A_A_ron 0 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Hi allemaal,Wat ontzettend leuk dit platform! Als nieuw lid stel ik me graag even voor. Ik ben Willem, 25 jaar, geboren en getogen in Boer. In mijn vrije tijd hou ik me af en toe met Religie bezig . Dit is ook gelijk een van de redenen waarom ik me heb aangemeld voor deze community. Ik zou zeker zeggen dat ik geen expert ben, eerder een extreem amateur. Wat is verder mijn achtergrond? Ik ga dit jaar afstuderen in sportwetenschappen aan de Universiteit Groninge. Een studie waarbij ik me niets met dit forum betrekkende machtig heb gemaakt, maar niet on interessant bij een voorstelling. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Hallo Willem. Amateur gelovigen bestaan niet! Je gelooft, of je gelooft niet. Veel leerzame momenten toegewenst. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 13 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2018 Hallo en welkom, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Welkom, naamgenoot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 Welkom Willem, ik hoop dat je hier een hoop kennis opdoet. Ben erg benieuwd naar jou bijdrages. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WdG 235 Geplaatst 14 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2018 16 uur geleden zei A_A_ron: Hi allemaal,Wat ontzettend leuk dit platform! Als nieuw lid stel ik me graag even voor. Ik ben Willem, 25 jaar, geboren en getogen in Boer. In mijn vrije tijd hou ik me af en toe met Religie bezig . Dit is ook gelijk een van de redenen waarom ik me heb aangemeld voor deze community. Ik zou zeker zeggen dat ik geen expert ben, eerder een extreem amateur. Wat is verder mijn achtergrond? Ik ga dit jaar afstuderen in sportwetenschappen aan de Universiteit Groninge. Een studie waarbij ik me niets met dit forum betrekkende machtig heb gemaakt, maar niet on interessant bij een voorstelling. Welkom! Sport en geloof hebben veel raakpunten. In welke richting studeer je af? Succes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Welkom A_A_ron Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 *Zet liedje in: Hallo A_A_ron Wat fijn dat je er bent! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Welkom op credible A_A_ron. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten