Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Ja is prima...maar ik snap geen regenworm van je gelul over dat ik als een kloon post...of als een post kloon? of is dat allemaal illusie Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @jkh blow je veel dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:00:13 schreef Oapekop het volgende: Ja is prima...maar ik snap geen regenworm van je gelul over dat ik als een kloon post...of als een post kloon? of is dat allemaal illusie Ja je moet minder blowen. En minder kneitertjes verwekken. Dan wordt alles zeer helder. Alle!? Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 22:58:53 schreef Ol Moth het volgende: [...] Ik vraag me dat toch altijd af he. Hoe je 2 van die kloontjes achter elkaar en snel kunnen laten posten. Zeer interresant. niet zo moeilijk gewoon 2 schermen openen... of een computer en een laptop Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 nou ik blow soms 5 in de week.. het gaat tegenwoordig net iets te ver ben ik bang.. ik wil gwoon niet dat ik dood ga en dat god mij opovert aan satan.. al hoewel ik daar ook geen problemen mee heb dan ontmoet ik adolf ook 1x in mijn leven.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:02:04 schreef living stone het volgende: [...] niet zo moeilijk gewoon 2 schermen openen... of een computer en een laptop Ervaring? Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 22:54:29 schreef *Deborah* het volgende: [...] nope, hij heeft t over zn snavel. kan ik niet bij helpen is gedrag wat ik al afgeleerd ben Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:02:59 schreef Ol Moth het volgende: [...] Ervaring? vele jaren Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @living stone denk je? Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:02:05 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende: nou ik blow soms 5 in de week.. het gaat tegenwoordig net iets te ver ben ik bang.. ik wil gwoon niet dat ik dood ga en dat god mij opovert aan satan.. al hoewel ik daar ook geen problemen mee heb dan ontmoet ik adolf ook 1x in mijn leven.. misschien moet je dan kan je eens kijken op de site van www.dehoop.org prima kliniek Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:02:05 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende: nou ik blow soms 5 in de week.. Ach, zo er is dat niet hoor. Alleen je inteligentie zal een stuk lager zijn, je krijgt gaten in je geheugen en weed is maar 5x kankerverwekkender dan tabak (Hasj nog erger). Maar verder... Oja, het is verslavend. (Vooral met die regelmaat) Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:05:16 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende: en wie goan op de trekker weer noar huus en wie goan op de trekker weer noar huus en wie goan op de trekker wie goan op de trekker en wie goan op de trekker weer noar huus HIEP HOI ik zorg een beetje voor de zweer ze noemen mij ook wel ' de man met het verstand achter de horizon van god's anjer ' Je wint wel de dagprijs voor gezelligste en boerste trol. Credible's heikeneutertje. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:05:52 schreef living stone het volgende: [...] misschien moet je dan kan je eens kijken op de site van www.dehoop.org prima kliniek Ervaring? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:06:30 schreef Gorthaur het volgende: [...] Ach, zo er is dat niet hoor. Alleen je inteligentie zal een stuk lager zijn, je krijgt gaten in je geheugen en weed is maar 5x kankerverwekkender dan tabak (Hasj nog erger). Maar verder... Oja, het is verslavend. (Vooral met die regelmaat) Je merkt het resultaat he. Diagnose: 'hopeloos gezellig' Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Nou en pepernoten zijn ook kankerverwekkend.... en dat meen ik. JE krijgt wel gaten in j geheugen maar volgens mij hebben wel meer mensen dat zonder wiet... wat vinden jullie van sterk alcoholgebruk dan..bijvoorbeeld in het weekend... Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @gorthaur van dat alles is niet bewezen. volgens mij zijn de zogenaamde wetenskappers die dat hebben bewezen zelf degenen met gaten in hun geheugen. mensen roepen dat altijd, maar je kunt nergens bewijzen dat het zo is. dus daarom doe niet moeilijk, zet die jonko Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:08:38 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaur van dat alles is niet bewezen. Dat geloof je toch zelf niet hoop ik... Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:07:25 schreef Ol Moth het volgende: [...] Ervaring? jij niet dan Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @gorthaur pass mij ff jouw documenten dan waar dat in staat Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:09:58 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaur pass mij ff jouw documenten dan waar dat in staat Volgensmij heb je liever dat hij je een jonkoe paasst. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 http://www.trimbos.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Hallo reageert er niemand op mijn pepernoten verhaal? als je een kilo per dag eet kun je daar hartstikke ziek van worden...ik vind pepernoten vanaf nu dus onacceptabel snoepgoed...het moet worden verbannen...dit is welwetend de volksgezondheid van nederland in gevaar brengen..en dan lijkt die man met die baard wel zo aardig he..maaaaaaaar ondertussen... Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ol mothman nee ik wil bewijs hebben. zelfs het trimbos (ken je vazwel) beweert dat jonko en asjie niet slecht zijn voor je brains. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten