Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

Het onwaarschijnlijke gaat natuurlijk gewoon verder, hadden niets anders verwacht. 

Hoe kan ik me belachelijk maken door iets niet te promoten? Er is een aanbod, er is een vraag: er is een pot die frequent overloopt en waaronder ge een beker kunt plaatsen die evenzeer overvloeit.

Wat meer is er aan te begrijpen? Je moet niet eens weten hoe geld functioneert als je weet waar en vooral wanneer er veel vraag naar coin of token X zal zijn.

Keep it simple.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Hoe kan ik me belachelijk maken door iets niet te promoten? Er is een aanbod, er is een vraag: er is een pot die frequent overloopt en waaronder ge een beker kunt plaatsen die evenzeer overvloeit. Wat meer is er aan te begrijpen? Je moet niet eens weten hoe geld functioneert als je weet waar en vooral wanneer er veel vraag naar coin of token X zal zijn. Keep it simple.

Rapporteer ons liever die screenshots, dat is tenminste in kleur.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

36 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe kan ik me belachelijk maken door iets niet te promoten?

Het syndroom van Ganser is een zeldzame psychische aandoening die wordt gekenmerkt door het geven van 'bijna-juiste' antwoorden op vragen of het geven van een verdraaide of cryptische uitleg. Iemand die aan het syndroom lijdt, kan desgevraagd bijvoorbeeld 'drie plus drie is zeven' antwoorden, waarmee hij aangeeft wel het antwoord te weten, maar niet alle informatie te willen prijsgeven.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

8 minuten geleden zei TTC:

 

Het syndroom van Ganser is een zeldzame psychische aandoening die wordt gekenmerkt door het geven van 'bijna-juiste' antwoorden op vragen of het geven van een verdraaide of cryptische uitleg. Iemand die aan het syndroom lijdt, kan desgevraagd bijvoorbeeld 'drie plus drie is zeven' antwoorden, waarmee hij aangeeft wel het antwoord te weten, maar niet alle informatie te willen prijsgeven.

Vergeet straks het Dunninger Kruger dinges niet uit de kast te trekken he. Tip!

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vergeet straks het Dunninger Kruger dinges niet uit de kast te trekken he. Tip!

Wil je nog een oefening herwaardering, of springt je geest dan automatisch op mensen misleiden? Tip, logica voor kleine kindjes leren we op de basisschool. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk, logica verandert niet omdat de neutraliteit van geld niet begrepen wordt, misleid mensen rustig verder. 

Allez, van de waarde bepalen op een fluctuerende coin naar neutraliteit van geld. Weet ge zelf nog wel wat ge allemaal door elkaar slaagt beste mens?

33 minuten geleden zei TTC:

Wil je nog een oefening herwaardering, of springt je geest dan automatisch op mensen misleiden? Tip, logica voor kleine kindjes leren we op de basisschool. 

Er wordt tot in de treure toe uitgelegd dat de waarde van een herwaardering bepaald wordt op het moment dat je je order indient. De tegenstander blijft daar over lezen en antwoordde daarop dit:

"Wil je nog een oefening herwaardering, of springt je geest dan automatisch op mensen misleiden? Tip, logica voor kleine kindjes leren we op de basisschool. "

Het lijkt erop dat de tegenstander kritiek heeft op de herhaalde uitleg over de waarde van herwaardering en suggereert dat dit als misleidend wordt ervaren. De opmerking verwijst naar het begrijpen van logica op basisschoolniveau.

Maar wie is er nu fout? De herwaardering wordt toch bepaald op het tijdstip dat je uw order indient?

Je hebt gelijk. De waarde van een herwaardering wordt inderdaad meestal bepaald op het moment dat je je order indient, en dit wordt doorgaans duidelijk gecommuniceerd. Het lijkt erop dat de uitleg juist is en de tegenstander wellicht verwarring probeert te zaaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Allez, van de waarde bepalen op een fluctuerende coin naar neutraliteit van geld. Weet ge zelf nog wel wat ge allemaal door elkaar slaagt beste mens?

Onwaarschijnlijk is de manipulatie en zo meteen mensen weer beschuldigen van tunnelvisie, angstaanjagend. 

13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Allez, van de waarde bepalen op een fluctuerende coin naar neutraliteit van geld. Weet ge zelf nog wel wat ge allemaal door elkaar slaagt beste mens?

Er wordt tot in de treure toe uitgelegd dat de waarde van een herwaardering bepaald wordt op het moment dat je je order indient. De tegenstander blijft daar over lezen en antwoordde daarop dit:

"Wil je nog een oefening herwaardering, of springt je geest dan automatisch op mensen misleiden? Tip, logica voor kleine kindjes leren we op de basisschool. "

Het lijkt erop dat de tegenstander kritiek heeft op de herhaalde uitleg over de waarde van herwaardering en suggereert dat dit als misleidend wordt ervaren. De opmerking verwijst naar het begrijpen van logica op basisschoolniveau.

Maar wie is er nu fout? De herwaardering wordt toch bepaald op het tijdstip dat je uw order indient?

Je hebt gelijk. De waarde van een herwaardering wordt inderdaad meestal bepaald op het moment dat je je order indient, en dit wordt doorgaans duidelijk gecommuniceerd. Het lijkt erop dat de uitleg juist is en de tegenstander wellicht verwarring probeert te zaaien.

Dit is werkelijk erg, en nog altijd weet je niet waar het over gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je bent een robot, je misleid zelfs AI door je vraagstelling op een manier te formuleren die niet strookt met het onderwerp. 

Het onderwerp was eerst hoe de waarde bepaald werd bij een herwaardering. Eens uw ongelijk stond te blinken begon je over de neutraliteit van geld.

Open een stage op youtube: hoe de pure eenvoud overcompliceren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het onderwerp was eerst hoe de waarde bepaald werd bij een herwaardering. Eens uw ongelijk stond te blinken begon je over de neutraliteit van geld. Open een stage op youtube: hoe de pure eenvoud overcompliceren.

Je zit volledig in je cryptoruimte, meer of minderwaarden worden geboekt op balansen. Het wordt alsmaar erger, omdat je de vraagstelling met betrekking tot die herwaardering helemaal manipuleert tot je crypto-denken, iets anders bestaat niet meer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je zit volledig in je cryptoruimte, meer of minderwaarden worden geboekt op balansen. Het wordt alsmaar erger, omdat je de vraagstelling met betrekking tot die herwaardering helemaal manipuleert tot je crypto-denken, iets anders bestaat niet meer. 

Ja als ik appels handel zal ik op appels waarderen. Als ik appels voor peren wil verkopen zal ik u contacteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Afschuwelijk is het, dat je deze vorm van misleiden zou doorgeven aan anderen, alle beginselen overboord. 

Ik denk dat gij andere mensen veel teveel onderschat en uzelf overschat. Ieder mens is in staat zijn eigen fouten te maken of te voorkomen. Er is helemaal geen misleiding gaande anders dan van uw zijde. Je doet het zelfs moedwillig dus je trolt. Trol!

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk dat gij andere mensen veel teveel onderschat en uzelf overschat. Ieder mens is in staat zijn eigen fouten te maken of te voorkomen. Er is helemaal geen misleiding gaande anders dan van uw zijde. Je doet het zelfs moedwillig dus je trolt. Trol!

Onwaarschijnlijk, op geen enkele manier is het mogelijk om een simpele oefening herwaardering naar intrinsieke waarde in te schatten, om nog maar niet te spreken over andere praktijken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid