Spring naar bijdragen

Een nieuw jaar, een crewlid minder.


Aanbevolen berichten

Dames en heren, jongens en meisjes, en alles wat er tussen zit. Na een periode van ruim anderhalf jaar heb ik voor mezelf een knoop doorgehakt. Inhoudelijk betekent dat dat ik vanaf heden geen moderator meer zal zijn, omdat ik me op andere dingen wil focussen, die ik belangrijker acht als modereren. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator, en verder heb ik er eigenlijk niets meer over te zeggen. Korte speech, maar hopelijk krachtig genoeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het teveel wordt dan moet je er idd. niet mee doorgaan.

Ik had het idee, dat je heel erg geschikt was als (parttime) crewlid, ook al was je niet dominerend.

Misschien juist daarom.

Ondanks, dat ik de voorgaande jaren de indruk kreeg dat je jezelf onzeker vond, ben je naar mijn idee de afgelopen jaren gegroeid, zeker ook in wijsheid.

Ik hoop voor je, dat dit zich doorzet en je ook als gewoon lid, je goede bijdragen blijft leveren.

Ik hoop dat ook voor dit forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid