Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Naar de kerk geweest (voor de verandering heb ik daar ook weer eens koffie gedronken, zou ik eigenlijk vaker moeten doen...) - Vanmiddag eens met artikel bezig gaan - Datum met mede reiziger prikken voor het boeken van mijn vlucht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BlueMountainSky 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Vanmorgen ben ik naar de mis gegaan. Ging ook bloemen halen voor een vriendin die haar vader recentelijk verloren heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 - Datum met mede reiziger prikken voor het boeken van mijn vlucht Waar ga je heen? Ik ga studeren vandaag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Reizen door de Balkan met de trein. Morgen trouwens met vrienden ff een dagje Brussel. Gewoon omdat het kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kon je niet een andere keer komen? En helemaal van het noorden naar Brussel? Hoe lang ben je niet onderweg joch Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nu kan ik nog gratis tot de grens met mijn OV studentenkaart. Volgende week ben ik officieel geen student meer, dus maak ik er nog even heel snel gebruik van. Kleine 4 uur ongeveer. Maar gewoon op tijd vertrekken, heb zoiets wel vaker gedaan. Brussel is een leuke stad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik vind het wel meevallen. Ik schaam me er voor dat het onze hoofdstad is. Nou jah, veel plezier! Wat ga je precies doen? Of gewoon wat rondhangen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja? Bedoel je dat in verband met de taalkwestie, of om andere redenen? Ik heb er meer mee dan met Antwerpen persoonlijk. Brugge, Leuven en Gent vind ik ook mooie steden, maar weer op een andere manier. Ik vind Brugge meer hoofdstad allures hebben dan Amsterdam, terwijl ik Amsterdam toch een mooie en leuke stad vind. Waarschijnlijk gaan we rond lopen, musea bezoeken en de speciaal biertjes opzoeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Misschien ken je het al, maar ik denk dat je Delirium wel zou kunnen smaken. Is een café in Brussel met superveel bieren (ik dronk er altijd chocomelk) linkje Je bent al in meer steden dan mij geweest. Al is Brugge wel heerlijk ouds denk ik, moet ik eens heen gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Die gaat het denk ik ook wel worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Misschien ken je het al, maar ik denk dat je Delirium wel zou kunnen smaken. Is een café in Brussel met superveel bieren (ik dronk er altijd chocomelk) linkjeJe bent al in meer steden dan mij geweest. Al is Brugge wel heerlijk ouds denk ik, moet ik eens heen gaan. Fijne vakantie Olorin en laat je kop niet gek maken in Delirium. (dat Joon je daar naar toe stuurt, foei!) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Is daar fijn hoor, is zo een trap naar beneden, je waant je precies in het ruim van een schip. en het is in de straat van Jeanneke pis, dan snuif je nog wat cultuur op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Fijne vakantie Olorin en laat je kop niet gek maken in Delirium. (dat Joon je daar naar toe stuurt, foei!) Joon heeft vast wel door dat mijn laatste restje onschuld al lang geleden gestorven is. En vakantie, mwa, meer een ff een dagtripje tussendoor. Maar toch, dankje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 26 augustus begon voor mij bij de pastoor, met mijn moeder. De pastoor zelf was chagrijnig en moe, de andere gasten erg vervelend, maar de whisky was prima, en de rode wijn ook, dus bij gebrek aan zinnige gesprekken hebben we ons daar maar op gestort. Cafe de Pastoor Mam bleef bij mij slapen. Gisteren geXSwokt (ipv een gourmetstel een ding met miniwokpannetjes) en vandaag nog maar een keer met m'n vader erbij want het eten was nog lang niet op Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik heb net de garage deur geverfd ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Laatste dag werken vandaag. dus bureau leegmaken met al mijn rommel, verder "disneyization of society" vertalen. en vanavond weet ik nog niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Veel plezier, en succes met je laatste werkdag, joon! Ik ga vanochtend met school bezig, en vanmiddag werken. Vanavond ga ik weer voor school bezig. Lekker overzichtelijk dus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Shoppen voor de fotoshoot van morgen die ik nog voor mn verjaardag gekregen had, soort prijsje zoeken voor de speurtocht van de zondagschool, om 18:00 autorijden en dan naar mijn broers verjaardag die een poging doet om mij te koppelen:O Hij zei dat hij zijn verjaardag niet zou vieren maar dat ik wel mocht komen. Nu komt er ineens ook een jongen waar ik wel eens mee praat. En ja als cover komt zn zus ook mee natuurlijk whaha, triest Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik ga vandaag - posters ophangen - naar de apotheek - naar de dierenarts - aan school bezig - uhm... ik vergeet vijf dingen, volgens mij. Ohja; met de hond lopen - misschien nog even naar 't werk (dan ben ik wel weer twee uur bezig, maar okay) - Hopen dat het Rad des Tijds deel 5 en 6 al bij de bieb zijn, en als dat zo is ga ik ze ophalen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Net bij de kapper geweest pony laten bijknippen straks fotoshoot vanaaf naar me schoonzus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Gisteren is alles gelukt nog ook! Vandaag weer naar de apotheek, gelukkig is het daar nooit zo druk. Dan weer werken, en dan maar eens rustig proberen te slapen, hopen dat dat met oordruppels wel wil. @Godgirl: veel plezier met de fotoshoot! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thiwa 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 hallo allemaal, Mag ik ook meebabbelen? Wat ik vandaag ga doen.. boodschappen ( heb ik inmiddels binnen ) Mijn dochtertje is vandaag voor het eerst wennen op school... dus zoek ff een beetje afleiding nu Verder heb ik de woonkamer een poetsbeurtje gegeven... en eigenlijk moet ik nu boven aan de slag.. maar ik heb zo geen zin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Tuurlijk mag je mee doen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd . Dat lijkt me best spannend, dat je dochtertje is wennen op school. Is dat dan alleen een ochtend, of de hele dag? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thiwa 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 dankje! Het is de hele ochtend van 8.30 - 12.00 Ze was er wel enorm aan toe hoor! Dus eigenlijk vind ik het ook wel weer fijn! Ze verveelde zich thuis zo! Ze mag 5 ochtenden gaan wennen voor de 4 word Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ooh, wat handig dat ze dat doen. Als ze vier wordt, moet ze op maandag, dinsdag en donderdag ook 's middags, toch? Of is de vrijdagmiddag tegenwoordig (heuj, wat klink ik oud) niet meer vrij voor groep 1 en 2? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten