Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Niet dan? Zoveel te beter hoor, zulke mensen zijn eng. Ik heb eens op een ander forum meegemaakt dat een user dat had en zeer ongewenste privéberichten zond naar minderjarige meisjes. Dat was echt bizar.

Zo te zien zijn er toch redelijk wat mannen en vrouwen in de aanbieding?

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee ik heb te grote voeten voor schattige regenlaarsjes, helaas! mijn diepste wens is eigenlijk dat ze volwassen jip en janneke laarzen op de markt brengen.

De eerste vraag is al gesteld zie ik :P Over laarsjes. Ik heb nooit BZV gekeken eigenlijk, maar zie dat er hier liefhebbers zijn?

ja, weet je niet hoe belangrijk de schoenen zijn van een vrouw voor Ken? En dan met name eigenlijk laarzen..

BZV is trouwens echt geweldig <3

Het maakt mij niks uit wat een vrouw voor schoenen draagt, van glazen muiltje tot zeilboot, het is mij om het even! :E

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahaha, ik heb wel 15 paar laarzen, maar helaas [of gelukkig |P ] ben ik al bezet......

maar ik volg het met interesse.

ik zie graag mensen gelukkig... :E

ennne...de rest wil ik dus ook niet weten, dat mag je in PB doen ---naar Joon dan hee? [niet naar mij]

die heeft de regie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Niet dan? Zoveel te beter hoor, zulke mensen zijn eng. Ik heb eens op een ander forum meegemaakt dat een user dat had en zeer ongewenste privéberichten zond naar minderjarige meisjes. Dat was echt bizar.

Nou nee, ongewenste berichten sturen is niet echt mijn stijl en geloof me, iemand die ergens een vraag over stelt is nog niet meteen een fetisjist. Een echte laarzenfetisjist zou waarschijnlijk geen eens vraag hoeven stellen.

Zo te zien zijn er toch redelijk wat mannen en vrouwen in de aanbieding?

Ik niet, want ik ben niet te koop. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja, weet je niet hoe belangrijk de schoenen zijn van een vrouw voor Ken? En dan met name eigenlijk laarzen

niet veralgemenen aub |:(

Vraagje voor de vrijgezellen: wat willen jullie weten van het andere geslacht? Zodat er begonnen kan worden!

Of ze haar bier graag uit een laars drinkt net als ik! _O-

Sorry, ik kon het even niet laten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb één paar laarzen, maar die draag ik bijna nooit. Vind het altijd zo houthakkerachtig lijken als vrouwen hun broek in hun laarzen stoppen. Iedereen ziet er bijna hetzelfde uit. Verder heb ik wel heel veel schoenen, gewoon omdat ik ze mooi vind en ik ze graag opvallend heb eigenlijk...

Ken XD No words.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb één paar laarzen, maar die draag ik bijna nooit. Vind het altijd zo houthakkerachtig lijken als vrouwen hun broek in hun laarzen stoppen. Iedereen ziet er bijna hetzelfde uit. Verder heb ik wel heel veel schoenen, gewoon omdat ik ze mooi vind en ik ze graag opvallend heb eigenlijk...

Ken XD No words.

ik draag altijd laarzen - ook in de zomer.... :D

maar met hoge hakken.... :E

o jeetje...niet op reageren - ik doe niet mee.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb één paar laarzen, maar die draag ik bijna nooit. Vind het altijd zo houthakkerachtig lijken als vrouwen hun broek in hun laarzen stoppen. Iedereen ziet er bijna hetzelfde uit. Verder heb ik wel heel veel schoenen, gewoon omdat ik ze mooi vind en ik ze graag opvallend heb eigenlijk...

Ken XD No words.

ik draag altijd laarzen - ook in de zomer.... :D

maar met hoge hakken.... :E

o jeetje...niet op reageren - ik doe niet mee.....

Haal je maar geen illusies in je hoofd, want ik val absoluut niet op getrouwde vrouwen die ook nog eens zweetvoeten hebben! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb één paar laarzen, maar die draag ik bijna nooit. Vind het altijd zo houthakkerachtig lijken als vrouwen hun broek in hun laarzen stoppen. Iedereen ziet er bijna hetzelfde uit. Verder heb ik wel heel veel schoenen, gewoon omdat ik ze mooi vind en ik ze graag opvallend heb eigenlijk...

Ken XD No words.

ik draag altijd laarzen - ook in de zomer.... :D

maar met hoge hakken.... :E

o jeetje...niet op reageren - ik doe niet mee.....

Haal je maar geen illusies in je hoofd, want ik val absoluut niet op getrouwde vrouwen die ook nog eens zweetvoeten hebben! ;)

hahaha.. :# .een pak van m'n hart Ken.... :D

maar ik heb geen zweetvoeten heur...... ;(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb één paar laarzen, maar die draag ik bijna nooit. Vind het altijd zo houthakkerachtig lijken als vrouwen hun broek in hun laarzen stoppen. Iedereen ziet er bijna hetzelfde uit. Verder heb ik wel heel veel schoenen, gewoon omdat ik ze mooi vind en ik ze graag opvallend heb eigenlijk...

Ken XD No words.

Ik houd ook wel van schoenen en als ik in een jolige bui ben trek ik gympen aan, ben ik strijdlustig heb ik een paar gevechtsschoenen. Zo heb ik voor elke stemming wel een paar en het scheelt dat ik een zwart wit karakter ben en dus geen kast vol schoenen behoef.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar als ze dat niet is, dan moet je toch maar eens goed snuffelen he.

Ik heb de afgelopen maanden een hoop schoenen gekocht, allemaal bijna met felle kleuren, hoog, laag, medium hoog, gympen, chiquer... De winter is al kleurloos genoeg. Heb natuurlijk ook nog standaard wit, grijs en zwart, dat blijft altijd goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar als ze dat niet is, dan moet je toch maar eens goed snuffelen he.

Ik heb de afgelopen maanden een hoop schoenen gekocht, allemaal bijna met felle kleuren, hoog, laag, medium hoog, gympen, chiquer... De winter is al kleurloos genoeg. Heb natuurlijk ook nog standaard wit, grijs en zwart, dat blijft altijd goed.

In de winter draag ik veelal zwarte kleren...

... In de lente, zomer en herfst trouwens ook. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
:+ Ik soms ook, maar ik merk aan mezelf dat ik me al blijer voel (klinkt belachelijk, maar blijkbaar ben ik daar gevoelig aan) als ik soms kleurigere kledij draag. Voor een man is dat toch vaak ook nog anders dan voor een vrouw, denk ik...
Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid