Spring naar bijdragen

Off topics


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei HJW4:

Als ik snel even Google:

Algida.be: 50% is wel eens ongelukkig op het werk. Oorzaken: saai werk, slechte baas, slechte collega’s, slechte balans tussen werk en prive

Powervrouwacademy.nl: 1 op de 6 vindt werk niet leuk. Vooral door weinig waardering.

Ad.nl: oorzaak van het van baan wisselen: slechte baas.

 

Deze quick scan laat nergens 80% zien en geen enkele link met de groene revolutie.

Ze heeft de 1 miljoen verdiend met tokens, niet met crypto. Dat is compleet wat anders. Je haalt weer van alles door elkaar.

Tokens zijn geen crypto? Je hebt meer currencies dan alleen coins he.

Je weet er niets van dus? Tokens zijn crypto en 10K per dag is peanuts.

Laat die oude gedachtengang eens los.

 

In general, a crypto token is another way to say “cryptocurrency," “digital asset," or “cryptoasset." More specifically, a crypto token is an asset that represents ownership or value in a decentralized system.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zeg dan ook niet dat het allemaal hosanna is. Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen werk en werkomstandigheden. Ik denk dat veel mensen hun werk op zich wel leuk vinden, maar de omstandi

"Er was een man die de wijsheid van een grote wijze zocht, hopend een manier te vinden om aan zijn lijden te ontsnappen. De wijze keek de man aan en zei: 'Ik zal je helpen, maar eerst moet je iets voo

Prachtig verhaal Hopper! 🌺 Ik heb les gehad van een (Boeddhistische) Lama. Die vertelde ook 's een verhaal over aandacht in het NU Toen hij jong was reden ze in een auto met een groepje en h

1 minuut geleden zei Willempie:

Voordat ik die (weliswaar kleine) moeite voor je ga nemen zou ik wel willen weten waarom je heel benieuwd bent. 

Ik ben altijd geïnteresseerd in nieuw informatie. Hersenwerk. Ik vind het leuk om kennis op te doen van onderwerpen die me interesseren. Dan kan ik het doornemen, afwegingen maken, eigen inzichten vormen.

Zojuist zei Fundamenteel:

Tokens zijn geen crypto? Je hebt meer currencies dan alleen coins he.

Je weet er niets van dus? Tokens zijn crypto en 10K per dag is peanuts.

Laat die oude gedachtengang eens los.

Ze heeft het geld niet verdiend met crypto’s. 

Link naar bericht
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Komt erop neer dat je groene stroom afneemt. Een windmolenpark huren bv. Als het rendable is, ga ik een contract proberen regelen voor 2 jaar. Maar ik vond enkel nog maar contracten voor 5 jaar.

Power Purchase Agreement (PPA)

 

Vreselijk iets, die windmolens. Lelijk, milieuvervuilend, dodelijk voor vogels en insecten. De oude windmolens daarentegen zijn wel mooi, doen geen enkel kwaad en zijn bijzonder nuttig. Maar ja, het moet allemaal beter toch?

Link naar bericht
1 minuut geleden zei HJW4:

Ik ben altijd geïnteresseerd in nieuw informatie. Hersenwerk. Ik vind het leuk om kennis op te doen van onderwerpen die me interesseren. Dan kan ik het doornemen, afwegingen maken, eigen inzichten vormen.

Ze heeft het geld niet verdiend met crypto’s. 

Jawel, tokens zijn OOK crypto.

Wie is er mee bezig, jij of ik?

Link naar bericht
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze heeft die NFT geruild voor Solana en die Solana geruild voor dollars.

NFT is part of the crypto world.

Het is echter om u te tonen dat 10K per dag in de wereld van vandaag peanuts voor velen is. Maar volg vooral verder uwen eigen neus en ontleed obsessief anderen alsof ze liegen.

Ik eh niet dat je liegt, ik zeg dat je weinig realiteitszin toont. Zullen we over 7 dagen een checklist doen en dan kijken of je 1k per dag hebt verdiend sinds vandaag ?

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Jawel, tokens zijn OOK crypto.

Wie is er mee bezig, jij of ik?

Allebei

Link naar bericht
2 minuten geleden zei Willempie:

Vreselijk iets, die windmolens. Lelijk, milieuvervuilend, dodelijk voor vogels en insecten. De oude windmolens daarentegen zijn wel mooi, doen geen enkel kwaad en zijn bijzonder nuttig. Maar ja, het moet allemaal beter toch?

Ik zal het zelf ooit beter doen, maar ik heb de middelen nog niet dus moet gedwongen huren lol.

Zojuist zei HJW4:

Ik eh niet dat je liegt, ik zeg dat je weinig realiteitszin toont. Zullen we over 7 dagen een checklist doen en dan kijken of je 1k per dag hebt verdiend sinds vandaag ?

Allebei

Je bent dan een idioot als je niet inziet dat ze 10 miljoen op 10h tijd verdiende met crypto.

Link naar bericht
1 minuut geleden zei HJW4:

Ik eh niet dat je liegt, ik zeg dat je weinig realiteitszin toont. Zullen we over 7 dagen een checklist doen en dan kijken of je 1k per dag hebt verdiend sinds vandaag ?

Allebei

Heb ik geen screenshots getoond? Waaronder een trade van meer dan 1,8K? Dat was op een korte periode hoor. Met 100 euro inzet en een hefboom van 50x.

Link naar bericht
2 minuten geleden zei Willempie:

Vreselijk iets, die windmolens. Lelijk, milieuvervuilend, dodelijk voor vogels en insecten. De oude windmolens daarentegen zijn wel mooi, doen geen enkel kwaad en zijn bijzonder nuttig. Maar ja, het moet allemaal beter toch?

Ik heb geen oplossing voor het energie probleem (we kunnen niet eeuwig doorgaan mat gas stoken), maar windmolens vind ik ook verschrikkelijk. De mensen willen ze niet in de buurt, dus dan maar meer bij natuurgebieden en op zee. Vreselijk, dieren in zee raken gedesoriënteerd en wat niet meer. We denken dat we alles maar in kunnen pikken zonder enig respect voor dier en natuur.

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik zal het zelf ooit beter doen, maar ik heb de middelen nog niet dus moet gedwongen huren lol.

Je bent dan een idioot als je niet inziet dat ze 10 miljoen op 10h tijd verdiende met crypto.

Ah, kijk aan…..het schelden gaat alweer beginnen. Je begint alweer aardig over die rooie te gaan, een voorspelbaar iets. 
Ik zal je verder met rust laten, het is niet gezond voor je.

Dus neem het laatste woord en ga nog een keer los.

3 minuten geleden zei Willempie:

En moet die informatie dan beperkt zijn tot Nederland of mag het ook wereldwijd zijn?

Maakt me niet uit

Link naar bericht
5 minuten geleden zei HJW4:

Ik heb geen oplossing voor het energie probleem (we kunnen niet eeuwig doorgaan mat gas stoken), maar windmolens vind ik ook verschrikkelijk. De mensen willen ze niet in de buurt, dus dan maar meer bij natuurgebieden en op zee. Vreselijk, dieren in zee raken gedesoriënteerd en wat niet meer. We denken dat we alles maar in kunnen pikken zonder enig respect voor dier en natuur.

En waarom zouden we niet kunnen doorgaan met gas, de schoonste energiebron die er beschikbaar is? 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Zojuist zei Willempie:

En waarom zouden we niet kunnen doorgaan met gas, de minst vervuilende energiebron die er beschikbaar is? 

Omdat ze de goedkoopste leverancier boycotten en de gasleidingen opbliezen.

Waarom heeft iedere straat geen eigen riolering dat biogas opwekt? We lozen onze stront na filtratie in de zee, maar dat is biogas. En na het omzetten in biogas is dat veel neutraler om te lozen.

Link naar bericht
12 minuten geleden zei Willempie:

En waarom zouden we niet kunnen doorgaan met gas, de schoonste energiebron die er beschikbaar is? 

Tja, ik weet noemde denkt. Maar gas draagt bij aan de opwarming van de aarde en het is toch echt een keer op.a

Ik denk trouwens omdat vlak dat het geen 5 voor 12 is, maar inmiddels al wel half 1. De opwarming is niet meer te stoppen, er zijn onomkeerbare processen aan de gang en straks gaat de permafrost ook nog eens smelten met alle gevolgen vandien.

We moeten ons gaan richten op de gevolgen (hogere zeespiegel) en dus de dijken versterken.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
1 minuut geleden zei Flawless victory:

Met achterlating van je investering? Met zeven andere mensen gezellig op internet traden is heel wat anders dan met diezelfde zeven samenleven.

Overal waar ik kom, komen mijn investeringen mee om meteen bij te sturen indien nodig. 

Ik heb echter geen adviezen nodig daar in. Moest ik gehoor aan Credible gegeven hebben, ik was nu een armer mens.

 

Link naar bericht
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Overal waar ik kom, komen mijn investeringen mee om meteen bij te sturen indien nodig. 

Ik heb echter geen adviezen nodig daar in. Moest ik gehoor aan Credible gegeven hebben, ik was nu een armer mens.

 

Tsja, ik bespeur inderdaad geen realiteitszin meer in je berichten.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht

Ik snap dat het een soort sport is dat traden, winnen en verliezen, ook lijkt het op gokken. Wat me tegenstaat is de hebberigheid die aangewakkerd wordt. Alsof succes veel geld verdienen is, en winnen. Mij boeit het niet genoeg. De vragen waarom we dit soort leven hebben, en wat we ermee moeten doen, of hoe je een goed mens kunt zijn, en wat je mag hopen, vind ik belangrijker. Dat hangt allemaal niet van bezit af. Gemoedsrust zoeken is het tegenovergestelde van sporten denk ik.

Wie opwinding zoekt, spanning, sensatie blijft zo gebonden aan het lichaam, dat je toch echt een keer in de steek laat. 

Link naar bericht

Ik ontmoette ooit een dak-en thuisloze, die ook nog veel aan de drugs zat en dan drugspsychoses kreeg. Maar deze man had wel het geheim van de gemoedsrust. Iets wat ik maar niet voor elkaar krijg. Mijn beeld van een ideaal leven moet eerst vervuld worden, dit doel, dat doel, en nooit komt de gemoedsrust dichterbij. En hier, bij iemand die in alle opzichte als loser kon gelden, was gewoon iets dat geen verandering behoefde. Ik wilde helpen met geld, sigaretten, maar eigenlijk was ik de hulpbehoevende.

Ik herinner mij een blik van minachting toen ik geldelijke hulp aanbood, maar toch ook niet wilde dat het naar de drugs ging en een soort stress had daarom. Ik dacht aan zijn moeder, wat zou die willen. Niets doen was de enige oplossing.

 

Link naar bericht
11 minuten geleden zei Noel2:

Ik snap dat het een soort sport is dat traden, winnen en verliezen, ook lijkt het op gokken. Wat me tegenstaat is de hebberigheid die aangewakkerd wordt. Alsof succes veel geld verdienen is, en winnen. Mij boeit het niet genoeg. De vragen waarom we dit soort leven hebben, en wat we ermee moeten doen, of hoe je een goed mens kunt zijn, en wat je mag hopen, vind ik belangrijker. Dat hangt allemaal niet van bezit af. Gemoedsrust zoeken is het tegenovergestelde van sporten denk ik.

Wie opwinding zoekt, spanning, sensatie blijft zo gebonden aan het lichaam, dat je toch echt een keer in de steek laat. 

Het is gokken, want het is eigenlijk een beetje windhandel. Ik word er niet zo hebberig van. Ik zie wel wat er gebeurt.

De vragen over het leven zijn niet eens zozeer belangrijker, ze zijn van een compleet andere orde. Ik hang niet zo aan allerlei bezit, hoewel ik wel graag een dak boven mijn hoofd heb en een auto wel nodig heb. 

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Zojuist zei HJW4:

Het is gokken, want het is eigenlijk een beetje windhandel. Ik word er niet zo hebberig van. Ik zie wel wat er gebeurt.

De vragen over het leven zijn niet eens zozeer belangrijker, ze zijn van een compleet andere orde. Ik hang niet zo’n allerlei bezit, hoewel ik wel graag een dak boven mijn hoofd heb en een auto wel nodig heb. 

Ja herkenbaar. Ik droomde dat ik gemoedsrust had, maar op straat leefde. Dan twijfel ik toch of dat dak nodig is, of die auto.

Link naar bericht
1 minuut geleden zei Noel2:

Ja herkenbaar. Ik droomde dat ik gemoedsrust had, maar op straat leefde. Dan twijfel ik toch of dat dak nodig is, of die auto.

Zonder dak zou me niet echt verder helpen. Een auto is nodig voor mijn werk. Bezittingen geven voor vooral verantwoordelijkheid en kosten tijd. Wij wonen in een relatief klein huis. En als we gaan verhuizen gaan we kleiner wonen. Ik heb en had collega’s die groter danwel groot wonen.

Je moet het allemaal maar vullen met meubels, schoonhouden etc. Helemaal geen zin in.

Link naar bericht
1 minuut geleden zei HJW4:

Zonder dak zou me niet echt verder helpen. Een auto is nodig voor mijn werk. Bezittingen geven voor vooral verantwoordelijkheid en kosten tijd. Wij wonen in een relatief klein huis. En als we gaan verhuizen gaan we kleiner wonen. Ik heb en had collega’s die groter danwel groot wonen.

Je moet het allemaal maar vullen met meubels, schoonhouden etc. Helemaal geen zin in.

Ken je dat programma “tiny house hunters”, mensen die verkiezen heel klein te gaan wonen, maar dan wel vrij. Ja ik vind dat ik tegenwoordig teveel spullen heb, en ik kan mijn moeder niet bezoeken of ik krijg nog meer zooi.

Link naar bericht
Zojuist zei Noel2:

Ken je dat programma “tiny house hunters”, mensen die verkiezen heel klein te gaan wonen, maar dan wel vrij. Ja ik vind dat ik tegenwoordig teveel spullen heb, en ik kan mijn moeder niet bezoeken of ik krijg nog meer zooi.

Ja, dat ken ik. Het zou bij ons wel iets groter zijn dan een tiny house, maar ik vind het idee wel wat hebben. Mijn vrouw heeft de neiging alles te bewaren, ik heb de neiging alles weg te gooien. Ik mag dan ook niet in de schuur komen.😎
Anderhalf jaar geleden heb ik toestemming gehad de boel op te ruimen. Gevolg: 800 kg naar de stort gebracht (zaten ook wel wat tegels tussen).

Ik heb nog 200 boeken liggen. Van mij mogen ze weg (travelling light), mijn vrouw wil graag de boekenkast bewaren. Dus ze blijven nog even.

 

Link naar bericht
57 minuten geleden zei HJW4:

Zeg ik dat ergens dan ???

Ja je zegt dat 10K per dag niet realistisch is. Maar ik toonde een 14 jarige die (omgerekend) bijna 30K per dag haalde in 10h tijd.  En die zal natuurlijk nog steeds aan het cashen zijn met crypto.

Dat is niet gokken als je de markt een beetje kent. Hoe beter je ze kent, hoe meer winst je haalt. Er tegen aan piesen heeft de monsterwinsten van traders afgelopen maanden niet weerhouden he?

Ik vind ook dat mensen vaak haterig doen wanneer iemand succesvol in iets is. Alsof het niet waar kan zijn. Maar maand na maand loopt de rekening hier positief op en is het onvermijdelijk aan het worden voor mij om over te schakelen op zelfstandige. Stoppen is geen optie meer. Ik ben hier all in gegaan en moet dus deftig oppotten om niet failliet achter te blijven zonder rechten. Dat is wél gokken, investeren in crypto niet. Verlies kan gebeuren natuurlijk,  een solide strategie kan groot verlies voorkomen.

1 uur geleden zei Noel2:

Ik snap dat het een soort sport is dat traden, winnen en verliezen, ook lijkt het op gokken. Wat me tegenstaat is de hebberigheid die aangewakkerd wordt. Alsof succes veel geld verdienen is, en winnen. Mij boeit het niet genoeg. De vragen waarom we dit soort leven hebben, en wat we ermee moeten doen, of hoe je een goed mens kunt zijn, en wat je mag hopen, vind ik belangrijker. Dat hangt allemaal niet van bezit af. Gemoedsrust zoeken is het tegenovergestelde van sporten denk ik.

Wie opwinding zoekt, spanning, sensatie blijft zo gebonden aan het lichaam, dat je toch echt een keer in de steek laat. 

Het gaat erover dat er een zeer slechte tijd aankomt. Wie niet voorbereid is, is eraan voor de moeite. Ne keer gaan stemmen zal het niet tegenhouden en de benodigde verandering tewerk stellen.

Niets ondernemen en hopen dat alles goed komt is pas gokken.

Link naar bericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid