Spring naar bijdragen

Wat raakt jou? Wat spreekt je aan.


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Alleen mensen die hun hele leven hun hersenen kapot hebben geblowed vallen voor deze onzin. Wyatt was de grootste  oplichter van de 20e eeuw.

Waar is het rapport van het lab dat het bloed onderzocht? Het is er niet.  Gebakken lucht. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als grote denkers met elkaar van gedachten wisselen krijg je dit soort ongelooflijk interessante en leerzame gesprekken. Over Exodus:  

Onvoorwaardelijke liefde voor je kinderen zou een vereiste moeten zijn, maar helaas is het vaak anders... Zelf heb ik helaas geen kinderen (pijnlijk geweest trouwens) ik heb wel drie neefjes en een ni

Foto’s van bijna 10 jaar geleden. Tranen :’-)

59 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Alleen mensen die hun hele leven hun hersenen kapot hebben geblowed vallen voor deze onzin. Wyatt was de grootste  oplichter van de 20e eeuw.

Waar is het rapport van het lab dat het bloed onderzocht? Het is er niet.  Gebakken lucht. 

En jij bent high van het jodendom met je geveinsd atheïsme.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Wat mij aanspreekt is dat alle wonderen in mij zich voltrekken.  We zoeken de wonderen buiten ons zelf, maar we zijn het zelf.  Het maakt geloven feitelijk overbodig, hoe kun je immers de waarheid geloven als die zich in de mens voltrekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid