Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

En als het dan wo3 is gaat ge het hier op mij komen steken. Altijd een ander.... :)

Je bent de vertegenwoordiger van een bepaalde bevolkingsgroep, hoeven het dan ook niet aan iedereen te vragen om het resultaat te kennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

1 minuut geleden zei TTC:

Uit het megalomane Vlaanderen gesukkeld, bizar.

Er is geen megalomaan Vlaanderen. Enkel Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Vergeef me voor Vlaamse belangen op te komen terwijl die aan de andere kant zichzelf met ons geld verrijken terwijl ze hun eigen bevolking en de onze laten verrotten.

laat het, je gaat niet winnen en je weet dat maar al te goed. Expect us like Jesus to come.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Er is geen megalomaan Vlaanderen. Enkel Vlaanderen, Brussel en Wallonië. Vergeef me voor Vlaamse belangen op te komen terwijl die aan de andere kant zichzelf met ons geld verrijken terwijl ze hun eigen bevolking en de onze laten verrotten. laat het, je gaat niet winnen en je weet dat maar al te goed. Expect us like Jesus to come.

We kunnen onze visie verruimen door onze visie te vernauwen, zo zijn we zeker van onze vijanden die hetzelfde doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iemand die te laf is iets te verruimend tot zich te nemen hoeft me daar toch geen lessen in bij te leren?

Ja, het debat gaat over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, en paddenstoelen om de kabouters een ruimer zicht op de uitkomst te verlenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Plume:

Er is geen probleem met stemmen, er is enkel een probleem wanneer je je politieke stem gaat zien cq verkopen als de waarheid. Die gaat dan de plaats vervangen van Christus.

 

 

45 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik vervang Christus niet,

???

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ben ik:

Op een mooie Pinksterdag
Als het even kon
Liep ik met mijn dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de zon
Gingen madeliefjes plukken
Eendjes voeren
Eindeloos
Kijk nou toch, je jurk wordt nat
Je handjes vuil
En papa boos
Vader was een mooie held
Vader was de baas
Vader was een duidelijke mengeling van Onze Lieve Heer en Sinterklaas
Ben je bang voor 't hondje
Hondje bijt niet
Papa zegt dat ie niet bijt
Op een mooie Pinksterdag
Met de kleine meid
Als het kindje groter wordt
Roossie in de knop
Zou je tegen alle jongens willen zeggen: handen thuis en lazer op

Hebbu dat nou ook meneer?
Jawel, meneer
Precies als iedereen
Op een mooie Pinksterdag
Laat ze je alleen
Morgen kan ze zwanger zijn
't Kan ook nog vandaag
't Kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn
of iemand uit Den Haag
Vader kan gaan smeken
En gaan preken
Tot hij purper ziet
Vader zegt: pas op, m'n kind
Dat hondje bijt
Ze luistert niet
Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen en de rest is flauwekul
Ik wou dat ik nog één keer
Met mijn dochter
Aan het handje lopen kon
Op een mooie Pinksterdag
Samen in de zon

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het ging over uw dramaqueen gedoe,,,. Lang leve Vlaanderen en laat de rest zijn eigen plan trekken. We boeren nog niet zo slecht...

Ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lukt me eerlijk gezegd niet zo goed, een politiek debat over non-lineaire attractors of derde orde impulsen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Seg TTC komt gij niet uit een tijd waar ik heimwee naar heb? Waarom de fout corrigeren op de waanzin, waarom niet terugkeren tot wat was? Kerel, ik was ne jonge flierefluiter in deze stad. Als ik mag terugblikken heb ik maar 1 woord: heimwee.

waarom moet ik meegaan met de wereld terwijl die op de loop gaan en wij willen blijven zoals het was? 

Djeesus! Herinner eens wie ge zijt!

Luister en voel wie je bent:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Seg TTC komt gij niet uit een tijd waar ik heimwee naar heb? Waarom de fout corrigeren op de waanzin, waarom niet terugkeren tot wat was? Kerel, ik was ne jonge flierefluiter in deze stad. Als ik mag terugblikken heb ik maar 1 woord: heimwee. waarom moet ik meegaan met de wereld terwijl die op de loop gaan en wij willen blijven zoals het was? Djeesus! Herinner eens wie ge zijt!

Als je herstel en heimwee door elkaar haalt, dan wordt alles een terugkeer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Als je herstel en heimwee door elkaar haalt, dan wordt alles een terugkeer. 

Hopelijk een terugkeer. Daar streeft deze generatie naar die letterlijk voorbij uw tijd is. 

Wil je weten hoe het danst zonder mij?
Misschien heb je meer balans zonder mij
Als het moet zet ik een stapje opzij
Als dat beter, als dat beter is

Heeft het leven dan meer glans zonder mij?
Krijgt de liefde weer een kans zonder mij?
Als dat echt zo is dan laat ik je vrij
Als het beter, als dat beter is
Wil niet zeggen dat ik jou niet mis

Ga maar kijken hoe het danst
Ga maar kijken hoe het danst
Het is niet dat ik niet wil
Maar heel de weg lijk ik vergeten
Zou niet weten welke richting
Welke weg nog leidt naar jou

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hopelijk een terugkeer. Daar streeft deze generatie naar die letterlijk voorbij uw tijd is. 

Heimwee komt van binnenuit en wordt tot expressie gebracht, heeft niets met Vlaanderen als het middelpunt van de kosmos te maken. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Heimwee komt van binnenuit en wordt tot expressie gebracht, heeft niets met Vlaanderen als het middelpunt van de kosmos te beschouwen. 

Echt wel, het was mijn centrum. Hier gelden mijn ervaringen en ik zal met vlees en bloed verdedigen diezelfde vrede over te geven aan de volgende generatie, zonder zweefkaas. 2020 = jaar van de daden. Fuck degene die naar hier komt vluchten omdat die de oorlog verloor waar degene die mijn empathie krijgen vermoord werden. En fuck 1 ieder die meer sympathie met dader dan slachtoffer deelde. 

tijd zal ons leren. Tijd zal ons allen leren.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid