Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop.

De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn ervaring met funky fish is dat de meiden na 1 date je als ''just a friend'' zien.

Terwijl ik dus niet zoen of ze aanraak..... maar met respect behandel.... verder gebeurd er geen moer en heb ik mn account voorgoedt opgezegd...:P

Ik denk dat ik juist te lief ben...:) Het is ook nooit goed :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn ervaring met funky fish is dat de meiden na 1 date je als ''just a friend'' zien.

Terwijl ik dus niet zoen of ze aanraak..... maar met respect behandel.... verder gebeurd er geen moer en heb ik mn account voorgoedt opgezegd...:P

Ik denk dat ik juist te lief ben...:) Het is ook nooit goed :P

_O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop.

De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost.

En zijn die ervaringen van die vrouw representatief voor het hele internet dating? Of voor die ene website? Nee, dit is een vorm van anekdotisch bewijs, een paar verhalen zegt nog niks over het grote plaatje. Het zou pas anders zijn als er een onafhankelijk onderzoek is geweest waaruit blijkt dat een groot percentage van de mensen slechte ervaringen heeft met datingwebsites. Daarnaast, jou bron is niet controleerbaar. Zelf heb ik goede ervaringen met datingwebsites, ik heb er 2 relaties aan overgehouden. Is dit dan bewijs voor dat datingwebsites veilig zijn? Nee, een ervaring zegt niks over het grote plaatje, ook al is het een positieve ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ze zegt toch in de openingpost dat ze gehoord heeft dat 1 meisje was aangerand? Ik snap je probleem niet hoor.

Die bron is niet controleerbaar, dat is het probleem. En, 1 meisje dat aangerand is zegt niks over het grote plaatje. Als 1 vrouw op straat aangerand word is dat dan bewijs voor dat de hele openbare weg onveilig is voor vrouwen? Nee, 99% van de vrouwen die op straat komt word niet aangerand. Het probleem met dit soort dingen is, mensen vergeten de missers en onthouden de hits.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@étoile Ze zegt 'word maar liever geen lid!' terwijl er (waarschijnlijk) één incident is geweest.

Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen 'Rijd maar geen auto' aangezien er ongelukken gebeuren.

Sowieso moet je altijd opletten met autorijden èn internetdating (hoewel ik met die laatste geen ervaring heb).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop.

De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost.

En zijn die ervaringen van die vrouw representatief voor het hele internet dating? Of voor die ene website? Nee, dit is een vorm van anekdotisch bewijs, een paar verhalen zegt nog niks over het grote plaatje. Het zou pas anders zijn als er een onafhankelijk onderzoek is geweest waaruit blijkt dat een groot percentage van de mensen slechte ervaringen heeft met datingwebsites. Daarnaast, jou bron is niet controleerbaar.

Is wel zo, maar ik hoorde het ook al van m'n ex die vrouwen daar had gesproken, die hadden het allemaal meegemaakt en Chappo zei het al hierboven.

Ik weet nu hoe je het moet checken: ik heb als eis geen seks voor een eventueel huwelijk.. Hahaha er zal wel geen hond meer reageren. Ik vroeg het trouwens op een Amerikaans christelijk forum, die lui waren geshockeerd. Die blijven allemaal maagd tot ze getrouwd zijn. Ik zei: ik kom wel naar de States verhuizen dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@étoile Ze zegt 'word maar liever geen lid!' terwijl er (waarschijnlijk) één incident is geweest.

Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen 'Rijd maar geen auto' aangezien er ongelukken gebeuren.

Sowieso moet je altijd opletten met autorijden èn internetdating (hoewel ik met die laatste geen ervaring heb).

Nou ja, I overreact. Geen lid worden is overdreven, maar wees op je hoede in ieder geval. Voor mijzelf is het beter het niet te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu vraag ik me wel af wat die dames uit de openingspost precies verstaan onder handtastelijkheden. Ik bedoel, men kan ook gewoon een hand op de schouder of de rug leggen, of iemand willen omhelzen en in die zin vaker mensen aanraken, maar dat hoeft niet direct handtastelijk te zijn. Ook niet als die dames dat zo zouden ervaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ken juist heel veel christenen die via funky fish hun "soulmate" hebben gevonden. Ik zou ook eigenlijk niet weten hoe je die anders moet vinden als je al in de 20 bent en christelijk. In "mijn kerk" ontstonden al vroeg stelletjes, iedereen die toen buiten de boot is gevallen is aangewezen op funky fish.

zelf heb ik ook wel dates gehad via internet, niet funky fish. Ik zou het mijn kinderen absoluut verbieden, maar voor nu weet ik niet hoe ik anders aan een man kom dus ik ben nog steeds op zoek op internet maar filter héél veel. Wat ik heb geleerd is; niet beginnen met reageren op mannen waarvan je al bij voorbaat denkt "moahhh nou ja wie weet..". Ik reageer hooguit op 1 van de 100 mails en dan nog kap ik het meestal weer af na een paar mails. Als ik dat niet doe dan ga ik daten met mannen die ik eigenlijk niet eens leuk vind, maar dan vind ik het zielig om nee te zeggen nadat ik al zoveel met ze heb gemailed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid