gewoon Paul 8 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dames en heren, jongens en meisjes, en alles wat er tussen zit. Na een periode van ruim anderhalf jaar heb ik voor mezelf een knoop doorgehakt. Inhoudelijk betekent dat dat ik vanaf heden geen moderator meer zal zijn, omdat ik me op andere dingen wil focussen, die ik belangrijker acht als modereren. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator, en verder heb ik er eigenlijk niets meer over te zeggen. Korte speech, maar hopelijk krachtig genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Ha paul, Bedankt voor je inzet als moderator hier op het forum! Ik wens jou veel succes met de dingen die je gaat doen, maar ook dat je er plezier aan zult hebben. Groetjes, IDN Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Dank voor je inzet, Paul! En blijf posten hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Paul bedankt! Alle goeds met de dingen waar je je nu meer op gaat richten!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Bedankt voor je inzet en inbreng Paul! Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Als het teveel wordt dan moet je er idd. niet mee doorgaan. Ik had het idee, dat je heel erg geschikt was als (parttime) crewlid, ook al was je niet dominerend. Misschien juist daarom. Ondanks, dat ik de voorgaande jaren de indruk kreeg dat je jezelf onzeker vond, ben je naar mijn idee de afgelopen jaren gegroeid, zeker ook in wijsheid. Ik hoop voor je, dat dit zich doorzet en je ook als gewoon lid, je goede bijdragen blijft leveren. Ik hoop dat ook voor dit forum. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Bedankt tot dusver, en succes met dat waar je je focus op wilt leggen! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Begrijpelijk Paul, bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Jammer Paul, bedankt voor de inzet! Succes met de andere focus. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Veel zegeningen met de dingen waar je mee bezig gaat Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Danku, danku. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Ontzettend bedankt voor je inzet Paul! Ik wens je veel wijsheid toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Dankje voor je inzet Paul. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten