Naeva 182 Geplaatst 25 april 2017 Rapport Share Geplaatst 25 april 2017 Niet negatief bedoeld hoor, maar puur interesse: ik zie maar een paar actieve gebruikers. Waar is iedereen gebleven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 26 april 2017 Rapport Share Geplaatst 26 april 2017 10 uur geleden zei Naeva: Niet negatief bedoeld hoor, maar puur interesse: ik zie maar een paar actieve gebruikers. Waar is iedereen gebleven? Fijn dat jij iig weer terug bent. Je bent van harte welkom. Fora zijn in deze Facebook tijd minder populair. We hebben technische problemen gehad waardoor het forum er een tijdje uit was. En we hebben wat problemen met bepaalde users gehad die hun best deden om zoveel mogelijk mensen weg te jagen. Die problemen liggen nu achter ons en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Nu is het tijd om weer op te bouwen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2017 Op 4/26/2017 om 08:57 zei Thorgrem: Fijn dat jij iig weer terug bent. Je bent van harte welkom. Die problemen liggen nu achter ons en we zijn in rustiger vaarwater gekomen. Nu is het tijd om weer op te bouwen. Al een idee hoe dan? Fora kunnen hopeloos verouderd overkomen en Facebook is geen kleine concurrent Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2017 6 uur geleden zei Morphogenesis: Al een idee hoe dan? Fora kunnen hopeloos verouderd overkomen en Facebook is geen kleine concurrent De activiteit loopt al weer wat op, evenals het aantal bijdragen. Het zou fijn zijn, en veel helpen, als enkele actieve leden van vroeger ook weer zo nu en dan langs komen. In vergelijking met Facebook zijn fora ouderwets. Aan beide platvormen kleven voor en nadelen. Maar een concreet plan heb ik niet. Ideeën zijn natuurlijk van harte welkom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2017 13 uur geleden zei Thorgrem: De activiteit loopt al weer wat op, evenals het aantal bijdragen. Het zou fijn zijn, en veel helpen, als enkele actieve leden van vroeger ook weer zo nu en dan langs komen. In vergelijking met Facebook zijn fora ouderwets. Aan beide platvormen kleven voor en nadelen. Maar een concreet plan heb ik niet. Ideeën zijn natuurlijk van harte welkom. Wil credible zich nog steeds als jongeren forum profileren? Alle oudgedienden die destijds tot deze doelgroep behoorde zijn inmiddels volwassen en de doelgroep ontstegen. Mjah. Reünie enzo zou leuk zijn, maar ik denk dat het concept forum wel redelijk een stille dood aan het sterven is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Op 25-4-2017 om 22:43 zei Naeva: Niet negatief bedoeld hoor, maar puur interesse: ik zie maar een paar actieve gebruikers. Waar is iedereen gebleven? Moved on. Niet de tijd meer en ken de discussies ondertussen wel. Maar heel soms daag ik wel nog op, omdat religie me nog steeds boeit en sommige mensen best interessante dingen te vertellen hebben. Sommige onderwerpen mis ik wel in mijn IRL omgeving. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 Op 9-7-2017 om 23:20 zei Morphogenesis: Wil credible zich nog steeds als jongeren forum profileren? Alle oudgedienden die destijds tot deze doelgroep behoorde zijn inmiddels volwassen en de doelgroep ontstegen. Mjah. Reünie enzo zou leuk zijn, maar ik denk dat het concept forum wel redelijk een stille dood aan het sterven is. Ja reunie is miss. wel leuk. Iig de meets met Morpho waren altijd gezellig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 2 uur geleden zei Olorin: Ja reunie is miss. wel leuk. Iig de meets met Morpho waren altijd gezellig. Ik meld me aan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 september 2017 Rapport Share Geplaatst 16 september 2017 3 uur geleden zei Olorin: Ja reunie is miss. wel leuk. Iig de meets met Morpho waren altijd gezellig. Maar dat komt ook omdat ik gruwelijk goed gezelschap ben Maar tijd niet gesproken! Alles goed met je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 september 2017 Rapport Share Geplaatst 20 september 2017 Op 17-9-2017 om 01:15 zei Morphogenesis: Maar dat komt ook omdat ik gruwelijk goed gezelschap ben Maar tijd niet gesproken! Alles goed met je? Zeker. Ja hoor prima. Hoe is het met jou? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 september 2017 Rapport Share Geplaatst 21 september 2017 22 uur geleden zei Olorin: Zeker. Ja hoor prima. Hoe is het met jou? Ja, gaat lekker! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 september 2017 Rapport Share Geplaatst 21 september 2017 Hoi Morph; Je woont nog steeds tussen Leeuwarden en Maastricht? Wat inbreng van jongeren is best leuk hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2019 Ik ga schaamteloos reageren op een bericht van meer dan een jaar geleden. Op 22-9-2017 om 00:04 zei Lobke: Hoi Morph; Je woont nog steeds tussen Leeuwarden en Maastricht? Wat inbreng van jongeren is best leuk hier. Inderdaad. Ik ben wel verhuisd, maar laten we zeggen dat ik woonachtig ben tussen Oslo en Madrid. En fijn dat je me typeert als jongere. Gebeurt ook niet dagelijks. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 2 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2019 14 minuten geleden zei Morphogenesis: Ik ga schaamteloos reageren op een bericht van meer dan een jaar geleden. Inderdaad. Ik ben wel verhuisd, maar laten we zeggen dat ik woonachtig ben tussen Oslo en Madrid. En fijn dat je me typeert als jongere. Gebeurt ook niet dagelijks. Fijn weer iets van je te horen, hoe is het met je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 Even een jaartje wachten op antwoord: ergens tussen "kan niet beter" en "beroerd" ? Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2019 14 uur geleden zei Lobke: Fijn weer iets van je te horen, hoe is het met je? Ik heb vooralsnog geen reden tot klagen. En hoe is het met jou? Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 6 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2019 @Dolce Vita ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten