Barnabas 178 Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Op 23-7-2022 om 13:10 zei JanKlaas: Het klinkt gewoon niet zo logisch. Je moet echt een bepaalde mindset hebben om dit te geloven denk ik. Sowieso de Liefde. Ik geloof niet dat de Liefde een op zichzelf staand wezen of iets is. Het is meer een gebeuren onder wezens (dieren, mensen, zelfs bomen blijken iets van "liefde" te hebben voor hun soortgenoten). Tevens lees ik Openbaring (ik weet niet hoe jij daarnaar kijkt) en dan komt Jezus terug om te oordelen over de levenden en de doden. Ik lees zaken als "elk knie zal zich buigen voor Hem". God die ongelovigen verplet zoals je kersen of druiven in een wijnbak perst en het bloed zal uit de wijnbak druipen. Allemaal zaken die niet echt pleiten voor "de Liefde heeft zichzelf aan het kruis laten slaan zonder boos te worden". Het is meer uitgestelde boosheid dan. Waar wil je je aandacht op richten, op de woorden van @sjako die op de vrede wijst of je eigen woorden. Wanneer je eens nadacht over wat te doen met een moordenaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten