Spring naar bijdragen

Cannabis, wat is het nut?


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ha die, van Monique Posthumus, die in Nederland één van grote voorvechtsters was van hennepolie in de genezing van kanker.
En is ze dood. Aan kanker.
Ja, het heeft goed geholpen hoor.

Dat bedoel ik dus met

 

Dat gebeurt met chemo ook, chemo geneest nu in andere gevallen geen kanker meer? Terugkomen kan het altijd he.

Zoiets is niet abstract van wel of niet he. Kanker is altijd een strijd waarvan de uitkomst vaak zeer slecht afloopt.  Maar als onderzoek toont dat cannabis met chemo betere resultaten behaalt; is het wijs dat niet te negeren in de strijd tegen kanker.

 

cannabis KAN kanker genezen en wetenschappelijk onderzoek toont aan dat cannabinoides kankercellen aanvalt.

1 + 1 = altijd 2. Werk aan uw autisme en tunnelvisie ofzo: :)

1 uur geleden zei Mullog:

Ik voel me geen trol.

Cannabis geneest geen kanker. Als er iemand aan de lopende band aantoont geen verstand van wetenschappelijke methodes en geneeskunde te hebben dan ben jij het wel. 

Verder heeft dit onderwerp nauwelijks mijn interesse. Als je bang bent voor kanker, blijf dan vooral blowen, zou ik zo zeggen. Veel succes ermee.

Laatste link toonde aan dat 75% van de muizen die ze huidkanker gaven cannabinoïdes de tumorgroei stopt.

Neen Mullog, er stonden meer dan tienduizend onderzoeken waarvan ik enkele als voorbeeld nam. 

Cannabis kan kanker genezen. Doet dat helaas niet altijd, maar chemo ook niet. Gaan we nu roepen dat chemo geen kanker geneest? 

Het is wetenschappelijk bewezen dat het kankercellen aanvalt en tumorgroei kan stoppen. Ook toonde ik een patiënt die terminaal was, uitzaaiingen had met diverse tumoren en na behandeling 1 kleine tumor overhield.  Ze was nog in behandeling he. Als ge dan over die uitzaaiing met terminale diagnose kijkt en struikelt over 1 die overblijft; ben jij degene die er  niets van begrijpt en wetenschap cherrypickt naar eigen goeddunken. Ik toonde eveneens iemand die stopte met chemo, terminaal was en door cannabisolie alsnog tumors zag verdwijnen.

+10000 peer reviewed verslagen slagen u rond de oren, dus get real and grow up.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cannabisolie / CBD-olie Cannabisolie is bekend als CBD-olie en wordt gemaakt van de cannabisplant. De cannabisplant bevat 104 verschillende stoffen, waarvan de twee populaire stoffen cannabidiol (C

Volgens de Opiumwet mag je maximaal 5 wietplanten kweken voor eigen gebruik. Je kunt ook zelf wietolie maken. Er zijn 2 snelle methodes om uit te proberen of wietolie iets voor je is.

Maar ik ken heel veel plekken waar je lekker kunt eten. Ik beperk me zeker niet tot eentje. Dat is erg saai inderdaad.

Op 25-9-2020 om 08:11 zei Chiel Fernig:

Cannabis worden gebruikt zodat men zich beter voelt, dat lijkt nuttig te zijn. Is het nodig om je goed te voelen of is er ook een andere weg?

Je schijnt er ook stof van te kunnen maken en touw. Er zouden ook medicinale werkingen aan zitten. Net als opium trouwens. Daarvoor geldt ook wel het zelfde: Morfine toedienen in het ziekenhuis als pijnstiller is wat anders dan een opium pijp opsteken of een injectie vol vervuilde heroïne in je arm te zetten om high te worden.
 

Ik ben best genuanceerd over verdovende middelen vind ik en ik ben ook niet principieel tegen legalisatie van cannabis. Ik kan tegelijkertijd ook weer niets tegen het goed praten er van door medicinale toepassingen aan te halen of het bagataliseren van de schadelijke effecten. Meeste gebruikers doen het om stoned te worden en het gebruik is schadelijk voor je gezondheid. En ik vind dat niet perse reden voor verbod.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid