Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Als er sprake was van opzet wel ja. Zullen vaste hele spontane meesters geweest zijn...nix geen opzet hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Zullen vaste hele spontane meesters geweest zijn...nix geen opzet hoor. Wel eens gebeten door een pitbull? Niet vanwege uitlokkend gedrag mijnerzijds, maar gewoon omdat ie de baas wil zijn? Om mij te ontzetten vond ik het toentertijd noodzakelijk om hard te slaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Wel eens gebeten door een pitbull? Niet vanwege uitlokkend gedrag mijnerzijds, maar gewoon omdat ie de baas wil zijn? Om mij te ontzetten vond ik het toentertijd noodzakelijk om hard te slaan. Dus die mensen stonden gelijk aan jouw pitbull ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Dus die mensen stonden gelijk aan jouw pitbull ? Ik heb harder op mijn donder gekregen van mensen dan van honden. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Ik heb harder op mijn donder gekregen van mensen dan van honden. Dat vraag ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Dat vraag ik niet Waarmee ik dus wil aangeven dat een slaaf vast ook wel raar uit de hoek kan komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Waarmee ik dus wil aangeven dat een slaaf vast ook wel raar uit de hoek kan komen. Oog om oog tand voor tand voor alle mensen Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Oog om oog tand voor tand voor alle mensen Wel, we verschillen enigszins van mening hieromtrent. Echter gelukkig geld wat toen gold niet meer. Hoewel ik betwijfel of ik me hond de ander wang ga toekeren mocht het nog eens gebeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Wel, we verschillen enigszins van mening hieromtrent. Echter gelukkig geld wat toen gold niet meer. Hoewel ik betwijfel of ik me hond de ander wang ga toekeren mocht het nog eens gebeuren. Je hond is ook geen mens Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Je hond is ook geen mens En daarmee gaat de vergelijking dan ook mank. Mocht ik kroost krijgen dat mij gaat bijten, dan leg ik de vinger bij mijn opvoeding. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 6 minuten geleden zei Kaasjeskruid: En daarmee gaat de vergelijking dan ook mank. Mocht ik kroost krijgen dat mij gaat bijten, dan leg ik de vinger bij mijn opvoeding. Als ze het maar overleven dan Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 1 minuut geleden zei Thinkfree: Als ze het maar overleven dan Beetje flauwekul opmerking. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Beetje flauwekul opmerking. Dat is jouw stand punt Als ze onopzettelijk Sterven door u toedoen is het goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 1 minuut geleden zei Thinkfree: Als ze onopzettelijk Sterven door u toedoen is het goed. Nee, dan is verlies van bezit voldoende straf. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Nee, dan is verlies van bezit voldoende straf. Dus iemand die niets heeft mag het zijn leven kosten ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Dus iemand die niets heeft mag het zijn leven kosten ? Als je dat risico niet wil lopen, dan wordt je het beste geen slaaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Als je dat risico niet wil lopen, dan wordt je het beste geen slaaf. Probeer dat eens bijbels te onderbouwen, jouw standpunt in het geheel Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 1 minuut geleden zei Thinkfree: Probeer dat eens bijbels te onderbouwen, jouw standpunt in het geheel Dat is mijn mening. Als slaaf ben je het bezit van een ander. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat is mijn mening. Als slaaf ben je het bezit van een ander. Zijn wij niet het bezit van christus Die ons gekocht heeft met zijn bloed ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Zijn wij niet het bezit van christus ? Daar gaat het nu niet om. We discussiëren vanuit een situatie die toen gold. En natuurlijk behoor je als baas goed te zorgen voor je bezit en mag dat ook je uitgangspunt zijn als slaaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Daar gaat het nu niet om. We discussiëren vanuit een situatie die toen gold. En natuurlijk behoor je als baas goed te zorgen voor je bezit en mag dat ook je uitgangspunt zijn als slaaf. Dus de god van het oude testament is niet hetzelfde als het nieuwe ? En een menseleven was vroeger minder waard Dan nu ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Thinkfree: Dus de god van het oude testament is niet hetzelfde als het nieuwe ? Hij is altijd dezelfde God. In het OT hebben we echter te maken met de toorn van God, in het NT met de liefde van God. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Hij is altijd dezelfde God. In het OT hebben we echter te maken met de toorn van God, in het NT met de liefde van God. Hoe kon noach dan rechtvaardig zijn voor god ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 1 minuut geleden zei Thinkfree: Hoe kon noch dan rechtvaardig zijn voor god ? Door te doen wat God vraagt/zegt. (Ik neem aan dat je Noach bedoeld) Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Door te doen wat God vraagt. (Ik neem aan dat je Noach bedoeld) Door goede werken ? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten