Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

13 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat zijn niet mijn systemen? Dat zijn systemen waarop ge kunt handelen.

Als het leven van een organisatie in haar praktijkgemeenschappen zetelt, en als creativiteit, leren, verandering en ontwikkeling inherent zijn aan alle levende systemen, kunnen we ons afvragen hoe deze processen zich feitelijk in de levende netwerken en gemeenschappen van de organisatie manifesteren. Om deze vraag te beantwoorden kunnen we ons buigen over een sleutelkenmerk van leven, namelijk het spontaan verschijnen of doorbreken van een nieuwe ordening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk, wellicht te maken met het element van utopische gespletenheid, zoiets? 

Het is allemaal wat... mijn advies is om alles te resetten. Helikoptergeld, paraconsistente logica's en al die andere zaken... vergeet het :)

Vernieuw de geest. Er zijn systemen die reeds draaien waarmee ge direct aan de slag kunt :)

Screenshot_20230903-114347_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is allemaal wat... mijn advies is om alles te resetten. Helikoptergeld, paraconsistente logica's en al die andere zaken... vergeet het :)

Vernieuw de geest. Er zijn systemen die reeds draaien waarmee ge direct aan de slag kunt :)

Screenshot_20230903-114347_Pionex.jpg

Voor een reset hebben we niet nog meer valuta nodig, maar nu net vereenvoudiging daarvan. En zo zien we hoe een aanvankelijk eenvoudig idee gekaapt wordt door zij die er totaal iets anders van maken, en het verkopen onder het mom van expertise in monetaire zaken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Voor een reset hebben we niet nog meer valuta nodig, maar nu net vereenvoudiging daarvan. En zo zien we hoe een aanvankelijk eenvoudig idee gekaapt wordt door zij die er totaal iets anders van maken, en het verkopen onder het mom van expertise in monetaire zaken. 

Ik bedoelde een reset in uw hoofd. Of een radicale omkering! :D

Meer valuta ipv minder bv :) Als ge geen reserve van ongeveer 25K hebt in deze tijd, ben je dan wel middenstander? En is meer willen dan werkelijk hebzucht of drang naar voorziening? En als de euro najagen 1 tot waanzin dwingt en crypto 1 tot euforie. Waarom zouden we dan minder en niet nog meer valuta bepleiten? Keuzevrijheid waar diverse mensen anders mee kunnen ondernemen en van leven?

Je moet geen expert zijn, met een beetje kennis en AI kunt ge vandaag ver komen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik bedoelde een reset in uw hoofd. Of een radicale omkering! :D Meer valuta ipv minder bv :) Als ge geen reserve van ongeveer 25K hebt in deze tijd, ben je dan wel middenstander? En is meer willen dan werkelijk hebzucht of drang naar voorziening? En als de euro najagen 1 tot waanzin dwingt en crypto 1 tot euforie. Waarom zouden we dan minder en niet nog meer valuta bepleiten? Keuzevrijheid waar diverse mensen anders mee kunnen ondernemen en van leven? Je moet geen expert zijn, met een beetje kennis en AI kunt ge vandaag ver komen...

Zo gaat het nu eenmaal, of hoe je van geen probleem een probleem kan maken. 

29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik bedoelde een reset in uw hoofd. Of een radicale omkering!

Kwantumgenezing is het genezen van de lichaamgeest vanaf het kwantumniveau. Dat betekent vanaf een niveau dat niet voelbaar is op een zintuiglijk niveau. Onze lichamen zijn uiteindelijk informatie-, intelligentie- en energievelden. Kwantumgenezing maakt gebruik van een verschuiving in de energie-informativelden, om een correctie aan te brengen in een idee dat de verkeerde kant op is gegaan. Dus, kwantumgenezing gaat over de genezing van een bepaalde bewustzijnstoestand, de geest, om veranderingen aan te brengen in een andere bewustzijnstoestand, het lichaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Zo gaat het nu eenmaal, of hoe je van geen probleem een probleem kan maken. 

Kwantumgenezing is het genezen van de lichaamgeest vanaf het kwantumniveau. Dat betekent vanaf een niveau dat niet voelbaar is op een zintuiglijk niveau. Onze lichamen zijn uiteindelijk informatie-, intelligentie- en energievelden. Kwantumgenezing maakt gebruik van een verschuiving in de energie-informativelden, om een correctie aan te brengen in een idee dat de verkeerde kant op is gegaan. Dus, kwantumgenezing gaat over de genezing van een bepaalde bewustzijnstoestand, de geest, om veranderingen aan te brengen in een andere bewustzijnstoestand, het lichaam.

Hoezo geen probleem?

Weet ge wat huishuur kost vandaag? We kunnen nog lang debatteren over alternatieven: 10 jaar later: waar staan we nu?

De politiek heeft ons niet meer nodig en dus komen er onmenselijke toestanden op ons af. Waarvoor de massa blijkbaar gesensibiliseerd is want kinderen eugenetisch beschadigen is politiek correct, het naar de ethiek dwingen is beledigend. Is there life on Mars...

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoezo geen probleem? Weet ge wat huishuur kost vandaag? We kunnen nog lang debatteren over alternatieven: 10 jaar later: waar staan we nu? De politiek heeft ons niet meer nodig en dus komen er onmenselijke toestanden op ons af. Waarvoor de massa blijkbaar gesensibiliseerd is want kinderen eugenetisch beschadigen is politiek correct, het naar de ethiek dwingen is beledigend. Is there life on Mars...

Hier zijn ze weer, kan je niet beter naar je rendementen kijken ipv over een reset te beginnen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Hier zijn ze weer, kan je niet beter naar je rendementen kijken ipv over een reset te beginnen? 

Niet veel te zien he... Ik voorspel pas tussen maandag en woensdag terug te traden.

Nu is dat niet representatief,  0,11%. Maar het staat stil op BTC en ETH. Hopende op een piek van 30K dollar, maar alles boven 28,7K is rendement.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Niet veel te zien he... Ik voorspel pas tussen maandag en woensdag terug te traden. Nu is dat niet representatief,  0,11%. Maar het staat stil op BTC en ETH. Hopende op een piek van 30K dollar, maar alles boven 28,7K is rendement.

Ervaring leert dat wanneer je van een hoge berg een diepe kloof maakt, een nieuwe berg op je wacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijker kan het niet worden, de achterkant van de voorkant krijgen we echter nooit te zien. 

Dat is gewoon hoe BTC over 1 week bewoog?

Als ie nu richting 14K gaat, zit ik er nog lang mee, gaat ie richting 30K, kan ik weer X% meer coins kopen. De snelheid ervan is verbijsterend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is gewoon hoe BTC over 1 week bewoog? Als ie nu richting 14K gaat, zit ik er nog lang mee, gaat ie richting 30K, kan ik weer X% meer coins kopen. De snelheid ervan is verbijsterend.

Simpel zit in een relatieve nanoseconde, makkelijker te begrijpen door te zien wat niet gezegd wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Simpel zit in een relatieve nanoseconde, makkelijker te begrijpen door te zien wat niet gezegd wordt. 

Wat valt er te zeggen?

Ge wacht en ge verkoopt op wat gij de beste moment inschat.

Dat is echt geen rocketscience  he... al zijn er wel die het toepassen en heel ver kunnen gaan. Zitten zo voor meer dan 4 computerschermen. Dag en nacht!  terwijl ze op fora hun onderdanen gratis kruimels van wijsheden strooien. Waardoor ze zich dan beledigd voelen. Waanzin zeg ik u.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat valt er te zeggen? Ge wacht en ge verkoopt op wat gij de beste moment inschat. Dat is echt geen rocketscience  he... al zijn er wel die het toepassen en heel ver kunnen gaan. Zitten zo voor meer dan 4 computerschermen. Nen helen dag terwijl ze op fora hun onderdanen kruimels van wijsheden strooien. Waardoor ze zich dan beledigd voelen. Waanzin zeg ik u.

Ja, staat in de Bijbel, wachten daar al een tijdje op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Je doet fantastisch je best om mensen te misleiden, daar zijn we zoals altijd mild in. 

Dat is het hem net. Ik misleid niets of toch niet bewust. Alles wat ik zeg word hier ervaren als waarheid. Anders zou ik het niet met zoveel overtuiging zeggen natuurlijk...

Mij overtuigen van iets, doe je niet met uw bedenksels te projecteren, maar effectieve resultaten te tonen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is het hem net. Ik misleid niets of toch niet bewust. Alles wat ik zeg word hier ervaren als waarheid. Anders zou ik het niet met zoveel overtuiging zeggen natuurlijk... Mij overtuigen van iets, doe je niet met uw bedenksels te projecteren, maar effectieve resultaten te tonen.

En blijven doen alsof, ben je sterk in. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

En blijven doen alsof, ben je sterk in. 

Als ik alsof zou kunnen doen, was mijn leven dan niet iets makkelijker verlopen?

Maar ik ben dankbaar toch tegenwind gehad te hebben, of ik was zoals de rest die een narratief nodig hebben om te weten waar ze voor staan.

And for this cause God shall send them strong delusion, that they should believe a lie:

Mensen met ASS kunnen slecht liegen?

Mensen met het autismespectrumstoornis (ASS) kunnen inderdaad moeite hebben met liegen. Dit is echter niet absoluut voor alle mensen met ASS, omdat individuele ervaringen en vaardigheden sterk kunnen variëren.  Een reden waarom sommige mensen met ASS moeite kunnen hebben met liegen, is dat liegen vaak betrekking heeft op het begrijpen van sociale nuances, non-verbale communicatie en het creëren van verzonnen verhalen, allemaal aspecten van sociale interactie waar mensen met ASS soms uitdagingen mee kunnen hebben. Ze kunnen eerlijkheid en rechtlijnigheid hoog in het vaandel hebben staan en moeite hebben met het verzinnen van onwaarheden.  Het is belangrijk om te onthouden dat ASS een spectrumstoornis is, wat betekent dat de symptomen en kenmerken sterk kunnen variëren. Sommige mensen met ASS kunnen wellicht leren om te liegen of kunnen er beter in worden naarmate ze ouder worden, terwijl anderen dit misschien nooit comfortabel kunnen doen. Het is altijd cruciaal om begripvol en respectvol te zijn voor de individuele behoeften en uitdagingen van mensen met ASS.

Waarom zijn mensen met ASS zo eerlijk dat het soms lijkt dat ze anderen beledigen?

Mensen met autismespectrumstoornis (ASS) kunnen vaak bekendstaan om hun eerlijkheid en rechtlijnigheid, en dit kan in sommige situaties tot onbedoelde beledigingen leiden. Er zijn verschillende redenen waarom dit gebeurt:  1. Moeite met sociale nuances: Mensen met ASS hebben vaak moeite met het begrijpen van subtiele sociale signalen en ongeschreven sociale regels. Ze kunnen zich richten op feitelijke informatie en directe communicatie, waardoor ze niet altijd merken wanneer hun opmerkingen anderen kunnen kwetsen.  2. Eerlijkheid als waarde: Sommige mensen met ASS hechten veel waarde aan eerlijkheid en rechtvaardigheid. Ze willen de waarheid vertellen en voelen zich ongemakkelijk bij het vertellen van leugens of het insinueren van dingen die niet waar zijn.  3. Beperkte filter: Mensen met ASS kunnen soms een beperkte filter hebben tussen hun gedachten en wat ze zeggen. Ze zeggen wat ze denken zonder veel rekening te houden met de sociale gevolgen.  4. Letterlijk nemen: Personen met ASS nemen vaak taal heel letterlijk. Als iemand bijvoorbeeld vraagt: "Vind je mijn nieuwe kapsel leuk?" kunnen ze eerlijk antwoorden op basis van hun persoonlijke mening zonder rekening te houden met de sociale verwachting om vriendelijk te zijn.  Het is belangrijk om te begrijpen dat deze eerlijkheid meestal niet bedoeld is om anderen te beledigen. Het komt voort uit de manier waarop mensen met ASS de wereld ervaren en communiceren. Het is nuttig om open en respectvolle communicatie aan te moedigen en, indien nodig, sociaal begrip en vaardigheden te ondersteunen om misverstanden te voorkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ik alsof zou kunnen doen, was mijn leven dan niet iets makkelijker verlopen?

Maar ik ben dankbaar toch tegenwind gehad te hebben, of ik was zoals de rest die een narratief nodig hebben om te weten waar ze voor staan.

And for this cause God shall send them strong delusion, that they should believe a lie:

Mensen met ASS kunnen slecht liegen?

Mensen met het autismespectrumstoornis (ASS) kunnen inderdaad moeite hebben met liegen. Dit is echter niet absoluut voor alle mensen met ASS, omdat individuele ervaringen en vaardigheden sterk kunnen variëren.  Een reden waarom sommige mensen met ASS moeite kunnen hebben met liegen, is dat liegen vaak betrekking heeft op het begrijpen van sociale nuances, non-verbale communicatie en het creëren van verzonnen verhalen, allemaal aspecten van sociale interactie waar mensen met ASS soms uitdagingen mee kunnen hebben. Ze kunnen eerlijkheid en rechtlijnigheid hoog in het vaandel hebben staan en moeite hebben met het verzinnen van onwaarheden.  Het is belangrijk om te onthouden dat ASS een spectrumstoornis is, wat betekent dat de symptomen en kenmerken sterk kunnen variëren. Sommige mensen met ASS kunnen wellicht leren om te liegen of kunnen er beter in worden naarmate ze ouder worden, terwijl anderen dit misschien nooit comfortabel kunnen doen. Het is altijd cruciaal om begripvol en respectvol te zijn voor de individuele behoeften en uitdagingen van mensen met ASS.

Hele boterham om een pagina op Wikipedia te lezen. Er bestaan ook balansen voor kleine kinderen, wist je dat? 

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mensen met ASS kunnen slecht liegen?

Er wordt wel meer over geschreven, maar dat is een voetnoot. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid