Spring naar bijdragen

Vraag maar raak [7]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 323
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast Anon_phpbb
Nog nooit gedaan. Maar het klinkt wel mooi. Mocht ik ooit eens in de buurt van A'dam wonen...

Ik wil ooit (op wat langer termijn) trouwens wel eens de SdC lopen (euh, liever fietsen...)

Iemand dat ooit wel eens gedaan? :#

overigens, er rijden bussen vanuit het hele land.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb weleens de SO gelopen inderdaad, toen met het jongerenprogramma. Heel bijzonder, ook omdat je wist dat overal in de stad in elke kerk missen werden opgedragen, tot diep in de nacht. Even werd Amsterdam overspoeld door het katholicisme. 8-) In (relatieve) stilte liepen we door het centrum, inclusief de rosse buurten, en stonden we even stil bij de lampion die aangaf waar het wonder gebeurd is. Ik weet nog dat we eindigden in een kerkje van ik dacht de doopsgezinde gemeente. Het rook er naar oud hout, was heel klassiek protestants ingericht en het ademde een sfeer waarbij een stel Amish-boeren niet had misstaan. Heel bijzonder gebouwtje.

Wordt op de middelbare school nog steeds regelmatig een SO gegeven?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Olorin,

Nee de SdC heb ik nooit gelopen: is dat Stappen Door Centrum? Ik heb wel een stuk Pieterpad gelopen, en de Betuwe route,de Lutgurus route en in het verleden veel langs het Veluwemeer met onze hond Amber.

Ik zit nog steeds te wachten op een antwoord op mijn vraag welke liederen Jehovagetuigen zingen, of zingen die geen geestelijke liederen? Op internet vind ik er niet echt wat over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het vult mijn leven wat in, en geeft me vaak een boost positiviteit mee. Ten minste, dat is het streven, muziek die dat niet doet kan ik nog niet goed genoeg vanaf blijven. Op het moment heb ik net kennis gemaakt met de christelijke dance/dubstep hoek, en die klinkt zeker niet verkeerd. Ik heb een video hiervan inmiddels in het muziektopic gezet.

Ben je weleens op een nationale feestdag jarig geweest?

Link naar bericht
Deel via andere websites

He wat? O ja, betoog enzo. O wacht een topic dat ik nog niet heb gelezen, hé mijn kipjes maken lawaai, even kijken wat er aan de hand is. O ja topic, nee ik bedoel betoog maar eerst dat topic. En even koffie zetten, wat is eigenlijk Turkse koffie?

Wat is de raarste stelling die je ooit hebt gehoord? (Ik wil mijne per se vertellen: 'Als je Engels kunt, kun je ook Frans.')

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid