TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Tortelduif: Deur dicht ---> deur op een kier ---> deur dicht Inmiddels iets anders bedacht, er zijn nogal wat variaties mogelijk. Sowieso, het is een prachtige oefening, ervaring leert dat het soms ook een beetje onderschat kan worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Inmiddels iets anders bedacht, er zijn nogal wat variaties mogelijk. Sowieso, het is een prachtige oefening, ervaring leert dat het soms ook een beetje onderschat kan worden. Wat heb je weten te visualiseren dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Tortelduif: Wat heb je weten te visualiseren dan? Een muur met bakstenen, metaforisch gezien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Een muur met bakstenen, metaforisch gezien. In verschillende stadia? Vast met een dichte deur erin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: In verschillende stadia? Vast met een dichte deur erin. Ben nog maar pas begonnen, ik neem er m'n tijd voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Ben nog maar pas begonnen, ik neem er m'n tijd voor. Dan maak ik vast foto's van een trebuchet in actie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: Dan maak ik vast foto's van een trebuchet in actie. Weer zo'n woord dat op een van die bakstenen zou kunnen passen, dank. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Weer zo'n woord dat op een van die bakstenen zou kunnen passen, dank. Succes ermee. Ben benieuwd naar het resultaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: Succes ermee. Ben benieuwd naar het resultaat. Ja, vandaag staat het zoeken naar bosvogeltjes op het programma, die muur blijft nog wel even staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei TTC: Ja, vandaag staat het zoeken naar bosvogeltjes op het programma, die muur blijft nog wel even staan. Normaliter groeien die niet op muren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: Normaliter groeien die niet op muren. Denk ik ook niet, ben alvast benieuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Denk ik ook niet, ben alvast benieuwd. Muur met trebuchet ervoor ---> trebuchet die de muur sloopt ---> achter de geruineerde muur verschijnt een bosrand vol bosvogeltjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 59 minuten geleden 6 minuten geleden zei Tortelduif: Muur met trebuchet ervoor ---> trebuchet die de muur sloopt ---> achter de geruineerde muur verschijnt een bosrand vol bosvogeltjes. Aan welke kant staat die trebuchet dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 54 minuten geleden 2 minuten geleden zei TTC: Aan welke kant staat die trebuchet dan? Aan de kant waar de bosvogeltjes niet groeien. Je zou een ploeg decorbouwers kunnen inhuren om het project vorm te geven, want het lijkt me een arbeidsintensieve aangelegenheid al met al. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 45 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 45 minuten geleden 4 minuten geleden zei Tortelduif: Aan de kant waar de bosvogeltjes niet groeien. Je zou een ploeg decorbouwers kunnen inhuren om het project vorm te geven, want het lijkt me een arbeidsintensieve aangelegenheid al met al. Misschien doe ik er goed aan om er eerst een beter beeld van te vormen, even weg van al die trebuchets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 44 minuten geleden Zojuist zei TTC: Misschien doe ik er goed aan om er eerst een beter beeld van te vormen, even weg van al die trebuchets. Muur met trebuchet ervoor ---> trebuchet die afketst op de muur ---> achter de muur blijven bosvogeltjes groeien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 29 minuten geleden 13 minuten geleden zei Tortelduif: Muur met trebuchet ervoor ---> trebuchet die afketst op de muur ---> achter de muur blijven bosvogeltjes groeien. Makkelijk gezegd, dat van die bosvogeltjes betwist ik echter niet, zo werkt de natuur nu eenmaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 28 minuten geleden Zojuist zei TTC: Makkelijk gezegd, dat van die bosvogeltjes betwist ik echter niet, zo werkt de natuur nu eenmaal. Ik ben bezig met mijn eigen trio: Luchtdrukgeweer (Weihrauch HW97K .177 met HAWKE AIRMAX 3-9×40 AO AMX richtkijker en Hades munitie) ---> muur met kat erop die speelt met halfdode tortelduif ---> Geweer gaat af en kat dondert dood neer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 23 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 minuten geleden 3 minuten geleden zei Tortelduif: Ik ben bezig met mijn eigen trio: Luchtdrukgeweer (Weihrauch HW97K .177 met HAWKE AIRMAX 3-9×40 AO AMX richtkijker en Hades munitie) ---> muur met kat erop die speelt met halfdode tortelduif ---> Geweer gaat af en kat dondert dood neer. Alsmaar geweld zo blijkt, ik zoek wel verder naar die bosvogeltjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 22 minuten geleden Zojuist zei TTC: Alsmaar geweld zo blijkt, ik zoek wel verder naar die bosvogeltjes. Wie zoekt zal vinden. Prettige dag en vermaak je wat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 19 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 19 minuten geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: Wie zoekt zal vinden. Prettige dag en vermaak je wat. Veel dank, tot hiertoe ging het goed, de rest valt af te wachten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten