cobybryant 0 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop. De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost. Link naar bericht Deel via andere websites
dedisz 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Mijn ervaring met funky fish is dat de meiden na 1 date je als ''just a friend'' zien. Terwijl ik dus niet zoen of ze aanraak..... maar met respect behandel.... verder gebeurd er geen moer en heb ik mn account voorgoedt opgezegd... Ik denk dat ik juist te lief ben... Het is ook nooit goed Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Mijn ervaring met funky fish is dat de meiden na 1 date je als ''just a friend'' zien. Terwijl ik dus niet zoen of ze aanraak..... maar met respect behandel.... verder gebeurd er geen moer en heb ik mn account voorgoedt opgezegd... Ik denk dat ik juist te lief ben... Het is ook nooit goed Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop. De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost. En zijn die ervaringen van die vrouw representatief voor het hele internet dating? Of voor die ene website? Nee, dit is een vorm van anekdotisch bewijs, een paar verhalen zegt nog niks over het grote plaatje. Het zou pas anders zijn als er een onafhankelijk onderzoek is geweest waaruit blijkt dat een groot percentage van de mensen slechte ervaringen heeft met datingwebsites. Daarnaast, jou bron is niet controleerbaar. Zelf heb ik goede ervaringen met datingwebsites, ik heb er 2 relaties aan overgehouden. Is dit dan bewijs voor dat datingwebsites veilig zijn? Nee, een ervaring zegt niks over het grote plaatje, ook al is het een positieve ervaring. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 ze zegt toch in de openingpost dat ze gehoord heeft dat 1 meisje was aangerand? Ik snap je probleem niet hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 ze zegt toch in de openingpost dat ze gehoord heeft dat 1 meisje was aangerand? Ik snap je probleem niet hoor. Die bron is niet controleerbaar, dat is het probleem. En, 1 meisje dat aangerand is zegt niks over het grote plaatje. Als 1 vrouw op straat aangerand word is dat dan bewijs voor dat de hele openbare weg onveilig is voor vrouwen? Nee, 99% van de vrouwen die op straat komt word niet aangerand. Het probleem met dit soort dingen is, mensen vergeten de missers en onthouden de hits. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 @étoile Ze zegt 'word maar liever geen lid!' terwijl er (waarschijnlijk) één incident is geweest. Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen 'Rijd maar geen auto' aangezien er ongelukken gebeuren. Sowieso moet je altijd opletten met autorijden èn internetdating (hoewel ik met die laatste geen ervaring heb). Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ten eerste, wat is je bron dat er meisjes worden aangerand via die site? En waarom zou je gelijk bang zou moeten worden van een paar rotte appels in de mand? In de maatschappij lopen er zoveel mensen rond die niet goed in hun kop zijn. Maar dat betekend niet dat ik gelijk niet meer op straat ga lopen omdat ik misschien risico loop. De bron is een vrouw die ik daar sprak. Er is daar ook een forum zag ik, in januari had ze er al een waarschuwing in gezet bleek, dus ik heb daar ook nog maar even in gepost. En zijn die ervaringen van die vrouw representatief voor het hele internet dating? Of voor die ene website? Nee, dit is een vorm van anekdotisch bewijs, een paar verhalen zegt nog niks over het grote plaatje. Het zou pas anders zijn als er een onafhankelijk onderzoek is geweest waaruit blijkt dat een groot percentage van de mensen slechte ervaringen heeft met datingwebsites. Daarnaast, jou bron is niet controleerbaar. Is wel zo, maar ik hoorde het ook al van m'n ex die vrouwen daar had gesproken, die hadden het allemaal meegemaakt en Chappo zei het al hierboven. Ik weet nu hoe je het moet checken: ik heb als eis geen seks voor een eventueel huwelijk.. Hahaha er zal wel geen hond meer reageren. Ik vroeg het trouwens op een Amerikaans christelijk forum, die lui waren geshockeerd. Die blijven allemaal maagd tot ze getrouwd zijn. Ik zei: ik kom wel naar de States verhuizen dan. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 @étoile Ze zegt 'word maar liever geen lid!' terwijl er (waarschijnlijk) één incident is geweest.Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen 'Rijd maar geen auto' aangezien er ongelukken gebeuren. Sowieso moet je altijd opletten met autorijden èn internetdating (hoewel ik met die laatste geen ervaring heb). Nou ja, I overreact. Geen lid worden is overdreven, maar wees op je hoede in ieder geval. Voor mijzelf is het beter het niet te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Kortom, blijf maar alleen, dat scheelt een hoop complicaties! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Euh.... ging jij niet min of meer met Ken Yehuwdy? Hahaha, nee, misschien vandaar deze stomme actie. Zet ik aan tot stommiteiten? Dat is vermoedelijk de rebel in mij! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Kortom, blijf maar alleen, dat scheelt een hoop complicaties! Ik ben niet alleen, dat scheelt. Heb al drie mannen. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ik ben er deze week achter gekomen dat marathons heel gevaarlijk zijn. Als je er langs loopt kan er zomaar een bom af gaan...... Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Zelf heb ik goede ervaringen met datingwebsites, ik heb er 2 relaties aan overgehouden. Als je twee relaties hebt dankzij datingsites, pleit dat niet voor datingsites. Blijkbaar lopen er polygame types rond... Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik ben er deze week achter gekomen dat marathons heel gevaarlijk zijn. Als je er langs loopt kan er zomaar een bom af gaan...... Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik ben er deze week achter gekomen dat marathons heel gevaarlijk zijn. Als je er langs loopt kan er zomaar een bom af gaan...... Ik hoop dat je wel door had dat ik sarcastisch was.... Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik hoop dat je wel door had dat ik sarcastisch was.... Jawel hoor. Je hoeft deze er niet bij te zetten: Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Nu vraag ik me wel af wat die dames uit de openingspost precies verstaan onder handtastelijkheden. Ik bedoel, men kan ook gewoon een hand op de schouder of de rug leggen, of iemand willen omhelzen en in die zin vaker mensen aanraken, maar dat hoeft niet direct handtastelijk te zijn. Ook niet als die dames dat zo zouden ervaren. Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 ik ken juist heel veel christenen die via funky fish hun "soulmate" hebben gevonden. Ik zou ook eigenlijk niet weten hoe je die anders moet vinden als je al in de 20 bent en christelijk. In "mijn kerk" ontstonden al vroeg stelletjes, iedereen die toen buiten de boot is gevallen is aangewezen op funky fish. zelf heb ik ook wel dates gehad via internet, niet funky fish. Ik zou het mijn kinderen absoluut verbieden, maar voor nu weet ik niet hoe ik anders aan een man kom dus ik ben nog steeds op zoek op internet maar filter héél veel. Wat ik heb geleerd is; niet beginnen met reageren op mannen waarvan je al bij voorbaat denkt "moahhh nou ja wie weet..". Ik reageer hooguit op 1 van de 100 mails en dan nog kap ik het meestal weer af na een paar mails. Als ik dat niet doe dan ga ik daten met mannen die ik eigenlijk niet eens leuk vind, maar dan vind ik het zielig om nee te zeggen nadat ik al zoveel met ze heb gemailed. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik heb ben mijn wederhelft tegen het lijf gelopen in een discotheek. Maar plaatsen genoeg om een partner te vinden. Op het werk, tijdens het sporten, in een kroeg of op een verjaardag. Het kan allemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik heb mijn wederhelft van een forum geplukt, maar wat thorgrem zegt je kunt je partner overal vinden, overdreven je best doen is meestal niet de goede aanpak. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik zou het mijn kinderen absoluut verbieden Ja, ik mijn zoontjes ook als ze groot genoeg zijn. Ik zal ze wel waarschuwen dat er van die hopeloze figuren als hun moeder op zitten, hahaha, nog 2 dagen dan is het gratis abonnement gelukkig afgelopen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Coby, jij zit op FunkyFish? Welke naam heb je daar? En Sabr, verbieden heeft geen zin denk ik, dat maakt het alleen maar aanlokkelijker. Je ervaringen aangeven aan je kinderen is me zo erg nog niet, maar om meteen te verbieden... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten