Spring naar bijdragen

Drank en drugs


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 967
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 21:46:58 schreef Ring_of_Iron het volgende:

dit spoort echt niet.......beter ga je ff je radicale standpuntjes afstompen en logisch nadenken.......alcohol harddrugs? doe normaal! je raakt aan alcohol minder snel verslaafd dan aan coke of crack of weet ik wat...het wordt aangeraden om 2glazen ijskoude levensdrank te drinken per dag...dat is gezond! dan kan het tog geen harddrug zijn...alcohol ist gesund, und drugs nicht! SO! aber, sie sollen alles mit mate trinken! SO! Jawohl! ich habe gesprochen und so soll es sein! bitte! danke!

Ach weet je, lees nog eens mijn stukje tekst over.

En nog iets,l ipv alles radicaal te noemen zou je ook eens gewoon onderzoek kunnen doen ipv "radicaal" te gaan roepen op alles waar je het niet mee eens bent...

Komt wat slimmer over.(en ik vond creatonisten al zo star...)

Kijk eens:

Wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethanol

De site van dat adicale creatonistische extremistische ministerie van volksgezondheid:

http://www.minvws.nl/dossiers/alcohol/default.asp

Of het fundementalistiche trimbos instituut:

http://www.trimbos.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 22:44:41 schreef El Niño het volgende:

maar ok sorry admin...ik ben nieuw op dit forum en wou dit(ok oogje) in dit bericht zetten, maar goed wat ik dus wou zeggen. Ik lust wel een stevig potje gerstenat. ik ben ook wel eens dronken. Ben ik nu een slecht mens?

Nee

Ik ben ook gek op drank en vind me zelf ook niet slecht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 22:44:41 schreef El Niño het volgende:

maar ok sorry admin...ik ben nieuw op dit forum en wou dit(ok oogje) in dit bericht zetten, maar goed wat ik dus wou zeggen. Ik lust wel een stevig potje gerstenat. ik ben ook wel eens dronken. Ben ik nu een slecht mens?

nee, dronken zijn is goed gewoon niet denken maar zuipen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 22:47:52 schreef Ring_of_Iron het volgende:

kijk wat ik op wikipedia.nl vind:

Alcohol als genotsmiddel

Gorthaur moet niet zeuren, alcohol is helemaal geen harddrug maar gewoon een lekker relaxt drankje.

Wikipedia:

Alcohol is een harddrugs en een relaxt drankje.

En ik zeur niet, maar jij bent bezig met ontkenning van feiten. Kennelijk heb je zelf niet door wat hard-drugs is.

Mag hoor, als je dan maar niet gaat zeuren over mensen die denken dat de aarde 6000 jaar oud is. Dat is nl. alleen maar ontkenning van andere feiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 22:53:15 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Ook ja.

En koffie, bier, wijn, whiskey, vodka.

maar kweet niet hoor... je zegt dus eerst dat het harddrugs is wat in veler ogen slecht is... maar je zegt dat je er wel een liefhebber van bent?

ksnap niet meer:S vind je het dan stoer ofzo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja en volgende maand is het weer zover dan kunnen we weer op de koffie bij moeder aarde want ze heeft er dan weer een jaartje bij!! jippie...valt haar niet aan te zien he die leeftijd...alhoerwel ze een beetje begint te rimpelen...rond san andreasbreuk enzo maar goed..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 02 maart 2005 22:59:05 schreef Großvater het volgende:

[...]

maar kweet niet hoor... je zegt dus eerst dat het harddrugs is

Klopt.

Quote:
wat in veler ogen slecht is...

Wat anderen er van vinden is bepaldend wat iets wel of geen harddrugs is???

Dus nu kan concerten/shows/festivals niet meer slecht voor je gehoor zijn als je te vaak er heen gaat? Omdat ik graag naar die dingen toe ga?

Het Nederlandse verzet heeft geen misdaden begaan omdat ik blij ben dat er een Nederlands verzet in W2 geweest is?

Quote:
maar je zegt dat je er wel een liefhebber van bent?

Ja, klopt.

Quote:
ksnap niet meer:S vind je het dan stoer ofzo?

Nee, het is stoerder om niet te drinken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid