Lobke 467 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 10.24 tja als je lezen kunt. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Op Engelstalige fora kent men daarvoor de term "ninja'd." Dat ben je dus als je iets post, maar iemand tegelijkertijd net een paar tellen voor jou hetzelfde heeft gepost. Dus proficiat Lobke, je bent geninja'd. Overigens kun je dat hier voorkomen, want als ondertussen iemand anders iets post tijdens jouw schrijfwerk, dan krijg je die post te lezen voordat je je eigen post plaatst. Als antwoord op de vraag: Duitsland lijkt mij een heel prima en net land om in te wonen, als ik er werk zou kunnen vinden. En dan het liefst vlakbij of in Kevelaer. Wie is er weleens vaker geninja'd hier op Credible? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ga je eerst nog even de vraag van ons beantwoorden Robert? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 O, sorry, zal mijn post meteen aanpassen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Italië! Hoe voelt dat nou om geninjad te worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dat is dus geen ninja-actie. Maar ik ben wel eens geninja'd ja. Waarom Italië? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dat is dus geen ninja-actie. Maar ik ben wel eens geninja'd ja. Waarom Italië? Robert Frans was wel geninjad! Vanwege het weer, de wijnen en de vrouwen alhoewel deze twee nogal koppig kunnen zijn is het vooral het eten! Wat vind je van joods-christelijke smulpapen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Fantastich En ik zou willen dat ze vegetarier danwel alleen-maar-zo-diervriendelijk-mogelijk-vlees-etende waren Zijn er hier eigenlijk jazz/fusion gitaristen onder forumleden??? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Robert Frans was wel geninjad! Even off-topic: nee, dat was geen ninja-actie. Ik wijzigde mijn post om 11:50 uur, terwijl jij je post schreef om 12:27 uur. Er zit dus een ruime tijd tussen jouw post en mijn post, zodat beide posts onmogelijk tegelijkertijd geplaatst kunnen zijn. Als je me geninja'd had, dan zou je je post bijvoorbeeld om 11:49 gepost moeten hebben, dus terwijl ik nog met de wijziging bezig was. Als antwoord op de vraag: tussen de 11729 Credible-leden op moment van schrijven zitten ongetwijfeld jazz/fusion gitaristen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 En de vraag? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ben jij een jazz/fusion gitarist? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik experimenteer met jazz af en toe in de metal of trip hop maar thats about it. Dus... helaas... nee. Heeft iemand de film Never Let Me Go gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Nee. Woon ik in de verkeerde stad, of is het zo dat redelijk veel 'main stream' Hollywood films in Nederland in de filmhuizen draaien omdat reguliere bioscopen ze niet willen vertonen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Geen idee, ik ben niet bekend in de filmwereld. Wanneer ben je voor het laatst ziek geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Echt ziek is alweer jaren geleden, maar een dagje me niet 100% gevoeld was een paar weken terug. Wat is je favoriete toetje? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Alles! Ik ben gek op alle soorten pudding, vla, gebakjes, crepes, chocolade, kaasplankjes, alles, nmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrr. Honden of katten? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Doe maar hond, nog nooit gehad. Maar dan bereiden in de keuken of op de BBQ? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Doe maar hond, nog nooit gehad.Maar dan bereiden in de keuken of op de BBQ? Zo het liefst: Een vogel of een kip (als huisdier, niet om op te eten)? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 Een vogeltje, ik vind kippen eng. Hoe ben jij op Credible gekomen en wat doet je blijven? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 april 2013 Rapport Share Geplaatst 12 april 2013 gezocht naar medechristenen om daarmee over het geloof te kunnen praten. Wat me laat blijven: de leuke sfeer, en het feit dat ik deel van de redactie ben. Wat zou je veranderen aan credible mocht je een dagje Michiel zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Hmm, niet zo snel iets denk ik... Is er volgens jou een behoefte aan meer speltopics in de koffiebar? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Altijd. Hoe bevalt jouw weekend tot nu toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Altijd.Hoe bevalt jouw weekend tot nu toe? Goed, ik heb bier met nootjes en Toontje Lager in de speler. Waar zijn alle users? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Het is rustig inderdaad. Waar word jij blij van? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Het is rustig inderdaad. Waar word jij blij van? Te veel om op te noemen, maar een glaasje te veel op kan me blij maken. Wat vind jij op fora wat je mist in het dagelijkse leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten