Kelderworm 18 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Hallo allemaal, Heb mij aangemeld hier per vandaag om eens rond te snuffelen hier. Ben wat anderen noemen een ortodoxe christen, voor mij is G'd Zijn Woord geheel ingegeven in de Schrft (Bijbel). Gebruiken die ik hanteer zijn: -G'd met ' om duidelijk te hebben dat het om de Ene G'd van Israel gaat, van Abraham, Isaac en Jacob. -Yeshua omdat de Heer een Jood was en dit Zijn Naam was. Hopelijk zijn hier meer bijbelvaste christenen waarmee ik inhoudelijk over de Schrift infomatie kan uitwisselen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 58 minuten geleden zei Kelderworm: Hallo allemaal, Heb mij aangemeld hier per vandaag om eens rond te snuffelen hier. Ben wat anderen noemen een ortodoxe christen, voor mij is G'd Zijn Woord geheel ingegeven in de Schrft (Bijbel). Gebruiken die ik hanteer zijn: -G'd met ' om duidelijk te hebben dat het om de Ene G'd van Israel gaat, van Abraham, Isaac en Jacob. -Yeshua omdat de Heer een Jood was en dit Zijn Naam was. Hopelijk zijn hier meer bijbelvaste christenen waarmee ik inhoudelijk over de Schrift infomatie kan uitwisselen. Hallo @Kelderworm. Welkom! Ik hoop dat je er veel van zult opsteken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kelderworm 18 Geplaatst 24 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Dank je wel Sjako, we zullen het zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welcome. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kelderworm 18 Geplaatst 24 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 39 minuten geleden zei Levi: Welcome. ? Dankjewel Levi, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welkom, hou er rekening mee dat er ook niet zo Bijbelvaste christenen en ook atheïsten aanwezig zijn Veel plezier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welkom op het Credible-forum, Kelderworm! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Leuk, eens een nieuw gezicht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welkom Kelderworm. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Welkom @Kelderworm, toch niet toevallig familie van @Zolderworm? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kelderworm 18 Geplaatst 24 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2018 Dank allen voor het warme welkom? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Op 24-10-2018 om 17:17 zei Thorgrem: Welkom @Kelderworm, toch niet toevallig familie van @Zolderworm? Het zal een ieder die Zolderworm kent, duidelijk zijn onderhand dat Kelderworm geen familie is. Peter79 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 50 minuten geleden zei Bonjour: Het zal een ieder die Zolderworm kent, duidelijk zijn onderhand dat Kelderworm geen familie is. Je hoeft ook geen familie te zijn om tot de xylofagen te behoren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 27 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2018 (bewerkt) 22 uur geleden zei Kaasjeskruid: Je hoeft ook geen familie te zijn om tot de xylofagen te behoren. https://nl.wikipedia.org/wiki/Xylofaag https://books.google.nl/books?id=PhwOAAAAQAAJ&pg=PA412&lpg=PA412&dq=kelderworm&source=bl&ots=TTKBCFJwsH&sig=U7tntfzBwPlW8g2h1Oj39SkZV1s&hl=nl&sa=X&ved=2ahUKEwjZ2_irr6beAhXBKFAKHTbZDLAQ6AEwCXoECAAQAQ#v=onepage&q=kelderworm&f=false Jakkies! 27 oktober 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2018 31 minuten geleden zei Lobke: https://nl.wikipedia.org/wiki/Xylofaag https://books.google.nl/books?id=PhwOAAAAQAAJ&pg=PA412&lpg=PA412&dq=kelderworm&source=bl&ots=TTKBCFJwsH&sig=U7tntfzBwPlW8g2h1Oj39SkZV1s&hl=nl&sa=X&ved=2ahUKEwjZ2_irr6beAhXBKFAKHTbZDLAQ6AEwCXoECAAQAQ#v=onepage&q=kelderworm&f=false Jakkies! Ze hebben het over infekten, vast het kunstgebit vergeten in te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Op 24-10-2018 om 10:44 zei Kelderworm: Hopelijk zijn hier meer bijbelvaste christenen waarmee ik inhoudelijk over de Schrift infomatie kan uitwisselen. Ik hoop dat je vindt wat je vindt. Dat meen ik. Bijbelvast, inhoudelijk en Schrift zijn relatieve begrippen vind ik. Je zul merken dat onder bijbelvaste christenen een wereld van verschil bestaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kelderworm 18 Geplaatst 6 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 7 uur geleden zei Olorin: Ik hoop dat je vindt wat je vindt. Dat meen ik. Bijbelvast, inhoudelijk en Schrift zijn relatieve begrippen vind ik. Je zul merken dat onder bijbelvaste christenen een wereld van verschil bestaat. Dank je wel, tsja, mensen vinden het niet leuk in een hokje te worden gestopt van niet Schrift getrouw te zijn, dus draaien velen er wel een punt aan. En dan natuurlijk de diverse vertalingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Zolderworm 27 Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Op 24-10-2018 om 17:17 zei Thorgrem: Welkom @Kelderworm, toch niet toevallig familie van @Zolderworm? Kelderworm heeft een Zolderworm-fascinatie. Peter79 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten