Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ach, het echte daten gebeurt achter de schermen (toch?).

Nee hoor. Eerst kunnen alle vrouwen (en mannen) met interesse een brief insturen, waarna er uit die brieven een match gekozen wordt. Na die keuze worden de dates natuurlijk gefilmd. Dat is leuke televisie voor ons, thuis blijvende, crediblers.

Kunnen we er dan niet een soort van 'Love in the wild' van maken? :D Wat leuke, uitdagende opdrachten doen op een exotisch locatie met leuke dames en de eventuele kans op liefde, daar ben ik dan nog wel voor te porren :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@Ken,

Eventjes geduld dus, jaja. Hann is echt geen 10 jaar meer. En Hann ik weet dat hier een paar aardige jongemannen mee lezen, dus maak van je hart geen moordkuil.

Wat zoek je in een man, hoe zie je een relatie?

ik ben inderdaad geen tien jaar meer ;) alhoewel ik mezelf nog wel tot de tieners mag rekenen. Voor de rest snap ik niet waarom ik zo mannelijk overkom hier :?

Wat ik zoek in een man is een stukje liefde en geduld. En ik moet er lekker mee kunnen discussieren en praten. Hij moet humor hebben en sterk in zn schoenen staan.

okey, tot zover de eisen van vandaag :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik ben inderdaad geen tien jaar meer ;) alhoewel ik mezelf nog wel tot de tieners mag rekenen. Voor de rest snap ik niet waarom ik zo mannelijk overkom hier :?

Komt door je username, maar ik ben blij dat er weer een misverstand de wereld uit is! :)

Wat ik zoek in een man is een stukje liefde en geduld. En ik moet er lekker mee kunnen discussieren en praten. Hij moet humor hebben en sterk in zn schoenen staan.

okey, tot zover de eisen van vandaag :D

Tot zover voldoe ik voor 90% aan de 'eisen' als het een sollicitatie betrof zou ik er wel een brief aan wagen.

Jongeman met de nodige zelfspot zoekt een vrouw om naar Italiaans model oud mee te worden. Wat dat precies inhoudt hebben we het nog wel over! *:}

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ach, het echte daten gebeurt achter de schermen (toch?).

Weet ik veel, ik kan me zo voorstellen dat men achter de schermen vriendelijk doch dringend verzocht wordt om op te hoepelen. :+

Nee ik snap je wel hoor en daar ben ik het helemaal mee eens. Toch zou zo'n topic best de aanleiding kunnen zijn voor een leuke date, wie weet wat er gebeuren Ken! (P)

Link naar bericht
Deel via andere websites
hmm.. ben zeeer benieuwd naar dat italiaans model en ik zie de sollicitatiebrief dan ook graag tegemoet. Stonden jouw eisen hier nou ook al ergens in dit topic?

Ik heb geen eisen maar uitsluitend wensen! Alhoewel ik nooit boos kan zijn op een leuke vrouw die het mij naar de zin wil doen! :E

Wat ik zoek is een vrouw waar ik de bekende klik mee heb, iemand met humor die serieus is over serieuze zaken en heel erg belangrijk: monogaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat is zo. Of ben ik te veeleisend?

nee, in deze twee kan ik me wel vinden.

maar ik denk wel dat ik je moet gaan teleurstellen, ik doe niet aan internetdating :|

Dat stelt me helemaal niet teleur want ik wil ook helemaal niet internet daten ik zit al veel te veel achter mijn laptop. :D

ik denk dat ik het punt humor skip van m'n lijstje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee, in deze twee kan ik me wel vinden.

maar ik denk wel dat ik je moet gaan teleurstellen, ik doe niet aan internetdating :|

Dat stelt me helemaal niet teleur want ik wil ook helemaal niet internet daten ik zit al veel te veel achter mijn laptop. :D

ik denk dat ik het punt humor skip van m'n lijstje.

Hoezo dat? Skip internetverbinding ook meteen maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid