Spring naar bijdragen

Off topics


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Flawless victory:

Jazeker. Maar het is wel van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat en soms ‘s nachts, bijvoorbeeld als een dier ziek is of moet werpen, buffelen. En tot nog toe is dat volgens mij niet iets waar @Fundamenteel naar uitziet, omdat hij steeds erop hamert hoe hij op zijn luie stoel “rendeert”.  Als de boerderij er eenmaal is kan die luie stoel bij het grof vuil.

En de hele dag op internet koekeloeren naar de Bitcoinkoersen is er dan ook niet meer bij, geen tijd voor.

Je moet uzelf wat minder in de wereld herkennen. Wat jij niet voor mogelijk acht, is daarom niet onmogelijk. ;)

We leven trouwens in een tijd waar je alles kan automatiseren. De 20e eeuw is al ff voorbij.

Eerst was het onmogelijk met crypto rijk te worden. Nu is het onmogelijk met 8 man een boerderij te runnen?

Komaan mensen, wake up and smell the real world.

Link naar bericht
  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zeg dan ook niet dat het allemaal hosanna is. Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen werk en werkomstandigheden. Ik denk dat veel mensen hun werk op zich wel leuk vinden, maar de omstandi

"Er was een man die de wijsheid van een grote wijze zocht, hopend een manier te vinden om aan zijn lijden te ontsnappen. De wijze keek de man aan en zei: 'Ik zal je helpen, maar eerst moet je iets voo

Prachtig verhaal Hopper! 🌺 Ik heb les gehad van een (Boeddhistische) Lama. Die vertelde ook 's een verhaal over aandacht in het NU Toen hij jong was reden ze in een auto met een groepje en h

7 minuten geleden zei Flawless victory:

 En tot nog toe is dat volgens mij niet iets waar @Fundamenteel naar uitziet, omdat hij steeds erop hamert hoe hij op zijn luie stoel “rendeert”.  Als de boerderij er eenmaal is kan die luie stoel bij het grof vuil.

En de hele dag op internet koekeloeren naar de Bitcoinkoersen is er dan ook niet meer bij, geen tijd voor.

Veel realiteitszin zit er idd nog niet in.

Link naar bericht
12 minuten geleden zei HJW4:

Ik vind er allereerst al niks aan, kippen voeren bijvoorbeeld. Ik vind het wel leuk om soms even te doen, ter afwisseling.  Maar alle dagen….brrrrr. Niks voor mij. Wat is er mis mee als ik met mij hersenen aan de slag wil ? Dat is mijn talent. Zou je alle dagen op kantoor willen zitten ?

In een ideale leefomgeving zou iedereen het werk kunnen doen dat hij of zij fijn vindt. In onze maatschappij haat 80 procent van de mensen hun werk. Het is best interessant om eens na te denken wat daar de oorzaak van is. Eén van de oorzaken die ik meen ontdekt te hebben is de zogenaamde groene revolutie. 

Link naar bericht
27 minuten geleden zei Flawless victory:

Jazeker. Maar het is wel van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat en soms ‘s nachts, bijvoorbeeld als een dier ziek is of moet werpen, buffelen. En tot nog toe is dat volgens mij niet iets waar @Fundamenteel naar uitziet, omdat hij steeds erop hamert hoe hij op zijn luie stoel “rendeert”.  Als de boerderij er eenmaal is kan die luie stoel bij het grof vuil.

En de hele dag op internet koekeloeren naar de Bitcoinkoersen is er dan ook niet meer bij, geen tijd voor.

Ja, je moet dan inderdaad wel eens dingen doen die je minder leuk vindt. Maar dat moeten we allemaal toch? Ik vind het bijvoorbeeld niet altijd leuk om mijn tanden te poetsen maar ik doe het toch maar omdat ik niet de weinige tanden die ik nog over heb ook nog wil verliezen. Ik vind het ook niet altijd leuk om de vuilnisbak op straat te zetten maar ik doe het toch maar. Ik vind het ook niet altijd leuk om eten te koken maar ja, verhongeren is ook niet alles. Moet ik nog even doorgaan?

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Zojuist zei Willempie:

In een ideale leefomgeving zou iedereen het werk kunnen doen dat hij of zij fijn vindt. In onze maatschappij haat 80 procent van de mensen hun werk. Het is best interessant om eens na te denken wat daar de oorzaak van is. Eén van de oorzaken die ik meen ontdekt te hebben is de zogenaamde groene revolutie. 

Ik ben nochtans zelf aan het kijken naar PPA contracten. We kunnen er niet rond als ondernemer, willen of niet.

Link naar bericht
2 minuten geleden zei Willempie:

In een ideale leefomgeving zou iedereen het werk kunnen doen dat hij of zij fijn vindt. In onze maatschappij haat 80 procent van de mensen hun werk. Het is best interessant om eens na te denken wat daar de oorzaak van is. Eén van de oorzaken die ik meen ontdekt te hebben is de zogenaamde groene revolutie. 

Wederom speculatie en ik heb geen idee. Heb je een bron waaruit blijkt dat 80% van de mensen hun werk haat ?
Heb je een bron waarbij een link wordt gelegd tussen dit haten en de groene revolutie ?

Gelukkig behoor ik tot de minderheid.

Zojuist zei Fundamenteel:

Trouwens ontmoet mijn eerste boerderij:

AntMiner-S9-SE-16T.jpg

 

WoW….echte kippen en koeien

Link naar bericht
Zojuist zei Monachos:

Want anderen slapen maar jij bent wakker. Een versie van woke 😄

Woke is een variant op het voltooid deelwoord van het Engelse to wake (up): wakker worden, ontwaken. Het is ontstaan uit het Afro-Amerikaans-Engels. Initieel werd de term niet in politieke context gebruikt, maar verwees het in het algemeen naar iemand die 'goed op de hoogte' was.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Woke#Oorsprong,_ontwikkeling_en_gebruik

Als je niet ziet dat pubers zelfs meer dan 30K verdienen op internet...

10K per dag is echt peanuts voor veel mensen. Dat is geen fantasie maar bikkelharde realiteit. Wie dat ontkent slaapt gewoon.

Link naar bericht
1 minuut geleden zei HJW4:

Wederom speculatie en ik heb geen idee. Heb je een bron waaruit blijkt dat 80% van de mensen hun werk haat ?
Heb je een bron waarbij een link wordt gelegd tussen dit haten en de groene revolutie ?

Gelukkig behoor ik tot de minderheid.

WoW….echte kippen en koeien

Het is de deur naar meer kapitaal voor meer land. Stap per stap

Link naar bericht
Zojuist zei Fundamenteel:

Als je niet ziet dat pubers zelfs meer dan 30K verdienen op internet...

10K per dag is echt peanuts voor veel mensen. Dat is geen fantasie maar bikkelharde realiteit. Wie dat ontkent slaapt gewoon.

 30k verdiend hebben is echt wat ander dan 10k per dag verdienen. 10k kan, maar niet met een kapitaaltje van 1.800

Link naar bericht
Zojuist zei HJW4:

 30k verdiend hebben is echt wat ander dan 10k per dag verdienen. 10k kan, maar niet met een kapitaaltje van 1.800

Er zijn pubers die een miljoen op 1 nacht verdienen? Dat is dus meer dan 10K per dag.

https://medium.com/@Mramor/14-year-old-us-artist-earned-over-1-million-from-nft-in-10-hours-24cf379b5462

 

Door naar school te gaan en volgzaam de massa te volgen, kunt ge dat niet bereiken neen.

Link naar bericht
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er zijn pubers die een miljoen op 1 nacht verdienen? Dat is dus meer dan 10K per dag.

https://medium.com/@Mramor/14-year-old-us-artist-earned-over-1-million-from-nft-in-10-hours-24cf379b5462

 

Dat zijn geen coins

Zojuist zei Willempie:

Ja, daar wordt uiteraard onderzoek naar gedaan. Je kunt die zelf ook wel opzoeken maar als je dat niet lukt kan ik je wel helpen. Dan moet ik het zelf weer opzoeken.  

Ik ben heel benieuwd, dus als je de moeite wilt nemen het op te zoeken, waardeer ik dat zeer.

Link naar bericht
5 minuten geleden zei HJW4:

Heb je een bron waarbij een link wordt gelegd tussen dit haten en de groene revolutie ?

Nee, dat is mijn eigen waarneming. Ik denk niet dat daar wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan en indien wel ben ik daarvan niet op de hoogte. Maar ik kan mijn gedachten natuurlijk wel verduidelijken en onderbouwen.  

Link naar bericht

Met 1 miljoen heb je bijna 30K per dag bereikt. En ze zal natuurlijk wel meer verhandeld hebben dan dat 1 miljoen in 10H tijd he.

Zojuist zei Flawless victory:

Als er niet bij het leggen van de eerste steen al onderlinge oorlog uitbreekt.

Dan ben ik weg he? Terwijl 99,9% nog mag aanschuiven in winkels waar ze vechten voor wc papier.

Link naar bericht
Zojuist zei Willempie:

Nou weet ik dus weer niet wat PPA betekent. Ik haat afkortingen. Een uit Amerika overgewaaid iets dat meestal wordt gebruikt om zich van het onwetende gepeupel te onderscheiden. 🤡  

Komt erop neer dat je groene stroom afneemt. Een windmolenpark huren bv. Als het rendable is, ga ik een contract proberen regelen voor 2 jaar. Maar ik vond enkel nog maar contracten voor 5 jaar.

Power Purchase Agreement (PPA)

 

Link naar bericht
5 minuten geleden zei Willempie:

Nee, dat is mijn eigen waarneming. Ik denk niet dat daar wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan en indien wel ben ik daarvan niet op de hoogte. Maar ik kan mijn gedachten natuurlijk wel verduidelijken en onderbouwen.  

Als ik snel even Google:

Algida.be: 50% is wel eens ongelukkig op het werk. Oorzaken: saai werk, slechte baas, slechte collega’s, slechte balans tussen werk en prive

Powervrouwacademy.nl: 1 op de 6 vindt werk niet leuk. Vooral door weinig waardering.

Ad.nl: oorzaak van het van baan wisselen: slechte baas.

 

Deze quick scan laat nergens 80% zien en geen enkele link met de groene revolutie.

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze heeft die NFT geruild voor Solana en die Solana geruild voor dollars.

NFT is part of the crypto world.

Het is echter om u te tonen dat 10K per dag in de wereld van vandaag peanuts voor velen is. Maar volg vooral verder uwen eigen neus en ontleed obsessief anderen alsof ze liegen.

Ze heeft de 1 miljoen verdiend met tokens, niet met crypto. Dat is compleet wat anders. Je haalt weer van alles door elkaar.

Link naar bericht
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Met 1 miljoen heb je bijna 30K per dag bereikt. En ze zal natuurlijk wel meer verhandeld hebben dan dat 1 miljoen in 10H tijd he.

Ze heeft het geld verdiend met tokens, niet met coins. Dat je met 1 miljoen 10k per dag kan verdienen is heel wat ander dan dat jij met 1.800 10k per dag straks gaat verdienen.

Link naar bericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid