Spring naar bijdragen

Toch meer dan 2 genders?


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vraag me af wat de heteroseksuele verkrachters met genderrechten te maken hebben

Hoe kan ik iemand haten als ik er mee aan denk hoe deze een plaats in de samenleving te geven. Er is meer diversiteit dan alleen lgbtq++.

Het gaat om de veiligheid van vrouwen. Je geeft aan dat transgenders uit de kleedkamers van vrouwen moeten blijven op grond van safe spaces. Safe spaces ! Dat gaat niet over transgenderrechten, maar over de veiligheid van vrouwen. Maar je bent niet geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen. Als dat je doel is, dan zou je vooraan staan bij het bedenken van beschermingsmaatregelen tegen heterosexuele mannen.........maar dan ben je pleite. Het gaat je dus om de haat tegen transgenders, niet om de veiligheid van vrouwen.

Het is helder. Alles moet wijken voor jouw haat.

Jouw "oplossing" lijkt meer op apartheid, en waar je transgenders vooral NIET wilt hebben.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.nytimes.com/2021/10/28/opinion/loudoun-county-trans.html "De grote leugen van rechts over een aanranding in Virginia   Maar deze week, tijdens een zitting van de jeugdrechtb

Lees je wel ???  Want je maakt er heel wat anders van als wat ik opschrijf !!!!  

Een gezond en volwassen mens zou erkennen dat hij een verkeerd voorbeeld heeft aangedragen. En zo verwacht je dat je tot een gesprek kunt komen ? Je zou wat aan je taalgebruik gaan doen en dat

1 minuut geleden zei Barnabas:

Het feit van de transgender is reëel en een ingeburgerd probleem in de maatschappij. Het instellen van regelgeving is een noodzakeleijke tussenoplossing waarbij rekening gehouden moet worden met de transgendernatuur. Het uitgangspunt voor de definitieve oplossing is en blijft echter het feit dat er in beginsel maar twee geslachten zijn. De oplossing is om maatschappelijk niet af te wijken van het tweegender principe dat overal in de natuur aanwezig is.

Als we aan 2 genders vasthouden, zal recht niet zegevieren bij vrouwen die moeten concurreren met biologische mannen nu.

Dus laten we voor de goede vrede aanvaarden dat er meer dan 2 genders zijn, en de transgender includeren in bij justitie en maatschappij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heb je het openingspleidooi gehoord in dit onderwerp? Die vrouw weerlegt taferelen van transgenders in hun safe spaces. Het gheel is groter dan de losse onderdelen - LEMC Tourist

 

Goeie video. Zou goed zijn wanneer Nederlandse vrouwen ook hun bezwaren bekend maken op grote schaal. Wanneer zij niet zo laf waren zouden er al veel meer verhalen zijn.

bewerkt door Barnabas
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Goeie video. Zou goed zijn wanneer Nederlandse vrouwn ook hun bezwaren bekend maken op grote schaal. Wanneer zij niet zo laf waren zouden er al veel meer verhalen zijn.

Ik vrees dat het aan ons is. Zwijgen is geen optie.

Ik bedoel dit niet slecht, maar de BENELUX en de rest van de EU zijn 7 op 10 volledig overgeleverd aan de invloeden van het narratief.

Pied_Piper_with_Children.jpg

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik vrees dat het aan ons is. Zwijgen is geen optie.

Ik bedoel dit niet slecht, maar de BENELUX en de rest van de EU zijn 7 op 10 volledig overgeleverd aan de invloeden van het narratief.

In het verhaal van Esther was zij het die zeer moedig was en met gevaar voor eigen leven zich bekend maakt bij de koning opdat de waarheid bij hem bekend zou worden. Het gevaar is in onze omstandigheden minder groot maar toch aanzienlijk. Het is echter wel nodig dat vrouwen hun grieven bekend maken bij invloedrijke mannen en er zorg voor dragen dat zij door hen acceptabel bevonden worden want de maatschappij is zo verrot als een mispel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vrees dat het aan ons is. Zwijgen is geen optie.

Ik bedoel dit niet slecht, maar de BENELUX en de rest van de EU zijn 7 op 10 volledig overgeleverd aan de invloeden van het narratief.

Pied_Piper_with_Children.jpg

 

Tenzij het gaat om verkrachtingen door heterosexuele mannen, dan loop je zelf ook mee in de optocht. Het narratief van de heterosexuele man......dan wordt de vrouw op het altaar gelegd.

En kijk jij weg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

In het verhaal van Esther was zij het die zeer moedig was en met gevaar voor eigen leven zich bekend maakt bij de koning opdat de waarheid bij hem bekend zou worden. Het gevaar is in onze omstandigheden minder groot maar toch aanzienlijk. Het is echter wel nodig dat vrouwen hun grieven bekend maken bij invloedrijke mannen en er zorg voor dragen dat zij door hen acceptabel bevonden worden want de maatschappij is zo verrot als een mispel.

Waarom zoeken traditionele mannen steeds meer elders hun vrouw en zouden deze nooit met een moderne feministe samen zijn? ;) We weten allemaal waarom.

Het feminisme is de strijd aan het verliezen omdat feminisme geen feminisme meer is. Ze* includeren alles wat politiek correct blijkt te zijn.

*Althans 7/10 vrouwen in de EU als ik dat ruw mag inschatten. Het cijfer zou veel hoger zijn zonder Polen en Hongarije.

5 minuten geleden zei GaitJ:

Tenzij het gaat om verkrachtingen door heterosexuele mannen, dan loop je zelf ook mee in de optocht. Het narratief van de heterosexuele man......dan wordt de vrouw op het altaar gelegd.

En kijk jij weg. 

Bedankt een voorbeeld te zijn.

Ik kijk niet weg. Ik ga me niet verantwoorden aan oneindigtal whataboutisms van links om me af te leiden.

Bent u slachtoffer of betrokken bij andere ervaringen? Heb dan het fatsoen en open daarover uw eigen onderwerp. Hier gaat het over de uitbreiding van transgenderrechten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei GaitJ:

Jouw "oplossing" lijkt meer op apartheid, en waar je transgenders vooral NIET wilt hebben.

Zoals @Fundamenteel ook al zegt is het tijd vrouwen te beschermen tegen transgenders. Het probleem van de transgender is een maatschappelijk probleem aan het worden en niemand weet hie eht opgelost moet worden. Maar het probleem is niet de transgender maar de narratief. Wat is waar?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Barnabas:

Zoals @Fundamenteel ook al zegt is het tijd vrouwen te beschermen tegen transgenders. Het probleem van de transgender is een maatschappelijk probleem aan het worden en niemand weet hie eht opgelost moet worden. Maar het probleem is niet de transgender maar de narratief. Wat is waar?

Let God be true and every man a liar

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bedankt een voorbeeld te zijn.

Ik kijk niet weg. Ik ga me niet verantwoorden aan oneindigtal whataboutisms van links om me af te leiden.

Bent u slachtoffer of betrokken bij andere ervaringen? Heb dan het fatsoen en open daarover uw eigen onderwerp. Hier gaat het over de uitbreiding van transgenderrechten.

Het transgender probleem is een reëel probleem. Er is geen oplossing in transgenderisme maar wel in begrip tonen en begrijpen dat het probleem niet zomaar opgelost kan worden. De vraag is welke kant de transgender op wil bewegen. Wil hij zelf ook begrip tonen voor anderen zoals hij begrip vor zichzelf wil. Dat zou de oplossing zijn.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Let God be true and every man a liar

Achterdeurtjespolitiek.

bewerkt door Barnabas
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Barnabas:

Achterdeurtjespolitiek.

En wee wie het beest bij naam durft noemen...

See no truth, hear no truth, speak no truth; deny all truth.

Zelfs vanzelfsprekende waarheden zijn aan de leugen onderworpen.

Uit het zesvoudige wee van Jesaja: Wee dengenen, die het kwade goed heten, en het goede kwaad; die duisternis tot licht stellen, en het licht tot duisternis; die het bittere tot zoet stellen, en het zoete tot bitterheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik kijk niet weg. Ik ga me niet verantwoorden aan oneindigtal whataboutisms van links om me af te leiden.

Bent u slachtoffer of betrokken bij andere ervaringen? Heb dan het fatsoen en open daarover uw eigen onderwerp. Hier gaat het over de uitbreiding van transgenderrechten.

Nee, het gaat hier niet om transgenderrechten. Je hebt het over safe spaces, en dan gaat het overduidelijk over de veiligheid van vrouwen. Je gebruikt wat holle termen om het wegkijken te rechtvaardigen. En zo komen de vrouwen op het altaar van de heterosexuele mannen. Je bent du niet geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen, het gaat erom dat jouw haat tegen de transgenders vrij spel heeft. En de vrouwen worden dan geofferd op jouw altaar van de haat.

9 minuten geleden zei Barnabas:

Het transgender probleem is een reëel probleem. Er is geen oplossing in transgenderisme maar wel in begrip tonen en begrijpen dat het probleem niet zomaar opgelost kan worden. De vraag is welke kant de transgender op wil bewegen. Wil hij zelf ook begrip tonen voor anderen zoals hij begrip vor zichzelf wil. Dat zou de oplossing zijn.

Wederzijds begrip gaat ons inderdaad verder helpen. Laat dat een startpunt zijn in deze zeer lastige problematiek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Nee, het gaat hier niet om transgenderrechten. Je hebt het over safe spaces,

Wilt u aub eens eerst simpele basis opdoen voor u zich bij volwassenen komt voegen? Het wordt bij reacties als dit wel moeilijk om niet over "gatachterlijke opmerkingen" te spreken.

10 minuten geleden zei GaitJ:

Nee, het gaat hier niet om transgenderrechten. Je hebt het over safe spaces

Verklaar eens aan uzelf hoe safe spaces los staan van transgenderrechten.

Formuleer uw denksel dan hier. Kunt u dat? Dan ben je slimmer dan ik dacht. Kunt u dat niet, dan bent u misschien dommer dan je zelf dacht? ;)

Ik kijk reikhalzend uit naar uw onderbouwing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wilt u aub eens eerst simpele basis opdoen voor u zich bij volwassenen komt voegen? Het wordt bij reacties als dit wel moeilijk om niet over "gatachterlijke opmerkingen" te spreken.

Verklaar eens aan uzelf hoe safe spaces los staan van transgenderrechten.

Formuleer uw denksel dan hier. Kunt u dat? Dan ben je slimmer dan ik dacht. Kunt u dat niet, dan bent u misschien dommer dan je zelf dacht? ;)

Ik kijk reikhalzend uit naar uw onderbouwing.

En weer een treurige aanval. Niveauloos en inhoudsloos. Wat was de analyse ook alweer: onverzoenlijk en moeilijk om een constructieve discussie mee te voeren. Je bevestigt het ten overvloede nog maar eens.

Safe space geeft aan dat de vrouwen rechten hebben op veilige plaatsen. Veilig tegen transgenders die daar misbruik van willen maken en veilig tegen heterosexuele mannen die er misbruik van willen maken, safe spaces geeft letterlijk aan dat het om de veiligheid van vrouwen gaat. Maar het blijkt dat het je daar helemaal niet om gaat.

Want dan zou je niet wegkijken bij het verkrachten en mishandelen van vrouwen door heterosexuele mannen, en aangezien je dat wel doet is je doel helder:

je haat jegens transgenders de vrije loop laten, je frustratie en woede naar buiten laten komen. Jouw haat en nijd en woede is telkens het centrale thema in je bijdragen. Het onderwerp nog wel eens veranderen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei GaitJ:

Safe space geeft aan dat de vrouwen rechten hebben op veilige plaatsen. Veilig tegen transgenders die daar misbruik van willen maken en veilig tegen heterosexuele mannen die er misbruik van willen maken, safe spaces geeft letterlijk aan dat het om de veiligheid van vrouwen gaat. Maar het blijkt dat het je daar helemaal niet om gaat.

 

Safe spaces voor transgenders betekent dan dat ze dezelfde als vrouwen en mannen krijgen... En dat is niet enkel voor anderen die daar misbruik van willen maken. Maar om tussen hun gendergenoten te vertoeven met minder schaamte voor de andere genders. En meer...

Failed the test you have....

Veel tekst != onderbouwen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Safe spaces voor transgenders betekent dan dat ze dezelfde als vrouwen en mannen krijgen... En dat is niet enkel voor anderen die daar misbruik van willen maken. Maar om tussen hun gendergenoten te vertoeven met minder schaamte voor de andere genders. En meer...

Failed the test you have....

Veel tekst != onderbouwen.

Je wilde safe spaces voor vrouwen, niet voor transgenders. En dat om vrouwen te beschermen tegen die vreselijke transgenders. Je draait werkelijk alle kanten op.

En maar wegkijken van het geweld van heterosexuele mannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei GaitJ:

Je wilde safe spaces voor vrouwen, niet voor transgenders. En dat om vrouwen te beschermen tegen die vreselijke transgenders. Je draait werkelijk alle kanten op.

En maar wegkijken van het geweld van heterosexuele mannen.

Men wilt dat transgenders uit de safe spaces van vrouwen blijven en hun eigen safe spaces krijgen.  Zoals de toilet. Ook kan je geen transgenders zedendelinquenten in de vrouwengevangenis plaatsen, veiligheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Men wilt dat transgenders uit de safe spaces van vrouwen blijven en hun eigen safe spaces krijgen.  Zoals de toilet. Ook kan je geen transgenders zedendelinquenten in de vrouwengevangenis plaatsen, veiligheid.

“Men” wil ?
Je doet maar steeds voorkomen alsof transgenders een groot gevaar zijn voor vrouwen. Het grote gevaar zit echter bij de heterosexuele mannen. Hoe gaan we vrouwen daartegen beschermen ? Vrouwen verdienen veiligheid. Maar dat wil je dan weer niet.

Transgenders krijgen hun eigen safe space ? Tegen wie moeten ze beschermd worden ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

“Men” wil ?
Je doet maar steeds voorkomen alsof transgenders een groot gevaar zijn voor vrouwen. Het grote gevaar zit echter bij de heterosexuele mannen. Hoe gaan we vrouwen daartegen beschermen ? Vrouwen verdienen veiligheid. Maar dat wil je dan weer niet.

Transgenders krijgen hun eigen safe space ? Tegen wie moeten ze beschermd worden ?

Luister je wel naar pleidooien van vrouwen en organisaties als die gedeeld worden? Het zou veel g.... opmerkingen besparen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Luister je wel naar pleidooien van vrouwen en organisaties als die gedeeld worden? Het zou veel g.... opmerkingen besparen ;)

Ja, daar luister ik naar. Ik luister naar vrouwenbewegingen, breed. Ze willen beschermd worden tegen sexueel geweld, met name van heterosexuele mannen. Jij oriënteert je alleen op misstappen van transgenders zodat je weer los kan gaan. Ik heb de veiligheid van vrouwen op het oog, jij hebt je haat naar transgenders als uitgangspunt. Dat is een heel verschil. Liefde voor je medemens of haat voor je medemens.

Maar transgenders hebben safe spaces nodig……tegen wie moeten ze beschermd worden ?

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn vrouwen die zich onveilig voelen en gediscrimineerd worden. Door de huidige transgenderrechten. Laten we die dan uitbreiden zodat iedereen ruimtes heeft waar die zich veilig kan voelen en waar genders op maat aangepast zijn.

Of zijn we selectief verontwaardigd bij de transgender en mogen andere minderheden verrotten door ze als fobisch edm weg te zetten?

3 minuten geleden zei GaitJ:

Ja, daar luister ik naar. Ik luister naar vrouwenbewegingen, breed. Ze willen beschermd worden tegen sexueel geweld, met name van heterosexuele mannen. Jij oriënteert je alleen op misstappen van transgenders zodat je weer los kan gaan. Ik heb de veiligheid van vrouwen op het oog, jij hebt je haat naar transgenders als uitgangspunt. Dat is een heel verschil. Liefde voor je medemens of haat voor je medemens.

Maar transgenders hebben safe spaces nodig……tegen wie moeten ze beschermd worden ?

Niet in dit onderwerp. Open u daar 1 over. En als ik dan over transgenders begin daar, mag je ook klagen.

Fatsoen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er zijn vrouwen die zich onveilig voelen en gediscrimineerd worden. Door de huidige transgenderrechten. Laten we die dan uitbreiden zodat iedereen ruimtes heeft waar die zich veilig kan voelen en waar genders op maat aangepast zijn.

Of zijn we selectief verontwaardigd bij de transgender en mogen andere minderheden verrotten door ze als fobisch edm weg te zetten?

Fatsoen ? Je kijkt weg bij de verkrachtingen door heterosexuele mannen en dan heb jij het tegenover een ander over fatsoen ?
Er zijn veel meer vrouwen die zich onveilig voelen door heterosexuele  mannen. 
Je negeert weer een vraag: tegen wie moeten transgenders beschermd worden ?
Je hebt weer eens wat ondoordachts geroepen en dacht je eruit te draaien. Maar je zit alleen maar meer klem.

Ik ben niet selectief verontwaardigd. Dat ben jij, want je bent verontwaardigd als een transgender een vrouw verkracht. Maar je hebt geen enkele verontwaardiging als veel meer heterosexuele mannen vrouwen verkrachten. Zippo, nada. Die mogen dus hun gang gaan. Dan kijk je weg.

Ben jij geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen ?

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei GaitJ:

Fatsoen ? Je kijkt weg bij de verkrachtingen door heterosexuele mannen en dan heb jij het tegenover een ander over fatsoen ?
Er zijn veel meer vrouwen die zich onveilig voelen door heterosexuele  mannen. 
Je negeert weer een vraag: tegen wie moeten transgenders beschermd worden ?
Je hebt weer eens wat ondoordachts geroepen en dacht je eruit te draaien. Maar je zit alleen maar meer klem.

Ik ben niet selectief verontwaardigd. Dat ben jij, want je bent verontwaardigd als een transgender een vrouw verkracht. Maar je hebt geen enkele verontwaardiging als veel meer heterosexuele mannen vrouwen verkrachten. Zippo, nada. Die mogen dus hun gang gaan. Dan kijk je weg.

Ben jij geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen ?

Is het een maatschappelijk probleem dat heteroseksuele mannen op vrouwentoiletten komen? Vrouwen in mannengevangenissen?

Heeft u wel het vermorgen om te begrijpen wat veiligheid betekent bij vrouwen die in hun safe spaces geschonden worden? Hou toch op met die linkse logica.

Vrouwelijke safe spaces zijn veilige omgevingen specifiek ontworpen om vrouwen een ruimte te bieden waar ze vrijelijk kunnen communiceren, zichzelf kunnen zijn en steun kunnen vinden zonder angst voor discriminatie, intimidatie of seksisme. Deze spaces kunnen zowel fysiek als virtueel zijn en dienen verschillende doelen, waaronder:

1. Emotionele ondersteuning: Vrouwelijke safe spaces bieden vrouwen een plek waar ze openlijk kunnen praten over hun ervaringen, uitdagingen en zorgen zonder het risico te lopen dat ze worden onderschat of onbegrepen. Dit kan een belangrijk aspect zijn van geestelijke gezondheid en welzijn.

  2. Empowerment: Deze ruimtes bevorderen vaak zelfvertrouwen en persoonlijke groei door de uitwisseling van kennis, advies en mentorship tussen vrouwen. Ze bieden kansen voor leiderschap en het ontwikkelen van vaardigheden. 

3. Solidariteit en gemeenschap: Vrouwelijke safe spaces bevorderen solidariteit en helpen bij het opbouwen van sterke gemeenschappen. Vrouwen kunnen zich met anderen verbinden, vergelijkbare ervaringen delen en elkaar ondersteunen bij het aanpakken van gedeelde uitdagingen.

  4. Bewustwording en activisme: Sommige vrouwelijke safe spaces worden gebruikt als uitvalsbasis voor feministisch activisme en het bespreken van maatschappelijke kwesties. Ze kunnen dienen als bron van informatie en organisatie voor protesten, bewustwordingscampagnes en politieke actie. 

5. Veiligheid: Vrouwelijke safe spaces zorgen ervoor dat vrouwen zich fysiek veilig voelen, vooral in situaties waar gendergerelateerd geweld een zorg is. Dit geldt bijvoorbeeld voor opvangtehuizen voor slachtoffers van huiselijk geweld.  Het nut van vrouwelijke safe spaces ligt in het feit dat ze vrouwen in staat stellen om vrijuit te spreken, te groeien en te bloeien in een wereld waarin ze nog steeds vaak te maken hebben met discriminatie en ongelijkheid. Ze vormen een belangrijk instrument om gendergelijkheid te bevorderen en vrouwen te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen in een ondersteunende en veilige omgeving.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is het een maatschappelijk probleem dat heteroseksuele mannen op vrouwentoiletten komen? Vrouwen in mannengevangenissen?

Heeft u wel het vermorgen om te begrijpen wat veiligheid betekent bij vrouwen die in hun safe spaces geschonden worden? Hou toch op met die linkse logica.

Het is een maatschappelijk probleem dat vrouwen verkracht worden en dan maakt het niets uit door wie. Je pikt dat probleem eruit waarmee jouw haat tegen transgenders de vrije loop kan krijgen. Verkrachtingen door heterosexuele mannen vind jij geen probleem klaarblijkelijk.

Als jij jouw dochter wilt beschermen tegen verkrachting, richt je je dan alleen op transgenders ?

Ben ik links omdat ik vrouwen wil beschermen tegen verkrachtingen. Er zit geen enkele linkse logica in, dat de meeste verkrachtingen plaatsvinden door heterosexuele mannen is gewoon een feit.

Twee vragen:

ben jij geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen

waartegen moeten transgenders beschermd worden in hun safe spaces

 

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Het is een maatschappelijk probleem dat vrouwen verkracht worden en dan maakt het niets uit door wie. Je pikt dat probleem eruit waarmee jouw haat tegen transgenders de vrije loop kan krijgen. Verkrachtingen door heterosexuele mannen vind jij geen probleem klaarblijkelijk.

Als jij jouw dochter wilt beschermen tegen verkrachting, richt je je dan alleen op transgenders ?

Ben ik links omdat ik vrouwen wil beschermen tegen verkrachtingen.

Twee vragen:

ben jij geïnteresseerd in de veiligheid van vrouwen

waartegen moeten transgenders beschermd worden in hun safe spaces

 

Ik pik niet zomaar wat uit maar iets dat mij persoonlijk aangaat en dat ik heel serieus neem.

Heteroseksuele er bovenop plakken kan ook als beledigend ervaren worden, immers kijk je dan zelf weg.

Transgenders hebben dan gewoon hun eigen plaats in de samenleving, los van vrouwen. Het betreft niet enkel de safe spaces.

Simpel uitgelegd: zie de verschillen tussen man en vrouw nu, en hoe die via justitie en andere instituten gebalanceerd zijn op elkaar. In plaats van de transgender  bij vrouwen te plaatsen, komt die er gewoon naast.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid