Spring naar bijdragen

Wek doden op genees de zieken en drijf demonen uit.


Aanbevolen berichten

Op ‎25‎-‎7‎-‎2017 om 08:59 zei vredestichter:

\

https://www.youtube.com/watch?v=tzZm6kyjYVk

https://www.youtube.com/watch?v=SNWJ6xGXCnk&t=239s

https://www.youtube.com/watch?v=Ha-1iU4rmTc

https://www.youtube.com/watch?v=-UbVOdzvg3o&t=40s

Zou dit allemaal pus zijn, en nep ben benieuwd naar je reactie en ga het nu niet over degene hebben die bid,

nee de mensen die ziek zijn zou dat alleen pus en nep zijn..

 

Ja, dat is nep. En nog ontzettend opvallend ook. Simpeler kan ik het niet maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 716
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu wil ik natuurlijk de pret niet drukken, maar laten we ook niet meteen de loftrompet afsteken over de geloofwaardigheid van Vredestichter.  Het is alsof een reeks van negatieve ervaringen op di

Vredetsichter, je hoeft van mij je spullen niet te pakken, hoor.

Ja, dat moet je nu net tegen diabeten zeggen.

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

U bent me er eentje. Laten we het maar op zelfreflectie houden.

Had? Is het evangelie veranderd in de loop der tijd? Ik heb mijn keuze gemaakt op basis van datzelfde evangelie, dat is wat ik heb gedaan.

Ja dat is veranderd, ze noemen dat voortschrijdende  openbaring,   het goede nieuws (evangelie) is voor ons toch een stuk duidelijker.

er staat toch vaak, dat ze na de opstanding, nadat ze de heilige Geest ontvingen, na het oordeel over het oude mozaïsche verbond, na het plaatsnemen als koning aan de rechterhand van God, hun hart openging en ze begrepen wat hij daarvoor gezegt had..

Denk jij dat ze toen door hadden, zelfs zijn beste vrienden, wat er allemaal ging gebeuren, en de uitspraak bloed drinken en vlees eten begrepen werd zoals jij dat nu doet ?? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei vredestichter:

Ja dat is veranderd, ze noemen dat voortschrijdende  openbaring,   het goede nieuws (evangelie) is voor ons toch een stuk duidelijker.

Flauwekul, vandaar uw onzekerheid. Het evangelie is onveranderlijk, het enige dat veranderd is inzicht.

4 minuten geleden zei vredestichter:

Denk jij dat ze toen door hadden, zelfs zijn beste vrienden, wat er allemaal ging gebeuren, en de uitspraak bloed drinken en vlees eten begrepen werd zoals jij dat nu doet ?? 

Ik begrijp ook niet alles wat God in Zijn Woord zegt. Dat maakt niet dat ik teleurgesteld God de rug toekeer. Zo bleven er toen elf over die dat ook niet deden, ondanks dat niet alles duidelijk was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ja, dat is nep. En nog ontzettend opvallend ook. Simpeler kan ik het niet maken.

En deze dan ??

https://www.youtube.com/watch?v=A-EWLpZFrwQ

https://www.youtube.com/watch?v=FP6O2fqUmgw

https://www.youtube.com/watch?v=39m0vFArKu8

https://www.youtube.com/watch?v=g8myYNAlW6U

Graag je vakkundige blik en mening ??

17 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat maakt niet dat ik teleurgesteld God de rug toekeer. Zo bleven er toen elf over die dat ook niet deden, ondanks dat niet alles duidelijk was.

Kaasje wie bleef er over, wat staat er in mat: 55Nu richtte Jezus zich tot de bende: “Als tegen een rover zijt ge uitgetrokken met zwaarden en knuppels om Mij gevangen te nemen. Dagelijks zat Ik in de tempel te onderrichten, en toch hebt ge Mij niet gegrepen. 56Maar dit alles is geschied, opdat de Schriften van de profeten in vervulling zouden gaan.” Toen lieten alle leerlingen Hem in de steek en namen de vlucht. maar er was een discipel die het allemaal wel door had het was Kaasje want die wist alles zonder de heilige geest die uitgestort was, zonder de opstanding, die nog moest plaatsvinden, hij was de enige toen..

Kaasje Wij hebben nu de Heilige Geest, de bijbel, een openbaring van het bloed, engelen Jezus als onze verlosser dat hadden ze toen toch niet, er waren toen nog geen eens christenen niemand was wederomgeboren uit de joden, laat staan uit de heidenen.

we leven nou toch in een andere openbaring dan zijn discipelen toen voor het kruis !!

Wat denk je wat Paulus hier geïnspireerd door de heilige geest mee bedoeld ? in kor

6Toch spreken wij onder de volmaakten over wijsheid, maar dat is niet de wijsheid van deze wereld of van de machten die deze wereld beheersen, wier ondergang op handen is. 7Wij verkondigen Gods wijsheid, die verborgen was, het geheime plan, door God van alle eeuwigheid ontworpen en bestemd voor onze verheerlijking. 8Geen van de machthebbers van deze wereld heeft ervan geweten. Als zij ervan geweten hadden, zouden zij de Heer der heerlijkheid niet gekruisigd hebben. 9Dit zijn de dingen waarvan de Schrift zegt: Geen oog heeft ze gezien, geen oor heeft ze gehoord, geen mens kan het zich voorstellen, al wat God bereid heeft voor die Hem liefhebben. 10Maar aan ons heeft God het geopenbaard door de Geest. Want de Geest van God doorgrondt alles, zelfs de diepste geheimen van God. 11Ook onder ons mensen wordt iemands wezen alleen gekend door zijn eigen geest. Zo kent alleen de Geest van God het wezen van God. 12Wij hebben echter niet de geest van de wereld ontvangen, maar de Geest die van God komt. Hij doet ons inzien al wat God ons in zijn genade gegeven heeft. 13En daarover spreken wij, niet met woorden ontleend aan menselijke wijsheid, maar onderricht door de Geest, geestelijke gaven uitleggend aan geestelijke mensen. 14Een ongeestelijk mens aanvaardt niet wat komt van de Geest van God; het is dwaasheid voor hem, hij is niet in staat deze dingen te vatten, want ze kunnen alleen beoordeeld worden in het licht van de Geest. 15Een geestelijk mens kan alles beoordelen, maar niemand oordeelt over hem. 16Wie kent de gedachte van de Heer? Wie kan Hem raad geven? Maar onze gedachte is de gedachte van Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei vredestichter:

Kaasje wie bleef er over, wat staat er in mat: 55Nu richtte Jezus zich tot de bende: “Als tegen een rover zijt ge uitgetrokken met zwaarden en knuppels om Mij gevangen te nemen. Dagelijks zat Ik in de tempel te onderrichten, en toch hebt ge Mij niet gegrepen. 56Maar dit alles is geschied, opdat de Schriften van de profeten in vervulling zouden gaan.” Toen lieten alle leerlingen Hem in de steek en namen de vlucht. maar er was een discipel die het allemaal wel door had het was Kaasje want die wist alles zonder de heilige geest die uitgestort was, zonder de opstanding, die nog moest plaatsvinden, hij was de enige toen..

Jammer dat u steeds de Willibrord vertaling gebruikt. Enfin, de door u aangehaalde tekst is de vervulling van een profetie gedaan in Zacharia 13:7. Het wegvluchten van de Herder betekent niet opgeven van geloof, maar verspreiding van schapen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Jammer dat u steeds de Willibrord vertaling gebruikt. Enfin

Kaasje laten we het eens dat we het oneens zijn, Jij gelooft dat de discipelen tijdens de uitspraak van Jezus over zijn bloed drinken en lichaam eten het volledige evangelie begrepen, en ik denk het niet.. ik denk zelfs dat ik het nu beter begrijp, dan zij op dat moment..

Ik ga nu aan het werk: want daarom heeft de Heilige Geest mij gezalfd, het goede nieuws brengen aan de armen, gebonden losmaken, gevangene bevrijden, en zieken genezen en een aangenaam jaar van de Heer af te kondigen, en dit schriftwoord is heden in vervulling gegaan..

Luc 4 

Fijne dag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei vredestichter:

Hier heb je geen vakkundigen nodig. Alleen iemand die met een nuchtere blik kijkt en zich voortdurend de vraag stelt "wat zie ik hier nu eigenlijk"

Welnu, ik heb alleen het eerste filmpje gekeken, en ik zie een filmpje. Van een jongen die kennelijk wil lijken op de figuur van Jezus zoals velen die voor ogen hebben: man, blank, baard. Hij zegt mensen te genezen, en in 1 geval zegt een jongen dat een pijntje in zijn pols weg is. We weten niet wie het is, dus kunnen het verhaal niet checken. Wat mij het meeste verbaast is dat er mensen zijn die zo'n filmpje zien en zonder meer aannemen dat wat daarin gebeurt, niet in elkaar is gezet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei WdG:

Is echt grappig, 

 

43 minuten geleden zei Dat beloof ik:

iemand die met een nuchtere blik kijkt en zich voortdurend de vraag stelt "wat zie ik hier nu eigenlijk"

 "Beste Joden en alle andere mensen die in Jeruzalem wonen, luister goed naar mij. 15 Jullie denken dat deze mensen dronken zijn. Maar dat zijn ze niet. Want het is pas negen uur 's morgens.

Ha ha _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Is bv kanker krijgen een straf van God?

Jezus zegt als je mij gezien hebt heb je de vader gezien, de vader en ik zijn een.

Ook zegt Hij alleen de dingen te doen die hij de Vader heeft zien doen.

In johannes H10 v 10 staat het zo:

9 IK BEN de deur. Als iemand door Mij binnenkomt, zal hij worden gered. Hij zal naar binnen gaan en naar buiten gaan en hij zal het goed hebben. 10 Maar een dief komt alleen maar om te stelen en te doden en te vernietigen. Ik ben gekomen om leven te geven en overvloed.

11 IK BEN de goede herder.  Een goede herder heeft zijn leven over voor de schapen.

Dus nee kanker is zeker geen straf van God..  

en over het vredesrijk  (de bijbel spreekt over zijn koninkrijk) gesproken, je kent het onze Vader zoals in de Hemel zoals ook op de aarde, kanker lijkt me daar niet thuis te horen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei vredestichter:

Jezus zegt als je mij gezien hebt heb je de vader gezien, de vader en ik zijn een. Ook zegt Hij alleen de dingen te doen die hij de Vader heeft zien doen. In johannes H10 v 10 staat het zo: 9 IK BEN de deur. Als iemand door Mij binnenkomt, zal hij worden gered. Hij zal naar binnen gaan en naar buiten gaan en hij zal het goed hebben. 10 Maar een dief komt alleen maar om te stelen en te doden en te vernietigen. Ik ben gekomen om leven te geven en overvloed. 11 IK BEN de goede herder.  Een goede herder heeft zijn leven over voor de schapen. Dus nee kanker is zeker geen straf van God.. 

Van wie is kanker dan wel een straf? Van de Duivel? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Van wie is kanker dan wel een straf? Van de Duivel? 

Ik was een paar weken geleden bij iemand zo'n sigaretten apparaat op tafel, 80 kg te zwaar 40 jaar gerookt, die gaf de duivel ook de schuld dat hij het zo benauwd had, en of ik de duivel weg wou sturen, ik denk dat zelfs de duivel het daar te benauwd vond.

Dus overal de duivel de schuld van te geven Mmmm

De meeste mensen leven ver beneden hun potentie, als ze door kregen wie ze werkelijk waren, en wat voor geweldige plannen God voor ze had.(heeft) zou al een hoop kanker schelen..

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei vredestichter:

Ik was een paar weken geleden bij iemand zo'n sigaretten apparaat op tafel, 80 kg te zwaar 40 jaar gerookt, die gaf de duivel ook de schuld dat hij het zo benauwd had, en of ik de duivel weg wou sturen, ik denk dat zelfs de duivel het daar te benauwd vond.

Dus overal de duivel de schuld van te geven Mmmm

De meeste mensen leven ver beneden hun potentie, als ze door kregen wie ze werkelijk waren, en wat voor geweldige plannen God voor ze had.(heeft) zou al een hoop kanker schelen..

En toen heb je gebeden, de Duivel weg gestuurd en alles gefilmd? Dat zou een stuk beter zijn dan een filmpje van internet plukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei DeThomas:

Goed, dan even terug naar mij (ik prata graga over mezelf): Diabetes. Er is geen verklaring voor diabetes in mijn geval. Geen erfelijke belasting, geen overgewicht, redelijk gezonde levensstijl. Is het in mijn geval van de duivel, of van God zodat jij me de mogelijkheid biedt te genezen.

We kennen de oorzaken van diabetes, maar ook van andere ziektes. Wat antwoordde Jezus wanneer mensen om genezing vroegen? Antwoordde HIJ "ga eerst naar huis, stop met slechte gewoonten, eet gezond, en kom dan terug"? Nee, dat antwoordde HIJ niet. Ik geloof dat HIJ onvoorwaardelijk geneest. Het betekent natuurlijk niet dat we zonder gevolgen verder kunnen gaan met roken, slecht eten, niet bewegen. Dat is bij jou niet het geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei TTC:

Jezus zegt als je mij gezien hebt heb je de vader gezien, de vader en ik zijn een. Ook zegt Hij alleen de dingen te doen die hij de Vader heeft zien doen. In johannes H10 v 10 staat het zo: 9 IK BEN de deur. Als iemand door Mij binnenkomt, zal hij worden gered. Hij zal naar binnen gaan en naar buiten gaan en hij zal het goed hebben. 10 Maar een dief komt alleen maar om te stelen en te doden en te vernietigen. Ik ben gekomen om leven te geven en overvloed. 11 IK BEN de goede herder.  Een goede herder heeft zijn leven over voor de schapen. Dus nee kanker is zeker geen straf van God.. 

 

4 minuten geleden zei DeThomas:

Goed, dan even terug naar mij (ik praik heb er dan ook geen verklaring ta graga over mezelf): Diabetes. Er is geen verklaring voor diabetes in mijn geval. Geen erfelijke belasting, geen overgewicht, redelijk gezonde levensstijl. Is het in mijn geval van de duivel, of van God zodat jij me de mogelijkheid biedt te gen

Ik ben gekomen om leven te geven en overvloed.

ik heb er dan ook geen verklaring voor, behalve dan die van Jezus, en volgens mij is diabetes geen leven in overvloed !!

3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

En toen

dacht ik aan; dat beloofd wat 

3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

De meeste mensen leven ver beneden hun potentie, als ze door kregen wie ze werkelijk waren, en wat voor geweldige plannen God voor ze had.(heeft)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei WdG:

Nee

Hoe weet je dat zo zeker, van wie dan wel?

6 minuten geleden zei vredestichter:

Ik ben gekomen om leven te geven en overvloed. ik heb er dan ook geen verklaring voor, behalve dan die van Jezus, en volgens mij is diabetes geen leven in overvloed !! dacht ik aan; dat beloofd wat 

Is het een bewuste strategie om mensen verkeerd te quoten?

18 minuten geleden zei vredestichter:

Ik was een paar weken geleden bij iemand zo'n sigaretten apparaat op tafel, 80 kg te zwaar 40 jaar gerookt, die gaf de duivel ook de schuld dat hij het zo benauwd had, en of ik de duivel weg wou sturen, ik denk dat zelfs de duivel het daar te benauwd vond. Dus overal de duivel de schuld van te geven Mmmm De meeste mensen leven ver beneden hun potentie, als ze door kregen wie ze werkelijk waren, en wat voor geweldige plannen God voor ze had.(heeft) zou al een hoop kanker schelen..

Wie heeft er zoiets als kanker dan bedacht? En waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Gesteld dat het zo is, wat is het doel daarvan?

Dat blijft speculeren, maar ik kan me voorstellen dat het iemand te heet onder de voeten wordt en zodoende mensen op het verkeerde been probeert te zetten. Een zwaktebod dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid