Eli7 0 Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Dit is hoe Fee er nu uitziet: Maar over een paar jaar zal ze een andere haarkleur hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Credible Metal Horde Zelfs mensen met chronische metaalmoeheid zijn Tr00 Helaas kan ik niet voor iedereen een hoofd vinden op de interwebs, Mea Culpa! Cyrillisch Man met dit shirt: http://deathtotheworld.storenvy.com/ MysticNetherlands Sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @ Raido Hoe zien evangelicore-heads er uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @Eli7: Haha, ik voel me heel vergevorderd nu. De blonde haarkleur heb ik al! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @ RaidoHoe zien evangelicore-heads er uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Genius Raido! @ Fee: je laat het ons wel weten wanneer je de toga aan zult trekken toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @ RaidoHoe zien evangelicore-heads er uit? Pardon? Evangeliocore-kids. "Heads" is metal, "kids" is punk. Unashamed is evangelicore. Strongarm is ook zo'n band, maar die heeft ook echt wel 'credits' binnen de hardcore scene. Het hele oude ZAO spul ook wellicht een beetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Genius Raido! @ Fee: je laat het ons wel weten wanneer je de toga aan zult trekken toch? Gezien het feit dat ik een HBO-opleiding volg, zal dat officieel nog heel lang duren. Ik jat die op mijn werk wel een keertje, stiekem! (foei, stelen op een advocatenkantoor. I like to live dangerously...) Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Genius Raido! @ Fee: je laat het ons wel weten wanneer je de toga aan zult trekken toch? Gezien het feit dat ik een HBO-opleiding volg, zal dat officieel nog heel lang duren. Ik jat die op mijn werk wel een keertje, stiekem! (foei, stelen op een advocatenkantoor. I like to live dangerously...) kom je een keertje meelopen bij mij?! ik trek al regelmatig een toga aan (ben griffier) Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Genius Raido! @ Fee: je laat het ons wel weten wanneer je de toga aan zult trekken toch? Gezien het feit dat ik een HBO-opleiding volg, zal dat officieel nog heel lang duren. Ik jat die op mijn werk wel een keertje, stiekem! (foei, stelen op een advocatenkantoor. I like to live dangerously...) kom je een keertje meelopen bij mij?! ik trek al regelmatig een toga aan (ben griffier) Tof! Kan dat? Lijkt me echt leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Gezien het feit dat ik een HBO-opleiding volg, zal dat officieel nog heel lang duren. Ik jat die op mijn werk wel een keertje, stiekem! (foei, stelen op een advocatenkantoor. I like to live dangerously...) kom je een keertje meelopen bij mij?! ik trek al regelmatig een toga aan (ben griffier) Tof! Kan dat? Lijkt me echt leuk! yeps tuurlijk! maar is wel in Almelo.. weet niet waar je vandaan moet komen?! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 MysticNetherlands[/b]Sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Oh dit topic is geweldig! Sommige beelden zijn echt zo herkenbaar. Ben nu wel benieuwd wat voor beeld jullie van mij hebben hoor. (Zal wel eerder voor de oudere garde zijn denk ik, aangezien ik tegenwoordig nog maar zelden post.) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 U vraagt, wij draaien: Jyoti Wat voor beeld heb je van ons dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Jyoti... In die naam klinkt me toch ook iets van "the force" door... Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Jyoti... In die naam klinkt me toch ook iets van "the force" door... ...een beetje op de volgende manier: Jyo(da)T(i) -> Yoda T!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Haha, geweldig. Die van Ursa komt soms wel in de buurt. In mijn hoofd is Ursa ongeveer zoiets: Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 *aer: die stapel bevat dan religieuze boeken, zoiets Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 leuk zo al die plaatjes, ben benieuwd hoe jullie mij dan voorstellen Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 haaa...dit is leuk ja! Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 leuk zo al die plaatjes, ben benieuwd hoe jullie mij dan voorstellen Misschien wel zo? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik zie de afbeelding niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik zie de afbeelding niet? Raar... Ik wel! edit: andere url gebruikt... is hij nu wel te zien? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Hier op de tablet wel Hendrik Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik dacht meer zo: maar het is hetzelfde type Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten