Monachos 507 Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Bekeerling14 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 3 minuten geleden zei Monachos: Het wordt steeds simpeler om visionair te worden, vooral wanneer robotten het forum bemannen. Flink alweer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli 3 minuten geleden zei TTC: Het wordt steeds simpeler om visionair te worden, vooral wanneer robotten het forum bemannen. Flink alweer! Pagina 100 verdient een mooi jodellied! Hermanos2 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli Zojuist zei Monachos: Pagina 100 verdient een mooi jodellied! Zoals gezegd, je bent een flinke jongen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli 56 minuten geleden zei TTC: Zoals gezegd, je bent een flinke jongen! Stel je voor dat mannen het forum berobotten, dat zou pas echt raar zijn. Bekeerling14 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli Zojuist zei Monachos: Stel je voor dat mannen het forum berobotten, dat zou pas echt raar zijn. Proficiat, bankje vooruit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli Op 1-7-2023 om 19:13 zei Hopper: Inderdaad, ik heb nul kennis van wat je nu schrijft. Een vector is in de biologie een organisme dat ziekteverwekkers of parasieten kan overbrengen van de ene gastheer naar de andere. De vector is dus niet zelf de veroorzaker van ziekten, maar zorgt dat het ziekmakende organisme wordt overgedragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 12 juli Rapport Share Geplaatst 12 juli 4 minuten geleden zei Monachos: Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A. Meligheid is troef vanavond. Ik ga aan de wijn, verdrink de ellende van deze wereld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli (bewerkt) 11 minuten geleden zei Monachos: Wortel of peen is een gekweekte groente, die botanisch van dezelfde soort is als wilde peen (Daucus carota). De wilde peen kan zeer gemakkelijk worden gekruist met de eetbare wortel, waardoor er zo nu en dan een witte wortel tussen de gekweekte wortelen kan voorkomen. Wortels zijn rijk aan bètacaroteen, dat in het lichaam wordt omgezet in vitamine A. Een vat vol vectoren vinden we in platland waar geen onderscheidingsvermogen meer te vinden is, zelfs niet na 100 pagina's ondanks een universele stimulus die vrij aangeboden kan worden omwille van niet meer, ook niet minder, dan bronkennis. Werkelijk, je bent een flinke jongen! 12 juli bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 7 uur geleden zei Hermanos2: Meligheid is troef vanavond. Ik ga aan de wijn, verdrink de ellende van deze wereld. De term 'vector' kan in de biologie verwijzen naar een organisme dat ziekteverwekkers van de ene gastheer naar de andere overbrengt, maar ook naar een genetisch element dat DNA-sequenties in een organisme transporteert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli Op 5-7-2024 om 13:22 zei Figulus: Dat is wel een heel stellige interpretatie en kan gemakkelijk worden gezien als een zware beschuldiging of een radicale conclusie die niet noodzakelijk volgt uit mijn oorspronkelijke stelling over absolute logica. Filosofen zijn geen kwakzalvers per definitie wat mij betreft, maar onvolkomen. Pollinators zijn organismen zoals bijen en vlinders die pollen van de ene bloem naar de andere transporteren, waardoor kruisbestuiving en genetische variatie binnen plantensoorten mogelijk worden gemaakt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 12 uur geleden zei Monachos: Stel je voor dat mannen het forum berobotten, dat zou pas echt raar zijn. Op naar de volgende honderd pagina's, zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli Op 28-6-2023 om 14:30 zei Barnabas: Het verstaan van elkaar begint bij het erkennen van de eenvoudige realiteit. Relativiteit betekent in brede zin dat iets afhankelijk is van het referentiekader of de context waarin het wordt waargenomen, gemeten of ervaren. Het kan verwijzen naar de afhankelijkheid van tijd en ruimte in de natuurkunde, de variatie in culturele waarden in de antropologie, de subjectiviteit van kennisclaims in de filosofie, of de verschillen in perceptie en emotie in de psychologie. De sleutel tot het begrijpen van relativiteit is te erkennen dat geen enkel verschijnsel op zichzelf absoluut is, het moet altijd worden gezien in relatie tot iets anders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 13 juli Rapport Share Geplaatst 13 juli 3 uur geleden zei TTC: Pollinators zijn organismen zoals bijen en vlinders die pollen van de ene bloem naar de andere transporteren, waardoor kruisbestuiving en genetische variatie binnen plantensoorten mogelijk worden gemaakt. Ik zie ze maar bar weinig tegenwoordig op mijn vlinderstruik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli Op 13-7-2024 om 09:07 zei Figulus: Ik zie ze maar bar weinig tegenwoordig op mijn vlinderstruik. Symbolen worden gebruikt in de wiskunde, de logica en de natuurwetenschap, ten behoeve van eenvoud en zo veel mogelijk ondubbelzinnigheid in de uitspraken. Er worden, dikwijls na verhitte debatten, nauwkeurige afspraken gemaakt over hun betekenis, zodat gesproken kan worden over de begrippen die in de betreffende wetenschap worden bestudeerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli Op 2-7-2023 om 08:52 zei Hopper: Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. De dramadriehoek, ontwikkeld door Stephen Karpman, beschrijft een destructieve interactionele dynamiek tussen de rollen van de Aanklager, het Slachtoffer, en de Redder. De Winnaarsdriehoek, ontwikkeld door Acey Choy in 1990, biedt een gezondere en meer constructieve manier van communiceren en interactie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 15 juli Rapport Share Geplaatst 15 juli 8 uur geleden zei TTC: De dramadriehoek, ontwikkeld door Stephen Karpman, beschrijft een destructieve interactionele dynamiek tussen de rollen van de Aanklager, het Slachtoffer, en de Redder. De Winnaarsdriehoek, ontwikkeld door Acey Choy in 1990, biedt een gezondere en meer constructieve manier van communiceren en interactie. Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 3 uur geleden zei Hopper: Zaken waar ik geen verstand van heb, daar bemoei ik me niet mee. Het is ook niets dat met niets te maken heeft, ondanks alles. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli Op 5-7-2024 om 13:05 zei Figulus: Dus je bent weer eens op zoek naar een paradox. Ik heb beweerd dat absolute logica daar (dwz in de filosofie) niet bestaat. Absolute logica komt bij een absoluut wezen vandaan. Je zult merken dat ‘creatieve hopeloosheid’ niet een toestand is die de cliënt als hij die eenmaal bereikt heeft, altijd zal blijven ervaren. Het is een proces dat nodig is om tot werkelijke gedragsverandering te komen en waar gedurende een therapietraject regelmatig naar teruggegrepen wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli Op 28-6-2023 om 20:08 zei Hopper: Wat is een stimulus? We maken het graag alsmaar makkelijker voor je, keep it simple. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli Op 28-6-2023 om 15:06 zei Barnabas: Wat is het nut tot het onderzoek van een mens? Wat is het nut van het verstaan van een ander? Wat is het nut van het openen van dit topic? Leuke vraag nochtans, wat is het nut om te weten wie de schoonzoon van Atlas was? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli Op 1-7-2023 om 13:06 zei Hopper: Zolang we ethiek nog aan iets of iemand toeschrijven is het een bedachte ethiek. De crux van het voorbeeld is dat de beoordeling van een hypothese altijd moet geschieden in concurrentie met andere hypothesen die (ook) zodanig zijn ingericht dat de waarschijnlijkheid van de waarnemingen bepaald kan worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 17 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli Op 5-7-2024 om 19:13 zei Figulus: Oke, ik heb geen zin in afleidingsmanoeuvres. Ga maar ergens anders moeilijk doen. Sommige critici beweren dat het meme-concept te simplistisch is om de complexiteit van culturele evolutie adequaat te verklaren. De mate waarin memetica empirisch onderbouwd kan worden, is onderwerp van debat. Sommige wetenschappers vinden het immers ook lastig om de theorie van memes te testen en te verifiëren met empirisch bewijs. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 17 juli Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli Op 1-7-2023 om 18:49 zei Hopper: Je bent blijven hangen in de gesprekjes , vermoed ik zo maar. Het voordeel van een circulair diagram is dat er geen opties worden uitgesloten, en fascinerend om er steeds meer te vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten