Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nah, da's niet zo moeilijk. Barbie neerleggen, en er bovenop klimmen!

Ehm...

Niet tijdens de eerste date/ _O-

Zoals al eerder is gezegd: als pasen en pinksteren op een dag vallen misschien.

Nou Hann, wat een ijzige houding... was jij niet de TS van deze topic? :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet tijdens de eerste date/ _O-

Zoals al eerder is gezegd: als pasen en pinksteren op een dag vallen misschien.

Nou Hann, wat een ijzige houding... was jij niet de TS van deze topic? :Y

That was me indeed, maar dat deed ik alleen maar voor Ken :(

met als resultaat dat Ken wil daten en smoorverliefs is terwijl ik nog langs niet toe ben aan een relatie ;( en ook noet aan een date.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eerder een slechte Amerikaanse comedy... Iemand wil mensen koppelen en praat een jongen aan dat hij een date wil. Het eindigt met ontploffende vuilniscontainers, mislukte feestjes, buitenaardse wezens en veel te veel drank.

Arme Ken :|:|

ohh die buitenaardse wezens zijn een goed idee! weet iemand waar ik die kan kopen om het feest compleet te maken? :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Er is een verschil tussen koppelen en uithuwelijken. Bij het eerste helpen de vrienden en de familieleden om twee mensen bij elkaar te brengen die volgens hen bij elkaar passen en hebben de jongen en het meisje altijd zelf nog het initiatief in handen. Bij uithuwelijken is dit niet zo, in de tijd van de Bijbel was dit heel normaal en vooral in het OT werd het huwelijk gezien als iets noodzakelijks. Betekent natuurlijk niet dat de man en de vrouw niet van elkaar hielden, maar het romantische idee erachter speelde veel minder.

Mijn droomvrouw zou zijn een vrouw die:

- Jezus meer liefheeft dan mij.

- Slim is.

- Degelijk.

- Niet al te verlegen, want dat ben ik al.

- Qua uiterlijk het liefst lang haar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er is een verschil tussen koppelen en uithuwelijken. Bij het eerste helpen de vrienden en de familieleden om twee mensen bij elkaar te brengen die volgens hen bij elkaar passen en hebben de jongen en het meisje altijd zelf nog het initiatief in handen. Bij uithuwelijken is dit niet zo, in de tijd van de Bijbel was dit heel normaal en vooral in het OT werd het huwelijk gezien als iets noodzakelijks. Betekent natuurlijk niet dat de man en de vrouw niet van elkaar hielden, maar het romantische idee erachter speelde veel minder.

Mijn droomvrouw zou zijn een vrouw die:

- Jezus meer liefheeft dan mij.

- Slim is.

- Degelijk.

- Niet al te verlegen, want dat ben ik al.

- Qua uiterlijk het liefst lang haar.

mensen! we hebben weer een kandidaat: kom maar op met die reacties :D

ohja en bedankt voor je reactie op het serieuze gedeelte. Daar had ik zelf eigenlijk nog niet zo zeer aan gedacht :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er is een verschil tussen koppelen en uithuwelijken. Bij het eerste helpen de vrienden en de familieleden om twee mensen bij elkaar te brengen die volgens hen bij elkaar passen en hebben de jongen en het meisje altijd zelf nog het initiatief in handen. Bij uithuwelijken is dit niet zo, in de tijd van de Bijbel was dit heel normaal en vooral in het OT werd het huwelijk gezien als iets noodzakelijks. Betekent natuurlijk niet dat de man en de vrouw niet van elkaar hielden, maar het romantische idee erachter speelde veel minder.

Mijn droomvrouw zou zijn een vrouw die:

- Jezus meer liefheeft dan mij.

- Slim is.

- Degelijk.

- Niet al te verlegen, want dat ben ik al.

- Qua uiterlijk het liefst lang haar.

mensen! we hebben weer een kandidaat: kom maar op met die reacties :D

ohja en bedankt voor je reactie op het serieuze gedeelte. Daar had ik zelf eigenlijk nog niet zo zeer aan gedacht :)

Ik ben benieuwd

Link naar bericht
Deel via andere websites
/me tikt lijstje af.

Nog even wat inhoudelijke vragen:

Wanneer is iemand in jouw ogen degelijk?

Lang haar op hoofd of ook op andere lichaamsdelen?

Degelijk betekent niet ordinair gekleed, geen tokkie-figuur, geen meisje dat elk weekend in barren en disco's hangt en te veel alcohol nuttigt.

En ik bedoel natuurlijk lang haar op het hoofd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid