Spring naar bijdragen

Het dwingen van een of het vaccin!?


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Fundamenteel:

Volgens mij vrezen ze hun wereldse positie en vervolging. Christus vreesde die niet en heeft de hele wereld overwonnen.

Ik denk dat God bezig is zijn Kerk te heiligen en los te maken van deze wereld om haar bereid te maken om Hem werkelijk te ontmoeten. Maar er vindt ook een scheiding plaats tussen wat echt en onecht is. Het gaat er nu steeds meer op aankomen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 361
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is nu desinformatie, @sjako !!! Voortkomend uit onwetendheid, dat geef je impliciet zelf ook al wel toe trouwens. Maar de propagandamachine nablaten is volgens mij niet zinvol. Je zou je best wat

Heldere, begrijpelijke en puur wetenschappelijke en verifieerbare (want zijn informatie komt gewoon van de officiële instanties zoals het RIVM) informatie van een Professor Doctor, hoogleraar besmetti

Laat je niet zo gek maken, joh! Ik heb niet gescholden en gewoon wetenschappelijke informatie gedeeld. Sterker nog: Kankertumoren worden zelfs uitsluitend veroorzaakt door schade (onjuiste mutat

Posted Images

28 minuten geleden zei Willempie:

Ik denk dat God bezig is zijn Kerk te heiligen en los te maken van deze wereld om haar bereid te maken om Hem werkelijk te ontmoeten. Maar er vindt ook een scheiding plaats tussen wat echt en onecht is. Het gaat er nu steeds meer op aankomen.

Ee scheiding tussen echt en onecht ? Wat wil je hier mee zeggen ?
Het waren altijd al twee tegenovergestelden, voor het geval je dat niet wist.
Ik stel voor dat we op houden met deze onzin en gewoon terugkeren naar vaccinatie.
Dat moet immers gewoon, anders ben je ongehoorzaam aan de overheid en zelf de oorzaak van je veroordeling, volgens de Bijbel.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ee scheiding tussen echt en onecht ? Wat wil je hier mee zeggen ?
Het waren altijd al twee tegenovergestelden, voor het geval je dat niet wist.
Ik stel voor dat we op houden met deze onzin en gewoon terugkeren naar vaccinatie.
Dat moet immers gewoon, anders ben je ongehoorzaam aan de overheid en zelf de oorzaak van je veroordeling, volgens de Bijbel.

In wiens partijprogramma stond dan dat ze coronavaccinatie en mondmaskerplicht gingen invoeren?

Gedenk hierin Nimrod. Alsof God-vrezende mensen zich daar naar plooide?

Het is beter te sterven met je overtuiging dan te leven met leugens waardoor je uw overtuigingen overboord moest gooien.

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben ze bijna bij hun kloten :)

What a time to be a alive. De coronaboetes kunnen zelfs terug gevorderd worden als dit gewonnen worden.

De goddelozen vlieden wanneer niemand vervolgt, maar de rechtvaardigen zijn moedig als een leeuw. Rrrooooaaaaarrrrrrr

https://www.viruswaanzin.be/amp/nieuw-kortgeding-wie-doet-mee

https://www.tscheldt.be/breaking-ministeriele-besluiten-om-verspreiding-coronavirus-te-beperken-zijn-onwettig/

TIJD! Tick tock...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Doctors say CDC should warn people the side effects from Covid vaccine shots won't be 'a walk in the park'

They are going to know they had a vaccine. They are probably not going to feel wonderful. But they've got to come back for that second dose."

"If this proves to work, people are going to have to toughen up," she said. "The first dose is no big deal. And then the second dose will definitely put you down for the day for sure. ... You will need to take a day off after the second dose.

https://www.cnbc.com/amp/2020/11/23/covid-vaccine-cdc-should-warn-people-the-side-effects-from-shots-wont-be-walk-in-the-park-.html?__twitter_impression=true

CNBC typically utilizes credible sources. https://mediabiasfactcheck.com/cnbc/

Dus concreet, people will die; zelfs als het vaccin geen allergische reactie of een overreactie opwekt. Je hebt 2 vaccins nodig en de 2e zal u zeker zwaar treffen. Het is zulke vuiligheid dat ze het zelfs niet in ene keer kunnen geven wegens te hevige reacties. De eerste is dan om u voor te bereiden op de tweede.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Willempie:

Een scheiding tussen echte- en naamchristenen. Of tussen het kaf en het koren, zoals de Bijbel ons dat mededeelt.

Die scheiding is ook niet nieuw en is al zo oud als het christendom zelf. 

9 uur geleden zei Fundamenteel:

We hebben ze bijna bij hun kloten :)

What a time to be a alive. De coronaboetes kunnen zelfs terug gevorderd worden als dit gewonnen worden.

De goddelozen vlieden wanneer niemand vervolgt, maar de rechtvaardigen zijn moedig als een leeuw. Rrrooooaaaaarrrrrrr

https://www.viruswaanzin.be/amp/nieuw-kortgeding-wie-doet-mee

https://www.tscheldt.be/breaking-ministeriele-besluiten-om-verspreiding-coronavirus-te-beperken-zijn-onwettig/

TIJD! Tick tock...

T scheldt,  Vlaamse satire.  Jij hebt kennelijk nog een uitleg voor satire nodig?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Die scheiding is ook niet nieuw en is al zo oud als het christendom zelf. 

T scheldt,  Vlaamse satire.  Jij hebt kennelijk nog een uitleg voor satire nodig?

Niet van u neen. Er staat een samenvatting waarom die regels onwettelijk zijn. Tscheldt kan al eens serieus uit de hoek komen. Ik ben er bekender mee dan jij zenne ;)

4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Die scheiding is ook niet nieuw en is al zo oud als het christendom zelf. 

T scheldt,  Vlaamse satire.  Jij hebt kennelijk nog een uitleg voor satire nodig?

Tscheldt neemt trouwens artikelen uit de realiteit om er satirisch mee om te gaan, zodat ze groffer kunnen schrijven. Ze hadden die “naaktoto's” van BV’s ook gepubliceerd. En ze waren zo echt dat Stan Van Samang een advocaat inschakelde ze offline te halen. De vuile bedriegers :) zo hun vrouw bedriegen in “kinky” sokjes . Echt gebeurd.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-11-2020 om 15:27 zei Mullog:

 

Prima,. Vooral het woord merendeel is tekenend voor de huidige tijd. Die paar die geen natuurlijke resistentie opbouwen hebben gewoon pech. 

Meningsverschillen zullen er altijd zijn. Van dbi mogen “die paar” die een desastreuze fysieke reactie hebben op vaccinatie gewoon doodvallen en moet er gevaccineerd worden.   Dat mag hij vinden.   Zo zie ik Fundamenteel nergens schrijven dat jij je niet mag laten vaccineren.

Op 28-11-2020 om 15:08 zei Mullog:

Ik denk dat het lastiger is om aan je kind uit te leggen. Ik zie het al voor me, als het een jaar of 15/16 is en de vraag stelt "Waarom heb ik mijn handicap?", en je dan moet antwoorden "Ze hadden wel een vaccin, maar wij hebben er bewust voor gekozen om je dat niet toe te laten dienen, dus dat jij de rest van je leven met je handicap zit heb je aan ons te danken. Maar realiseer je wel dat wij altijd het beste met je voor hebben gehad".

Zal goed zijn voor de relatie. In de biblebelt in Nederland zijn er om deze reden gezinnen waar ouders en kinderen elkaar nooit meer zien of spreken. 

Er zullen altijd spiritueel onvolwassen mensen zijn zoals zulke kinderen, die langs die weg moeten leren tot inzicht en inkeer te komen. Die niet de zegening in en onder elke omstandigheid in hun geleefde leven willen vinden (dat is wat vergeving ten diepste is)  en zichzelf daarom ongelukkig blijven maken.   Omgekeerd krijgen kinderen polio doordat er gevaccineerd is. Die krijgen met dezelfde beproeving te maken.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/polio-door-verwilderd-vaccin~be09f70d/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

https://www.xandernieuws.net/algemeen/vn-erkent-dat-grote-polio-uitbraak-afrika-wordt-veroorzaakt-door-vaccin-bill-gates/

“ Een van de grootste volksgezondheidsschandalen ooit krijgt amper aandacht in de media, hoogstwaarschijnlijk vanwege de betrokkenheid van ‘high profile’ personen en organisaties die feitelijk ook het coronabeleid van de Nederlandse regering bepalen. De VN heeft moeten toegeven dat een grote internationale vaccinatie campagne de oorzaak is van de ziekte die men er juist mee wilde uitroeien. Terwijl de WHO vorige week nog beweerde dat Afrika ‘vrij is van polio’, en polio vaccinatiecampagnes in de Derde Wereld zoveel jonge levens zouden hebben gered, is in werkelijkheid juist het tegendeel het geval. Het polio vaccin is er de oorzaak van dat nu talloze jongeren en kinderen in arme landen hun leven verliezen.

Officials beginnen eindelijk toe te geven dat hun plan om ‘wilde’ polio te stoppen compleet averechts heeft gewerkt. In meer dan 10 landen, waaronder Angola, Congo, Nigeria en Zambia, raken talloze kinderen verlamd door een dodelijk pathogeen dat afkomstig is van een ‘levend’ vaccin, waardoor een virulente vorm van polio zich snel aan het verspreiden is.

Deze jongste door Big Pharma veroorzaakte ‘pandemie’ is in Tsjaad en Soedan uitgebroken. De oorzaak is een in vaccins gestopt ‘verzwakt’ poliovirus type 2, dat juist zeer dodelijk blijkt te zijn. Officials zijn bang dat de gevaarlijke en zelfs dodelijke variant naar andere continenten gaat overspringen.

Zoveelste vaccin debacle genegeerd in Nederland

Dit is het zoveelste vaccin debacle dat vrijwel volledig door de Nederlandse gevestigde orde in politiek, media en medische instanties wordt genegeerd.

In 30 jaar tijd werd $ 16 miljard uitgegeven om polio uit te roeien. Deze vaccinatiecampagnes hebben de ziekte echter ‘per ongeluk’ opnieuw naar Pakistan, Afghanistan, Iran gebracht. In 2019 vernietigde de regering van Ethiopië 57.000 flesjes met het orale type-2 poliovaccin (mOPV2), nadat deze vaccins een vergelijkbare uitbraak hadden veroorzaakt.“

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Maarten bode:

Er zullen altijd spiritueel onvolwassen mensen zijn zoals zulke kinderen, die langs die weg moeten leren tot inzicht en inkeer te komen. Die niet de zegening in en onder elke omstandigheid in hun geleefde leven willen vinden (dat is wat vergeving ten diepste is)  en zichzelf daarom ongelukkig blijven maken.

Het grote absurde omdraaien?

Ik begrijp wat je schrijft als volgt.

Als mijn kind geboren wordt en ik zaag er een been van af en dat kind verwijt mij dat op later leeftijd dan begrijpt dat kind niet dat het afzagen van dat been een zegening was omdat het de mogelijk gaf mij ten diepste te vergeven en daarmee gelukkig te worden. 

Hoe krankzinnig kun je zijn? 

1 uur geleden zei Maarten bode:

Omgekeerd krijgen kinderen polio doordat er gevaccineerd is. Die krijgen met dezelfde beproeving te maken.

Ik kan het Volkskrant artikel niet lezen want het zit voor mij achter een betaalmuur. Ik zie in google dat het over Haïti gaat. Als het hetzelfde onderwerp is als het artikel Polio in Haiti Linked to Incomplete Vaccination dan hebben die kinderen polio gekregen vanwege het feit dat de vaccinatiegraad te laag was (of misschien nog steeds is). Xandernieuws heeft voor mij geen enkele waarde. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-11-2020 om 11:05 zei Maarten bode:

De tweet van Gulajava eronder is ook een interessante.  “Deze 2 partijen: de slaafjes van de nieuwe wereldorde”

image.jpeg

image.jpeg

Goede post Maarten. Ben geen wilders fan maar dit is een goede motie. 

Als we in een democratie leven kunnen we toch concluderen de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei leren_schoen:

Goede post Maarten. Ben geen wilders fan maar dit is een goede motie. 

Als we in een democratie leven kunnen we toch concluderen de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is? 

Ja, maar heb geen illusies: vrijwillig, maar als je het niet neemt kun je niet X en niet Y en niet Z. Precies zoals de Schrift voorzegt over het teken van het beest.  Dus toch verplicht.  En dan kunnen ze blijven zeggen dat het niet verplicht is.   Het nutteloze masker is ook niet verplicht. Je kunt alleen geen boodschappen doen en niet met het OV en in veel gevallen niet naar je werk.

Inmiddels weten we hoe de hazen lopen in de politiek hè. Ook de oppositie zal het altijd zo draaien dat ze toch hun zin kregen ondanks dat er niets wezenlijks veranderd is.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Maarten bode:

Ja, maar heb geen illusies: vrijwillig, maar als je het niet neemt kun je niet X en niet Y en niet Z. Precies zoals de Schrift voorzegt over het teken van het beest.  Dus toch verplicht.  En dan kunnen ze blijven zeggen dat het niet verplicht is.   Het masker is ook niet verplicht. Je kunt alleen geen boodschappen doen en niet met het OV en in veel gevallen niet naar je werk.

Ik weet nog toen ik een jaartje of 10/11 was en de meerderheid ook niet in de EU wou heeft de overheid alsnog besloten de EU in te gaan. Dus ja echt een democratie is het al 20 jaar niet meer.

Maar goed hier toont wel dat de meerderheid 13/15 voor vrijwillige vaccinatie is. Los van wat de status quo gaat besluiten en in hoe ver ze de democratie straks gaan negeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei leren_schoen:

Als we in een democratie leven kunnen we toch concluderen de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is? 

Bij democratie is er een onderscheidt tussen directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte democratie waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.

Je suggereert dat als we in een democratie leven en we kunnen concluderen dat de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is, maar de vraag is: "Wat wil de meerderheid die democratisch gekozen is?".

Bij een democratisch kan er ook spraken zijn, dat de meerderheid (van de volksvertegenwoordigers) voor verplichte vaccinatie is, wat dan eerder een kwestie is van onze grondrechten die worden ingeperkt.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Ricky Tjin:

Bij democratie is er een onderscheidt tussen directe democratie, waarin burgers persoonlijk stemmen over wetten, besluiten en benoemingen, en indirecte democratie waarin het volk zich laat vertegenwoordigen door een gekozen orgaan, zoals een raad of parlement.

Je suggereert dat als we in een democratie leven, we kunnen concluderen dat de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is, maar de vraag is: "Wat wil de meerderheid die democratisch gekozen is?".

Bij een democratisch kan er ook spraken zijn, dat de meerderheid (van de volksvertegenwoordigers) voor verplichte vaccinatie is, wat dan eerder een kwestie is van onze grondrechten die worden ingeperkt.

Als 14(fvd) van de 16 partijen die democratisch zijn gekozen de motie voor vrijwillige vaccinatie steunen kan je niet anders dan stellen dat pakweg 80% van de Nederlandse bevolking voor vrijwillige vaccinatie is? 

5 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Bij een democratisch kan er ook spraken zijn, dat de meerderheid (van de volksvertegenwoordigers) voor verplichte vaccinatie is, wat dan eerder een kwestie is van onze grondrechten die worden ingeperkt.

Juist ja precies. Daarom ook in hoeverre de status quo ons, de democratie, straks gaat negeren als ze het en in hoever ze vaccinatie gaan verplichten. 

Als democraat heb ik nog een klein beetje vertrouwen in de democratie. Ik vind het goed dat de meerderheid dus duidelijk zijn stem laat blijken ondanks wat de status quo gaat kiezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei leren_schoen:

Als 14(fvd) van de 16 partijen die democratisch zijn gekozen de motie voor vrijwillige vaccinatie steunen kan je niet anders dan stellen dat pakweg 80% van de Nederlandse bevolking voor vrijwillige vaccinatie is? 

Juist ja precies. Daarom ook in hoeverre de status quo ons, de democratie, straks gaat negeren als ze het en in hoever ze vaccinatie gaan verplichten. 

Als democraat heb ik nog een klein beetje vertrouwen in de democratie. Ik vind het goed dat de meerderheid dus duidelijk zijn stem laat blijken ondanks wat de status quo gaat kiezen.

Duidelijk. Mee eens. 👍

Link naar bericht
Deel via andere websites

Luchtvaartsector komt met 'coronapaspoort'

De luchtvaartsector komt met een eigen 'coronapaspoort' waarmee reizigers snel kunnen aantonen dat ze gevaccineerd zijn of de noodzakelijke negatieve test voor het coronavirus hebben ondergaan die in sommige landen verplicht is.
Bron: https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/luchtvaartsector-komt-met-coronapaspoort/

vliegtuig23-11-2020.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei leren_schoen:

Als je meer nieuws hebt omtrent de keuze verplichting of vrijwillig deel het aub. Is de reden dat ik dit topic volg. 🤗

Regeringspartij VVD sluit ‘indirecte dwang’ voor vaccinatie niet uit

Volgens minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) komt er geen ‘indirecte vaccinatieplicht’ in de strijd tegen het coronavirus. Wel zou het kunnen dat gevaccineerden meer vrijheden krijgen dan mensen die nog niet zijn ingeënt. Regeringspartij VVD sluit ‘indirecte dwang’ niet uit: wie zich niet laat vaccineren, mag dan bijvoorbeeld niet naar binnen in overheidsgebouwen of naar evenementen. 

VVD-Kamerlid Hayke Veldman heeft het liefst dat iedereen zich vrijwillig laat vaccineren tegen corona en is bereid er een indirecte vaccinatieplicht van te maken, dat het consequenties heeft als men zich niet laat vaccineren.

Volgens zelfstandig Kamerlid Wybren van Haga zijn ‘veel mensen doodsbang voor verplicht vaccineren’.  “Er dreigt nu een indirecte vaccinatieplicht te ontstaan,” klaagt Van Haga. “Een kind dat niet is gevaccineerd, mag straks niet naar kinderopvang, je komt een overheidsgebouw niet binnen of je mag niet naar een concert of bibliotheek.”

Bron: https://www.parool.nl/nederland/minister-de-jonge-geen-indirecte-vaccinatieplicht~b4e30fe9/

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites

Na oppositiepartij N-VA heeft nu ook coalitiegenoot MR felle kritiek op de uitspraken van minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (sp.a), waarin hij zegt dat het sluiten van de winkels vooral voor een psychologisch schokeffect moest zorgen.
...
en winkelen op zich geen groot risico vormt wanneer dat goed gecontroleerd kan verlopen.
https://www.hln.be/binnenland/mr-fel-voor-coalitiepartner-vandenbroucke-zijn-gebrek-aan-respect-voor-de-handelaars-is-onaanvaardbaar~aac8f5a2/

De winkels sluiten (waarmee ze handelaars de dood injaagden) was dus een psychologisch schok-effect. Ik denk dat ze eens terug in de geschiedenis moeten reflecteren om te zien hoe dat met zulke bestuurslieden uiteindelijk afloopt. Deze mensen zijn niet eens verkozen!? Die dictators van weleer waren op zijn minst nog verkozenen.

Emobeleid of bewuste genocide om handelaars uit de weg te ruimen en te vervangen door grootfabrikanten waar meer op te verdienen is?

 
1 uur geleden zei leren_schoen:

Als 14(fvd) van de 16 partijen die democratisch zijn gekozen de motie voor vrijwillige vaccinatie steunen kan je niet anders dan stellen dat pakweg 80% van de Nederlandse bevolking voor vrijwillige vaccinatie is? 

Juist ja precies. Daarom ook in hoeverre de status quo ons, de democratie, straks gaat negeren als ze het en in hoever ze vaccinatie gaan verplichten. 

Als democraat heb ik nog een klein beetje vertrouwen in de democratie. Ik vind het goed dat de meerderheid dus duidelijk zijn stem laat blijken ondanks wat de status quo gaat kiezen.

Mijn masker is ook vrijwillig, tenzij ik wil winkelen. Men gaat stapsgewijs verder. Je vaccin is vrijwillig, maar weiger je zal je wellicht niet op reis kunnen of recreatieparken bezoeken. Zo vrijwillig noem ik dat dan niet.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn masker is ook vrijwillig, tenzij ik wil winkelen. Men gaat stapsgewijs verder. Je vaccin is vrijwillig, maar weiger je zal je wellicht niet op reis kunnen of recreatieparken bezoeken. Zo vrijwillig noem ik dat dan niet.

Ik vind het best me te conformeren een masker te dragen om mijn bloem te kopen maar heb verder geen enkele reden verder te gaan dan dat of mezelf te vaccineren. Dat zijn de perks van leven onder de armoedegrens, die angst leeft bij mij niet. Ik kan alleen mijn stem laten gelden voor de mensen en families die wel investeringen hebben in de wereld, moeten vliegen of overheidsgebouwen moeten bezoeken. Eerlijk gezegd heel egocentrisch boeit het me niet zolang ik persoonlijk maar niet verplicht word een vaccinatie te nemen. Ik heb verder geen deelname met de wereld en voor mensen zoals mij, laat ons lekker met rust. Ik kan me het niet veroorloven complicaties te verduren van zo’n vaccine en ik wil absoluut niet een meter dichter bij de overheid betrokken worden. 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei leren_schoen:

Ik vind het best me te conformeren een masker te dragen om mijn bloem te kopen maar heb verder geen enkele reden verder te gaan dan dat of mezelf te vaccineren. Dat zijn de perks van leven onder de armoedegrens, die angst leeft bij mij niet. Ik kan alleen mijn stem laten gelden voor de mensen en families die wel investeringen hebben in de wereld, moeten vliegen of overheidsgebouwen moeten bezoeken. Eerlijk gezegd heel egocentrisch boeit het me niet zolang ik maar niet verplicht word een vaccinatie te nemen omdat een stelletje rijke pampers dat beslissen. 

Gelukkig zijn er andere rijke pampers die dit head on aanvallen. Intussen 400+ aanklagers en wat zien we? Ze keren hun kar en passen de berichtgevingen al aan. Ze dekken zich al in "een psychologisch schok effect".

De tijd zal hen leren. Geduld is dan toch nog een schone deugd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gelukkig zijn er andere rijke pampers die dit head on aanvallen. Intussen 400+ aanklagers en wat zien we? Ze keren hun kar en passen de berichtgevingen al aan. Ze dekken zich al in "een psychologisch schok effect".

De tijd zal hen leren. Geduld is dan toch nog een schone deugd.

Ik vind gewoon dat de democratie dat moet bepalen. Niet farmaceutische lobbyisten of bedrijven. En het is overduidelijk dat de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is. 

 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei leren_schoen:

Ik vind gewoon dat de democratie dat moet bepalen. Niet farmaceutische lobbyisten of bedrijven. En het is overduidelijk dat de meerderheid voor vrijwillige vaccinatie is. 

Geschiedenis leerde ons dat besturen niet democratisch zijn tot dat via betogingen of dergelijke afgedwongen wordt.

Deze politici zijn hoeren van Babylon die meelopen in een globalistisch agenda. Zoiets als een derde rijk van Hitler. Dat kan nooit democratisch bereikt worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geschiedenis leerde ons dat besturen niet democratisch zijn tot dat via betogingen of dergelijke afgedwongen wordt.

Deze politici zijn hoeren van Babylon die meelopen in een globalistisch agenda. Zoiets als een derde rijk van Hitler. Dat kan nooit democratisch bereikt worden.

Hoe ik het zie. Wil je uitgaan, zuipen, naar recreatieparken of op vakantie en in scenario’s bevinden waar je kans hebt Corona te krijgen. Laat je dan vrijwillig vaccineren zodat je niet ziek wordt. Ga niet mensen verplichten te vaccineren die niks ermee te maken hebben of zich in zulke situaties bevinden. 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid