Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Iemand ervaringen ermee? Coby had weer wat doms gedaan en had zich ingeschreven op een datingsite. Normaal gesproken zou ik dit hier niet vertellen hahaha maar in dit geval..

Mijn exman heeft z'n vrouw op funky fish leren kennen en ze zijn nu gelukkig getrouwd. Ik was met haar aan het beppen en ze zei: ja joh, dat moet je doen. Dan moet je eerst bidden.. dus ik dacht nou.. je weet maar niet, misschien zit ie daar he, Mr Right.

Nou, Mr. Wrong zat er wel. Ik WAS helaas een naieve sukkel die gewoon zegt ja is goed hoor als iemand op de eerste date een kop koffie bij je thuis wil drinken. Een Godswonder dat het nog goed afgelopen is en ik ben daar nu ook weer weg. Was op Christian Match trouwens, niet op Funky Fish. Ik schreef dat naar een vrouw die daar ook zat en in haar profiel had staan: ik zoek een ouderwetse man, dus geen geLAT etcetera. Ik zei wat leuk en vertelde wat er was gebeurd. Ze zei dat er continu rotzooi was daar, pas een meisje aangerand, maar ja, dat mocht daar niet gezegd worden. En m'n ex zei dat ie met een paar vrouwen op Funky Fish had gesproken en stuk voor stuk gaven ze aan dat kerels handtastelijk werden op een eerste date. Dus mochten hier nog naieve onnozele meisjes rondlopen, denk het niet, maar je weet maar nooit.. PAS OP DAAR en wordt maar liever geen lid. M'n vriendin zei: Als je zo nodig een christelijke man wilt, ga dan maar liever naar de EO jongerendag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bedankt voor de waarschuwing Cobybryant. Is het niet ook iets om te melden aan de site zelf, zodat ze in kunnen grijpen en bijvoorbeeld accounts van handtastelijke figuren kunnen blokkeren? Dit lijkt me niet de bedoeling van een (christelijke) datingsite!

M'n vriendin zei: Als je zo nodig een christelijke man wilt, ga dan maar liever naar de EO jongerendag.

Daar lopen vooral jongeren rond hoor. En ouders. Ik voelde me al oud daarzo...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bedankt voor de waarschuwing Cobybryant. Is het niet ook iets om te melden aan de site zelf, zodat ze in kunnen grijpen en bijvoorbeeld accounts van handtastelijke figuren kunnen blokkeren? Dit lijkt me niet de bedoeling van een (christelijke) datingsite!
M'n vriendin zei: Als je zo nodig een christelijke man wilt, ga dan maar liever naar de EO jongerendag.

Daar lopen vooral jongeren rond hoor. En ouders. Ik voelde me al oud daarzo...

Ja, goed idee.

Hahaha, nou ja, zo'n alleenstaande ouder is misschien wel wat. Ik ben toch al zo'n ouwe knar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cobybryant,

Op de EO jongeren dag ben je om te praisen en te luisteren en niet om te daten. :)

Toch ken ik een paar stelletjes die elkaar via een datingsite hebben ontmoet en het leuk hebben met elkaar.

Maar volgens mij ben je nogal impulsief en spreekt al gauw met iemand af, lekker spontaan ( ik vind dat leuk) maar in dit geval kan het een valkuil zijn.

Kun je niet eerst een langere periode met iemand babbelen via de site voordat je aan een ontmoeting irl begint? Dan weet je beter wat voor een vlees je in de kuip hebt.

Enne afspreken in een restaurantje of zo, wel zo veilig. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Cobybryant,

Op de EO jongeren dag ben je om te praisen en te luisteren en niet om te daten. :)

Maakt niks uit, m'n ex zat in het worshipteam. Ik zag 'm nooit, want ik had altijd m'n ogen dicht tijdens het praisen. Toch drie leuke kindjes aan overgehouden. Hm, misschien moet ik me daar maar wat meer op richten.

Toch ken ik een paar stelletjes die elkaar via een datingsite hebben ontmoet en het leuk hebben met elkaar.

Maar volgens mij ben je nogal impulsief en spreekt al gauw met iemand af, lekker spontaan ( ik vind dat leuk) maar in dit geval kan het een valkuil zijn.

Kun je niet eerst een langere periode met iemand babbelen via de site voordat je aan een ontmoeting irl begint? Dan weet je beter wat voor een vlees je in de kuip hebt.

Enne afspreken in een restaurantje of zo, wel zo veilig. :D

Ja inderdaad, maar ik ben er al op afgeknapt hoor. Wat een zinloze bezigheid. Ik gooi m'n pc eens het raam uit en ga kijken wat er buiten nog te beleven valt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Cobybryant,

Op de EO jongeren dag ben je om te praisen en te luisteren en niet om te daten. :)

Maakt niks uit, m'n ex zat in het worshipteam. Ik zag 'm nooit, want ik had altijd m'n ogen dicht tijdens het praisen. Toch drie leuke kindjes aan overgehouden.

Dit klinkt heel fout als je het net even anders leest. _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iemand ervaringen ermee? Coby had weer wat doms gedaan en had zich ingeschreven op een datingsite. Normaal gesproken zou ik dit hier niet vertellen hahaha maar in dit geval..

Mijn exman heeft z'n vrouw op funky fish leren kennen en ze zijn nu gelukkig getrouwd. Ik was met haar aan het beppen en ze zei: ja joh, dat moet je doen. Dan moet je eerst bidden.. dus ik dacht nou.. je weet maar niet, misschien zit ie daar he, Mr Right.

Nou, Mr. Wrong zat er wel. Ik WAS helaas een naieve sukkel die gewoon zegt ja is goed hoor als iemand op de eerste date een kop koffie bij je thuis wil drinken. Een Godswonder dat het nog goed afgelopen is en ik ben daar nu ook weer weg. Was op Christian Match trouwens, niet op Funky Fish. Ik schreef dat naar een vrouw die daar ook zat en in haar profiel had staan: ik zoek een ouderwetse man, dus geen geLAT etcetera. Ik zei wat leuk en vertelde wat er was gebeurd. Ze zei dat er continu rotzooi was daar, pas een meisje aangerand, maar ja, dat mocht daar niet gezegd worden. En m'n ex zei dat ie met een paar vrouwen op Funky Fish had gesproken en stuk voor stuk gaven ze aan dat kerels handtastelijk werden op een eerste date. Dus mochten hier nog naieve onnozele meisjes rondlopen, denk het niet, maar je weet maar nooit.. PAS OP DAAR en wordt maar liever geen lid. M'n vriendin zei: Als je zo nodig een christelijke man wilt, ga dan maar liever naar de EO jongerendag.

Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja, noem me naïef, maar bij een christelijke datingsite verwacht ik fatsoenlijke mensen, die je eerst willen leren kennen alvorens ongevraagd aan je te zitten, en als ze aan je willen zitten dat netjes vragen of in ieder geval met wederzijdse instemming doen.

Ik heb nog wel een account op funkyfish trouwens, maar ik doe er niks mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Of gewoon aangeven dat je gee relatie zoekt. Dan voorkom je dit ook. Ik heb nog niet dergelijke verhalen gehoord, en zit op FunkyFish...

Wel ik heb een maandje of zo op funkyfish rondgehangen, maar heb ook al de nodige vervelende verhalen te horen gekregen. Je zou verwachten dat christenen zich toch wel normaal gedragen, zeker in dat soort situaties, maar in de praktijk lopen daar ook gewoon randebiele geile mafketels rond.

Ik zou persoonlijk niet zo ver willen gaan om daarom internetdaten af te raden en af te zweren. Denk gewoon goed na bij wat je doet. Dus spreek niet ergens thuis af, maar publiek. Ligt altijd andere mensen in e.d. En wees heel erg duidelijk over je grenzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iemand ervaringen ermee? Coby had weer wat doms gedaan en had zich ingeschreven op een datingsite. Normaal gesproken zou ik dit hier niet vertellen hahaha maar in dit geval..

Mijn exman heeft z'n vrouw op funky fish leren kennen en ze zijn nu gelukkig getrouwd. Ik was met haar aan het beppen en ze zei: ja joh, dat moet je doen. Dan moet je eerst bidden.. dus ik dacht nou.. je weet maar niet, misschien zit ie daar he, Mr Right.

Nou, Mr. Wrong zat er wel. Ik WAS helaas een naieve sukkel die gewoon zegt ja is goed hoor als iemand op de eerste date een kop koffie bij je thuis wil drinken. Een Godswonder dat het nog goed afgelopen is en ik ben daar nu ook weer weg. Was op Christian Match trouwens, niet op Funky Fish. Ik schreef dat naar een vrouw die daar ook zat en in haar profiel had staan: ik zoek een ouderwetse man, dus geen geLAT etcetera. Ik zei wat leuk en vertelde wat er was gebeurd. Ze zei dat er continu rotzooi was daar, pas een meisje aangerand, maar ja, dat mocht daar niet gezegd worden. En m'n ex zei dat ie met een paar vrouwen op Funky Fish had gesproken en stuk voor stuk gaven ze aan dat kerels handtastelijk werden op een eerste date. Dus mochten hier nog naieve onnozele meisjes rondlopen, denk het niet, maar je weet maar nooit.. PAS OP DAAR en wordt maar liever geen lid. M'n vriendin zei: Als je zo nodig een christelijke man wilt, ga dan maar liever naar de EO jongerendag.

Pas op met elk internet contact. Niet alleen datingsites, maar ook msn, webcam en dat soort gein.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nooit een date gehad via zo'n datingsite, maar ik denk niet dat je het bij voorbaat moet uitsluiten. Het gaat ook heel vaak heel goed. Het is vooral belangrijk dat je het voorzichtig aanpakt. En dat is: altijd afspreken op een openbare plek waar zat mensen rondlopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Cobybryant,

Op de EO jongeren dag ben je om te praisen en te luisteren en niet om te daten. :)

Toch ken ik een paar stelletjes die elkaar via een datingsite hebben ontmoet en het leuk hebben met elkaar.

Maar volgens mij ben je nogal impulsief en spreekt al gauw met iemand af, lekker spontaan ( ik vind dat leuk) maar in dit geval kan het een valkuil zijn.

Kun je niet eerst een langere periode met iemand babbelen via de site voordat je aan een ontmoeting irl begint? Dan weet je beter wat voor een vlees je in de kuip hebt.

Enne afspreken in een restaurantje of zo, wel zo veilig. :D

Hmm, een lange tijd via internet contact hebben voor je afspreekt lost het probleem niet op. Mensen kunnen zich via internet heel anders voordoen dan ze zijn. Bovendien heb ik zelf dat ik met internet nooit helemaal goed een beeld kan vormen van wie iemand is en of hij bij me past; daarvoor moet ik iemand echt in real life ontmoeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid