Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:11:36 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende: hee ol mothf*cker wat zijn jou gwoontes thuis? wat doe je eigenlijks in het dagelijkse leven ben je stoer ventje oppakken Ja ik ben vette gangster. Ik regel kippetjes en ik zit regelmatig een jonkoe te klappen. Aight!? Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:12:10 schreef kunst_meteendoel het volgende: @ol mothman nee ik wil bewijs hebben. zelfs het trimbos (ken je vazwel) beweert dat jonko en asjie niet slecht zijn voor je brains. Nogmaals: http://www.trimbos.nl En verder kun je eens met een dokter oid. praten. Bij mij is zo'n persoon ook een bron van mij... Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:12:10 schreef kunst_meteendoel het volgende: @ol mothman nee ik wil bewijs hebben. zelfs het trimbos (ken je vazwel) beweert dat jonko en asjie niet slecht zijn voor je brains. nooit last dat je iets vergeet Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ ol Moth(atsjoe).....wrom zet je steeds zulke korte berichten neer zonder iets zelf te vertellen...makkelijk he supporter zijn..nu wordt je onderdeel van dit gesprek...vertel of je wel eens blowt dan? of drinkt? ik ben denk ik bijna verslaafd aan bier...ik heb elke weekend wel 3 biertjes op...is dat erg ? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Maar goed, genoeg ge-feed voor vandaag. Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @gorthaur op de website van het trimbos staat niks over bewezen schade aan brains quote De meeste wetenschappers achten het niet bewezen dat langdurig gebruik leidt tot blijvende invloed op de hersenen en het immuunsysteem. hiermee heb je je eigen verhaal als shitta verklaard. Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:14:05 schreef Oapekop het volgende: @ ol Moth(atsjoe).....wrom zet je steeds zulke korte berichten neer zonder iets zelf te vertellen...makkelijk he supporter zijn..nu wordt je onderdeel van dit gesprek...vertel of je wel eens blowt dan? of drinkt? ik ben denk ik bijna verslaafd aan bier...ik heb elke weekend wel 3 biertjes op...is dat erg ? Ik drink af en toe in kleine hoeveelheden sterke dranken zoals ammaretto en kruidenbitter. Blowen doe ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ Jan klaas heideschoap...wil jij je woordgebruik even kuisen jongeman/dame? ga je mond wassen met zeep! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:14:43 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaur op de website van het trimbos staat niks over bewezen schade aan brains THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen. ^Zoals ik dus schreef... Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ol mothman niks persoonlijks dus maar ik wou gewoon ff zeggen dat fabeltjes rond schade enzo aan je hersens dus gewoon onzin is. Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 ok dankje ol moth...drink je dat als je uitgaat..of ga je nooit uit...moet je van sterke drank ook zo nodig urineren? van bier vind i kaltijd wel...maar dan kijken al die mensen altijd naar mijn kleine Elvis als ik sta te plassen daarom doe ik het altijd thuis... Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ol mothman, in mijn vorige post bedoelde ik dus @gorthaur (ben ik aan het blowen?) @gorthaur ja maar jij zet er niet bij dat dat staat onder korte termijn effecten, en wat ik schreef onder langetermijneffecten: De meeste wetenschappers achten het niet bewezen dat langdurig gebruik leidt tot blijvende invloed op de hersenen en het immuunsysteem. de effecten op kortetermijn ontken ik uiteraard niet, maar ja, dat kun je ook bij drank neerzetten Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:17:11 schreef Oapekop het volgende: ok dankje ol moth...drink je dat als je uitgaat..of ga je nooit uit...moet je van sterke drank ook zo nodig urineren? van bier vind i kaltijd wel...maar dan kijken al die mensen altijd naar mijn kleine Elvis als ik sta te plassen daarom doe ik het altijd thuis... Ik ga niet uit. En ik hoef niet veel drank te consumeren om veel te urineren. Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 THC? bedoel je die rappers? ja dat wil ik wel geloven ddat die schade toebrengen aan je hersens... Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [knip] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @oapekop mee eens, maar die brengen schade aan wel dingen Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 is dat jouw motto? ik zeg vaak (in mijn beste Fries) Als de knjuppels in da hjoenderhjok zunne...binn de hienders al op stjelle.... (als de knuppel in het kippenhok is zijn de paarden al op stal) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:19:12 schreef kunst_meteendoel het volgende: maar ja, dat kun je ook bij drank neerzetten Nee hoor. Kan niet. Daar zijn het nl. wel lange termijn effecten. En als je dan stopt met drinken is het al te laat... Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:17:04 schreef Gorthaur het volgende: [...] THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen. ^Zoals ik dus schreef... Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:05:16 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende: en wie goan op de trekker weer noar huus en wie goan op de trekker weer noar huus en wie goan op de trekker wie goan op de trekker en wie goan op de trekker weer noar huus HIEP HOI ik zorg een beetje voor de zweer ze noemen mij ook wel ' de man met het verstand achter de horizon van god's anjer ' krijg bijna de neiging gezellig mee te zingen. tenminste wil ik mn verstand kunnen uitschakelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 ja inderdjudde kijk zoals RTC die brengen leven in de jenever brouweri-j hahahaha heb je hem... ik niet maareh THC vind ik wat minder altijd dat klik klakken met die bivakken snap je.. ik heb liever BOEM BOEM BOEM trouwens daar kun je ook goede sex op hebben Jongens sex laten we het daarover hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:23:35 schreef *Deborah* het volgende: [...] krijg bijna de neiging gezellig mee te zingen. tenminste wil ik mn verstand kunnen uitschakelen. Moet vast wel lukken toch!? Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @gorthaus ik bedoel dus dat je bij die KORTEtermijneffecten, zowel drank als jonko kunt plaatsen. bij de LANGEtermijneffect heb ik niks over gezegd overigens kun je altijd een nieuwe lever regelen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten