Naeva 182 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Zalig, gezegend en gelukkig Pasen! Rabboeni Het schathuis in de rots is leeg, het leger weg, nooit zal ik nalaten je te missen. Meegaand had ik gedacht: een zon die niet ondergaat; meer nacht is het nooit geweest, het licht is doodgegaan. Wat ik hoorde en blindelings zag, verging mij, je woorden trokken wit weg, een vermagerde stem van pijn, een volbrachte. Een tuin en een man die de stilte omzet in taal, de taal van mijn naam, de opgaande, hij leeft (Jaap Zijlstra) Modestus, Thorgrem en Lobke reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Hartelijk dank. Ook vanuit het inmiddels zonniger wordende Salland een zalig/fijn Pasen voor iedereen gewenst. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Fijne paasdagen! Lobke en Modestus reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Dank en het zelfde iedereen. Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Iedereen...Gezegende Paasdagentoegewenst! Lobke en Modestus reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 april 2018 Rapport Share Geplaatst 1 april 2018 Verrezen ben Ik, en nog altijd ben Ik bij U, alleluia; Gij hebt uw hand op Mij doen rusten, alleluia; wonderbaar is uw wijsheid, alleluia, alleluia. -Introitus Paasmis Iedereen een zalig Pasen toegewenst! Modestus reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) Het is een beetje laat, maar toch... zalige Pasen voor iedereen. Ook dit jaar verheerlijkte de Heer Jezus Zijn feest van de Opstanding met het wonder van het heilig vuur in Jerusalem op de dag voor Pasen. Christus is opgestaan! Hij is waarlijk opgestaan! 10 mei 2021 bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 14 uur geleden zei Modestus: Het is een beetje laat, maar toch... zalige Pasen voor iedereen. Ook dit jaar verheerlijkte de Heer Jezus Zijn feest van de Opstanding met het wonder van het heilig vuur in Jerusalem op de dag voor Pasen. Christus is opgestaan! Hij is waarlijk opgestaan! Kijk eens naar de reacties van de mensen die er naast staan. Inderdaad, ze geven geen krimp. Duidelijk en video trucje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 Ook in 2022 heeft God worder verricht van het heilig vuur. Zalig Paasperiode! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei (bewerkt) Zalig Pasen- en Pinksterfeest, de dag van de Nederdaling van de Heilige Geest in de vorm van vuurtongen. Heilig vuur in Jeruzalem in 2023: https://youtu.be/52rOZx4FKLA?feature=shared 'Het spel met vuur': https://youtu.be/A8ryBK7vJmw?si=lmauYBiLeiLvaL9D 20 mei bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten