Spring naar bijdragen
A_A_ron

Hallo Iedereen

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,Wat ontzettend leuk dit platform! Als nieuw lid stel ik me graag even voor. Ik ben Willem, 25 jaar, geboren en getogen in Boer. In mijn vrije tijd hou ik me af en toe met Religie bezig . Dit is ook gelijk een van de redenen waarom ik me heb aangemeld voor deze community. Ik zou zeker zeggen dat ik geen expert ben, eerder een extreem amateur. Wat is verder mijn achtergrond? Ik ga dit jaar afstuderen in sportwetenschappen aan de Universiteit Groninge. Een studie waarbij ik me niets met dit forum betrekkende machtig heb gemaakt, maar niet on interessant bij een voorstelling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei A_A_ron:

Hi allemaal,Wat ontzettend leuk dit platform! Als nieuw lid stel ik me graag even voor. Ik ben Willem, 25 jaar, geboren en getogen in Boer. In mijn vrije tijd hou ik me af en toe met Religie bezig . Dit is ook gelijk een van de redenen waarom ik me heb aangemeld voor deze community. Ik zou zeker zeggen dat ik geen expert ben, eerder een extreem amateur. Wat is verder mijn achtergrond? Ik ga dit jaar afstuderen in sportwetenschappen aan de Universiteit Groninge. Een studie waarbij ik me niets met dit forum betrekkende machtig heb gemaakt, maar niet on interessant bij een voorstelling.

Welkom! Sport en geloof hebben veel raakpunten. In welke richting studeer je af? Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden