Spring naar bijdragen

Toch meer dan 2 genders?


Aanbevolen berichten

Hold your horses! Ik heb geen transformatie, MAAR...

Als we meer dan 2 genders erkennen, dan kunnen de transseksuelen wel uit de kleedkamers en toiletten van onze dochters. Eveneens professionele sporten verdienen dan categorieën op maat van gender. Gevangenissen op maat van gender etc.

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html "De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia   Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtb

Lees je wel ???  Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!  

Een gezond en volwassen mens zou erkennen dat hij een verkeerd voorbeeld heeft aangedragen. En zo verwacht je dat je tot een gesprek kunt komen ? Je zou wat aan je taalgebruik gaan doen en dat

16 uur geleden zei Fundamenteel:

Hold your horses! Ik heb geen transformatie, MAAR...

Als we meer dan 2 genders erkennen, dan kunnen de transseksuelen wel uit de kleedkamers en toiletten van onze dochters. Eveneens professionele sporten verdienen dan categorieën op maat van gender. Gevangenissen op maat van gender etc.

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

 

Hoezo professionele sporten? Die bestaan bij de gratie van het publiek. Er komt geen hond kijken bij voetbal voor transseksuelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hoezo professionele sporten? Die bestaan bij de gratie van het publiek. Er komt geen hond kijken bij voetbal voor transseksuelen.

Als je luisterde naar die vrouw die getuigt over de sportwereld en hun carrière he...

Onderzoek: Lia Thomas. Die sportprestaties moeten ongedaan gemaakt worden om de gelijkwaardigheid van de vrouw te respecteren.

Je weet toch ook wel dat mannen anatomisch sterker dan vrouwen zijn en er daarom onderscheid tussen mannen en vrouwensport is? Als vrouwen moeten concurreren met biologische mannen, hinder je hun carrière.

Nog maar te zwijgen over de safe spaces waar vele vrouwen en ouders onder lijden.

Omdat geen kat kijkt, mogen we het levenswerk van vrouwen laten afnemen door biologische mannen, en is u als vrouw identificeren voldoende om in hun safe spaces te komen? Zelfs wanneer vrouwenrechtenorganisaties aan de kaak stelden dat meerdere vrouwen zich ongemakkelijk voelen, in hun safe spaces.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als je luisterde naar die vrouw die getuigt over de sportwereld en hun carrière he...

Onderzoek: Lia Thomas. Die sportprestaties moeten ongedaan gemaakt worden om de gelijkwaardigheid van de vrouw te respecteren.

Je weet toch ook wel dat mannen anatomisch sterker dan vrouwen zijn en er daarom onderscheid tussen mannen en vrouwensport is? Als vrouwen moeten concurreren met biologische mannen, hinder je hun carrière.

Nog maar te zwijgen over de safe spaces waar vele vrouwen en ouders onder lijden.

Omdat geen kat kijkt, mogen we het levenswerk van vrouwen laten afnemen door biologische mannen, en is u als vrouw identificeren voldoende om in hun safe spaces te komen? Zelfs wanneer vrouwenrechtenorganisaties aan de kaak stelden dat meerdere vrouwen zich hierbij ongemakkelijk voelen, in hun safe spaces.

Je gaat niet in op de vraag en begint over iets anders.  Een herkenbaar patroon van jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je gaat niet in op de vraag en begint over iets anders.  Een herkenbaar patroon van jou.

Het gaat niet over voetbal in de openingspost, he? Het gaat ook niet over uw rudimentaire vraag. Het gaat over vrouwen hun safe spaces en carrière.

De transseksuelen hebben een aparte toilet en sportcategorie nodig, ter gratie van de vrouwen die er onder lijden.

Het patroon is -> off topic gaan, mij in het centrum plaatsen of subjectief gelal superieur aan het onderwerp achten en aan de hele context voorbij gaan. Dus stop die bs eens.

Dat je bovendien niet capabel bent het antwoord op uw vraag samen te vatten binnen de context, gaat u nog minder in staat stellen patronen te rijmen he. ;)

En nu maar on topic of zwijgen/wegkijken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Het gaat niet over voetbal in de openingspost, he? Het gaat ook niet over uw rudimentaire vraag. Het gaat over vrouwen hun safe spaces en carrière.

De transseksuelen hebben een aparte toilet en sportcategorie nodig, ter gratie van de vrouwen die er onder lijden.

Het patroon is -> off topic gaan, mij in het centrum plaatsen of subjectief gelal superieur aan het onderwerp achten en aan de hele context voorbij gaan. Dus stop die bs eens.

Dat je bovendien niet capabel bent het antwoord op uw vraag samen te vatten binnen de context, gaat u nog minder in staat stellen patronen te rijmen he. ;)

En nu maar on topic of zwijgen/wegkijken.

Nee hoor, transseksuelen hebben geen aparte toilet nodig. Een onnodig domme opmerking van jou, door een schromelijk gebrek aan kennis en overschot aan vooringenomenheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nee hoor, transseksuelen hebben geen aparte toilet nodig. Een onnodig domme opmerking van jou, door een schromelijk gebrek aan kennis en overschot aan vooringenomenheid.

Je kunt niet eens begrijpend lezen en een slachtoffer haar betoog samenvatten? Je gaat er zelfs genadeloos aan voorbij. Gatachterlijk zijn jouw vragen en opmerkingen. Ga eens basis opdoen.

Er is een meisje van 15 jaar verkracht in een vrouwentoilet door een jongen op haar school.

Een slachtoffer in de openingspost kaart haar en anderen hun problemen aan.

Vrouwen komen in opstand voor hun rechten en safe spaces aldaar; maar ik heb gebrek aan kennis en ben vooringenomen.

Ik herhaal: er werd een 15 jarig meisje verkracht en de feiten werden toegedekt door lgbqt friendly heteroseksuelen. In dit geval een rechter en schoolboard!

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je kunt niet eens begrijpend lezen en een slachtoffer haar betoog samenvatten? Je gaat er zelfs genadeloos aan voorbij. Gatachterlijk zijn jouw vragen en opmerkingen. Ga eens basis opdoen.

Er is een meisje van 15 jaar verkracht in een vrouwentoilet door een jongen op haar school.

Een slachtoffer in de openingspost kaart haar en anderen hun problemen aan.

Vrouwen komen in opstand voor hun rechten en safe spaces aldaar; maar ik heb gebrek aan kennis en ben vooringenomen.

Ik herhaal: er werd een 15 jarig meisje verkracht en de feiten werden toegedekt door lgbqt friendly heteroseksuelen. In dit geval een rechter en schoolboard!

Je  hebt een minuutje geplaats van een veel langere discussie. De schreeuwlelijk waar jij achter staat liet de rechter (die zei: 'You'r e wrong") niet uitspreken. Ik had graag geweten waarom die rechter dat vond, maar dat laat jij weg? Dat zegt genoeg. Je plaatste geen objectief verhaal maar hakt de hele LGBT gemeenschap in elkaar vanwege één verhaal over een verkrachting. Ga U schamen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je  hebt een minuutje geplaats van een veel langere discussie. De schreeuwlelijk waar jij achter staat liet de rechter (die zei: 'You'r e wrong") niet uitspreken. Ik had graag geweten waarom die rechter dat vond, maar dat laat jij weg? Dat zegt genoeg. Je plaatste geen objectief verhaal maar hakt de hele LGBT gemeenschap in elkaar vanwege één verhaal over een verkrachting. Ga U schamen. 

Ga basis opdoen ;)

Zero fox given naar uw gatachterlijk geblaat. Dat van die rechter staat al in het onderwerp. Maar ge kunt niet eens simpele zaken samenvatten in uw moedertaal, laat staan dat ge complexere zaken  aan kunt. Zelfs de blinden zien waar het gebrek aan kennis en wegkijken heerst.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

 Feminist group warns transgender law changes could endanger women in 'female-only safe spaces' 

Enz

A feminist group has warned new laws could put vulnerable women in danger if transgender women are allowed to share 'female-only safe spaces'.

Enz

Founding member of the guild, Nina Vallins, argues there are 'no safe guards' in the bill which could eliminate the privacy of vulnerable women, such as prisoners or domestic violence victims, in female-only areas.

Enz

She said women, particularly those impacted by male violence, have the right to feel safe in private areas.   'We certainly do not think people should have to undergo surgery to change their gender, that is an extremely drastic measure, she said.   The feminist group soon received blow back from an group of students at the host site Melbourne University, who filled a petition to have the discussion shut down and labelled it 'transphobic', according to The Australian.  

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7336319/Feminist-group-warns-transgender-law-changes-endanger-women-female-safe-spaces.html

Vrouwen die debat vragen en de hand uitreiken naar de gemeenschap om over de gevoelens van andere slachtoffers te praten... is transphobic.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Dat beloof ik:
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Er is een meisje van 15 jaar verkracht in een vrouwentoilet door een jongen op haar school.

Je  hebt een minuutje geplaats van een veel langere discussie. De schreeuwlelijk waar jij achter staat liet de rechter (die zei: 'You'r e wrong") niet uitspreken. Ik had graag geweten waarom die rechter dat vond, maar dat laat jij weg? Dat zegt genoeg. Je plaatste geen objectief verhaal maar hakt de hele LGBT gemeenschap in elkaar vanwege één verhaal over een verkrachting. Ga U schamen. 

 

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html

"De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia

 

Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtbank, kwam een vollediger beeld naar voren.. Het had echter helemaal niets te maken met het beleid van transbadkamers. In plaats daarvan was ze, zoals veel vrouwen en meisjes, slachtoffer van relatiegeweld.

De dochter van Smith getuigde dat ze eerder twee consensuele seksuele ontmoetingen had gehad met haar aanvaller in de badkamer van de school. Op de dag van haar aanval hadden ze afgesproken om elkaar weer te ontmoeten. "Het bewijs was dat het meisje die badkamer koos, ....

De jongen droeg inderdaad een rok, maar die rok gaf hem geen toestemming om de meisjesbadkamer te gebruiken. Zoals Amanda Terkel meldde in HuffPost, werd het trans-inclusieve badkamerbeleid van het schooldistrict pas in augustus goedgekeurd, meer dan twee maanden na de aanval. Dit was niet, zei Biberaj, iemand die zich identificeerde als transgender en onder het mom daarvan naar de meisjesbadkamer ging.

Zelfs als de feiten van deze zaak naar buiten zijn gekomen, zal de schade die is aangericht door alle desinformatie erover moeilijk ongedaan te maken zijn. "Zodra de politiek voorbij is, hebben we nog steeds te maken met de vernietiging", zei Biberaj, die zich afvraagt hoe haar gemeenschap moet genezen. "Je kunt mensen niet altijd met succes terughalen om te zeggen: 'Ik weet dat dit is wat je is verteld, maar kijk wat er onder ede in de rechtbank is gebeurd.'"

Een trieste en gecompliceerde waarheid is waarschijnlijk geen partij voor een buitengewoon nuttige leugen."

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Petra.:

 

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html

"De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia

 

Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtbank, kwam een vollediger beeld naar voren.. Het had echter helemaal niets te maken met het beleid van transbadkamers. In plaats daarvan was ze, zoals veel vrouwen en meisjes, slachtoffer van relatiegeweld.

De dochter van Smith getuigde dat ze eerder twee consensuele seksuele ontmoetingen had gehad met haar aanvaller in de badkamer van de school. Op de dag van haar aanval hadden ze afgesproken om elkaar weer te ontmoeten. "Het bewijs was dat het meisje die badkamer koos, ....

De jongen droeg inderdaad een rok, maar die rok gaf hem geen toestemming om de meisjesbadkamer te gebruiken. Zoals Amanda Terkel meldde in HuffPost, werd het trans-inclusieve badkamerbeleid van het schooldistrict pas in augustus goedgekeurd, meer dan twee maanden na de aanval. Dit was niet, zei Biberaj, iemand die zich identificeerde als transgender en onder het mom daarvan naar de meisjesbadkamer ging.

Zelfs als de feiten van deze zaak naar buiten zijn gekomen, zal de schade die is aangericht door alle desinformatie erover moeilijk ongedaan te maken zijn. "Zodra de politiek voorbij is, hebben we nog steeds te maken met de vernietiging", zei Biberaj, die zich afvraagt hoe haar gemeenschap moet genezen. "Je kunt mensen niet altijd met succes terughalen om te zeggen: 'Ik weet dat dit is wat je is verteld, maar kijk wat er onder ede in de rechtbank is gebeurd.'"

Een trieste en gecompliceerde waarheid is waarschijnlijk geen partij voor een buitengewoon nuttige leugen."

 

Waaraan vond die rechter hem dan schuldig?

 

10 uur geleden zei Fundamenteel:

Dit is ook rechts?

    A judge found the teenage boy wearing a skirt guilty last week of sexually assaulting a 15-year-old female classmate in the girls' bathroom at their school     Speaking exclusively with DailyMail.com, his mother, who asked not to be identified for the sake of her underage son, defended his actions      She said his actions were that of a heterosexual, hormonal teen, who had consensual sex with the girl twice before     'He's a 15-year-old boy that wanted to have sex in the bathroom, with somebody that was willing,' she said     She said her son is trying to 'find himself' by wearing a skirt one day, and pants the next for attention he 'desperately' sought     'First of all, he is not transgender,' she said. 'And I think this is all doing an extreme disservice to those students who actually identify as transgender'     But she admits that her son is deeply troubled and has a history of misbehavior that included sending nude photos of himself to a girl in fifth grade      He has also been charged with sexually assaulting another girl in October     She insists that the public is 'twisting this just enough to make it a political hot button issue'

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Petra.:

Nee, wat rechts is, is dat dit verhaal misbruikt wordt om de transgenders in een zwart daglicht te stellen. 

De leugen kwam dan niet van rechts maar de verkrachter? Aan de daad zelf vind u niets verfoeilijk? Zich idenfificeren als vrouw was voldoende om in hun safe space komen? DAT IS HET PROBLEEM LINKS! Hoe ver ben je heen als je die desinformatie op rechts wilt steken om aan de slachtoffers (uw soortgenoten/vrouwen) voorbij te gaan?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De leugen kwam dan niet van rechts maar de verkrachter? Aan de daad zelf vind u niets verfoeilijk? Zich idenfificeren als vrouw was voldoende om hun safe komen? DAT IS HET PROBLEEM LINKS!

Nee dat is niet wat er gebeurde. Je blijft het verdraaide verhaal opreutelen.  Die jongen was haar vriendje en was al twee keer gewoon in zijn jongenskleren met haar in die badkamer geweest om seks te hebben. Daar ...hoefde ie zich helemaal niet voor te verkleden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Nee dat is niet wat er gebeurde. Je blijft het verdraaide verhaal opreutelen.  Die jongen was haar vriendje en was al twee keer gewoon in zijn jongenskleren met haar in die badkamer geweest om seks te hebben. Daar ...hoefde ie zich helemaal niet voor te verkleden. 

Dus de DailyMail liegt ?

But she admits that her son is deeply troubled and has a history of misbehavior that included sending nude photos of himself to a girl in fifth grade      He has also been charged with sexually assaulting another girl in October     She insists that the public is 'twisting this just enough to make it a political hot button issue'

 

Dat is zijn moeder die dat zegt he!

Hij deed zich als transgender voor om een 15 jarige te verkrachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus de DailyMail liegt ?

Misschien is je Engels niet goed genoeg ? Het staat daar ook. 

She said his actions were that of a heterosexual, hormonal teen, who had consensual sex with the girl twice before   

    'First of all, he is not transgender,'

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Petra.:

 

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html

"De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia

 

Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtbank, kwam een vollediger beeld naar voren.. Het had echter helemaal niets te maken met het beleid van transbadkamers. In plaats daarvan was ze, zoals veel vrouwen en meisjes, slachtoffer van relatiegeweld.

De dochter van Smith getuigde dat ze eerder twee consensuele seksuele ontmoetingen had gehad met haar aanvaller in de badkamer van de school. Op de dag van haar aanval hadden ze afgesproken om elkaar weer te ontmoeten. "Het bewijs was dat het meisje die badkamer koos, ....

De jongen droeg inderdaad een rok, maar die rok gaf hem geen toestemming om de meisjesbadkamer te gebruiken. Zoals Amanda Terkel meldde in HuffPost, werd het trans-inclusieve badkamerbeleid van het schooldistrict pas in augustus goedgekeurd, meer dan twee maanden na de aanval. Dit was niet, zei Biberaj, iemand die zich identificeerde als transgender en onder het mom daarvan naar de meisjesbadkamer ging.

Zelfs als de feiten van deze zaak naar buiten zijn gekomen, zal de schade die is aangericht door alle desinformatie erover moeilijk ongedaan te maken zijn. "Zodra de politiek voorbij is, hebben we nog steeds te maken met de vernietiging", zei Biberaj, die zich afvraagt hoe haar gemeenschap moet genezen. "Je kunt mensen niet altijd met succes terughalen om te zeggen: 'Ik weet dat dit is wat je is verteld, maar kijk wat er onder ede in de rechtbank is gebeurd.'"

Een trieste en gecompliceerde waarheid is waarschijnlijk geen partij voor een buitengewoon nuttige leugen."

 

Uw link is onleesbaar. Geef eens een link die uw verhaal bevestigt en niet vertaald werd door u of ander.

8 minuten geleden zei Petra.:

Misschien is je engels niet goed genoeg ? Het staat daar ook. 

She said his actions were that of a heterosexual, hormonal teen, who had consensual sex with the girl twice before   

    'First of all, he is not transgender,'

Nogmaals hij identifeerde zich als vrouw op de moment dat hij in hun safe space kwam.

Mijn vraag was: is u als vrouw identificeren voldoende om u als man in hun safe spaces te dringen?

Wat doe jij? Het op rechts steken want hij deed maar alsof... terwijl ik voor u al een link gaf waar zijn moeder toegaf dat hij alsof deed?

Kom eens een niveautje hoger links, en deel WERKENDE links zonder ze zelf te vertalen.

WAL-GE-LIJK DIT OP RECHTS TE SCHUIVEN OM EEN VERKRACHTING WEG TE REDENEREN

8 minuten geleden zei Petra.:

Misschien is je engels niet goed genoeg ? Het staat daar ook. 

She said his actions were that of a heterosexual, hormonal teen, who had consensual sex with the girl twice before   

    'First of all, he is not transgender,'

Mijn Engels is beter dan mijn Nederlands...

Welke rechter veroordeeld een minderjarige voor verkrachting na vrijwillige seks?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is diep triest hoe verhalen verdraaid worden. 

Er is een overdaad aan seksueel geweld tegen meisjes/vrouwen.  

Maar i.p.v. je daar druk om te maken, wordt zo'n gebeurtenis geframed en misbruikt tegen de transseksuelen. Die zelf al zo vreselijk kwetsbaar zijn. 

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn vraag was: is u als vrouw identificeren voldoende om u als man in hun safe spaces te dringen?

Daar hoef je je niet voor te verkleden. Iedereen kan daar binnenstappen in wat voor kleding dan ook. Hij was er ook al vaker met haar geweest zonder verkleed te zijn om consensuele seks te hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Petra.:

Het is diep triest hoe verhalen verdraaid worden. 

Er is een overdaad aan seksueel geweld tegen meisjes/vrouwen.  

Maar i.p.v. je daar druk om te maken, wordt zo'n gebeurtenis geframed en misbruikt tegen de transseksuelen. Die zelf al zo vreselijk kwetsbaar zijn. 

Het verhaal is niet verdraaid? De  eerste film zegt: a BOY raped 15 year old girl...

Ik vroeg daarop: is dat wel ok?

Wat doe jij? Liegen dat het zijn vriendin was en er dus toestemming was? en rechts de feiten verdraait ? Welke rechtse partij is hier betrokken? Noem er 1?

Uw link werkt niet eens en is vertaald door uzelf?

Maar genoteerd: het is belangrijker te weten dat die jongen alsof deed dus dat meisje dat verkracht werd in haar space is niet erg? Door iemand die zich op dat moment als vrouw voordeed he. Dat zijn de feiten.

Laten we die slachtoffers negeren om 1 a 5 onnatuurlijke zaken door te laten gaan?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat doe jij? Liegen dat het zijn vriendin was

Nou nee, dat bleek uit haar verklaring bij de rechtbank. Die jongen was haar vriendje, waarmee ze het vaker op school op die plek had gedaan. 

Wat er ook staat is dat zij die derde keer geen seks wilde maar alleen wilde praten. Daarom is die jongen veroordeeld. 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Nou nee, dat bleek uit haar verklaring bij de rechtbank. 

Wat er ook staat is dat zij die derde keer geen seks wilde maar alleen wilde praten. Daarom is die jongen veroordeeld. 

 

Komaan...

Dit is links beste mensen! De verkrachter zei...

De rechter oordeelde doet er niet mee...

As long as we can comfort ourselves with lies and whataboutism.

Walgelijk Petra.

Geef de link waar ze dat zelf zei, een werkende link he.

Dus als ze geen seks wilt, en hij dringt zich op: dan is dat verkrachting bij penetratie. Aanranding zonder penetratie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Komaan...

Dit is links beste mensen! De verkrachter zei...

De rechter oordeelde doet er niet mee...

As long as we can comfort ourselves with lies and whataboutism.

Walgelijk Petra.

Lees je wel ??? 

Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Petra.:

Lees je wel ??? 

Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!

 

Stel het is zijn lief... en hij dringt zich als vrouw binnen op de toilet, ze zegt neen en hij doet dit nog: dan is ze verkracht in een safe space. Door een man die er in kon omdat hij zich die dag als vrouw identifeerde.

De feiten, bron link dailymail:

May 28: Teen, 15, wearing a skirt allegedly rapes female classmate in girl's bathroom. She reports it to the principal. Superintendent Scott Ziegler sends an email to colleagues confirming that it had been reported

June 22: Scott Smith, the father of the rape victim, was dragged out of a school board meeting with a bloodied mouth and arrested after listening to school officials say no one had been sexually assaulted in the bathroom after his daughter had reported the rape

July 6: Detectives call the boy's mother to report his imminent arrest. She drives him down to the station herself and he spends the next couple weeks at the juvenile detention center in nearby Leesburg

October 6: The 15-year-old changes schools and allegedly drags another a girl into a classroom and inappropriately touches her. Police are called and he is arrested the same day

October 25: Teen is found guilty for the May 28 sexual assault at Stone Bridge High School. The judge 'substantiated' charges of forcible sodomy and forcible fellatio, the juvenile equivalent of a conviction 

October 26: Students stage a walkout of their classrooms in a show of 'solidarity' for the victim. Some stood in front of their school, chanting: 'Loudoun County Protects Rapists!' 

November 15: Skirt-wearing teen will be sentenced  

------

Ze is het gaan melden en ze kozen de vader te stigmatiseren voor er iets aan te doen. Intussen was de ideologie weer belangrijker dan het slachtoffer want rechts... Hij deed maar alsof, andere seksuele roofdieren kunnen niet alsof doen in de toekomst?

Vind u de veiligheidsgevoelens en carrière van uw soortgenoten dan minder belangrijk dan een ideologie? @Petra. Is transgenderisme het nieuwe feminisme?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid