Spring naar bijdragen

Demonen kunnen materialiseren en dematerialiseren


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Hermanos2:

Wij volgen hem en raken onze zonden pas kwijt als we sterven.

Ik denk dat dit niet waar is. Als we straks Armageddon meemaken zal de groep Christenen deze overleven en Gods nieuwe wereld ingaan zonder ooit te sterven. Als we dood gaan zijn onze zonden al vergeven omdat we Jezus als Heer erkennen. Niet Christenen betalen hun zonden in principe met de dood en daardoor kunnen ook zij een opstanding krijgen, maar wel een tot oordeel. Ze moeten dus laten zien dat ze alsnog vóór Christus gaan kiezen. Anders wacht hun de tweede dood.

3 minuten geleden zei Hermanos2:

De eerste keer kwam hij als lam en liet zich zonder verzet offeren. De tweede keer komt hij met getrokken zwaard. Koning David. There will be blood!

Ja, het zal voor heidenen geen fijne tijd zijn. Hij zal Zijn volk weer bevrijden, maar nu voor altijd. De dag van Jehovah is als een brandend vuur. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zonde betekent echter dat je afgescheiden bent van God. Wanneer je dus in een zondige staat bent, leef je per definitie zonder God. Als God je na het schenken van vergiffenis echter nog in die zondige

Zij hebben dezelfde mogelijkheden als engelen, behalve dan het aanschouwen van God zelf. Wat een engel kan, kan een demon in principe dus ook. Een demon ís immers een engel.

Zij waren/zijn geen demonen, maar mensen die Gods redding nog konden/kunnen ontvangen. Ik weet van de aartsengelen Michaël, Gabriël en Rafaël. Naast hen zijn er nog vier aartsengelen, dus zeven

1 uur geleden zei sjako:

Ik denk dat dit niet waar is. Als we straks Armageddon meemaken zal de groep Christenen deze overleven en Gods nieuwe wereld ingaan zonder ooit te sterven. Als we dood gaan zijn onze zonden al vergeven omdat we Jezus als Heer erkennen. Niet Christenen betalen hun zonden in principe met de dood en daardoor kunnen ook zij een opstanding krijgen, maar wel een tot oordeel. Ze moeten dus laten zien dat ze alsnog vóór Christus gaan kiezen. Anders wacht hun de tweede dood.

Ja, het zal voor heidenen geen fijne tijd zijn. Hij zal Zijn volk weer bevrijden, maar nu voor altijd. De dag van Jehovah is als een brandend vuur. 

Na armageddon zal inderdaad een nieuwe situatie ontstaan. Dan zal de gelovige niet meer sterven. Hij zal in een oogwenk veranderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hermanos2:

Wij volgen hem en raken onze zonden pas kwijt als we sterven. We hebben nu reeds vergiffenis als gelovigen maar geen vrijstelling. God vergeeft ruimhartig maar om opstanding te verkrijgen zullen we toch eerst moeten sterven. 

Zonde betekent echter dat je afgescheiden bent van God. Wanneer je dus in een zondige staat bent, leef je per definitie zonder God. Als God je na het schenken van vergiffenis echter nog in die zondige staat zou houden, hoe kun je dan nog een relatie met Hem onderhouden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Robert Frans:

Zonde betekent echter dat je afgescheiden bent van God. Wanneer je dus in een zondige staat bent, leef je per definitie zonder God. Als God je na het schenken van vergiffenis echter nog in die zondige staat zou houden, hoe kun je dan nog een relatie met Hem onderhouden?

Ter nuance: Lucas 18:19 "Jezus antwoordde: ‘Waarom noemt u Mij goed? Niemand is goed, behalve God."

Helemaal zonder zonden zijn kan niet in dit leven.   Er kan wel geweten worden 'wat' zonder zonden is.  Omdat 'dat' geen zelfbelang kent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Robert Frans:

Zonde betekent echter dat je afgescheiden bent van God. Wanneer je dus in een zondige staat bent, leef je per definitie zonder God. Als God je na het schenken van vergiffenis echter nog in die zondige staat zou houden, hoe kun je dan nog een relatie met Hem onderhouden?

De hele wereld is afgescheiden van God. Want God was op aarde in Eden. Maar daarna liet Hij zich vertegenwoordigen. Dat wil echter niet zeggen dat Hij onbereikbaar is. Want daarvoor hebben wij Jezus als Hogepriester die de weg naar God is. Onze zonden zijn vergeven maar ons lichaam is nog niet hersteld in de verwachte glorierijke staat. Dus onze relatie met God is indirect via de Zoon. Ooit gaat die relatie weer direct worden zoals Adam die had. Dan worden wij weer een soort homo ludens, ontdekkend, spelend, lerend. In aanbidding. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Hermanos2:

Het was een slimme zet van JHWH om Israël te laten groeien in Egypte. Hij wist dat in Kanaän de verleiding te groot was om zich te vermengen met de goddeloze heidenen. 

Daarom hup naar Egypte waar Israël geïsoleerd leefde in Gosen. Egyptenaren zag je daar niet. Die moesten niets hebben van schaapscheerders. Dus geen risico op vermenging. Maar aan alles komt een einde. Toen de zonde der Amorieten groot genoeg was eiste God dat farao zijn volk liet gaan zodat ze hem in de wildernis konden aanbidden. Na 40 jaar omzwervingen en twee doortochten door drooggelegde waterwegen kwam een gelouterd Israël aan bij het beloofde land en Jozua nam het stokje over van Mozes. Daarna werden de satanische heidenen geslacht. Ook dat is de liefde van God. Dit dient ook voor de huidige mens een waarschuwing te zijn dat God niet met zich laat spotten. De eerste keer kwam hij als lam en liet zich zonder verzet offeren. De tweede keer komt hij met getrokken zwaard. Koning David. There will be blood!

Hij komt als een lam en het zwaard komt uit zijn mond.

Denk je nu echt dat Christus anders is, dan in zijn leven op aarde?

Nee dus.

Openbaring 5:6 En ik zag, en zie: te midden van de troon en van de vier dieren en te midden van de ouderlingen stond een Lam als geslacht, met zeven hoorns en zeven ogen. Dat zijn de zeven Geesten van God, die uitgezonden zijn over heel de aarde.

Openbaring 19:15 En uit Zijn mond kwam een scherp zwaard, opdat Hij daarmee de heidenvolken zou slaan. En Hij zal hen hoeden met een ijzeren staf. En Hij treedt de wijnpersbak van de wijn van de grimmige toorn van de almachtige God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Breuk:

Hij komt als een lam en het zwaard komt uit zijn mond.

Denk je nu echt dat Christus anders is, dan in zijn leven op aarde?

Nee dus.

Openbaring 5:6 En ik zag, en zie: te midden van de troon en van de vier dieren en te midden van de ouderlingen stond een Lam als geslacht, met zeven hoorns en zeven ogen. Dat zijn de zeven Geesten van God, die uitgezonden zijn over heel de aarde.

Openbaring 19:15 En uit Zijn mond kwam een scherp zwaard, opdat Hij daarmee de heidenvolken zou slaan. En Hij zal hen hoeden met een ijzeren staf. En Hij treedt de wijnpersbak van de wijn van de grimmige toorn van de almachtige God.

Ik begrijp niet hoe deze teksten jouw gelijk of mijn ongelijk aantonen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik begrijp niet hoe deze teksten jouw gelijk of mijn ongelijk aantonen? 

Openbaring is een geloofsbelijdenis hoe Jezus Christus is, zowel in de evangeliën als nu als levende Heer van de kerk. Het staat er echter in beelden (veel uit het OT) die velen niet snappen. Kijk de 2 video’s op bibleproject om iets te snappen van die lastige hoofdstukken:

https://bibleproject.com/explore/video/revelation/

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Breuk:

Openbaring is een geloofsbelijdenis hoe Jezus Christus is, zowel in de evangeliën als nu als levende Heer van de kerk. Het staat er echter in beelden (veel uit het OT) die velen niet snappen. Kijk de 2 video’s op bibleproject om iets te snappen van die lastige hoofdstukken:

https://bibleproject.com/explore/video/revelation/

En waarom zou jouw verklaring de juiste zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

En waarom zou jouw verklaring de juiste zijn? 

Dat in Openbaring allemaal beelden uit het OT gebruikt worden en op de eerste eeuw betrokken worden is algemeen bekend. Wanneer je de inleiding leest wordt meteen duidelijk dat die dingen spoedig moesten gebeuren.

Verder wordt er in Openbaring verwezen naar gemeenten die door de apostelen bezocht zijn. De gemeenten waar het evangelie verkondigd was en nu geoordeeld werden. Johannes krijgt een visioen over het loon dat de ingezetenen van de gemeenten krijgen en dat Jezus bij zich heeft wanneer hij wederkomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Piebe:

Dat in Openbaring allemaal beelden uit het OT gebruikt worden en op de eerste eeuw betrokken worden is algemeen bekend. Wanneer je de inleiding leest wordt meteen duidelijk dat die dingen spoedig moesten gebeuren.

Verder wordt er in Openbaring verwezen naar gemeenten die door de apostelen bezocht zijn. De gemeenten waar het evangelie verkondigd was en nu geoordeeld werden. Johannes krijgt een visioen over het loon dat de ingezetenen van de gemeenten krijgen en dat Jezus bij zich heeft wanneer hij wederkomt.

Okee, bekend. 

bewerkt door Hermanos2
Aanpassing
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei sjako:

Ik denk dat dit niet waar is. Als we straks Armageddon meemaken zal de groep Christenen deze overleven en Gods nieuwe wereld ingaan zonder ooit te sterven. Als we dood gaan zijn onze zonden al vergeven omdat we Jezus als Heer erkennen. Niet Christenen betalen hun zonden in principe met de dood en daardoor kunnen ook zij een opstanding krijgen, maar wel een tot oordeel. Ze moeten dus laten zien dat ze alsnog vóór Christus gaan kiezen. Anders wacht hun de tweede dood.

Ja, het zal voor heidenen geen fijne tijd zijn. Hij zal Zijn volk weer bevrijden, maar nu voor altijd. De dag van Jehovah is als een brandend vuur. 

 

Het zal voor allen een fijne tijd zijn. Romeinen; niemand gaat verloren

 

Op 30-10-2022 om 12:27 zei Petra.:

Het enige wat er voor nodig is; één enkel mens ! 🌻

https://debijbel.nl/bijbel/NBV21/ROM.5/Romeinen-5

18 Kortom, zoals de overtreding van één enkel mens ertoe heeft geleid dat allen werden veroordeeld, zo zal de rechtvaardigheid van één enkel mens ertoe leiden dat allen worden vrijgesproken en daardoor zullen leven. 

19 Zoals door de ongehoorzaamheid van één mens alle mensen zondaars werden, zo zullen door de gehoorzaamheid van één mens alle mensen rechtvaardigen worden.

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites

    

Op 27-10-2022 om 14:47 zei Robert Frans:

Zij hebben dezelfde mogelijkheden als engelen, behalve dan het aanschouwen van God zelf. Wat een engel kan, kan een demon in principe dus ook. Een demon ís immers een engel.

Ja, volgens de Bijbel kunnen engelen demonen worden. 

Het is dus ook mogelijk dat alle engelen demonen worden.. dan zijn er geen engelen meer.

Ik vraag me af of er ook ergens iets staat over demonen die weer engelen kunnen worden.. ?  Kunnen demonen zich bekeren? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei sjako:

Ik denk dat dit niet waar is. Als we straks Armageddon meemaken zal de groep Christenen deze overleven en Gods nieuwe wereld ingaan zonder ooit te sterven. Als we dood gaan zijn onze zonden al vergeven omdat we Jezus als Heer erkennen. Niet Christenen betalen hun zonden in principe met de dood en daardoor kunnen ook zij een opstanding krijgen, maar wel een tot oordeel. Ze moeten dus laten zien dat ze alsnog vóór Christus gaan kiezen. Anders wacht hun de tweede dood.

Ja, het zal voor heidenen geen fijne tijd zijn. Hij zal Zijn volk weer bevrijden, maar nu voor altijd. De dag van Jehovah is als een brandend vuur. 

Neen sjako, de antichrist zal christenen massaal vermoorden omdat wij bekend zijn met diens geest en diens beleid dus herkennen. 

De heilige oorlog zal een zware tribulatie brengen tot Hij er een einde aan maakt. Wanneer er meer mensen zijn dan oogsten (die massaal mislukken) is dood door honger een onvermijdelijke causaliteit.

21 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat kan, maar dan nog was het onnodig om alle eerstgeborenen te doden.

Ik stelde:

Dus heb het over de God, niet over de Joden.

Waarop zijn de eerste vaccins gebaseerd en kan je een relatie rijmen met het bloed aan de deurposten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Hermanos2:

Ze kwamen niet in Egypte terecht als slaven. 

Waarom konden ze ook al weer niet weg.....?

16 uur geleden zei sjako:
17 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als hij zijn kudde beschermt, had hij ervoor moeten zorgen dat die niet in Egypte terecht kwam als slaven.

Dat is zo gegaan. Na Jozef woonden ze in Egypte. In het begin werden ze zeer goed behandeld, maar met latere Farao’s werden ze gezien als vreemdelingen en werden ze slaaf gemaakt. Ook dat zal zijn nut hebben gehad. Misschien een zuivering van Israël. God doet niets voor niets.

Hij heeft ze dus niet beschermd want ze werden dus slaaf in Egypte. De zuivering verzin je ter plekke een is niet bijbels. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Petra.:

Het zal voor allen een fijne tijd zijn. Romeinen; niemand gaat verloren

Na Armageddon wel, tijdens en voor niet. Zafanja 2 Kom samen, ja, kom bijeen, o volk dat geen schaamte kent.  2 Voordat het besluit in werking treedt, voordat de dag voorbijgaat als kaf, voordat de brandende woede van Jehovah over jullie komt, voordat de dag van Jehovah’s woede over jullie komt, 3 moeten jullie Jehovah zoeken, zachtmoedigen van de aarde, die zijn rechtvaardige besluiten naleven.  Zoek rechtvaardigheid, zoek zachtmoedigheid. Misschien word je verborgen op de dag van Jehovah’s woede.

Tijdens Armageddon zullen kwaadaardige mensen worden weg gedaan. Niemand zal dan meer Gods Koninkrijk op aarde in de weg staan. De alverzoening theologie is gewoon niet waar.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Neen sjako, de antichrist zal christenen massaal vermoorden omdat wij bekend zijn met diens geest en diens beleid dus herkennen. 

Dat gaat hij proberen maar dan kom je aan Gods oogappel. Dan gaat er ingegrepen worden. God heeft altijd Zijn volk beschermd, niet door ze weg te halen naar de hemel, maar door ze te beschermen. 

2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hij heeft ze dus niet beschermd want ze werden dus slaaf in Egypte. De zuivering verzin je ter plekke een is niet bijbels. 

Dat is wel degelijk Bijbels. God liet het volk toch ook een generatie lang dolen door de woestijn vanwege ongehoorzaamheid naar God toe? Dit had alles te maken met zuivering. Personen die vatbaar zijn voor heidense religies hadden geen plek in Israël. De weg naar de Messias toe moest zuiver blijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Petra.:

 Ja, volgens de Bijbel kunnen engelen demonen worden. 

Het is dus ook mogelijk dat alle engelen demonen worden.. dan zijn er geen engelen meer.

Ik vraag me af of er ook ergens iets staat over demonen die weer engelen kunnen worden.. ?  Kunnen demonen zich bekeren? 

Nee. Daar engelen zuiver geestelijke wezens zijn die als het ware buiten tijd en massa staan, omvat elk ogenblik voor hen alle ogenblikken en zijn zowel toen, nu als straks voor hen één. Elke engel maakt dus één keuze en blijft daar eeuwig en volmaakt bij.
Mensen kunnen inderdaad groeien en zich ontwikkelen en kunnen daardoor van richting veranderen, totdat de tijdloze dood ze net als engelen oneindig ver voorbij de point of no return brengt. Maar engelen zijn daar dus vanaf het begin al.

Zelfs als God hen en ook alle helbewoners alle mogelijkheden zou geven om terug te keren, met alle hulp, vergeving en genezing die Hij te bieden heeft, zelfs al zou de poort naar de hemel voor hen wijd openstaan, met welkomstcomité, champagne en al, dan nog zullen ze weigeren en er verre van blijven. Want zij kunnen Gods licht en liefde niet verdragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hij heeft ze dus niet beschermd want ze werden dus slaaf in Egypte. De zuivering verzin je ter plekke een is niet bijbels. 

Dat is wel degelijk Bijbels. God liet het volk toch ook een generatie lang dolen door de woestijn vanwege ongehoorzaamheid naar God toe? Dit had alles te maken met zuivering. Personen die vatbaar zijn voor heidense religies hadden geen plek in Israël. De weg naar de Messias toe moest zuiver blijven. 

Waar staat in de Bijbel dat het volk Israel in Egypte tot slaaf werd gemaakt ter zuivering? Nergens. Dat verzin je wel degelijk.
Er staat in Exodus 1, al direct aan het begin, dat ze te talrijk werden en een nieuwe farao slavendrijvers aanstelde om ze zwaar werk te laten doen en uitbreiding te voorkomen.

Volgens Exodus zegende God het werk van de vroedvrouwen, zodat er veel kinderen kwamen. En dat deed hij volgens jou dus om onder het volk een zuivering te laten plaatsvinden? 
Er tegelijk beweren dat hij tegen kinderoffers was?
Kom, kom.
Wat er wél staat is dat God hun jammerklachten aanhoorde, dacht aan het verbond en zich hun lot aantrok. Precies het tegenovergestelde dus van laten lijden.
Geen zaken er bij verzinnen Sjako, dan maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Waar staat in de Bijbel dat het volk Israel in Egypte tot slaaf werd gemaakt ter zuivering? Nergens. Dat verzin je wel degelijk.
Er staat in Exodus 1, al direct aan het begin, dat ze te talrijk werden en een nieuwe farao slavendrijvers aanstelde om ze zwaar werk te laten doen en uitbreiding te voorkomen.

Volgens Exodus zegende God het werk van de vroedvrouwen, zodat er veel kinderen kwamen. En dat deed hij volgens jou dus om onder het volk een zuivering te laten plaatsvinden? 
Er tegelijk beweren dat hij tegen kinderoffers was?
Kom, kom.
Wat er wél staat is dat God hun jammerklachten aanhoorde, dacht aan het verbond en zich hun lot aantrok. Precies het tegenovergestelde dus van laten lijden.
Geen zaken er bij verzinnen Sjako, dan maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.

Blijkbaar frustreert het je dat @sjako met een plausibele verklaring komt, want bij andere gelegenheden interesseert het je helemaal niet wat er in de Bijbel staat en lap je het aan je laars. Verder valt er heel wat te zeggen voor het zuiver houden van Juda in voorbereiding tot de komst van de Messias.

Er zijn hele studies van gemaakt die teruggaan tot de verstrooiing van Israël waarbij Israël in tweeën werd gescheurd door God. Vanaf toen had Jahweh slechts nog een verbond met Juda, Benjamin en Levi. Maar de tien noordelijke stammen werden verstoten en verstrooit onder de heidenen. Zij vielen vanaf toen buiten het verbond en werden een met de heidenen, namen hun gebruiken en taal over etc. en vervreemdden (Ef. 2:12) van Jahweh. De Messias zou dus NIET uit een van de tien noordelijke stammen komen.

Noem het maar verzinsels, indien je dat punt voorbij komt kan ik je een aantal interessante artikelen aanbevelen!

bewerkt door Piebe
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Piebe:

Vandaar dat je het inhoudelijke gedeelte overslaat en reageert op bovenstaande. Duidelijk! ;)

Inhoudelijk: Hermanos2 stelde dat een herder zijn kudde beschermt, ik antwoordde dat hij ze dan niet als slaven in Egypte had moeten laten werken, waarom Sjako stelde dat het 'misschien wel om een zuivering ging'.
En dat is geen plausibele verklaring, maar iets dat is verzonnen en geen enkele basis heeft in Exodus, zoals ik al eerder uitlegde.

Jouw stukje over de verstrooiing en verstoting van 10 stammen mist elke verband hiermee, vandaar dat ik daar verder niet op ben gegaan.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Inhoudelijk: Hermanos2 stelde dat een herder zijn kudde beschermt, ik antwoordde dat hij ze dan niet als slaven in Egypte had moeten laten werken, waarom Sjako stelde dat het 'misschien wel om een zuivering ging'.
En dat is geen plausibele verklaring, maar iets dat is verzonnen en geen enkele basis heeft in Exodus, zoals ik al eerder uitlegde.

Jouw stukje over de verstrooiing en verstoting van 10 stammen mist elke verband hiermee, vandaar dat ik daar verder niet op ben gegaan.
 

Het gaat juist over de lijn waaruit de Messias is gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Genesis 15:13 geeft ook die suggestie dat het om een zuivering gaat.

Vervolgens zei Hij tegen Abram: ‘Je moet weten dat je nakomelingen vreemdelingen zullen worden in een land dat niet van hen is, en dat ze daar slaven zullen worden en 400 jaar lang slecht behandeld zullen worden.  14 Maar het volk dat ze zullen dienen, zal ik oordelen, en daarna zullen ze met veel bezittingen wegtrekken.  15 Wat jou betreft, je zult na een lang en goed leven in vrede naar je voorvaders gaan en begraven worden.  16 Maar de vierde generatie zal hier terugkomen, want dan pas zullen de Amorieten zo veel overtredingen hebben begaan dat de maat vol is.’

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Piebe:

Het gaat juist over de lijn waaruit de Messias is gekomen.

En om die lijn te beschermen is het nodig om het halve dierenrijk in Egypte te doden ?

8 minuten geleden zei sjako:

Genesis 15:13 geeft ook die suggestie dat het om een zuivering gaat.

Vervolgens zei Hij tegen Abram: ‘Je moet weten dat je nakomelingen vreemdelingen zullen worden in een land dat niet van hen is, en dat ze daar slaven zullen worden en 400 jaar lang slecht behandeld zullen worden.  14 Maar het volk dat ze zullen dienen, zal ik oordelen, en daarna zullen ze met veel bezittingen wegtrekken.  15 Wat jou betreft, je zult na een lang en goed leven in vrede naar je voorvaders gaan en begraven worden.  16 Maar de vierde generatie zal hier terugkomen, want dan pas zullen de Amorieten zo veel overtredingen hebben begaan dat de maat vol is.’

De Amorieten waren helemaal geen stam van Israel. Als je het hebt over een zuivering van Israel kan het dus niet om hen gaan. 

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Geen zaken er bij verzinnen Sjako, dan maak je jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.

Ik had je er nog zo op gewezen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid