Spring naar bijdragen

Off topics


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Fundamenteel:Ja je zegt dat 10K per dag niet realistisch is. Maar ik toonde een 14 jarige die (omgerekend) bijna 30K per dag haalde in 10h tijd.  En die zal natuurlijk nog steeds aan het cashen zijn met crypto.

Dat is niet gokken als je de markt een beetje kent. Hoe beter je ze kent, hoe meer winst je haalt. Er tegen aan piesen heeft de monsterwinsten van traders afgelopen maanden niet weerhouden he?

Ik vind ook dat mensen vaak haterig doen wanneer iemand succesvol in iets is. Alsof het niet waar kan zijn. Maar maand na maand loopt de rekening hier positief op en is het onvermijdelijk aan het worden voor mij om over te schakelen op zelfstandige. Stoppen is geen optie meer. Ik ben hier all in gegaan en moet dus deftig oppotten om niet failliet achter te blijven zonder rechten. Dat is wél gokken, investeren in crypto niet. Verlies kan gebeuren natuurlijk,  een solide strategie kan groot verlies voorkomen.

Met een kapitaal van 2k is een winst van 10k niet realistisch. Pak het woordenboek en zie dat niet-realistische gedachten heel wat anders is dan liegen. De 10u gaat via het  verkopen van tokens. Dat is wat anders dan crypto’s.

De markt is nu weer even goed en kun je profiteren van de bullrun. De monsterwinsten van enkele jaren geleden zullen er niet meer komen, dat past niet in de markt.

Ik doe nergens hatelijk en gun je 27 boerderijen. Ik gun je alle succes. Dus je ziet dingen nogal bevooroordeeld.

Link naar bericht
  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zeg dan ook niet dat het allemaal hosanna is. Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen werk en werkomstandigheden. Ik denk dat veel mensen hun werk op zich wel leuk vinden, maar de omstandi

"Er was een man die de wijsheid van een grote wijze zocht, hopend een manier te vinden om aan zijn lijden te ontsnappen. De wijze keek de man aan en zei: 'Ik zal je helpen, maar eerst moet je iets voo

Prachtig verhaal Hopper! 🌺 Ik heb les gehad van een (Boeddhistische) Lama. Die vertelde ook 's een verhaal over aandacht in het NU Toen hij jong was reden ze in een auto met een groepje en h

29 minuten geleden zei HJW4:

Met een kapitaal van 2k is een winst van 10k niet realistisch. Pak het woordenboek en zie dat niet-realistische gedachten heel wat anders is dan liegen. De 10u gaat via het  verkopen van tokens. Dat is wat anders dan crypto’s.

De markt is nu weer even goed en kun je profiteren van de bullrun. De monsterwinsten van enkele jaren geleden zullen er niet meer komen, dat past niet in de markt.

Ik doe nergens hatelijk en gun je 27 boerderijen. Ik gun je alle succes. Dus je ziet dingen nogal bevooroordeeld.

Er is geen bull run gaande. De bull run moet nog komen.

10K per dag haal je idd meestal met meer dan 2K inzet. Wie 10K per dag haalt, heeft meer dan 10K he. Maar 2K kan wel degelijk 10K worden over een langere periode dan 24h.

De monsterwinsten komen nog terug. En als je op een dalende koers geen winst kunt nemen, ben je gewoon een slechte ondernemer, he? BTC gaat de 40K wellicht overschrijden deze of volgende week. ETH ging al boven de 2K.

Remember dat ik met 50 euro op BOND op enkele weken meer dan 5K schepte? Dat was met een leverage van 50x. Dus 50 dollar werden 2500 dollar bij de inzet, de winst ging dan ook x50.

 Je weet er echt veel te weinig van om er mee met den tijd over te praten.

Als mensen de hele dag door met 50 dollar op een 50x traden, en ze halen 8 op 10 winst met een gemiddelde omzet van 20% per trade. Hoeveel behaalde deze dan? Ik neem even een voorbeeld uit de praktijk.

Die 50 dollar kan 80 dollar worden na 10 trades, zelfs 100 dollar als er geen verlies gedaan werd op de 2 andere trades.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is geen bull run gaande. De bull run moet nog komen.

10K per dag haal je idd meestal met meer dan 2K inzet. Wie 10K per dag haalt, heeft meer dan 10K he. Maar 2K kan wel degelijk 10K worden over een langere periode dan 24h.

De monsterwinsten komen nog terug. En als je op een dalende koers geen winst kunt nemen, ben je gewoon een slechte ondernemer, he? BTC gaat de 40K wellicht overschrijden deze of volgende week. ETH ging al boven de 2K.

Remember dat ik met 50 euro op BOND op enkele weken meer dan 5K schepte? Dat was met een leverage van 50x. Dus 50 dollar werden 2500 dollar bij de inzet, de winst ging dan ook x50.

 Je weet er echt veel te weinig van om er mee met den tijd over te praten.

Als mensen de hele dag door met 50 dollar op een 50x traden, en ze halen 8 op 10 winst met een gemiddelde omzet van 20% per trade. Hoeveel behaalde deze dan? Ik neem even een voorbeeld uit de praktijk.

Die 50 dollar kan 80 dollar worden na 10 trades, zelfs 100 dollar als er geen verlies gedaan werd op de 2 andere trades.

Veel succes !

Link naar bericht
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik zou er zelf niet aan beginnen, dat vereist een frisse en snelle geest. Dat gaat over beslissingen die je op secondes tijd moet berekend hebben. Maar wat jij niet kan, kan een ander meestal beter.

Het sneren naar anderen is een vast element in je bijdragen. Het siert je niet.

Link naar bericht
Zojuist zei HJW4:

Het sneren naar anderen is een vast element in je bijdragen. Het siert je niet.

Dat is een logisch gevolg van neerkijken op iemand en hem framen op basis van zijn geestelijke toestand.

ASS + ADHD is geen stoornis , het is een gave. Stop met deze mensen negatief te framen. Ik heb dat ook zelden gedaan met anders geaarden, vroeg enkel die propaganda niet rond mijn kroost hun oren te slagen als de nieuwe normaal.

Link naar bericht
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is een logisch gevolg van neerkijken op iemand en hem framen op basis van zijn geestelijke toestand.

ASS + ADHD is geen stoornis , het is een gave. Stop met deze mensen negatief te framen. Ik heb dat ook zelden gedaan met anders geaarden, vroeg enkel die propaganda niet rond mijn kroost hun oren te slagen als de nieuwe normaal.

Geef eens aan waar ik jou geframed heb ?

En geef eens aan wanneer ik op jou neergekeken heb ?

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Het gaat erover dat er een zeer slechte tijd aankomt. Wie niet voorbereid is, is eraan voor de moeite. Ne keer gaan stemmen zal het niet tegenhouden en de benodigde verandering tewerk stellen.

Niets ondernemen en hopen dat alles goed komt is pas gokken.

Wat is er mis met zo goed als uitsterven? Het is niet dat je dat tegen kunt houden.

Link naar bericht
1 minuut geleden zei HJW4:

Geef eens aan waar ik jou geframed heb ?

En geef eens aan wanneer ik op jou neergekeken heb ?

Mijn patroon, dat je samenvatte?

Ik heb veel ondernomen in mijn leven ja. Maar ondernemerschap moet met vallen en opstaan. Als ik bv geen fouten maakte met traden, kon ik er niet van leren. Maar vanaf je een positieve ervaring deelt, komen de slangen om je persoonlijk te ontleden (9 op 10 fout, dat terzijde) om aan hun eigen zielige bestaan voorbij te gaan, of omdat het topic te moeilijk is.

Ik heb zelfs screenshots gedeeld en getoond hoe simpel het kan. Maar je blijft doen alsof alle mensen sukkelaars zijn en 10K per dag onrealistisch is. Neen ik zie dat door de ervaringen die ik opdeed als ondernemer als zeer realistisch en geen slecht streefdoel.

Link naar bericht
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn patroon, dat je samenvatte?

Ik heb veel ondernomen in mijn leven ja. Maar ondernemerschap moet met vallen en opstaan. Als ik bv geen fouten maakte met traden, kon ik er niet van leren. Maar vanaf je een positieve ervaring deelt, komen de slangen om je persoonlijk te ontleden (9 op 10 fout, dat terzijde) om aan hun eigen zielige bestaan voorbij te gaan, of omdat het topic te moeilijk is.

Ik heb zelfs screenshots gedeeld en getoond hoe simpel het kan. Maar je blijft doen alsof alle mensen sukkelaars zijn en 10K per dag onrealistisch is. Neen ik zie dat door de ervaringen die ik opdeed als ondernemer als zeer realistisch en geen slecht streefdoel.

Dat eerste is veel te vaag, geef eens een concreet voorbeeld dat ik je framede met ASS of op je neerkeek. Grote woorden vragen bewijs.

Je sneert wel naar anderen (het zijn slangen, hebben een zielig bestaan, topic is te moeilijk). Je doet het dus zelf volop. Blijkbaar mag jij meer dan een ander.

Link naar bericht
10 minuten geleden zei Noel2:

Wat is er mis met zo goed als uitsterven? Het is niet dat je dat tegen kunt houden.

Omdat ik lief heb? Mensen hebben de dood nog niet van dichtbij gezien als geen weerstand tegen de dood bieden. Het is ook iets instinctief.

3 minuten geleden zei HJW4:

Dat eerste is veel te vaag, geef eens een concreet voorbeeld dat ik je framede met ASS of op je neerkeek. Grote woorden vragen bewijs.

Je sneert wel naar anderen (het zijn slangen, hebben een zielig bestaan, topic is te moeilijk). Je doet het dus zelf volop. Blijkbaar mag jij meer dan een ander.

Ik ga mij niet bezig houden met gesprekken terugzoeken. Maar hoe jij en flawless praten, komt mij gewoon over als zeer vooringenomen en dat hoef ik niet te bewijzen.Take it as you want.

Ik sneer ook ja. Maar niet tegen iedereen, waarom?

Link naar bericht
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ga mij niet bezig houden met gesprekken terugzoeken. Maar hoe jij en flawless praten, komt mij gewoon over als zeer vooringenomen en dat hoef ik niet te bewijzen.Take it as you want.

Ik sneer ook ja. Maar niet tegen iedereen, waarom?

Je hebt dus geen enkele onderbouwing en daarmee is het een valse beschuldiging. Het zou je sieren als je die beschuldiging dan ook in zou trekken. Dan laat je verantwoordelijkheid zien.

Link naar bericht
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Omdat ik lief heb? Mensen hebben de dood nog niet van dichtbij gezien als geen weerstand tegen de dood bieden. Het is ook iets instinctief.

Het leven liefhebben als het onmogelijk wordt. Ach ja. Dat geploeter in rampgebieden vind ik niet menswaardig. Om te overleven moet je dan doden, stelen, ieder zo zijn ding. Voor mij dan liever de eeuwige vrede.

Link naar bericht
5 uur geleden zei HJW4:

Je hebt dus geen enkele onderbouwing en daarmee is het een valse beschuldiging. Het zou je sieren als je die beschuldiging dan ook in zou trekken. Dan laat je verantwoordelijkheid zien.

Ik trek niets in, meer dan de helft van uw laatste posten gaan over mij. Get a life.

1 uur geleden zei Noel2:

Het leven liefhebben als het onmogelijk wordt. Ach ja. Dat geploeter in rampgebieden vind ik niet menswaardig. Om te overleven moet je dan doden, stelen, ieder zo zijn ding. Voor mij dan liever de eeuwige vrede.

Neen je moet niet doden en stelen. We zijn gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens is er 2 waard. Maar mensen namen het probleem (de politiek) voor oplossing, verwierpen de Kerk, werden liberaal en amper 1 generatie liberalen verneukte gans ons continent. Als zij u willen doden of bestelen, mag je natuurlijk wel iets terug doen.

Link naar bericht
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik trek niets in, meer dan de helft van uw laatste posten gaan over mij. Get a life.

Je blijft dus bij je valse beschuldiging. Dat laat zien hoe je persoonlijkheid in elkaar steekt. Het siert je niet.

Het gaat er niet om om wie het gaat, het gaat erom dat je niet vals moet beschuldigen. Maar blijkbaar vind jij dat oké. Dat is dan helder.

Link naar bericht
1 uur geleden zei HJW4:

Je blijft dus bij je valse beschuldiging. Dat laat zien hoe je persoonlijkheid in elkaar steekt. Het siert je niet.

Het gaat er niet om om wie het gaat, het gaat erom dat je niet vals moet beschuldigen. Maar blijkbaar vind jij dat oké. Dat is dan helder.

Misschien heb ik onderstaande quotes wat verkeerd opgenomen na uw vorige uitspraken in andere topics. Je doet alsof mensen compassie nodig hebben terwijl compassie veelal niet eens nodig is. Er wordt een verhaal, een beeld geschetst dat niet conform met de realiteit is. 10K per dag is echter wel realiteit voor vele mensen. Ik ervaar u soms als neerkijkend en denigrerend in uw ongeloof.

Je denkt bv dat als een coin 100% stijgt, ik maar 100% rendement behaal?

Als ik nu 1 BTC koop en BTC gaat van 37K dollar naar 40K dollar; hoeveel rendement heb ik dan met een leverage van 100x?

En dat is niet eens een stijging van 100% he. ;)

Op 10-11-2023 om 08:17 zei HJW4:

Dat klopt. Hij heeft niet om autisme gevraagd. Dat vraagt compassie. Aan de andere kant ook wel eens een schop onder de kont. Je kunt er namelijk zelf ook wel mee leren omgaan en iets van een behandeling zoeken, zodat je jezelf niet de hele tijd uitwoont.

 

Op 10-11-2023 om 10:15 zei HJW4:

Compassie betekent rekening houden met. Ik zie je nu een aantal jaren op fora en het patroon blijft hetzelfde: vol overgave stort je je op een onderwerp, waar je volledig in opgaat. Na enkele maanden heb je jezelf vervolgens volledig uitgewoond en sta je op instorten.

Het zou gezonder zijn als je het wat gelijkmatiger zou kunnen laten verlopen. Pas geleden gaf je nog aan dat het je erg slecht ging.

En nu is crypto de volgende adrenaline motor, tot je ook daardoor uitgewoond wordt.

Dat alles kan verdubbelen in de komende tijd klopt. Maar dat is iets heel anders dan 10k per dag pakken. Dat is iets heel anders dan een verdubbeling.

Als je nu € 2k erin hebt zitten en je kunt dat in de bullrun verdubbelen, dan zit je op 4k. Prachtig rendement, maar je koopt er geen boerderij van.

Je bouwt luchtkastelen en ik zou me vast voorbereiden op een teleurstelling. Want 10k per dag ga je niet redden. 

 

 

Link naar bericht
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Misschien heb ik onderstaande quotes wat verkeerd opgenomen na uw vorige uitspraken in andere topics. Je doet alsof mensen compassie nodig hebben terwijl compassie veelal niet eens nodig is. Er wordt een verhaal, een beeld geschetst dat niet conform met de realiteit is. 

Goed dat je inziet dat je het misschien verkeerd hebt opgenomen, dat siert je dan weer wel.

Ik zie je fieps, het volledig opgaan in een onderwerp. Ik zie hoe je regelmatig in de afgelopen jaren onderuit bent gegaan, pas geleden nog. Dat doet pijn.

Daar krijg je begrip voor, dat is overigens weer wat anders dan bijvoorbeeld medelijden. Dat is het niet.

Dus wat ik schets is conform wat je hier laat zien en wat ik zelf weet van het gebied.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
11 uur geleden zei HJW4:

Goed dat je inziet dat je het misschien verkeerd hebt opgenomen, dat siert je dan weer wel.

Ik zie je fieps, het volledig opgaan in een onderwerp. Ik zie hoe je regelmatig in de afgelopen jaren onderuit bent gegaan, pas geleden nog. Dat doet pijn.

Daar krijg je begrip voor, dat is overigens weer wat anders dan bijvoorbeeld medelijden. Dat is het niet.

Dus wat ik schets is conform wat je hier laat zien en wat ik zelf weet van het gebied.

Onderuit gaan is nu eenmaal onderdeel van het leven. Ik kan ook een facebook account openen, me anders voordoen en het perfecte leventje uitstralen? Maar zo is het nu eenmaal nooit geweest, en ik denk dat er maar weinigen happy few zijn. Ja er zijn mensen die tevreden zijn met hoe het is, maar ik neem daar geen genoegen meer mee. Ik vind dat we allemaal beter verdienen dan de wereld die deze generatie politiekers ons nalieten. Hun groene revolutie en wapenhandel vult geen buiken en gas kunnen we niet drinken.

Link naar bericht
42 minuten geleden zei Willempie:

Dank voor deze link. Ik heb het bekeken en het volgende valt op.

Aangegeven wordt dat wereldwijd 32% “engaged” is, wat dat ook precies mag inhouden. Hieruit kan niet de conclusie getrokken worden dat dus 68% het werk haat.

Als je naar beneden scrolt zie je een grafiek met “engaged” en “Actively disengaged”. Bij die laatste groep (16%) zou je kunnen stellen dat deze hun werk haten. Dat cijfer is volgens de grafiek al 20 jaar stabiel.

Nog verder naar beneden kun je grafiek Q00 openen, waar  in staat dat 21% extreem gelukkig is op het werk. Wat niets zegt over de overige 80%. Dit cijfer schommelt al 14 jaar tussen de 20% en 30%.

Gallup doet goed onderzoek, voor zover mij bekend, ik kan hier dus niet uithalen dat 80% het werk haat.

 

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
22 minuten geleden zei HJW4:

Dank voor deze link. Ik heb het bekeken en het volgende valt op.

Aangegeven wordt dat wereldwijd 32% “engaged” is, wat dat ook precies mag inhouden. Hieruit kan niet de conclusie getrokken worden dat dus 68% het werk haat.

Als je naar beneden scrolt zie je een grafiek met “engaged” en “Actively disengaged”. Bij die laatste groep (16%) zou je kunnen stellen dat deze hun werk haten. Dat cijfer is volgens de grafiek al 20 jaar stabiel.

Nog verder naar beneden kun je grafiek Q00 openen, waar  in staat dat 21% extreem gelukkig is op het werk. Wat niets zegt over de overige 80%. Dit cijfer schommelt al 14 jaar tussen de 20% en 30%.

Gallup doet goed onderzoek, voor zover mij bekend, ik kan hier dus niet uithalen dat 80% het werk haat.

 

Ik heb er ooit ergens een duidelijker artikel over gelezen maar dat is al lang geleden en ik kan het niet meer terugvinden. Houdt er bij dit onderzoek wel rekening mee dat lang niet alle landen hierin zijn meegenomen. Er wonen miljarden mensen in landen waar dit soort zaken niet wordt gemeten. In de meeste westerse landen, zoals in Nederland, is de werktevredenheid veel hoger dan in andere landen (ook het aantal burn-outs maar dat even terzijde). Even iets grappigs: Ik moest ooit in opdracht van mijn CEO een werktevredenheidsonderzoek onder het personeel uitvoeren. Dat heb ik gedaan, gewoon volgende de daarvoor algemeen geldende methode (ISO). De uitslag was dermate teleurstellend dat de CEO razend werd en me opdracht gaf alle gegevens te vernietigen. 😄 De goede man is inmiddels uit zijn functie gezet. 

Link naar bericht
1 uur geleden zei Willempie:

Ik heb er ooit ergens een duidelijker artikel over gelezen maar dat is al lang geleden en ik kan het niet meer terugvinden. Houdt er bij dit onderzoek wel rekening mee dat lang niet alle landen hierin zijn meegenomen. Er wonen miljarden mensen in landen waar dit soort zaken niet wordt gemeten. In de meeste westerse landen, zoals in Nederland, is de werktevredenheid veel hoger dan in andere landen (ook het aantal burn-outs maar dat even terzijde). Even iets grappigs: Ik moest ooit in opdracht van mijn CEO een werktevredenheidsonderzoek onder het personeel uitvoeren. Dat heb ik gedaan, gewoon volgende de daarvoor algemeen geldende methode (ISO). De uitslag was dermate teleurstellend dat de CEO razend werd en me opdracht gaf alle gegevens te vernietigen. 😄 De goede man is inmiddels uit zijn functie gezet. 

O…oke. Ik dacht dat de grafiek aan gaf dat het een wereldwijde dekking had. Zo zie je maar weer.

Gelukkig haten dus toch minder dan 80% hun werk. Het is belangrijk om met plezier naar het werk te gaan. Ik heb dat een poosje niet gehad, maar dat is gelukkig voorbij.

CEO’s hebben inderdaad de neiging zichzelf te overschatten. Ik heb er bij een paar aan tafel gezeten bij grote bedrijven. Niet mijn werkomgeving.

Link naar bericht
1 uur geleden zei HJW4:

Gelukkig haten dus toch minder dan 80% hun werk. Het is belangrijk om met plezier naar het werk te gaan. Ik heb dat een poosje niet gehad, maar dat is gelukkig voorbij.

Ik ben blij voor jou maar juich niet te vroeg. Ik vraag aan mijn dochter, aan neefjes en nichtjes, aan vrienden en kennissen of ze hun werk nog leuk vinden maar ze zijn allemaal overbelast en oververmoeid. De enige die zijn werk nog leuk vindt is mijn peetzoon die bij de marine vaart (technische dienst). Maar ook hij moet oppassen want door het personeelstekort werkt hij al maandenlang meer dan twaalf uur per dag om het schip draaiende te houden. Wereldwijd zijn veel mensen al blij werk te hebben om hun gezin in leven te kunnen houden maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hun werk leuk vinden. Er zijn zelfs heel veel werkende kinderen die blij zijn een beetje bij te kunnen dragen aan het in leven blijven van hun familieleden maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hun werk zo leuk vinden.     

1 uur geleden zei HJW4:

CEO’s hebben inderdaad de neiging zichzelf te overschatten. Ik heb er bij een paar aan tafel gezeten bij grote bedrijven. Niet mijn werkomgeving.

Leiders zijn nodig maar worden helaas in onze tijd zwaar overbetaald en overschat. Het is ronduit ziek geworden. Als je tien keer zoveel verdient als het minst betaalde personeelslid in het bedrijf kan het bijna niet anders dan dat je het idee krijgt wel heel bijzonder te zijn. Maar er zijn directeuren die vijfhonderd keer zoveel verdienen. Dan moet je wel zo ongeveer het idee krijgen dat je een soort god bent. En vele van die mensen denken dat inderdaad. Ze denken ook dat ze er recht op hebben vijfhonderd keer zoveel te verdienen. Ze vinden dat gewoon rechtvaardig.    

Link naar bericht
11 minuten geleden zei Willempie:

Ik ben blij voor jou maar juich niet te vroeg. Ik vraag aan mijn dochter, aan neefjes en nichtjes, aan vrienden en kennissen of ze hun werk nog leuk vinden maar ze zijn allemaal overbelast en oververmoeid. De enige die zijn werk nog leuk vindt is mijn peetzoon die bij de marine vaart (technische dienst). Maar ook hij moet oppassen want door het personeelstekort werkt hij al maandenlang meer dan twaalf uur per dag om het schip draaiende te houden. Wereldwijd zijn veel mensen al blij werk te hebben om hun gezin in leven te kunnen houden maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hun werk leuk vinden. Er zijn zelfs heel veel werkende kinderen die blij zijn een beetje bij te kunnen dragen aan het in leven blijven van hun familieleden maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hun werk zo leuk vinden.     

Ik zeg dan ook niet dat het allemaal hosanna is. Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen werk en werkomstandigheden. Ik denk dat veel mensen hun werk op zich wel leuk vinden, maar de omstandigheden niet altijd. Overbelast en oververmoeid komt door de omstandigheden. Mijn zus zat in het onderwijs, en het werk heeft ze altijd mooi gevonden, de omstandigheden maakten dat ze vroegtijdig is afgehaakt.

Ik hoor veel mensen in de zorg die hun werk geweldig vinden, maar de omstandigheden (drukte, laag salaris) maken het lastig. Ze haten dus niet hun werk.

In het westen hebben we het goed, in veel landen is inderdaad de situatie zoals je die schetst. Zorgen dat je waarmee dan ook maar wat geld kan verdienen, puur om te overleven, om nog maar te zwijgen van de vreselijke toestanden van kinderarbeid. We mogen in Nederland wel eens wat minder klagen en meer onze zegeningen tellen.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid