TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Je dit je dat... Ge had beter mee op den boot gesprongen als ik uw hulp vroeg enkele jaren geleden. Ik ben het nu aan die klein man aan het leren zodat ze hopelijk later financiële vrijheid kennen. Je hebt toen goed geluisterd, merken we. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 7 minuten geleden zei TTC: Je hebt toen goed geluisterd, merken we. Gelukkig heb ik naar niemand geluisterd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Gelukkig heb ik naar niemand geluisterd. Steeds meer mensen vinden aansluiting met de noösfeer, experten in de cryptomunt weten van niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 10 minuten geleden zei TTC: Steeds meer mensen vinden aansluiting met de noösfeer, experten in de cryptomunt weten van niets. Jawel hoor. Het is door die collectieve stroming dat we die informatie tot kennis kunnen bundelen. De impact op de markt evalueren doe je best niet alleen. Maar als mensen iets afraden, aanraden: betekent dat niet dat ze gelijk hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Jawel hoor. Het is door die collectieve stroming dat we die informatie tot kennis kunnen bundelen. De impact op de markt evalueren doe je best niet alleen. Maar als mensen iets afraden, aanraden: betekent dat niet dat ze gelijk hebben. M’n nieuwste ervaring is dat je zonder raket ook last kan krijgen van een tenniselleboog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 uur geleden zei Fundamenteel: Gelukkig heb ik naar niemand geluisterd. Zoals je werd bericht is het amper zichtbaar, weinig dingen zo zeker dan dat het morgen niet anders zal zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 20 minuten geleden zei TTC: Zoals je werd bericht is het amper zichtbaar, weinig dingen zo zeker dan dat het morgen niet anders zal zijn. Morgen is het anders. En vandaag is ook anders dan gisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 24 minuten geleden zei Fundamenteel: Morgen is het anders. En vandaag is ook anders dan gisteren. Alsof je een deus ex machina verwacht, morgen exact hetzelfde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 uur geleden zei Fundamenteel: Gelukkig heb ik naar niemand geluisterd. In de Physiologus, een boek over dieren en mythologische wezens, in de 2e eeuw in Alexandrië geschreven, wordt de eenhoorn in symbolische en vooral christelijke zin uitgelegd. Het dier kan worden gevangen door een zuivere maagd, wat zinnebeeld was van de komst van de Messias dankzij de maagd Maria. Zij kan hem vervolgens 'naar het paleis van de koning brengen', wat een overblijfsel lijkt van de Rsyasrnga-mythe. De kluizenaar met één hoorn is in de tussentijd getransformeerd tot een eenhoornig dier, de courtisane tot een maagd, en de hoorn verwees eerder naar de godin in de vorm van een gazelle, en nu verwijst de eenhoorn naar de Messias en zijn maagdelijke moeder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 57 minuten geleden zei TTC: Alsof je een deus ex machina verwacht, morgen exact hetzelfde. Vele kleintjes maken 1 grote. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Vele kleintjes maken 1 grote. Zou je bij deflatie dat neutrale geld vernietigen, of denk je dat we daar een cryptomunt van kunnen maken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Zou je bij deflatie dat neutrale geld vernietigen, of denk je dat we daar een cryptomunt van kunnen maken? Bedoelde fiat geld? Dat wordt een digitale munteenheid wellicht. Maar dat moeten we met man en macht voorkomen. Cash geld is een vrijheid en ze namen al zoveel rechten af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 28 minuten geleden zei Fundamenteel: Bedoelde fiat geld? Dat wordt een digitale munteenheid wellicht. Maar dat moeten we met man en macht voorkomen. Cash geld is een vrijheid en ze namen al zoveel rechten af. Wat heb je nu eigenlijk gezegd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 31 minuten geleden zei TTC: Wat heb je nu eigenlijk gezegd? Jij sprak van neutraal geld, ik vroeg me af of je fiat geld bedoelde. En indien zo, dat ook zal digitaliseren. En dat dit ten koste van onze vrijheid zal gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Jij sprak van neutraal geld, ik vroeg me af of je fiat geld bedoelde. En indien zo, dat ook zal digitaliseren. En dat dit ten koste van onze vrijheid zal gaan. Neutraal geld is in gelijk welke vorm neutraal, dat is een beginsel in monetaire zaken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Neutraal geld is in gelijk welke vorm neutraal, dat is een beginsel in monetaire zaken. Maar je had het dus over een geld als de euro? Neen ik zou dat niet vernietigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Maar je had het dus over een geld als de euro? Neen ik zou dat niet vernietigen. En wat heb je nu gezegd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 6 minuten geleden zei TTC: En wat heb je nu gezegd? Dat ik het niet bij deflatie zou vernietigen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat ik het niet bij deflatie zou vernietigen... Dus deflatie leidt tot inflatie? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Dus deflatie leidt tot inflatie? Niet persé. Het kan geïnvesteerd worden, schuldenlast verlagen, het schept een economie die meer betrouwbaar is, wat stabiele prijzen garandeert... Tenzij ik iets mis? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Niet persé. Het kan geïnvesteerd worden, schuldenlast verlagen, het schept een economie die meer betrouwbaar is, wat stabiele prijzen garandeert... Tenzij ik iets mis? Er is dus helemaal geen schaarste aan geld, waarom negeer je dan elk beginsel? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Er is dus helemaal geen schaarste aan geld, waarom negeer je dan elk beginsel? Ik heb het gevoel dat dit gesprek terug naar helikoptergeld gaat leiden, he? Er is wellicht geen schaarste, maar dat circuleert vooral bij de rijken. Moet je de belastingsbrief van Elon Musk eens zien... 3%? Tzal er alleszins niet ver vanaf zijn.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik heb het gevoel dat dit gesprek terug naar helikoptergeld gaat leiden, he? Er is wellicht geen schaarste, maar dat circuleert vooral bij de rijken. Moet je de belastingsbrief van Elon Musk eens zien... 3%? Tzal er alleszins niet ver vanaf zijn.... Nee, de neutraliteit van geld, wat het mogelijk maakt om je cryptomania te cultiveren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Nee, de neutraliteit van geld, wat het mogelijk maakt om je cryptomania te cultiveren. Als ik u was zou ik het ook doen... maar wel op eigen risico 😛 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Als ik u was zou ik het ook doen... maar wel op eigen risico. Net gemist, morgen exact hetzelfde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten