Piebe 84 Geplaatst 5 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2023 59 minuten geleden zei Dat beloof ik: Alleen mensen die hun hele leven hun hersenen kapot hebben geblowed vallen voor deze onzin. Wyatt was de grootste oplichter van de 20e eeuw. Waar is het rapport van het lab dat het bloed onderzocht? Het is er niet. Gebakken lucht. En jij bent high van het jodendom met je geveinsd atheïsme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Laten wij ons verbinden op deze vibe, nu en dan, en daarna op de knietjes gaan om sterk te blijven in dezen tijd waar den boze fysiek in onze wereld is gekomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 4 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 5 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2023 Als grote denkers met elkaar van gedachten wisselen krijg je dit soort ongelooflijk interessante en leerzame gesprekken. Over Exodus: Fundamenteel en Thinkfree reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 6 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2023 18 uur geleden zei Willempie: Als grote denkers met elkaar van gedachten wisselen krijg je dit soort ongelooflijk interessante en leerzame gesprekken. Over Exodus: Hebt ge al zijn Biblical series gezien? Mindblowing... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 8 februari Rapport Share Geplaatst 8 februari Ik las net: "a christian walking in the spirit will be offensive for a christian walking in the flesh." AMEN! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 februari Rapport Share Geplaatst 12 februari Sommigen weten dit nog en zal hen ontroeren: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 2 maart Rapport Share Geplaatst 2 maart Wat mij aanspreekt is dat alle wonderen in mij zich voltrekken. We zoeken de wonderen buiten ons zelf, maar we zijn het zelf. Het maakt geloven feitelijk overbodig, hoe kun je immers de waarheid geloven als die zich in de mens voltrekt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten