Spring naar bijdragen

Toch meer dan 2 genders?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Stel het is zijn lief... en hij dringt zich als vrouw binnen op de toilet, ze zegt neen en hij doet dit nog: dan is ze verkracht in een safe space. Door een man die er in kon omdat hij zich die dag als vrouw identifeerde.

Je zit zo vast in de geframede versie dat je de feiten niet meer kunt onderscheiden, of ......misschien is niet wil onderscheiden beter gezegd. 

 

LET OP..

Die kleedkamer was op dat moment niet toegankelijk voor transseksuelen. Of hij zich wel of niet verkleedde maakte geen verschil. 

Die jongen was haar vriendje. Hij was daar al vaker met haar geweest om seks te hebben zonder verkleed te zijn. 

De derde keer, wilde zij weer met hem naar die kleedkamer om te praten. Die keer had hij wel een rok aan, maar hij is geen transseksueel. Om in die kleedkamer te komen maakte het geen verschil. 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html "De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia   Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtb

Lees je wel ???  Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!  

Een gezond en volwassen mens zou erkennen dat hij een verkeerd voorbeeld heeft aangedragen. En zo verwacht je dat je tot een gesprek kunt komen ? Je zou wat aan je taalgebruik gaan doen en dat

1 minuut geleden zei Petra.:

Je zit zo vast in de geframede versie dat je de feiten niet meer kunt onderscheiden, of ......misschien is niet wil onderscheiden beter gezegd. 

 

LET OP..

Die kleedkamer was op dat moment niet toegankelijk voor transseksuelen. Of hij zich wel of niet verkleedde maakte geen verschil. 

Die jongen was haar vriendje. Hij was daar al vaker met haar geweest om seks te hebben zonder verkleed te zijn. 

De derde keer, wilde zij weer met hem naar die kleedkamer om te praten. Die keer had hij wel een rok aan, maar hij is geen transseksueel. Om in die kleedkamer te komen maakte het geen verschil. 

 

 

 

Ik framede niets! Ik zei dat mannen in de safe spaces van vrouwen komen, en zich identificeren als vrouw voldoende is. Dat is gewoon de realiteit.

Het meisje is meteen na het incident naar de directeur gegaan. Dat doe je  niet met toestemming. De rechter vond hem schuldig.

Er is niet gepraat.

De essentie is: wordt het geen tijd dat we de transgenders uit de vrouwenwereld halen? Dit om hun safe spaces en carrière te beschermen? Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van de politieke correctheid voor we het probleem erkennen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

De essentie is dat een triest verhaal wordt misbruikt om transgenders te pakken te nemen. I.P.V. bezig te zijn met waar het om gaat... VRIENDJES die over de schreef gaan !!!

Neen dat maakte jij ervan. Ik vroeg u aan te halen waar rechts dat deed... Maar uw antwoord blijft open?

De essentie is dat zich als vrouw voordoen voldoende was in hun safe space te komen.

Of het nu haar vriend was of niet.... dat maakt enkel voor een paar duiven verschil. Er was geen toestemming en ze is het meteen gaan melden.

Antwoord je ook eens mijn vragen aub? Hoeveel vrouwen mogen slachtoffer worden en zich onveilig voelen, voor ze opwegen tegen die enkele mannen die zich als vrouw voordoen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zei dat mannen in de safe spaces van vrouwen komen,

De essentie is dat er geen safe spaces zijn.  De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. 

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten, en dan doen alsof transgender of ander geaardheden het probleem zou zijn. Te triest voor woorden. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

De essentie is dat er geen safe spaces zijn.  De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. 

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten. 

Er zijn geen safe spaces maar ik kan geen Engels? Pffff Petra.

Een toilet, women only spaces en kleedkamer is een safe space voor vrouwen. Hoeveel mogen zich daar ongemakkelijk voelen ten koste van mannen die zich als vrouw voordodn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een toilet, women only spaces en kleedkamer is een safe space voor vrouwen. Hoeveel mogen zich daar ongemakkelijk voelen ten koste van mannen die zich als vrouw voordodn?

De essentie is dat er geen safe spaces zijn.  De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. 

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten, en dan doen alsof transgender of ander geaardheden het probleem zou zijn.

Te triest voor woorden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

De essentie is dat er geen safe spaces zijn.  De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. 

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten, en dan doen alsof transgender of ander geaardheden het probleem zou zijn.

Te triest voor woorden. 

Een women only space zoals een toilet is een safe space.

Je ging weer googelen om aan de ware essentie voorbij te gaan. Rechts is erbij betrokken, dus links wint zoals schaken met duiven....

De essentie: Hoeveel vrouwen mogen zich ongemakkelijk voelen ten koste van mannen die zich als vrouw voordoen?

 

Wat met de prestaties van Lia Thomas? Geen discriminatie???

1 uur geleden zei Petra.:

 

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html

"De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia

 

Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtbank, kwam een vollediger beeld naar voren.. Het had echter helemaal niets te maken met het beleid van transbadkamers. In plaats daarvan was ze, zoals veel vrouwen en meisjes, slachtoffer van relatiegeweld.

De dochter van Smith getuigde dat ze eerder twee consensuele seksuele ontmoetingen had gehad met haar aanvaller in de badkamer van de school. Op de dag van haar aanval hadden ze afgesproken om elkaar weer te ontmoeten. "Het bewijs was dat het meisje die badkamer koos, ....

De jongen droeg inderdaad een rok, maar die rok gaf hem geen toestemming om de meisjesbadkamer te gebruiken. Zoals Amanda Terkel meldde in HuffPost, werd het trans-inclusieve badkamerbeleid van het schooldistrict pas in augustus goedgekeurd, meer dan twee maanden na de aanval. Dit was niet, zei Biberaj, iemand die zich identificeerde als transgender en onder het mom daarvan naar de meisjesbadkamer ging.

Zelfs als de feiten van deze zaak naar buiten zijn gekomen, zal de schade die is aangericht door alle desinformatie erover moeilijk ongedaan te maken zijn. "Zodra de politiek voorbij is, hebben we nog steeds te maken met de vernietiging", zei Biberaj, die zich afvraagt hoe haar gemeenschap moet genezen. "Je kunt mensen niet altijd met succes terughalen om te zeggen: 'Ik weet dat dit is wat je is verteld, maar kijk wat er onder ede in de rechtbank is gebeurd.'"

Een trieste en gecompliceerde waarheid is waarschijnlijk geen partij voor een buitengewoon nuttige leugen."

 

Waarom vertaalt u een niet werkende link? Heb je nog een bron die werkt ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een women only space zoals een toilet is een safe space.

Het maakt niet uit wat je aantrekt..iedereen kan binnenstappen. Dat was ook wat er gebeurd was. 

 Er bestaat geen safe space !!!!  Die bestaat pas als er geen seksueel overschrijdend gedrag tegen meisjes/vrouwen meer plaatsvindt !!!! 

 

De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. Niet door transgenders...maar door hetero mannen, meestal het vriendje/verloofde/echtgenoot/buurman/studiegenoten

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten, en dan doen alsof transgender of ander geaardheden het probleem zou zijn.

Te triest voor woorden. 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Petra.:

Het maakt niet uit wat je aantrekt..iedereen kan binnenstappen. Dat was ook wat er gebeurd was. 

 Er bestaat geen safe space !!!!  Die bestaat pas als er geen seksueel overschrijdend gedrag tegen meisjes/vrouwen meer plaatsvindt !!!! 

 

De essentie is dat een hoop jongens/mannen over de schreef gaan. De essentie is dat ong. 1/3 van de vrouwen in haar leven te maken krijgt met seksueel overschrijdend gedrag en met geweld. Niet door transgenders...maar door hetero mannen, meestal het vriendje/verloofde/echtgenoot/buurman/studiegenoten

De essentie is dat i.p.v. daar druk mee te zijn er mensen zijn die het liever in een genderframe gieten, en dan doen alsof transgender of ander geaardheden het probleem zou zijn.

Te triest voor woorden. 

 

Neen niet iedereen kan daar sociaal aanvaard/gedwongen binnenstappen. Tenzij je u als vrouw voordoet.

De enige die framede was jij door rechts erbij te betrekken.

Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?

Vrouwen lijden al eeuwen. 

Uitbuiting, onderdrukking, misbruik, seksueel geweld, patriarchie, misogynie, en roep maar.. het grootste leed hebben we te danken aan hetero's met een overdaad aan testosteron.  Hoe mensen het voor elkaar krijgen om er een gender of trans issue van te maken is het nieuwste Wonder. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Petra.:

 

Vrouwen lijden al eeuwen. 

Uitbuiting, onderdrukking, misbruik, seksueel geweld, patriarchie, misogynie, en roep maar.. het grootste leed hebben we te danken aan hetero's met een overdaad aan testosteron.  Hoe mensen het voor elkaar krijgen om er een gender of trans issue van te maken is het nieuwste Wonder. 

 

 

Whataboutism....

Antwoord eens aub en niet door naast de pot te pissen ajb.

Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Dat hebben we aan dat eeuwenlange patriarchaat te danken.

Heeft u nu een andere link die uw eerste claim beweert? Want je deelde een niet werkende link die je zelf vertaalde, om de aandacht naar rechts te schuiven.

Bent u wel christen of is God geen Vader? Weet u wel wat het patriarchaat symboliseert zonder linkse stigma's eraan te koppelen?

Zijn de vragen te moeilijk? Of bent u selectief verontwaardigd en gelden alleen de problemen benoemd in uw whataboutism?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

 

Onderdruk, overheers, en leef je uit op kwetsbare groepen ? 

Nou nee, dankuwel beleefd. 

Heeft u ook iets on topic te melden zonder tentoon te stellen hoe links debat poogt om te sturen? Heeft u uw link gemanipuleerd of heeft u ook een andere bron? 1 die geen misdaad gebruikt om rechts aan te vallen misschien en alzo weg te kijken?

 Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren? 

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen? 

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Je zit zo vast in de geframede versie dat je de feiten niet meer kunt onderscheiden, of ......misschien is niet wil onderscheiden beter gezegd. 

Ik waardeer je moedige poging om in een echt volwassen gesprek te komen met Fundamenteel. Ik heb hem wat harder aangepakt en hij begon constant te flippen.

Jij probeert het op een meer rustige wijze, het resultaat is niet wezenlijk anders.

Voor Fundamenteel zijn er 2 oplossingen:

 - medicatie

 - intensief therapie traject

Tot die tijd zal hij niet in staat zijn om normaal fatsoenlijk te communiceren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Dat bedoel ik dus. Dank voor de bevestiging.

 

Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?  

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?  

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is?

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?  

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?  

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is?

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

Je wijze van communiceren:

Citaat

Ik kom beledigend over door mijn ass idd en zal werken mijn vocabulaire te fatsoeneren. 

Om vervolgens te stellen:

Citaat

Zero fox given naar uw gatachterlijk geblaat.

Er is nog heel wat te doen voor je. Qua communicatie. En dan zijn er 2 oplossingen: medicatie of therapie. Als je tenminste enige aansluiting met je medemens wilt hebben.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei GaitJ:

Je wijze van communiceren:

Om vervolgens te stellen:

Er is nog heel wat te doen voor je. Qua communicatie. En dan zijn er 2 oplossingen: medicatie of therapie. Als je tenminste enige aansluiting met je medemens wilt hebben.

 

ax - by = 0

Integendeel. Mijn stoornis/gave krijgt jaren de tijd voluit te gaan... :D Verzet is zinloos

.Doe zelf eens iets met uw stoornissen/gaves ipv aandacht op mijn kap te sprokkelen. De enige aandacht die ik hier zoek is aangaande het lopende thema. Niet uw terugkerend thema ik.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fundamenteel:

ax - by = 0

Integendeel. Mijn stoornis/gave krijgt jaren de tijd voluit te gaan... :D Verzet is zinloos

.Doe zelf eens iets met uw stoornissen/gaves ipv aandacht op mijn kap te sprokkelen. De enige aandacht die ik hier zoek is aangaande het lopende thema. Niet uw terugkerend thema ik.

Verzet is zinloos, dus val je je medemens er mee lastig, die daar niet op zit te wachten.

Je zit constant op andermans kap te sprokkelen, dus qua principe heb je er geen moeite mee. 

Je weet zo beroerd te communiceren dat het binnen de kortste keren met geen enkel iemand nog over de inhoud gaat. Eenzaamheid is het gevolg.

Basis is dat de bijbel liefde leert, en dat jij liefdeloosheid verkondigt.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites

 Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?   

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?   

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is? 

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

Dan stelt een mens zich open transgenders te aanvaarden en meer ruimte te geven binnen de diversiteit, is het wéér niet goed. :D

On-ge-loof-lijk !

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

 Hoeveel vrouwen mogen lijden op het altaar van deze ideologie voor we hun aanhoren?   

Zijn de prestaties van Lia Thomas discriminatie tegen biologische vrouwen?   

Waarom zijn er geen safe spaces? Moeten we de andere vrouwenrechten en priveleges afschaffen omdat er geen garantie in realiteit is? 

Dus hoewel ik geloof dat er maar 2 genders zijn, in deze wereld is het juridisch en maatschappelijk beter de transgender uit de vrouwenwereld te halen.

Dan stelt een mens zich open transgenders te aanvaarden en meer ruimte te geven binnen de diversiteit, is het wéér niet goed. :D

On-ge-loof-lijk !

Eerst de basis en dat is de bijbel. Je wilt bouwen zonder fundament. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid