Spring naar bijdragen

Vraag maar raak [7]


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

A x B x C = 36

A + B + C = n

en de hoogste waarde komt maar één keer voor.

Dat kan al kloppen met 1, 1 en 36 of 1, 2 en 18, etc. Vlgens mij is je raadsel niet oplosbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast Anon_phpbb
Hoe kan het dat de man het nog niet weet als hij n wel weet? Hij weet n (= het huisnummer van de overburen) namelijk wel, wij alleen niet. :)

Oh shit, ik snap het. Daar baal ik zo van he, dat ik dat dan niet zie. Lesje nederigheid :#

2 2 9

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niemand een nieuwe vraag? Nou vooruit, geef ik er één.

Stel je voor, op een maandag middag sta je voor de spiegel en je krijgt een moment van helderheid. Je ziet jezelf in een werkelijk realistisch perspectief. Al die tijd ben je een pinguïn geweest. (Een koningspinguïn om precies te zijn.) Wat is het eerste wat je na die ontdekking wilt gaan doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit de FAQ van Het Portaal:

Alle topics blijven maximaal een maand geopend, en worden zonder verdere vermelding automatisch gesloten.

In de toekomst... huisje, boompje, beestje? (P)

Ben je links of rechts?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ligt eraan voor welk doeleind, Ik wil graag nog eens een keer bloedprikken bij mijzelf.. maar ik zou nooit een ander kunnen prikken met een naaldXD

Ben jij ook zo vrolijk door het mooie weer?

Ja, en niet alleen daardoor. Mijn gebitscontrole ging goed, en verliep ontspannen.

Wat ga je eten vanavond?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid