Spring naar bijdragen

Vraag maar raak [7]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op Engelstalige fora kent men daarvoor de term "ninja'd." Dat ben je dus als je iets post, maar iemand tegelijkertijd net een paar tellen voor jou hetzelfde heeft gepost. Dus proficiat Lobke, je bent geninja'd. ;) Overigens kun je dat hier voorkomen, want als ondertussen iemand anders iets post tijdens jouw schrijfwerk, dan krijg je die post te lezen voordat je je eigen post plaatst.

Als antwoord op de vraag: Duitsland lijkt mij een heel prima en net land om in te wonen, als ik er werk zou kunnen vinden. En dan het liefst vlakbij of in Kevelaer. ;)

Wie is er weleens vaker geninja'd hier op Credible? :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Robert Frans was wel geninjad!

Even off-topic: nee, dat was geen ninja-actie. Ik wijzigde mijn post om 11:50 uur, terwijl jij je post schreef om 12:27 uur. Er zit dus een ruime tijd tussen jouw post en mijn post, zodat beide posts onmogelijk tegelijkertijd geplaatst kunnen zijn. Als je me geninja'd had, dan zou je je post bijvoorbeeld om 11:49 gepost moeten hebben, dus terwijl ik nog met de wijziging bezig was. ;)

Als antwoord op de vraag: tussen de 11729 Credible-leden op moment van schrijven zitten ongetwijfeld jazz/fusion gitaristen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid