Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 17 minuten geleden zei Petra.: ALS ze besmet zijn. Maar gevaccineerden worden minder vaak besmet. En besmetten dus minder vaak anderen. Hoe kan je weten besmet te zijn als mensen (ook niet gevaccineerden) dikwijls niet eens doorhebben besmet te zijn? Je verspreidt gewoon minder omdat je geen symptomen hebt en dus minder hoest. Maar of jij nu 1 of 10 mensen besmet, het verspreidt he. Je houdt corona niet tegen door vaccinatie en mutaties blijven komen en combineren. Was gewoon uw handen, komt niet aan uw gezicht en dan aan iets van bejaarden en je verspreidt ook zo goed als niets. Je moet toch geen vaccin hebben om doordacht met transmissies om te gaan? En dat moet consequent altijd gebeuren en niet enkel tijdens een pandemie. Kijk eens in de horeca, niets geleerd van de pandemie. Kijk eens naar openbaar vevoer? Niets geleerd van de pandemie. We moeten gewoon wijzer omgaan met transmissie omdat een mutatie altijd om de hoek loert. Gewoon hygienischer worden in de benoemde zaken zou pas verschil maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 715 Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 1 uur geleden zei Fundamenteel: Maar of jij nu 1 of 10 mensen besmet, het verspreidt he Daar gaat het juist om. Dat maakt enorm veel verschil. Het gaat om de exponentiële groei. Bij 1 besmetting: Ronde 1: 2 besmettingen Ronde 2: 4 besmettingen Ronde 3: 8 besmettingen Ronde 4: 16 besmettingen Ronde 5: 32 besmettingen Ronde 6: 64 besmettingen Ronde 7: 128 besmettingen Ronde 8: 256 besmettingen Ronde 9: 512 besmettingen Ronde 10: 1024 besmettingen Bij 10 besmettingen: Ronde 1: 1 besmetting Ronde 2: 11 besmettingen Ronde 3: 111 besmettingen Ronde 4: 1111 besmettingen Ronde 5: 11111 besmettingen Ronde 6: 111111 besmettingen Ronde 7: 1111111 besmettingen Ronde 8: 11111111 besmettingen Ronde 9: 111111111 besmettingen Ronde 10: 1111111111 besmettingen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 4 minuten geleden zei Petra.: Daar gaat het juist om. Dat maakt enorm veel verschil. Het gaat om de exponentiële groei. Bij 1 besmetting: Ronde 1: 2 besmettingen Ronde 2: 4 besmettingen Ronde 3: 8 besmettingen Ronde 4: 16 besmettingen Ronde 5: 32 besmettingen Ronde 6: 64 besmettingen Ronde 7: 128 besmettingen Ronde 8: 256 besmettingen Ronde 9: 512 besmettingen Ronde 10: 1024 besmettingen Bij 10 besmettingen: Ronde 1: 1 besmetting Ronde 2: 11 besmettingen Ronde 3: 111 besmettingen Ronde 4: 1111 besmettingen Ronde 5: 11111 besmettingen Ronde 6: 111111 besmettingen Ronde 7: 1111111 besmettingen Ronde 8: 11111111 besmettingen Ronde 9: 111111111 besmettingen Ronde 10: 1111111111 besmettingen Het had moeten beginnen met een reisverbod, maar dat was xenofoob. Waarom weet nog steeds niemand Het komt er gewoon op neer dat ik de werking van vaccins niet ontken, maar ik vind dat we zelf verantwoordelijkheid dragen in transmissie. Veel mensen denken dat ze verder kunnen gaan zoals daarvoor omdat ze gevaccineerd zijn en het virus nu minder schade pleegt door de mutatie naar omikron. Maar het kan altijd opnieuw muteren. Je voorkomt schade bij een epidemie niet enkel door vaccinatie, maar ook door verantwoorder met transmissie om te gaan. Links maatregelen nemen en rechts de deur openlaten is dweilen met de kraan open. Ik vraag me daarbij af hoeveel mensen zich nog steeds laten vaccineren? Want dat is toch een jaarljks ritueel? Vergeet niet Petra, ik laat u vrij zoveel vaccins te nemen als je wilt he Maar ik achtte het in dit geval niet nodig. Wanneer liberalen u iets willen verkopen en oprecht hun best doen, boer let op uw kippen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 5 uur geleden zei Fundamenteel: Er zijn vandaag nog steeds mensen die een verband van kankers met het simianvirus ontkennen. "Vaccins zijn veilig en effectief." Natuurlijk. Mensen zoals jij zijn er ook aan het andere eind van het spectrum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september Rapport Share Geplaatst 2 september 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Natuurlijk. Mensen zoals jij zijn er ook aan het andere eind van het spectrum. Zagevent Laat je jezelf nog jaarlijks meermaals vaccineren tegen corona? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 978 Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 8 uur geleden zei Fundamenteel: Zagevent Laat je jezelf nog jaarlijks meermaals vaccineren tegen corona? Jij staat onzin uit, dan kun je reacties verwachten. Later deze maand heb ik weer een afspraak staan hoor, zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 3 september Rapport Share Geplaatst 3 september 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Jij staat onzin uit, dan kun je reacties verwachten. Later deze maand heb ik weer een afspraak staan hoor, zeker. Mijn onzin heeft mij al meermaals gered van wolven in schaapsklederen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
onaburtgar 0 Geplaatst gisteren om 05:33 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:33 [url=https://promoafrica.ru/] открытка женщине[/url] скачать открытку https://promoafrica.ru/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten