TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Tortelduif: Het geweer staat inmiddels in de aanslag gericht op een muur. Nu maar hopen op een kat die niet onder controle staat. Wordt wel lastig om precies het moment van dood neervallen te fotograferen. Dat zal waarschijnlijk pas lukken na enkele katten. Timing is cruciaal. Heel lastig is dat, niet echt wat je smalltalk zou kunnen noemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Tortelduif: Het geweer staat inmiddels in de aanslag gericht op een muur. Nu maar hopen op een kat die niet onder controle staat. Wordt wel lastig om precies het moment van dood neervallen te fotograferen. Dat zal waarschijnlijk pas lukken na enkele katten. Timing is cruciaal. 🤣 Gelukkig heeft een kat negen levens. Dus je kan het acht keer proberen, dan moet de negende keer raak en goed zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei najjreb86: 🤣 Gelukkig heeft een kat negen levens. Dus je kan het acht keer proberen, dan moet de negende keer raak en goed zijn. Je denkt echt dat alles om te lachen is, zo blijkt maar weer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Je denkt echt dat alles om te lachen is, zo blijkt maar weer. Sommige dingen in het leven zijn inderdaad om te lachen. Vooral jullie communicatie.. Zoals jullie langs elkaar praten, dat heb ik alleen in het gesticht meegemaakt (waar ik slechts op bezoek was overigens).. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Je denkt echt dat alles om te lachen is, zo blijkt maar weer. Bloedserieus wordt er aangelegd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Tortelduif: Bloedserieus wordt er aangelegd. Beetje als die chimpansee van Tita Tovenaar verwarren met die koning van de langebaarden destijds, die werd vermoord door een zekere Wacho. Was er zelf niet bij, kan dus ook maar enkel napraten wat ik erover las. 3 minuten geleden zei najjreb86: Sommige dingen in het leven zijn inderdaad om te lachen. Vooral jullie communicatie.. Zoals jullie langs elkaar praten, dat heb ik alleen in het gesticht meegemaakt (waar ik slechts op bezoek was overigens).. Nogmaals, als een topic over logica handelt, gaat het niet over de schoenmaat van Paulus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 3 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei TTC: Beetje als die chimpansee van Tita Tovenaar verwarren met die koning van de langebaarden destijds, die werd vermoord door een zekere Wacho. Was er zelf niet bij, kan dus ook maar enkel napraten wat ik erover las. Nogmaals, als een topic over logica handelt, gaat het niet over de schoenmaat van Paulus. En toen de mensheid nog jong was, ging de jager mee met de verzamelaar. Zou kon de verzamelaars de kogels verzamelen Dus, snap je Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 59 minuten geleden Zojuist zei najjreb86: En toen de mensheid nog jong was, ging de jager mee met de verzamelaar. Zou kon de verzamelaars de kogels verzamelen. Dus, snap je. Als je dat al begrijpt, dan moet de tweedeling van Marcuse wel een makkie voor je zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 59 minuten geleden 2 minuten geleden zei TTC: Beetje als die chimpansee van Tita Tovenaar verwarren met die koning van de langebaarden destijds, die werd vermoord door een zekere Wacho. Was er zelf niet bij, kan dus ook maar enkel napraten wat ik erover las. Tita tovenaar kan ik me wel heugen. De rest is vervuiling denk ik. Maar mijn nieuwe mounts zijn binnengekomen, dus ik ga de richtkijker monteren en zeroen op kattenafstand. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 55 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 55 minuten geleden 2 minuten geleden zei Tortelduif: Tita tovenaar kan ik me wel heugen. De rest is vervuiling denk ik. Maar mijn nieuwe mounts zijn binnengekomen, dus ik ga de richtkijker monteren en zeroen op kattenafstand. Neem rustig je tijd, of we roepen Tika er wel even bij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 37 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 37 minuten geleden 20 minuten geleden zei Tortelduif: Maar mijn nieuwe mounts zijn binnengekomen, dus ik ga de richtkijker monteren en zeroen op kattenafstand. Overigens nog dank voor de tip, mooie website. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten