Spring naar bijdragen

Toch meer dan 2 genders?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Laten we anders elkaar negeren. En u kan dan het respect opbrengen niet meer deel te nemen aan discussies door ze van hun essentie af te leiden. U kan uw eigen kruis in uw eigen topics opnemen.

 

Dat is je grote doel, dat snap ik. Eerst het verzoek aan de moderatie voor een eigen gedeelte en als dat niet lukt.....wat je wilt is vrijelijk je medemens onderuit schoppen en dan geen weerwoord krijgen. Als jij je zelfverloochening oppakt, dan zul je niet meer zo raar reageren en krijg je ook andere reacties terug.

Zelf verander je constant van onderwerp om weer los te gaan op het volgende. Iedereen moet jou dan volgen en mag het nergens anders meer over hebben. Zo werkt dat niet.

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je kan wel deelnemen als je normaal probeert te doen en uw tempremant leert scheiden van het onderwerp.

Dus jij bepaalt ? Jij gaat iemand anders aanspreken op normaal doen ? Dat is de omgekeerde wereld en getuigt van erg weinig zelfverloochening. Holle woorden dus. Het temperament zit geheel aan jouw kant. Het schelden, schreeuwen, zwart maken en vals beschuldigen komt allemaal van jouw kant. Ik ben niet de enige die dat ziet. Je krijgt het van iedereen terug met wie je hier communiceert. Zelfreflectie: 0. Alleen maar wijzen naar een ander.

Je wilt alle vrijheid om je woede, frustratie, boosheid en haat de vrije loop te laten. Ongenuanceerd en liefdeloos. Wees blij dat je nog wat aandacht van mij krijgt, de rest is afgehaakt of begint er sowieso niet aan. 

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is evenmin zinvol anderen op hun mentale stoornissen en strijden te wijzen met provocatie zonder zelf aan verloochening te doen en dan nog de audicity te hebben de ander op liefde te wijzen. Erken ook uw errors en werk daar ook aan aub.

Het is altijd zinvol om de bron van de ellende te benoemen. Zolang je de bron niet aanpakt, los je het probleem niet op. Jed roept mij op tot zelfverloochening, terwijl je dat zelf weigert.........jaja. Zo werkt dat dus niet.

Je bijdragen zijn uitermate liefdeloos, dat klopt.

Ik verwoord het minder subtiel (zachte heelmeesters maken stinkende wonden).maar Robert Frans geeft je dezelfde boodschap: doe een beetje normaal tegen je medemens en ga eens werken aan jezelf.

Wil je respect, geef dan eens respect.

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hier gaat het over de diverse genders en hoe deze juridisch en maatschappelijk te scheiden.

Het gaat elke keer over wat anders. En het ging over safe spaces en dus over de veiligheid van vrouwen.

Je gaf aan dat transgenders hun eigen safe spaces moeten hebben.......tegen wie moeten ze beschermd worden ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html "De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia   Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtb

Lees je wel ???  Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!  

Een gezond en volwassen mens zou erkennen dat hij een verkeerd voorbeeld heeft aangedragen. En zo verwacht je dat je tot een gesprek kunt komen ? Je zou wat aan je taalgebruik gaan doen en dat

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat uw bron ook mag zijn, ze is het antoniem van de bron die ik nastreef. Dat verschil is ok.

Het ga u goed en veel sterkte gewenst. Ik kan ongeveer inschatten waarom u zo geworden bent en zal bidden voor u.

Bron is liefde. Je kent mij niet en kunt dus niets inschatten. Je zou zelfverloochening gaan doen, maar dat blijkt niets van.

Je wilt de vrijheid om anderen genadeloos onderuit te trappen. Dan kun je weerwoord verwachten en dat zal ook komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laten we anders elkaar negeren. En u kan dan het respect opbrengen niet meer deel te nemen aan discussies door ze van hun essentie af te leiden. U kan uw eigen kruis in uw eigen topics opnemen.

Je kan wel deelnemen als je normaal probeert te doen en uw temprament leert scheiden van het onderwerp. Mensen hoeven zich niet te verantwoorden aan jou. Het is evenmin zinvol anderen op hun mentale stoornissen en strijden te wijzen met provocatie zonder zelf aan verloochening te doen. En dan nog de audicity te hebben de ander op liefde te wijzen. Oh lol toch. Erken ook uw errors en werk daar ook aan aub.

Hier gaat het over de diverse genders en hoe deze juridisch en maatschappelijk te scheiden.

Dat is inderdaad de oplossing.

Ik kan begrijpen dat mensen met een ander gender moeilijkheden hebben met de mening van een ander. Maar dan is juist de oplossing om geen ruzie te gaan maken met iemand met een andere mening. En wij zitten hier op een forum met een christelijke identiteit dus is het normaal dat wij het christelijke standpunt naar voren brengen waarbij een ander dat dient te respecteren. De dief komt langs het raam binnen en het schaap door de deur.

Mijns inziens wordt het woord respect nogal eens gebruikt in een verdraaide zin, namelijk dat men aanstoot neemt aan de mening van een ander en dan het argument respecteren verdraait wordt tot "zwijgen er over". Echter wordt het dan onmogelijk om een probleem op te lossen. Dat is zelfverloochening, namelijk dat men de waarheid over zichzelf niet durft te erkennen.

Daarna probeert men de oplossing buiten zichzelf te zoeken, en wanneer de ander zich daar aan aanpast verloochent hij zichzelf op een ongezonde wijze waardoor je de waarheid verlaat. Dus het is beter dat een persoon die de waarheid niet kan verdragen zijn heil elders zoekt. Anders is hij uit op ruzie zoeken. We zien al dat er beschuldigingen aan mijn adres gedaan worden zonder reden. Bij voorbaat. Dat is het zoeken van de oplossing buiten zichzelf. Maar de transgender moet niet zichzelf verloochenen en dan heeft hij de waarheid en kan op eigen kracht een oplossing voor zijn probleem vinden.

Dus het probleem ligt niet bij ons.

bewerkt door Barnabas
typfout
Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat uw bron ook mag zijn, ze is het antoniem van de bron die ik nastreef. Dat verschil is ok.

Het ga u goed en veel sterkte gewenst. Ik kan ongeveer inschatten waarom u zo geworden bent en zal bidden voor u.

Als er op straat iemand in elkaar geslagen wordt en de aanvaller zegt tegen jou: laten we elkaar negeren......doe jij dat dan ook of grijp je in ?

Jij slaat mensen geestelijk in elkaar. Moet er dan ingegrepen worden of moet de verbale aanvaller alle vrijheid hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Barnabas:

Dat is inderdaad de oplossing.

Ik kan begrijpen dat mensen met een ander gender moeilijkheden hebben met de mening van een ander. Maar dan is juist de oplossing om geen ruzie te gaan maken met iemand met een andere mening. En wij zitten hier op een forum met een christelijke identiteit dus is het normaal dat wij het christelijke standpunt naar voren brengen waarbij een ander dat dient te respecteren. De dief komt langs het raam binnen en het schaap door de deur.

Mijns inziens wordt het woord respect nogal eens gebruikt in een verdraaide zin, namelijk dat men aanstoot neemt aan de mening van een ander en dan het argument respecteren verdraait wordt tot "zwijgen er over".. Echter wordt het dan onmogelijk om een probleem op te lossen. Dat is zelfverloochening, namelijk dat men de waarheid over zichzelf niet durft te erkennen.

Daarna probeert men de oplossing buiten zichzelf te zoeken, en wanneer de ander zich daar aan aanpast verloochent hij zichzelf op een ongezonde wijze waardoor je de waarheid verlaat. Dus het is beter dat een persoon die de waarheid niet kan verdragen zijn heil elders zoekt. Anders is hij uit op ruzie zoeken. We zien al dat er beschuldigingen aan mijn adres gedaan worden zonder reden. Bij voorbaat. Dat is het zoeken van de oplossing buiten zichzelf. Maar de transgender moet niet zichzelf verloochenen en dan heeft hij de waarheid en kan op eigen kracht een oplossing voor zijn probleem vinden.

Dus het probleem ligt niet bij ons.

Amen. Zelfs vragen stellen die hun waarheden beproeft; is als een rode lap op een stier. Niet de minste intentie de kern van de andere zijde/wij te benaderen.

 

1 Dit zijt ook gewaar, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden. 2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hoovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig, 3 zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden, 4 verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods; 5 hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze."

En ja ik deel gemeenschap met die tekst. Daar werk ik dan ook hard aan. Maar ik voel niet dat ik me daarvoor aan een ander moet verantwoorden. Principaliteiten ontmaskeren is geen mensen aanvallen. Hoe hard ze zich ook beledigd voelen, zo werkt het niet in de wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei GaitJ:

Als er op straat iemand in elkaar geslagen wordt en de aanvaller zegt tegen jou: laten we elkaar negeren......doe jij dat dan ook of grijp je in ?

Jij slaat mensen geestelijk in elkaar. Moet er dan ingegrepen worden of moet de verbale aanvaller alle vrijheid hebben.

Je kunt natuurlijk ook weglopen en op tijd jezelf bergen. Wie het gevaar kent doet er verstandig aan problemen te vermijden. Voorkomen is beter dan blussen.

bewerkt door Barnabas
zinsconstructie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Amen. Zelfs vragen stellen die hun waarheden beproeft; is als een rode lap op een stier. Niet de minste intentie de kern van de andere zijde/wij te benaderen.

Dat is precies het punt. Je hebt geen enkele intentie de kern van de andere zijde te benaderen. De vragen die ik stel om je waarheden te beproeven.....een lap op een rode stier is dan nog voorzichtig uitgedrukt.

Kortom: je doet precies dat wat je een ander verwijt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Dat is precies het punt. Je hebt geen enkele intentie de kern van de andere zijde te benaderen. De vragen die ik stel om je waarheden te beproeven.....een lap op een rode stier is dan nog voorzichtig uitgedrukt.

Kortom: je doet precies dat wat je een ander verwijt.

Dat heb ik al gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Je kunt natuurlijk ook weglopen en op tijd jezelg bergen. Wie het gevaar kent kan doet er verstandig aan problemen te vermijden. Voorkomen is beter dan blussen.

En dus rustig je medemens in elkaar laten tremmen. Je kan ook gezamenlijk iets doen.

Weglopen......als een vrouw verkracht wordt, loop je dan ook weg ?

En als iemand verbaal mishandeld wordt, zoals Fundamenteel doet. Moeten we dan ook weglopen en wegkijken ? En hem anderen laten mishandelen ?

Zojuist zei Barnabas:

Dat heb ik al gedaan.

Dat zeggen ze allemaal. Ik merk er niets van. Als je dat gedaan had, dan zou je niet komen met termen als afwijking en ziekte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

En dus rustig je medemens in elkaar laten tremmen. Je kan ook gezamenlijk iets doen.

Weglopen......als een vrouw verkracht wordt, loop je dan ook weg ?

En als iemand verbaal mishandeld wordt, zoals Fundamenteel doet. Moeten we dan ook weglopen en wegkijken ? En hem anderen laten mishandelen ?

Dat is jouw visie, in elkaar tremmen. Dan weten we waar jij mee bezig bent. Dat is dus wat je op het forum komt doen. Tegen ons aanschoppen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei GaitJ:

Dat is precies het punt. Je hebt geen enkele intentie de kern van de andere zijde te benaderen. De vragen die ik stel om je waarheden te beproeven.....een lap op een rode stier is dan nog voorzichtig uitgedrukt.

Kortom: je doet precies dat wat je een ander verwijt.

Als jij het zegt... dit onderwerp bewijst wel dat ik me openstel de transgender maatschappelijk te plaatsen.

Maar wat doet u? Geen iota bijdragen.

Kunt u echt niet het respect opbrengen on topic te blijven en elkaar te negeren? Is dat echt te moeilijk? Wij zijn uw boksbal voor uw lijden niet. Ook al praat u niet over uw privé, het staat allemaal tussen de lijnen beste man. Ga ermee aan de slag en stop met onderwerpen naar jezelf te draaien. Niemand hoeft zich aan jou te verantwoorden; niemand.

Als u werkelijk liefde, fatsoen en respect kende, zou u niet zoveel aangemaand moeten worden op de kern te blijven.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Als jij het zegt... dit onderwerp bewijst wel dat ik me openstel de transgender maatschappelijk te plaatsen.

Maar wat doet u en de rest? Geen iota bijdragen.

Kunt u echt niet het respect opbrengen on topic te blijven en elkaar te negeren? Is dat echt te moeilijk? Wij zijn uw boksbal voor uw lijden niet. Ook al praat u niet over uw privé, het staat allemaal tussen de lijnen beste man. Ga ermee aan de slag en stop met onderwerpen naar jezelf te draaien. Niemand hoeft zich aan joi te verantwoorden; niemand.

Als u werkelijk liefde en respect kende, zou u niet zoveel aangemaand moeten worden op de kern te blijven.

Hij liegt.

PS ik ga een stukje schrijven over zelfverloochening, duurt even.

bewerkt door Barnabas
toevoeging
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Als jij het zegt... dit onderwerp bewijst wel dat ik me openstel de transgender maatschappelijk te plaatsen.

Nee, je draagt niet bij. Je vindt transgenders een gevaar voor vrouwen en dat is je basis. Je kunt het lieflijk laten klinken door te zeggen dat je ze maatschappelijk wilt plaatsen, maar dat is window dressing. Je haat voor de transgenders is leidend. Dat vrouwen verkracht worden door heterosexuele mannen raakt je niet.

Selectieve verontwaardiging.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kunt u echt niet het respect opbrengen on topic te blijven en elkaar te negeren? Is dat echt te moeilijk? Wij zijn uw boksbal voor uw lijden niet.

Zelf verander je elke keer van onderwerp, dus lijkt me niet dat jij anderen kan aanspreken op niet-topic reageren. 

Maak je niet ongerust: ik lijd niet. Probleem is anders: transgenders zijn niet jouw boksbal voor jouw ziekte. Probleem aanpakken in de bron.

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ook al praat u niet over uw privé, het staat allemaal tussen de lijnen beste man. Ga ermee aan de slag en stop met onderwerpen naar jezelf te draaien. Niemand hoeft zich aan joi te verantwoorden; niemand.

Net zoals niemand zich naar jou hoeft te verantwoorden, ook transgenders niet. En toch roep je alle anderen ter verantwoording. Je vraagt wat je niet geeft. Telkens weer.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als u werkelijk liefde en respect kende, zou u niet zoveel aangemaand moeten worden op de kern te blijven.

Als jij werkelijk liefde en respect kende, zou je niet genadeloos en liefdeloos op je medemens inhakken en zou je niet wegkijken bij de vele verkrachtingen door heterosexuele mannen.

Je doel is duidelijk: mij de mond snoeren zodat je onbelemmerd je haat en woede richting andersdenkenden (in dit geval de transgenders) kunt botvieren.

Zelf alle vrijheid, maar anderen inperken. Zo werkt dat niet.

5 minuten geleden zei Barnabas:

Hij liegt.

PS ik ga een stukje schrijven over zelfverloochening, duurt even.

Lieg ik ?Toon dat eens aan, waar dan ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Barnabas:

Hij liegt.

Heeft met zwaar lijden te maken. Hoogstwaarschijnlijk gelinkt aan een recent trauma.

Idealisatie en love bombing met oog op de voorwaarden van die love bombing. De "liefde"  wordt pas duidelijk als je niet aan de voorwaarden van de getraumatiseerde voldoet. Textbook DSM5.

 

Wat een zware beproeving is op de genade en zelfverloochening  lolol :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mattheüs 16;24: "Toen zei Jezus tegen Zijn discipelen: Als iemand achter Mij aan wil komen, moet hij zichzelf verloochenen, zijn kruis opnemen en Mij volgen."

Dit is wat transgenders moeten doen.

Mattheüs 16 vervolgt met: (vers 25): "Want wie zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen; maar wie zijn leven zal verliezen om Mij, die zal het vinden."

Dat is dus wat transgenders moeten doen. Zichzelf verloochenen en Christus aanvaarden en hem niet te schande maken maar erkennen dat zij fout zitten en daar mee aan het werk gaan.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Mattheüs 16;24: "Toen zei Jezus tegen Zijn discipelen: Als iemand achter Mij aan wil komen, moet hij zichzelf verloochenen, zijn kruis opnemen en Mij volgen."

Dit is wat transgenders moeten doen.

Mattheüs 16 vervolgt met: (vers 25): "Want wie zijn leven zal willen behouden, die zal het verliezen; maar wie zijn leven zal verliezen om Mij, die zal het vinden."

Dat is dus wat transgenders moeten doen. Zichzelf verloochenen en Christus aanvaarden en hem niet te schande maken maar erkennen dat zij fout zitten en daar mee aan het werk gaan.

 

Dat is wat ze zouden moeten doen... Maar ze zijn vrij het niet te doen. Net zoals wij vrij zijn daarvan het onze te zeggen en denken. En door debat kan dat dan geplaatst worden binnen de samenleving.

Maar hoe ze dat nu doen, waar levert dit ons finaal af? Overheden die experimentele wetenschappen handhaven en censuur om op massaschaal invloed uit te oefenen en 1 narratief te duwen: is een rode vlag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heeft met zwaar lijden te maken. Hoogstwaarschijnlijk gelinkt aan een recent trauma.

Idealisatie en love bombing met oog op de voorwaarden van die love bombing. De "liefde"  wordt pas duidelijk als je niet aan de voorwaarden van de getraumatiseerde voldoet. Textbook DSM5.

 

Wat een zware beproeving is op de genade en zelfverloochening  lolol :D

Er is inderdaad een tekst over genade en verloochening van Christus, die de waarheid is.

Judas 1;4: "Want er zijn sommige mensen binnengeslopen, die tot dit oordeel al lang tevoren opgeschreven zijn, goddelozen, die de genade van onze God veranderen in losbandigheid, en die de enige Heerser, God en onze Heere Jezus Christus, verloochenen.

Zo zijn zij ook binnengeslopen en proberen ons kapot te maken.

Er is ook een tekst waarin staat dat men de genade niet moet misbruiken en één waarin staat dat men niet moet redeneren dat het zondigen de genade vermeerdert. Het is echt een heel systeem van bedriegerij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heeft met zwaar lijden te maken. Hoogstwaarschijnlijk gelinkt aan een recent trauma.

Idealisatie en love bombing met oog op de voorwaarden van die love bombing. De "liefde"  wordt pas duidelijk als je niet aan de voorwaarden van de getraumatiseerde voldoet. Textbook DSM5.

 

Leuk geprobeerd, een ander stigmatiseren. Het ligt je wel. Respect lukt dan weer niet. Lekker rammen op een ander.

Dat je aangaf aan zelfverloochening te gaan doen blijken dus weer holle woorden, de zoveelste.

Zonder kennis van zaken probeer je een ander onderuit te halen, het typeert de ziekte in je hoofd.  En zo eindig je eenzaam op een kamertje, obsessief typend. Zonder binding met wie dan ook. Wat een treurig leven.

13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is wat ze zouden moeten doen... Maar ze zijn vrij het niet te doen. Net zoals wij vrij zijn daarvan het onze te zeggen en denken. En door debat kan dat dan geplaatst worden binnen de samenleving.

Maar hoe ze dat nu doen, waar levert dit ons finaal af? Overheden die experimentele wetenschappen handhaven en censuur om op massaschaal invloed uit te oefenen en 1 narratief te duwen: is een rode vlag.

Dat is wat jij zou moeten doen. Jezelf verloochenen. Maar het zijn altijd de anderen. 

Hoe was het ook alweer: onverzoenlijk. moeilijk om een constructieve dialoog mee te voeren, geen begrip, geen kennis, weerstand tegen verandering.

3 minuten geleden zei Barnabas:

Zo zijn zij ook binnengeslopen en proberen ons kapot te maken.

Er is ook een tekst waarin staat dat men de genade niet moet misbruiken en één waarin staat dat men niet moet redeneren dat het zondigen de genade vermeerdert. Het is echt een heel systeem van bedriegerij.

Ze proberen gewoon zichzelf te zijn, jij probeert hen kapot te maken. Zelfreflectie.

Waar lieg ik ? Dat is nogal een beschuldiging, onderbouw het eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is wat ze zouden moeten doen... Maar ze zijn vrij het niet te doen. Net zoals wij vrij zijn daarvan het onze te zeggen en denken. En door debat kan dat dan geplaatst worden binnen de samenleving.

Maar hoe ze dat nu doen, waar levert dit ons finaal af? Overheden die experimentele wetenschappen handhaven en censuur om op massaschaal invloed uit te oefenen en 1 narratief te duwen: is een rode vlag.

Er is een tekst waarin gewaarschuwd wordt dat er spionnen binnengekomen zijn en dat je daar niet voor aan de kant moet gaan opdat je geen slaaf van hen wordt.

Galaten 2;4-5: "En dat ter wille van de binnengedrongen valse broeders, die waren binnengeslopen om onze vrijheid, die wij in Christus Jezus hebben, te bespioneren, om ons tot slaven te maken. Voor hen zijn wij ook geen moment in onderdanigheid opzijgegaan, opdat de waarheid van het Evangelie bij u zou blijven."

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze kunnen zichzelf zijn waar ze andere minderheden niet benadelen of onveiligheidsgevoelens geven. (Zie het openingspleidooi van die vrouw in de eerste post).

De transgender bij de vrouw plaatsen is vrouwonvriendelijk gebleken in de praktijk. Laten we dit dan juridisch en maatschappelijk hervormen zodat vrouwenrechten en -priveleges niet in gedrang komen.

Zet de transgender niet bij de vrouw, maar er naast. Dat is ook inclusief zijn, ze maatschappelijk en juridisch erkennen als transgender en niet een ander biologisch geslacht. Denk!

6 minuten geleden zei Barnabas:

Er is een tekst waarin gewaarschuwd wordt dat er spionnen binnengekomen zijn en dat je daar niet voor aan de kant moet gaan opdat je geen slaaf van hen wordt.

Galaten 2;4-5: "En dat ter wille van de binnengedrongen valse broeders, die waren binnengeslopen om onze vrijheid, die wij in Christus Jezus hebben, te bespioneren, om ons tot slaven te maken. Voor hen zijn wij ook geen moment in onderdanigheid opzijgegaan, opdat de waarheid van het Evangelie bij u zou blijven."

Dan hadden ze toch beter iemand met een lager EQ gestuurd  lol

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei GaitJ:

Ze proberen gewoon zichzelf te zijn, jij probeert hen kapot te maken. Zelfreflectie.

Waar lieg ik ? Dat is nogal een beschuldiging, onderbouw het eens.

Dat eerste is jouw mening.

Je past een dubele moraal toe.

16 minuten geleden zei GaitJ:

Waar lieg ik ? Dat is nogal een beschuldiging, onderbouw het eens.

Ik zeg toch dat je gekomen bent om ruzie te maken.

17 minuten geleden zei GaitJ:

Leuk geprobeerd, een ander stigmatiseren.

Dat is nou liegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Barnabas:

Dat eerste is jouw mening.

Je past een dubele moraal toe.

Ik zeg toch dat je gekomen bent om ruzie te maken.

Dat is nou liegen.

Fundamenteel is van de dubbele moraal. Hij stigmatiseert inderdaad mensen, dat is een feitelijke constatering, Dat jij het met zijn stigmatisering eens zou zijn, verandert daar niets aan.

Ik zie wat je doet, en ik zie wat het met de mensen doet die het betreft. En dat is kapot maken, in dit geval geen mening, maar een constatering.

Jij beschuldigt mij vals van liegen, en dan ben ik gekomen om ruzie te maken.....jaja.

 

Maar alles eens doorlezend. Ik ben in "gesprek" met twee mensen: de een heeft ASS en de ander schizofrenie.

En beide gaan ze ongeremd los op anderen. Het is me allemaal wat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze kunnen zichzelf zijn ...

Wanneer ze toegeven aan zichzelf zijn is de keuze om te sterven. Dat gaat dus niet. Wie zijn leven wil behouden zal het verliezen. Het leven is in Christus en het behoud van het leven (van de ziel staat er letterlijk volgens de voetnoot) is om Christus aan te doen en zijn wil te volbrengen. Daartoe moet men het vlees kruisigen en doen wat door Christus opgedragen wordt. Dat zijn goede werken doen en het is alleen mogelijk goede werken te doen wanneer men Chrisitus aan doet,

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid