanvaardbaar?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Door ze niet in hun safe spaces, toiletten en kleedkamers te laten om te beginnen.

Je voorkomt niet altijd alles, maar daarvoor moeten er plots geen grenzen meer zijn, he?

Ik veroordeel iedere vorm van geweld en zeker zinloos geweld.

 

En ik weet persoonlijk nog niet hoe dat in contrast zou staan met de Bijbel, ja het is tegenstrijdig. Maar is het in de tijdsgeest aanvaardbaar daar we anders biologische mannen bij vrouwen plaatsen?

Is dit dan blasfemie of aanvaardbaar?

Waar stel ik dat er geen grenzen meer moeten zijn.

Verbaal geweld heb je dan weer geen problemen mee, maar goed dat je dat nu eens een keer zegt. Het kost heel veel moeite om dat uit je te trekken.

Erken je ook dat het geweld van mannen een veel groter probleem is dan dat van transgenders ? Omdat dat gewoon een feit is ?
De bijbel leert liefde. Dat zou het basisuitgangspunt moeten zijn. Mee eens ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Waar stel ik dat er geen grenzen meer moeten zijn.

Verbaal geweld heb je dan weer geen problemen mee, maar goed dat je dat nu eens een keer zegt. Het kost heel veel moeite om dat uit je te trekken.

Erken je ook dat het geweld van mannen een veel groter probleem is dan dat van transgenders ? Omdat dat gewoon een feit is ?
De bijbel leert liefde. Dat zou het basisuitgangspunt moeten zijn. Mee eens ?

Laten we er even op bidden en bezinnen en later op terugkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei GaitJ:

Wederzijds begrip gaat ons inderdaad verder helpen. Laat dat een startpunt zijn in deze zeer lastige problematiek.

Volgens mij klopt dat niet. Het uitgangspunt moet zijn dat er in principe man en vrouw is en dat transgender een afwijking is. Daar is begriop voor nodig, maar wanneer we het begrip als uitgangspunt nemen draaien we het om en kunnen we ons standpunt dat transgender een ziekte is niet meer hard maken.

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laten we er even op bidden en bezinnen en later op terugkomen.

Ik was even weg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Barnabas:

Volgens mij klopt dat niet. Het uitgangspunt moet zijn dat er in principe man en vrouw is en dat transgender een afwijking is. Daar is begriop voor nodig, maar wanneer we het begrip als uitgangspunt nemen draaien we het om en kunnen we ons standpunt dat transgender een ziekte is niet meer hard maken.

Afwijking en ziekte ? Tja…..dan houdt het op. Toch geen respect dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Barnabas:

Dat is nou wat ik bedoel, jouw idee van "begrip" en "respect" houd in dat ik mijn mening niet meer mag verkondigen. Begrijp je dat?

Jouw begrip en respect houdt in dat je anderen onderuithaalt en ze ziek noemt. Splinter en balk.

Die mensen mogen niet meer zichzelf zijn van jou zonder gestigmatiseerd te worden.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Jouw begrip en respect houdt in dat je anderen onderuithaalt en ze ziek noemt. Splinter en balk.

Die mensen mogen niet meer zichzelf zijn van jou zonder gestigmatiseerd te worden.

Je begrijpt het dus niet. Dan moet je niet hier op het forum zijn want anders wordt je beschadigd en is het je eigen schuld wanneer je meedoet en de christenen op hun eigen standpunt verkondigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Je begrijpt het dus niet. Dan moet je niet hier op het forum zijn want anders wordt je beschadigd en is het je eigen schuld wanneer je meedoet en de christenen op hun eigen standpunt verkondigen.

Ik begrijp het heel goed. Maak je niet ongerust, ik raak niet beschadigd. Mijn schuld als de christenen hun standpunt verkondigen ? Grappig dat je daar een schuldvraag aan koppelt. Een christen mag gewoon zijn mening verkondigen. Als het echter in essentie onchristelijk, liefdeloos, is dan kun je weerwoord verwachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei GaitJ:

Ik begrijp het heel goed. Maak je niet ongerust, ik raak niet beschadigd. Mijn schuld als de christenen hun standpunt verkondigen ? Grappig dat je daar een schuldvraag aan koppelt. Een christen mag gewoon zijn mening verkondigen. Als het echter in essentie onchristelijk, liefdeloos, is dan kun je weerwoord verwachten.

Je verdraait mijn woorden en daar ben je heel goed in.

Je begrijpt me wel maar je draait er om heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Barnabas:

Ik was even weg.

´ik ga het even laten bekoelen in de hoop ooit deftige nuance te krijgen van de tegenzijde.

De nuance nu is:

De andere nuance:

Moge we dat licht snel zien en de (klein)kinderen en vrouwenrechten in tact houden. De transgender hoort er blijkbaar bij ja. Maar deze bij vrouwen plaatsen is volslagen antithetisch. Het is vrouwonvriendelijk in de praktijk gebleken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

´ik ga het even laten bekoelen in de hoop ooit deftige nuance te krijgen van de tegenzijde.

De nuance nu is:

De andere nuance:

Moge we dat licht snel zien en de (klein)kinderen en vrouwenrechten in tact houden. De transgender hoort er blijkbaar bij ja. Maar deze bij vrouwen plaatsen is volslagen antithetisch. Het is vrouwonvriendelijk in de praktijk gebleken.

Deftige nuance van de tegenzijde ? Ik dacht dat jij ging starten met zelfverloochening, dus jezelf gaan aanpakken. Geen goede start.

Je kijkt al gelijk weer naar de ander. Zelfverloochening is kijken naar jezelf.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

´ik ga het even laten bekoelen in de hoop ooit deftige nuance te krijgen van de tegenzijde.

De nuance nu is:

De andere nuance:

Moge we dat licht snel zien en de (klein)kinderen en vrouwenrechten in tact houden. De transgender hoort er blijkbaar bij ja. Maar deze bij vrouwen plaatsen is volslagen antithetisch. Het is vrouwonvriendelijk in de praktijk gebleken.

Ja, dat is wel hoe ze zich gedragen.

11 uur geleden zei GaitJ:

Ik verdraai helemaal niets, je noemt het een afwijking en een ziekte. Dan voel ik wel een liefdeloze mening aankomen.

Wanneer jij respect voor mijn mening op kan brengen dan kunnen we in goede orde verder praten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei GaitJ:

Deftige nuance van de tegenzijde ? Ik dacht dat jij ging starten met zelfverloochening, dus jezelf gaan aanpakken. Geen goede start.

Je kijkt al gelijk weer naar de ander. Zelfverloochening is kijken naar jezelf.

Nuance vragen heeft niets met zelfverloochening te maken. Ben je zelf wel van plan een tandje bij te steken? En off topics of anderen niet meer aan te wijzen?

De nuance rond waarom genderd scheiden of waarom mannen bij vrouwen plaatsen...

20 minuten geleden zei Barnabas:

Ja, dat is wel hoe ze zich gedragen.

Wanneer jij respect voor mijn mening op kan brengen dan kunnen we in goede orde verder praten.

Dat is exact wat gaande is. Probeer zelf eens: tast eens naar de kern waar de narratieven aan voorbij gaan. Iedereen kan de massa projectie nablaten, ik ook . Maar ze ontleden en met nuance onderbouwen vereist enige inzet... Is er nog wel inzet of volgt men blind?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nuance vragen heeft niets met zelfverloochening te maken. Ben je zelf wel van plan een tandje bij te steken? En off topics of anderen niet meer aan te wijzen?

Je gaf aan dat je aan zelfverloochening zou gaan doen, je kruis oppakken. Je zou dus met jezelf aan de slag gaan. Het eerste wat je vervolgens doet is naar een ander wijzen. 

 

44 minuten geleden zei Barnabas:

Ja, dat is wel hoe ze zich gedragen.

Wanneer jij respect voor mijn mening op kan brengen dan kunnen we in goede orde verder praten.

Wanneer jij respect op kan brengen voor de transgender gemeenschap, dan kunnen we in goede orde verder praten.

Wil je respect, geef dan respect......

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei GaitJ:

Je gaf aan dat je aan zelfverloochening zou gaan doen, je kruis oppakken. Je zou dus met jezelf aan de slag gaan. Het eerste wat je vervolgens doet is naar een ander wijzen. 

 

Wanneer jij respect op kan brengen voor de transgender gemeenschap, dan kunnen we in goede orde verder praten.

Wil je respect, geef dan respect......

Laten we anders elkaar negeren. En u kan dan het respect opbrengen niet meer deel te nemen aan discussies door ze van hun essentie af te leiden. U kan uw eigen kruis in uw eigen topics opnemen.

Je kan wel deelnemen als je normaal probeert te doen en uw temprament leert scheiden van het onderwerp. Mensen hoeven zich niet te verantwoorden aan jou. Het is evenmin zinvol anderen op hun mentale stoornissen en strijden te wijzen met provocatie zonder zelf aan verloochening te doen. En dan nog de audicity te hebben de ander op liefde te wijzen. Oh lol toch. Erken ook uw errors en werk daar ook aan aub.

Hier gaat het over de diverse genders en hoe deze juridisch en maatschappelijk te scheiden.

bewerkt door Fundamenteel
grmbl :)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid