Paulus888 51 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Kheb mijn eieren toch elders gelegd. Als Trump geen président wordt is dat voor u en mij finaal weinig verschil. Waarom zouden we daar dan verdeeld in staan? Als Trump zo'n monster is, wat zijn die fascisten dan die de IS hielpen ontstaan en de grootste migratiegolf ooit veroorzaakte? Dat laatste is echt een dom en slecht voorbeeld, waaruit blijkt dat je er geen verstand van hebt en headlines napraat zonder artikelen inhoudelijk gelezen te hebben.. Het waren de republikeinen die Irak hebben aangevallen, Saddam hebben gepakt en er een democratie hebben neergezet, waaruit uiteindelijk IS is ontstaan. Bush was namelijk een Republikein. Men deed dit niet uit opzet maar door verkeerd handelen. Door democratie bij mensen in te prenten die daar niet aan gewend waren. De eerst gekozen president van Irak was een Sjiiet die Soennieten discrimineerde. Aanvoerders van het leger van Saddam werden ontslagen en waren werkloos. Toen ontstond IS. Dus niet omdat de Republikeinen dit expres deden, maar door oorzaak en gevolg. Waarom gebruik je eigenlijk vaak de term "fascist"? Wat is er fascistisch aan Amerika of Europa? Trump wel of geen president is overigens van groot belang in de Wereld. Aangezien Amerika nog steeds de grootste invloed heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) 8 minuten geleden zei Paulus888: headlines napraat Vraag aan gans crédible, vriend en vijand weet beter. Uw tekst bewijst niet het tegendeel? Waren er wmd in Irak? Zijn Libiërs beter af nu Khadaffi weg is? Ontvingen Syriërs die niet radicaal islamitisch zijn de westerse interventie met dank? Veroorzaakte al dit de IS? Het zijn ja neen vragen. Bedenk nu dat je een handelspartner van de bovenstaande was/bent en dat beleid zich uitbreidt aan uw grens. Wie is de vijand dan? 12 minuten geleden zei Paulus888: Waarom gebruik je eigenlijk vaak de term "fascist"? Wat is er fascistisch aan Amerika of Europa? Fascisme is voor mij beleid waar geweld bij nodig is om degene die niet meelopen te "overtuigen". 27 oktober bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 35 minuten geleden zei Fundamenteel: Vraag aan gans crédible, vriend en vijand weet beter. Uw tekst bewijst niet het tegendeel? Waren er wmd in Irak? Zijn Libiërs beter af nu Khadaffi weg is? Ontvingen Syriërs die niet radicaal islamitisch zijn de westerse interventie met dank? Veroorzaakte al dit de IS? Het zijn ja neen vragen. Bedenk nu dat je een handelspartner van de bovenstaande was/bent en dat beleid zich uitbreidt aan uw grens. Wie is de vijand dan? Jij doet alsof die mensen van de Republikeinen IS hebben helpen ontstaan en dat is onzin.. Tevens waren het de republikeinen waar Trump nu de baas van is, dus waarom zou je uberhaupt op Trump stemmen als je denkt dat het de SCHULD van Amerika is dat IS is ontstaan en al die andere dingen? Dan kan je beter op de demo's stemmen. 37 minuten geleden zei Fundamenteel: Fascisme is voor mij beleid waar geweld bij nodig is om degene die niet meelopen te "overtuigen". En zie je dit in Europa of Amerika nu gebeuren? Weer een opmerking waardoor je juist tegen Trump moet zijn, maar goed, als je niet wilt zien dan zie je niet. Helaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 8 minuten geleden zei Paulus888: Jij doet alsof die mensen van de Republikeinen IS hebben helpen ontstaan en dat is onzin.. Ik doe niet alsof en ik heb niet eens de republikeinen erbij gehaald. Gewoon het westers buitenlands beleid: veroorzaakte dit een IS, ja of nee? Veroorzaakte dit de grootste migratiegolf die u ooit zelf waarnam, ja of nee? 12 minuten geleden zei Paulus888: En zie je dit in Europa of Amerika nu gebeuren? Ja ik heb dat gezien. Meermaals. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Mensen die niet zien dat Trump een charlatan is hebben de Geest niet. Zo simpel is het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Gewoon het westers buitenlands beleid: veroorzaakte dit een IS, ja of nee? Veroorzaakte dit de grootste migratiegolf die u ooit zelf waarnam, ja of nee? nee, de oorlogen zijn niet veroorzaakt door het Westen. De mensen in Afrika kunnen zelf ook aardig oorlogje spelen. Dat het in Afrika en dergelijke slecht gaat met water waardoor veel mensen vluchten is ook niet de schuld van het Westen alleen. Je had het overigens indirect over de Republikeinen want de inval in Irak is gedaan onder Bush jr. En daarvoor Bush sr. 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja ik heb dat gezien. Meermaals. juist, enkel onder Trump.. De aanval op het Capitool bijvoorbeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) 9 minuten geleden zei Monachos: Mensen die niet zien dat Trump een charlatan is hebben de Geest niet. Zo simpel is het. Maar mensen die het alleen bij Trump zien en de democraten sparen zijn inconséquent. Wapenhandelaars sparen omdat ze zich achter een muur van censuur kunnen verbergen getuigt ook van weinig Geest hé. Waarmee ze dan miljarden witwassen om rijker uit de politiek te stappen. 7 minuten geleden zei Paulus888: nee, de oorlogen zijn niet veroorzaakt door het Westen. De mensen in Afrika kunnen zelf ook aardig oorlogje spelen. Dat het in Afrika en dergelijke slecht gaat met water waardoor veel mensen vluchten is ook niet de schuld van het Westen alleen. Je had het overigens indirect over de Republikeinen want de inval in Irak is gedaan onder Bush jr. En daarvoor Bush sr. juist, enkel onder Trump.. De aanval op het Capitool bijvoorbeeld. Dus er is geen oorlog gestart omdat er zogezegd wmd in Irak lagen en omdat Khadaffi en Assad dictators zijn? Het westen speelt bureaucratische beul in Afrika en moet ik u aan Leopold en Zuid Afrika herinneren? Denkt u dat de dollar reservemunt kan blijven door bureaucratisch solidair met den Afrikaan te zijn? Bezie eens een kobalt mijn in de Congo anno 2024? 27 oktober bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) De deep state is alweer bezig… Stembussen met daarin uitgebrachte stemmen zijn in de fik gestoken. 29 oktober bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november Nou, de meerderheid van het Amerikaanse volk heeft laten zien dat ze complete idioten zijn door op de über-oompa loompa te stemmen. Ik heb te doen met alle verstandige mensen die op Harris hebben gestemd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november (bewerkt) Het gaat zoals het moet gaan. Trump heeft gewonnen. Het wordt nog heel spannend of Trump het inderdaad zal redden tot zijn inauguratie. Ik heb op het Telegramkanaal van zijn zoon Barron gelezen dat Q (velen zijn Q alweer vergeten) een geheime operatie is van vele mensen binnen het leger, geheime diensten en andere regeringsorganisaties en dat Q zijn anonimiteit zal opheffen zodra Trump het sein daarvoor geeft. Dan zullen er militaire tribunalen worden gehouden en dan zal Q worden erkend als een militaire operatie waarin “white hats” in de militaire commando’s en geheime diensten zijn geïnfiltreerd. Ze willen ook een “quantum financieel systeem” gaan invoeren dan denk ik aan the mark of the beast. Veel zal geopenbaard worden. Het maakt allemaal verder niet zoveel uit wie er president wordt want allen zullen hun macht aan het beest geven. 6 november bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 51 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november 8 minuten geleden zei Flawless victory: Het gaat zoals het moet gaan. Trump heeft gewonnen. Het wordt nog heel spannend of Trump het inderdaad zal redden tot zijn inauguratie. Ik heb op het Telegramkanaal van zijn zoon Barron gelezen dat Q (velen zijn Q alweer vergeten) een geheime operatie is van vele mensen binnen het leger, geheime diensten en andere regeringsorganisaties en dat Q zijn anonimiteit zal opheffen zodra Trump het sein daarvoor geeft. Dan zullen er militaire tribunalen worden gehouden en dan zal Q worden erkend als een militaire operatie waarin “white hats” in de militaire commando’s en geheime diensten zijn geïnfiltreerd. Ze willen ook een “quantum financieel systeem” gaan invoeren dan denk ik aan the mark of the beast. Veel zal geopenbaard worden. Het maakt allemaal verder niet zoveel uit wie er president wordt want allen zullen hun macht aan het beest geven. Je bedoelt Qanon? Daar trappen alleen maar dommeriken in. Van mij mag Trump vier jaar aan de macht blijven. Dan zien we Amerika afglijden tot derde wereldland en heeft Europa een macht minder om mee rekening te houden. Dan enkel Rusland en China in de gaten houden. Maar Rusland is ook aan het afglijden door de oorlog in Oekraine. Dus dan enkel China in de gaten houden. En misschien India als opkomende macht. Jammer dat wij Wilders en Schoof aan de macht hebben, ik denk niet dat zij in staat zijn de situatie van Amerika op waarde te schatten en dat uit te buiten met de EU. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november 56 minuten geleden zei Flawless victory: Ze willen ook een “quantum financieel systeem” gaan invoeren dan denk ik aan the mark of the beast. O nee toch. Ik had nog zo op een 'pizza financieel systeem' gerekend. Al mijn aandelen New York Pizza waardeloos. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 6 november Rapport Share Geplaatst 6 november 2 uur geleden zei Dat beloof ik: O nee toch. Ik had nog zo op een 'pizza financieel systeem' gerekend. Al mijn aandelen New York Pizza waardeloos. Een bijzonder domme reactie van je. Je krijgt er snel genoeg mee te maken Dbi. De mensen in de Verenigde Staten zullen waarschijnlijk (door de hoge schulden daar) de eersten zijn die ermee te maken krijgen. En kort daarna de rest van de wereld. https://vigilantcitizenforums.com/threads/the-real-mark-of-the-beast-quantum-financial-system.7423/ https://quantumfinancialsystem.live https://www.nvb.nl/bank-wereld-online/banken-werken-samen-met-wetenschap-en-overheid-op-de-impact-van-quantum/ https://www.tokenmetrics.com/blog/quantum-financial-system https://www.azoquantum.com/Article.aspx?ArticleID=455 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november Allez we zullen terug wat Bitcoin kunnen traden. Het was al meteen zichtbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 7 uur geleden zei Flawless victory: Een bijzonder domme reactie van je. Je krijgt er snel genoeg mee te maken Dbi. De mensen in de Verenigde Staten zullen waarschijnlijk (door de hoge schulden daar) de eersten zijn die ermee te maken krijgen. En kort daarna de rest van de wereld. https://vigilantcitizenforums.com/threads/the-real-mark-of-the-beast-quantum-financial-system.7423/ https://quantumfinancialsystem.live https://www.nvb.nl/bank-wereld-online/banken-werken-samen-met-wetenschap-en-overheid-op-de-impact-van-quantum/ https://www.tokenmetrics.com/blog/quantum-financial-system https://www.azoquantum.com/Article.aspx?ArticleID=455 Gelukkig, dan heb ik nog even tijd om mijn New York Pizza aandelen van de hand te doen en Wappie Power aandelen te kopen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 16 uur geleden zei Monachos: Ik heb te doen met alle verstandige mensen die op Harris hebben gestemd. Je bedoelt die trut die het lef niet heeft om der achterban toe te spreken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november (bewerkt) 1 uur geleden zei Figulus: Je bedoelt die trut die het lef niet heeft om der achterban toe te spreken? Wat een fantastische opbouwende reactie. Dit draagt echt bij aan een inhoudelijk sterke discussie. Mijn oprechte dank daarvoor. 5 uur geleden zei Fundamenteel: Allez we zullen terug wat Bitcoin kunnen traden. Het was al meteen zichtbaar. Ik denk dat die hausse alweer voorbij is. Gisterochtend vroeg gekocht, vanmorgen vroeg verkocht. Lekker cashen hoor. Je kunt op Trump's uitspraken over Bitcoin niet bouwen. Een paar jaar terug vond hij het nog 'geen geld' en nu wil hij ineens een 'strategische nationale reserve in Bitcoins'. Grotere onzin kun je niet bedenken, want de Bitcoin is veel variabeler (en dus onbetrouwbaarder) dat de Dollar. Dit laat zien dat Trump ook hier geen inzicht in heeft. Maar allez, door op de hype te traden kun je toch lekker scoren 💰 7 november bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Ik denk dat die hausse alweer voorbij is. Gisterochtend vroeg gekocht, vanmorgen vroeg verkocht. Lekker cashen hoor. Je kunt op Trump's uitspraken over Bitcoin niet bouwen. Een paar jaar terug vond hij het nog 'geen geld' en nu wil hij ineens een 'strategische nationale reserve in Bitcoins'. Grotere onzin kun je niet bedenken, want de Bitcoin is veel variabeler (en dus onbetrouwbaarder) dat de Dollar. Dit laat zien dat Trump ook hier geen inzicht in heeft. Maar allez, door op de hype te traden kun je toch lekker scoren 💰 Alles wat Elon en Trump de hemel in prijzen stijgt magisch omhoog. BTC hopelijk weer boven 100K En duh dat ie weer zal zakken ook. Dat is het 'spel' he 18 uur geleden zei Monachos: Nou, de meerderheid van het Amerikaanse volk heeft laten zien dat ze complete idioten zijn door op de über-oompa loompa te stemmen. Ik heb te doen met alle verstandige mensen die op Harris hebben gestemd. Roflol omdat ze vrouwenrechten belangrijk vinden om zichzelf daarop te zelfrechtvaardigen? Met democraten heb je wereldoorlog 3. Die is nu misschien voorkomen. Intelligentie wordt niet gemeten aan de "juiste mening" en vice versa. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Wat een fantastische opbouwende reactie. Dit draagt echt bij aan een inhoudelijk sterke discussie. Mijn oprechte dank daarvoor. Vind jij het een sterke reactie van haar dan? Ik had meer verwacht van een potentieel leider, nu lijkt ze net op een teefje dat met de staart tussen de benen verdwijnt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 41 minuten geleden zei Figulus: Vind jij het een sterke reactie van haar dan? Ik had meer verwacht van een potentieel leider, nu lijkt ze net op een teefje dat met de staart tussen de benen verdwijnt. Alle democraten zijn teven van globalisten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Alle democraten zijn teven van globalisten. Zo generaliserend stel ik het maar niet, er zitten ongetwijfeld potige reuen tussen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 39 minuten geleden zei Figulus: Zo generaliserend stel ik het maar niet, er zitten ongetwijfeld potige reuen tussen. Nope die zijn dan republikeins. Democraten hebben zichzelf wel laten zien nu en zijn al een meer dan 10 jaar geleden de rode lijn overschreden. Dat wordt een moeilijk herstel en bracht potentiëel het definitieve einde van onze traditionele cultuur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Nope die zijn dan republikeins. Democraten hebben zichzelf wel laten zien nu en zijn al een meer dan 10 jaar geleden de rode lijn overschreden. Dat wordt een moeilijk herstel en bracht potentiëel het definitieve einde van onze traditionele cultuur. De kip heeft kunnen kakelen, maar helaas is het ei wel gelegd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 25 minuten geleden zei Figulus: De kip heeft kunnen kakelen, maar helaas is het ei wel gelegd. Ik erken wel dat Harris geen "eerlijk" parcours kreeg omdat ze er letterlijk een fractie voor de verkiezingen werd in geworpen. Maar ze is en blijft een democraat die zelf geen beleid heeft maar doet wat opgedragen wordt. Dat zijn dus mensen die met 1 miljoen dollar in de politiek stappen en er met 1 miljard (en veel meer) uit stappen. Ze handelen ook met voorkennis op de beurs wat er dus toe leidt dat je nooit een eerlijk en transparant bestuur hebt maar dirigeert om zichzelf te verrijken. Echte leiders geven de taart aan het volk om zelf de kruimels te nemen. Wat ze nu doen is de taart absurd verdelen om overal een half stuk af te kunnen snoepen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 7 november Rapport Share Geplaatst 7 november 1 uur geleden zei Fundamenteel: Echte leiders geven de taart aan het volk om zelf de kruimels te nemen Aha, daarom heeft Musk in één dag met de overwinning van Trump 25 miljard (!) Dollar verdiend. Ik vermoed dat zijn taart te groot is om aan het volk te geven Dat beloof ik en Hopper reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten