Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet dan? Zoveel te beter hoor, zulke mensen zijn eng. Ik heb eens op een ander forum meegemaakt dat een user dat had en zeer ongewenste privéberichten zond naar minderjarige meisjes. Dat was echt bizar.

Zo te zien zijn er toch redelijk wat mannen en vrouwen in de aanbieding?

oh hellup. ik ben nog minderjarig dus ik zal mn ogen eens openhouden!

wat ik wil weten van het andere geslacht? Waarom dat ie überhaupt meedoet aan een koppelpoging :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Niet dan? Zoveel te beter hoor, zulke mensen zijn eng. Ik heb eens op een ander forum meegemaakt dat een user dat had en zeer ongewenste privéberichten zond naar minderjarige meisjes. Dat was echt bizar.

Zo te zien zijn er toch redelijk wat mannen en vrouwen in de aanbieding?

oh hellup. ik ben nog minderjarig dus ik zal mn ogen eens openhouden!

Ja pas maar op, want ik ben dat al een tijdje niet meer!

wat ik wil weten van het andere geslacht? Waarom dat ie überhaupt meedoet aan een koppelpoging :P

Misschien wel omdat ie gekoppeld wil worden? Zomaar een wilde gok! :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Niet dan? Zoveel te beter hoor, zulke mensen zijn eng. Ik heb eens op een ander forum meegemaakt dat een user dat had en zeer ongewenste privéberichten zond naar minderjarige meisjes. Dat was echt bizar.

Zo te zien zijn er toch redelijk wat mannen en vrouwen in de aanbieding?

oh hellup. ik ben nog minderjarig dus ik zal mn ogen eens openhouden!

Ja pas maar op, want ik ben dat al een tijdje niet meer!

wat ik wil weten van het andere geslacht? Waarom dat ie überhaupt meedoet aan een koppelpoging :P

Misschien wel omdat ie gekoppeld wil worden? Zomaar een wilde gok! :#

jeetje wat slim! daar had ik dus echt helemaal niet aan gedacht. ben jij toevallig niet beschikbaar? zo'n uitmuntend stel hersens en dan in combinatie met mijn scherpe gedachtegang, daar kunnen alleen maar geniale kindjes van komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

oh hellup. ik ben nog minderjarig dus ik zal mn ogen eens openhouden!

Ja pas maar op, want ik ben dat al een tijdje niet meer!

wat ik wil weten van het andere geslacht? Waarom dat ie überhaupt meedoet aan een koppelpoging :P

Misschien wel omdat ie gekoppeld wil worden? Zomaar een wilde gok! :#

jeetje wat slim! daar had ik dus echt helemaal niet aan gedacht. ben jij toevallig niet beschikbaar? zo'n uitmuntend stel hersens en dan in combinatie met mijn scherpe gedachtegang, daar kunnen alleen maar geniale kindjes van komen.

Of ik beschikbaar ben? Nou nou, u bent wel behoorlijk direct, maar dat uitmuntend stel hersens zal ik nog even moeten regelen! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja pas maar op, want ik ben dat al een tijdje niet meer!

Misschien wel omdat ie gekoppeld wil worden? Zomaar een wilde gok! :#

jeetje wat slim! daar had ik dus echt helemaal niet aan gedacht. ben jij toevallig niet beschikbaar? zo'n uitmuntend stel hersens en dan in combinatie met mijn scherpe gedachtegang, daar kunnen alleen maar geniale kindjes van komen.

Of ik beschikbaar ben? Nou nou, u bent wel behoorlijk direct, maar dat uitmuntend stel hersens zal ik nog even moeten regelen! ;)

Kijk eens hoe snel het kan gaan. Het heeft nu al succes! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik voel gewoon aan dat we heel gelukkig gaan worden :$

Tut tut niet zo negatief! Je had het slechter kunnen treffen hoor! :@

ik zie nergens negativiteit? ik was harstikke serieus :( wist niet dat je zo opvliegend was. misschien moeten we elkaar eerst wat beter leren kennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik voel gewoon aan dat we heel gelukkig gaan worden :$

Tut tut niet zo negatief! Je had het slechter kunnen treffen hoor! :@

ik zie nergens negativiteit? ik was harstikke serieus :( wist niet dat je zo opvliegend was. misschien moeten we elkaar eerst wat beter leren kennen.

Nee, ik zei dat op een rustige toon en ben zeker niet opvliegend!!! |:|:+

Dan was het mijn misinterpretatie van jouw smiley, helaas kan ik dat niet wijten aan minderjarigheid. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Voor die "ongein" is al gezegd dat er pb's moeten gestuurd worden door wie wil meedoen. Misschien moet je de mensen ietsje meer tijd geven dan een paar uur.

Al willen ze tien jaar de tijd hebben ;) Ik bedoel te zeggen dat ze het misschien niet hebben zien staan. Joon zei dat er niemand meewerkte, vandaar. En ik heb nog geen andere vraag zien staan dan die over de kerk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat lijkt me ook een moeilijke vraag om mee te beginnen. Als je op basis van kerkkeuze gaat koppelen, lijkt me dat moeilijker echt matchen dan op basis van leeftijd/interesses/levensdoel/... . Just my two cents.

Diegene moet toch ergens mee beginnen he? Maar ik ben benieuwd naar welke vragen er nog meer komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er nemen enkelen dit topic serieus, dus laten we het dan eens proberen :)

Ik heb op de pc een lijstje met de mannen en vrouwen, dus man 1 heeft effectief een naam. De vragen die de persoon stelt, staan onder hun naam.

Als er iemand van de kandidaten specifieke vragen heeft voor een andere partij (bv: man 1 voor vraag 2) dan kan je dat:

ofwel via het topic doen, maar dan kan iedereen wel zien wat je vraag

ofwel mail je naar mij en zet ik de vraag wel online :)

man 1:

Naar welke kerk ga je en hoe vaak?

Vrouw 1:

ik zoek een lief persoon, die geduld met me heeft en die te vertrouwen is. Ook moet hij humor hebben. Ik ben een persoon die openlijk vertoon van lichamelijke affectie niet heel prettig vind, maar die best houdt van een knuffel op z'n tijd en die gewoon iemand wil waarmee ze kan lachen en huilen

man 2:

-Wat is voor jou belangrijker: eerlijk zijn en anderen misschien kwetsen, of positief zijn en misschien de waarheid verdraaien?

-Ben je een optimist, pessimist, realist of misschien iets anders?

-Wat zou een beter koppel zijn: twee mensen met verschillende persoonlijkheden die elkaar aanvullen maar weinig gemeen hebben, of twee mensen die juist veel gemeen hebben, zowel de positieve als de slechte eigenschappen, en elkaar dus goed aanvoelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid